شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 33,263
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,634,635
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 97
کاربران حاضر: 99
وفاداری رفتاری به برند و تداعی هایی که برند برای مصرف کننده دارد
چکیده:

تداعی های برند (برای مصرف کننده) بخش اصلی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری است، و وفاداری رفتاری به برند یک نتیجه دلخواه از ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری است. در این تحقیق، داده های اعضای واجد شرایط خرید و نظرسنجی های (پیمایش ها) مشتری با ادغام می شوند تا رابطه بین یک وفاداری رفتاری مشتری در گذشته و تمایل در حال حاضر برای داشتن تداعی های برند آشکار شود. نتایج در جایی که، افراد با یک تناوب خرید بالاتر و سهم بیشتر از نیازمندی ها به طبقه محتمل تر است که تداعی های برند داشته باشند یک رابطه مثبت را نشان می دهد. این نتایج همچنین نشان می دهند که سهم از نیازمندی ها به طبقه نسبت به تناوب خرید محرک بزرگتری است. این نتایج پیشنهاد می دهند که استفاده از رقیبان اثر میرا تری بر تداعی های برند نسبت به اثر تقویت کننده خرید متناوب از برند دارد. این نتایج مفاهیم مهمی برای مدلسازی تداعی های برند، مخصوصا با استفاده از داده ها در یک مقطع زمانی دارد.

کلید واژه: تداعی های برند (برای مصرف کننده) ، وفاداری ، تناوب خرید ، سهم از نیازمندی ها به طبقه (اجناس) ، وفاداران %100 ، ارزش ویژه برند
نویسنده(گان): امین ظریف راد
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 28
قیمت (تومان): 8800
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.