شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,710
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,657,713
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 121
کاربران حاضر: 121
نمایش مقالات با موضوع: بازاریابی تعداد : 453
191. استقرار و پیاده سازی استراتژی های بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری
منبع: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
نویسنده (گان) سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)، نرگس آهنگر
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 4000
چکیده | متن کامل
192. بررسی عوامل موثر بر هوش رقابتی
منبع: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
نویسنده (گان) عباس صمدی، روح اله سهرابی، سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 4000
چکیده | متن کامل
193. دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده: اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله: مشتری به چه کسی وفادار است؟
منبع: The Journal of International Management Studies, Volume 7 Number 1, April, 2012
نویسنده (گان) مترجم: خواجه پور
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 8500
چکیده | متن کامل
194. دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده: تأثیر ارزش ویژه نام تجاری بر پاسخ مصرف کننده
منبع: Journal of Consumer Marketing 30/1 (2013) 62–74
نویسنده (گان) Isabel Buil and Eva Martı´nez, Leslie de Chernatony
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 12000
چکیده | متن کامل
195. The planning and implementation of integrated marketing communications
منبع: www.emeraldinsight.com
نویسنده (گان) Barbara Caemmerer
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 3000
چکیده | متن کامل
196. ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن از دیدگاه مشتریان تلفن همراه
منبع: کنفرانس بین المللی ابزارها و تکنیک های مدیریت
نویسنده (گان) محدثه محمدزاده
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 4500
چکیده | متن کامل
197. بررسی نقش نام تجاری در کسب، حفظ و ارتقای رقابت پذیری محصولات استان زنجان
منبع: ششمین کنفرانس بین المللی برند
نویسنده (گان) منوچهر انصاری، محسن قربانلو، مظاهر یوسفی امیری (فرستنده)
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 4000
چکیده | متن کامل
198. بررسی تأثیر عوامل مرتبط با برند بر وفاداری مشتریان صنعتی (لوازم طراحی، ماکت سازی و نقشه کشی رشته معماری)
منبع: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
نویسنده (گان) محدثه محمدزاده ، سجاد محمدزاده
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 4000
چکیده | متن کامل
199. تبلیغات اینترنتی و آنلاین
منبع: نویسنده
نویسنده (گان) محدثه محمدزاده
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 4000
چکیده | متن کامل
200. بررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب
منبع: ارسالی نویسنده (نشریه کتابداری و اطلاع رسانی)
نویسنده (گان) سید مسلم علوی (فرستنده)، مهدی نجفی سیاهرودی، فریبرز رحیم نیا
تعداد صفحات: 30
قیمت (تومان): 4000
چکیده | متن کامل
اول 17 18 19 20 21 22 23