شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 5,780
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,516,058
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 100
کاربران حاضر: 100
بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری برند با نقش میانجی گری رضایت مشتری و کیفیت ادراک شده در محصولات لبنی (مطالعه موردی :شرکت پگاه گیلان)
چکیده:

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری برند با نقش میانجی گری رضایت مشتری و کیفیت ادراک شده در محصولات لبنی انجام گرفت. تحقیق حاضر از نظرهدف تحقیق، کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان شرکت لبنی پگاه در استان گیلان می باشد. نمونه آماری این تحقیق، تعداد 170 نفر از مشتریان می باشند که با فرمول کوکران حجم آن تعیین گردیده است. روش نمونه گیری خوشه ای است. متغیرهای تحقیق توسط پرسشنامه استاندارد سنجیده می شود. این پرسشنامه مشتمل بر 13 پرسش می باشد. روایی و پایایی پرسشنامه های تحقیق مورد تایید قرار گرفت. در سطح استنباطی از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده گردید. یافته های پژوهش نشان داد که تبلیغات بر وفاداری برند با نقش میانجی گری رضایت مشتری و کیفیت ادراک شده در محصولات لبنی تاثیر معناداری دارد.

کلید واژه: تبلیغات ، وفاداری برند ، مشتری
نویسنده(گان): آیدین والافر (فرستنده) ، سیروس بالائی پاکدهی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1395
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 6000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه