شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,216
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,657,219
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 128
کاربران حاضر: 128
نقش خصوصیات شخصیتی و روانی مصرف کنندگان در مدیریت برند
چکیده:

افزایش روز افزون شدت رقابت در بین سازمان های تجاری باعث شده آن ها همواره به دنبال راه هایی برای ورود، بقا و رهبری بازار برآیندحوزه برند به عنوان یکی از ابزارهای کسب مزیت رقابتی برای سازمان به شمارمی آید.افزایش تعداد محصولات با برندهامتفاوت در یک طبقه محصول موجب سردرگمی مصرف کننده در مرحله انتخاب شده است پژوهشگران بازاریابی در پی یافتن عواملی هستند که بفهمند چگونه یک برند در ذهن مصرف کننده جز این مجموعه محدود قرار می گیرد. پژوهش های روانشناسی نشان داده است که شخصیت افراد بر فرآیند تصمیم گیری آنها تأثیرگذار است.بنابراین در این پژوهش پس از بیان تعاریف برند و مفاهیم مرتبط با برند سازی،خصوصصیات شخصیتی مصرف کنندگان و تأثیرگذاری ویژگی های شخصیتی بر استراتژی ها و سیاست های مرتبط با برندسازی سازمان ها و شرکت ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به این سوال پاسخ داده خواهد شد که چگونه می توان با در نظر گرفتن ویژگی های شخصیتی و مدل های روانی مصرف کنندگان به مدیریت برند پرداخت.
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: مدیریت برند ، شخصیت مصرف کنندگان ، تصمیم گیری
نویسنده(گان): مجتبی دریادل (فرستنده) ، حمید رحمانی ، سروش زارعی
منبع: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1395
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.