این پژوهش با هدف بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری برند با نقش میانجی گری رضایت مشتری و کیفیت ادراک شده در محصولات لبنی انجام گرفت. تحقیق حاضر از نظرهدف تحقیق، کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان شرکت لبنی پگاه در استان گیلان می باشد. نمونه آماری این تحقیق، تعداد 170 نفر از مشتریان می باشند که با فرمول کوکران حجم آن تعیین گردیده است. روش نمونه گیری خوشه ای است. متغیرهای تحقیق توسط پرسشنامه استاندارد سنجیده می شود. این پرسشنامه مشتمل بر 13 پرسش می باشد. روایی و پایایی پرسشنامه های تحقیق مورد تایید قرار گرفت. در سطح استنباطی از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده گردید. یافته های پژوهش نشان داد که تبلیغات بر وفاداری برند با نقش میانجی گری رضایت مشتری و کیفیت ادراک شده در محصولات لبنی تاثیر معناداری دارد.