شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,502
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,661,505
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 119
کاربران حاضر: 119
نمایش مقالات با موضوع: بازاریابی تعداد : 453
231. ارائه چارچوب پیشنهادی تاثیر توسعه محصول جدید بر مزیت رقابتی
منبع: ارسالی نویسنده
نویسنده (گان) ساناز سلطانی (فرستنده)، اسماعیل رمضان پور
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 3500
چکیده | متن کامل
232. مروری مبسوط بر مفاهیم تکریم ارباب رجوع، مشتری مداری و رضایت مشتری با تکیه با مفاهیم نظام ارزشی اسلام
منبع: ارسالی نویسنده
نویسنده (گان) حامد بردبار
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 3500
چکیده | متن کامل
233. پاورپوینت (اسلاید) با موضوع نکات و تکنیک های کلیدی لازم برای ایجاد یک شعار تبلیغاتی برای شرکتها
منبع: ارسالی نویسنده
نویسنده (گان) مسعود شیخی
تعداد صفحات: 26
قیمت (تومان): 2500
چکیده | متن کامل
234. عبور از قوانین برند با مارک تجاری
منبع: ارسالی نویسنده
نویسنده (گان) عبدالعلی غلام زاده - کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی - دانشگاه آزاد قشم
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 2000
چکیده | متن کامل
235. بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استانهای مازندران و گلستان
منبع: مجله علمی پژوهشی مدیریت بازاریابی علوم تحقیقات
نویسنده (گان) شهرام کشاورزی (فرستنده)، هرمز مهرانی، مینا یوسفی
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 2000
چکیده | متن کامل
236. ارائه مدل تصمیم گیری هوشمند و سیستماتیک استراتژی بازاریابی برای بنگاه‌های صادرکننده
منبع: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
نویسنده (گان) شهرام کشاورزی
تعداد صفحات: 9
قیمت (تومان): 3000
چکیده | متن کامل
237. بسته بندی صادراتی
منبع: ارسالی نویسنده
نویسنده (گان) نیرالسادات آل احمد
تعداد صفحات: 25
قیمت (تومان): 3500
چکیده | متن کامل
238. بررسی انتخاب استراتژی های قیمت گذاری بر مبنای منحنی عمر کالا در لوازم خانگی کوچک (مطالعه‌ی موردی گروه محصول چرخ گوشت در شرکت صنعتی پارس خزر)
منبع: نشریات علمی پژوهشی معتبر
نویسنده (گان) ابوالقاسم میرا، ساناز کریمی (فرستنده)
تعداد صفحات: 22
قیمت (تومان): 3500
چکیده | متن کامل
239. تبیین رابطه ی بین وفاداری مشتریان با ویژگی های دموگرافیکی آنان
منبع: ارسالی نویسنده
نویسنده (گان) نادر بهلولی، حکیمه نیکی اسفهلان، عاطفه صفری (فرستنده)
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 3000
چکیده | متن کامل
240. رضایت مشتریان از کیفیت خدمات پس از فروش سازمانها و شرکتها
منبع: مقالات فارسی و انگلیسی و کتب
نویسنده (گان) آرمین گلی
تعداد صفحات: 22
قیمت (تومان): 2000
چکیده | متن کامل
اول 21 22 23 24 25 26 27