ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 14,748
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,525,026
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 77
کاربران حاضر: 79
نمایش مقالات با موضوع: بازاریابی
تعداد : 453
191.
استقرار و پیاده سازی استراتژی های بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری
منبع: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
نویسنده (گان) سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)، نرگس آهنگر
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 4000
چکیده
|
متن کامل
192.
بررسی عوامل موثر بر هوش رقابتی
منبع: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
نویسنده (گان) عباس صمدی، روح اله سهرابی، سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 4000
چکیده
|
متن کامل
193.
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده: اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله: مشتری به چه کسی وفادار است؟
منبع: The Journal of International Management Studies, Volume 7 Number 1, April, 2012
نویسنده (گان) مترجم: خواجه پور
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 8500
چکیده
|
متن کامل
194.
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده: تأثیر ارزش ویژه نام تجاری بر پاسخ مصرف کننده
منبع: Journal of Consumer Marketing 30/1 (2013) 62–74
نویسنده (گان) Isabel Buil and Eva Martı´nez, Leslie de Chernatony
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 12000
چکیده
|
متن کامل
195.
The planning and implementation of integrated marketing communications
منبع: www.emeraldinsight.com
نویسنده (گان) Barbara Caemmerer
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 3000
چکیده
|
متن کامل
196.
ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن از دیدگاه مشتریان تلفن همراه
منبع: کنفرانس بین المللی ابزارها و تکنیک های مدیریت
نویسنده (گان) محدثه محمدزاده
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 4500
چکیده
|
متن کامل
197.
بررسی نقش نام تجاری در کسب، حفظ و ارتقای رقابت پذیری محصولات استان زنجان
منبع: ششمین کنفرانس بین المللی برند
نویسنده (گان) منوچهر انصاری، محسن قربانلو، مظاهر یوسفی امیری (فرستنده)
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 4000
چکیده
|
متن کامل
198.
بررسی تأثیر عوامل مرتبط با برند بر وفاداری مشتریان صنعتی (لوازم طراحی، ماکت سازی و نقشه کشی رشته معماری)
منبع: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
نویسنده (گان) محدثه محمدزاده ، سجاد محمدزاده
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 4000
چکیده
|
متن کامل
199.
تبلیغات اینترنتی و آنلاین
منبع: نویسنده
نویسنده (گان) محدثه محمدزاده
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 4000
چکیده
|
متن کامل
200.
بررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب
منبع: ارسالی نویسنده (نشریه کتابداری و اطلاع رسانی)
نویسنده (گان) سید مسلم علوی (فرستنده)، مهدی نجفی سیاهرودی، فریبرز رحیم نیا
تعداد صفحات: 30
قیمت (تومان): 4000
چکیده
|
متن کامل
اول
17
18
19
20
21
22
23
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved