شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,703
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,661,706
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 173
کاربران حاضر: 173
The planning and implementation of integrated marketing communications
چکیده:
The purpose of this paper is to illustrate the tasks involved in the planning and implementation of integrated marketing communications using an interesting, real-life case study
کلید واژه: Marketing communications, Marketing planning
نویسنده(گان): Barbara Caemmerer
منبع: www.emeraldinsight.com
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 2009
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.