شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,792
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,665,795
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 104
کاربران حاضر: 104
بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استانهای مازندران و گلستان
چکیده:

امروزه ایجاد تصویر ذهنی یک ابزار ضروری برای جذب و حفظ مشتریان است. بنابراین ایجاد رضایت و ایجاد تصویر ذهنی فرآیندهای مرتبط هستند. هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه و تاثیر تصویر ذهنی از شبکه بانک با فرآیند کیفیت خدمات – رضایتمندی - وفاداری مشتریان برای ایجاد وفاداری مشتریان بانک کارآفرین استان های مازندران و گلستان می باشد. جامعه مورد مطالعاتی شامل مشتریان پنج شعبه بانک کارآفرین در استان های مازندان و گلستان می باشد. در تهیه داده ها از طریق تحقیقات میدانی با استفاده از پرسش نامه بین 384 نفر بصورت تصادفی ساده در دوره زمانی 1389-90 صورت گرفته شده است. برای تجزیه و تحلیل و بررسی مدل مفهومی تحقیق از مدل معادلات ساختاری با نرم افزارهای مخصوص لیزرل و پی.ال.اس.پی.ام استفاده شده است. نتایج حاصله از تحلیل مفروضات تحقیق، نشان داد ارتباط بین تصاویر ذهنی مشتریان از شبکه بانک کارآفرین استان های مازندران و گلستان با مولفه های فرایند کیفیت – رضایتمندی - وفاداری مشتریان معنادار است.

کلید واژه: تصویر ذهنی ، فرآیند کیفیت خدمات ، رضایتمندی ، وفاداری ، مدل معادلات ساختاری ، بانک کارآفرین
نویسنده(گان): شهرام کشاورزی (فرستنده)، هرمز مهرانی، مینا یوسفی
منبع: مجله علمی پژوهشی مدیریت بازاریابی علوم تحقیقات
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.