شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,181
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,662,184
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 114
کاربران حاضر: 114
ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن از دیدگاه مشتریان تلفن همراه
چکیده:

درک ابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری و مقایسه شدّت تأثیر آن ها بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری شرکت، مدیران را قادر می سازد تا برنامه ریزی صحیحی در راستای دستیابی به اهداف نام تجاری داشته باشند. لذا هدف این تحقیق برّرسی تأثیر ابعاد ارزش ویژة برند (1:کیفیّت ادراک شده، 2:آگاهی از برند، 3:تداعی برند، 4: وفاداری به برند) بر ارزش ویژة برند شرکت های سازنده تلفن همراه می باشد. این پژوهش از نظر روش توصیفی- پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است. جامعه آماری تحقیق کلیة استفاده کنندگان از تلفن های همراه در استان گیلان هستند و تعداد اعضای نمونه 225 نفر می باشد. داده های لازم برای بررسی فرضیات تحقیق به وسیله پرسشنامه جمع آوری شده است و برای آزمون فرضیات از نرم افزار SPSS و آزمون همبستگی اسپیرمن استفاده شد که یافته ها نشان داد هر چهار بعد ارزش ویژة برند بر ارزش ویژة برند تلفن های همراه تأثیر معنادار دارند و بیشترین تأثیر بر ارزش ویژة برند را بعد وفاداری به برند، پس از آن بعد کیفیت ادراک شده و آگاهی از برند و در آخر بعد تداعی برند داشتند.

کلید واژه: ارزش ویژه برند، کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، تداعی برند، وفاداری به برند، تلفن همراه.
نویسنده(گان): محدثه محمدزاده
منبع: کنفرانس بین المللی ابزارها و تکنیک های مدیریت
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 4500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.