امروزه ایجاد تصویر ذهنی یک ابزار ضروری برای جذب و حفظ مشتریان است. بنابراین ایجاد رضایت و ایجاد تصویر ذهنی فرآیندهای مرتبط هستند. هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه و تاثیر تصویر ذهنی از شبکه بانک با فرآیند کیفیت خدمات – رضایتمندی - وفاداری مشتریان برای ایجاد وفاداری مشتریان بانک کارآفرین استان های مازندران و گلستان می باشد. جامعه مورد مطالعاتی شامل مشتریان پنج شعبه بانک کارآفرین در استان های مازندان و گلستان می باشد. در تهیه داده ها از طریق تحقیقات میدانی با استفاده از پرسش نامه بین 384 نفر بصورت تصادفی ساده در دوره زمانی 1389-90 صورت گرفته شده است. برای تجزیه و تحلیل و بررسی مدل مفهومی تحقیق از مدل معادلات ساختاری با نرم افزارهای مخصوص لیزرل و پی.ال.اس.پی.ام استفاده شده است. نتایج حاصله از تحلیل مفروضات تحقیق، نشان داد ارتباط بین تصاویر ذهنی مشتریان از شبکه بانک کارآفرین استان های مازندران و گلستان با مولفه های فرایند کیفیت – رضایتمندی - وفاداری مشتریان معنادار است.