شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,580
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,665,583
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 219
کاربران حاضر: 219
تبیین رابطه ی بین وفاداری مشتریان با ویژگی های دموگرافیکی آنان
چکیده:

هدف پژوهش حاضر تبیین رابطه ی بین وفاداری مشتریان با ویژگی های دموگرافیکی آنان در شعب بانک ملی تبریز (ایران) در سال 1391 می باشد. پژوهش حاضر از نظر روش، پیمایشی و از نظر نوع، تحلیلی و از حیث هدف، کاربردی می باشد. جامعه ی آماری پژوهش، مشتریان شعب بانک ملی کلان شهر تبریز (ایران) می باشد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 386 نفر به دست آمده است. روش نمونه گیری به صورت خوشه ای می باشد. به منظور تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها از آزمون های تی تست مستقل، تحلیل واریانس و پیرسون استفاده شد. یافته های پژوهش نشان می دهد که بین سن مشتریان با وفاداری مشتریان رابطه ی معنی داری وجود ندارد. هم چنین میزان وفاداری مشتریان بر اساس جنسیت، وضعیت زناشویی و میزان تحصیلات آنان به صورت معنی داری متفاوت است.

کلید واژه: وفاداری مشتریان، سن، جنسیت، وضعیت زناشویی، میزان تحصیلات، بانکداری
نویسنده(گان): نادر بهلولی، حکیمه نیکی اسفهلان، عاطفه صفری (فرستنده)
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.