شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 28 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,119
بازدید دیروز: 17,614
بازدید کل: 152,249,609
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 22
کاربران حاضر: 23
نمایش مقالات با موضوع: بازاریابی تعداد : 453
161. پرسشنامه سنجش و ارزیابی عملکرد بازاریابی سازمان تجاری و بانک
منبع: پرسشنامه محقق ساخته
نویسنده (گان) حامد بردبار
تعداد صفحات: 1
قیمت (تومان): 3000
چکیده | متن کامل
162. نقش خصوصیات شخصیتی و روانی مصرف کنندگان در مدیریت برند
منبع: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری
نویسنده (گان) مجتبی دریادل (فرستنده) ، حمید رحمانی ، سروش زارعی
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 3000
چکیده | متن کامل
163. بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری برند با نقش میانجی گری رضایت مشتری و کیفیت ادراک شده در محصولات لبنی (مطالعه موردی :شرکت پگاه گیلان)
منبع: ارسالی نویسنده
نویسنده (گان) آیدین والافر (فرستنده) ، سیروس بالائی پاکدهی
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 6000
چکیده | متن کامل
164. نقش نگرش در تحلیل و پیش بینی رفتار مصرف کننده
منبع: اولین همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
نویسنده (گان) ابراهیم فخرائی (فرستنده) ، عبدالهادی درزیان عزیزی ، لیلا حسنکی
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 2500
چکیده | متن کامل
165. عوامل کلیدی موفقیت در اثربخشی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان به صورت الکترونیک (e-CRM) : منظر سازمانی(مطالعه موردی:بانک تجارت شهر تهران)
منبع: همایش مدیریت نوین در افق 1404
نویسنده (گان) رضوان ولایتی شکوهی ، اسماعیل شعبانی نژاد (فرستنده)، حسن عظیمی
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 4300
چکیده | متن کامل
166. پاسخ تشریحی درس بازاریابی کنکور سراسری کارشناسی ارشد سال 1395 مجموعه مدیریت
منبع: تهیه شده در سایت مدیر
نویسنده (گان) سید عبدالمجید خورشیدی
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 3800
چکیده | متن کامل
167. دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ ارزش گذاری برند
منبع: Interdisciplinary Management Research, 2008, vol. 4, pages 199-214
نویسنده (گان) مترجم: نادر پردلی بهروز
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 17000
چکیده | متن کامل
168. رتبه بندی بانک ها و موسسات مالی براساس بازاریابی پیامکی
منبع: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
نویسنده (گان) حسین مقدسی نیا (فرستنده) ، فرشید نمامیان
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 3500
چکیده | متن کامل
169. دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ ارزش برند (نشان تجاری) در دنیای مجازی: رویکردی وابسته به ارزش ها
منبع: Journal of Electronic Commerce Research, VOL 9, NO 3, 2008
نویسنده (گان) مترجم: نادر پردلی بهروز
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 16500
چکیده | متن کامل
170. وفاداری رفتاری به برند و تداعی هایی که برند برای مصرف کننده دارد
منبع: ارسالی نویسنده
نویسنده (گان) امین ظریف راد
تعداد صفحات: 28
قیمت (تومان): 8800
چکیده | متن کامل
اول 14 15 16 17 18 19 20