شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,423
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,657,426
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 106
کاربران حاضر: 106
رتبه بندی بانک ها و موسسات مالی براساس بازاریابی پیامکی
چکیده:

بدون شک توسعه روز افزون دنیای فناوری اطلاعات،باعث بروز تغییرات وسیع و سریعی در جامعه اطلاعات و ارتباطات گردیده فراگیر شدن استفاده از تلفن همراه در بین آحاد جامعه از یک سو و جاذبه های تبلیغات پیامکی از سوی دیگر سبب تغییر در روند بازاریابی گردیده است. امروزه ارسال پیام های تبلیغاتی یکی از مرسوم ترین شیوه های بازاریابی است که تمامی کسب و کارها به دلیل مزایای بسیار و تاثیر گذاری شگرف آن از این ابزار قدرتمند استفاده می کنند که نهاد های مالی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. موضوع این پژوهش بررسی و تجزیه و تحلیل پیامک های ارسالی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای مشتریانشان و رتبه بندی آنها بر اساس استفاده مطلوب و بهینه از بکار گیری سامانه پیامکی می باشد. هدف از این مقاله عبارت است از بررسی مفهوم بازایابی پیامکی،مزایا و معایب بازاریابی پیامکی،تجزیه و تحلیل محتوای پیامک های ارسالی برای مشتریان و در نهایت ارائه پیشنهادهایی متکی بر تحقیقات انجام شده جهت برنامه ریزی بهینه در استفاده از سامانه پیامکی با استفاده از نتایج این پژوهش می باشد. روش پژوهش اسنادی- تحلیلی(کتابخانه ای با استفاده از منابع چاپی و الکترونیک) و مصاحبه با نخبگان است.یافته های این پژوهش بیانگر آن است که سرعت،صحت و کامل بودن اطلاعات پیامک ها در رتبه بندی بانک ها و موسسات مالی از نظر به کار گیری سامانه پیامکی بیشترین تاثیر را داشته و ضرورت دارد که این نهاد های مالی در شیوه فعلی ارسال پیامک به مشتریان خود بازنگری کنند تا وضع مطلوب برسند.

کلید واژه: بانکداری الکترونیک ، بازاریابی پیامکی ، سامانه ارسال پیامک ، پیامک
نویسنده(گان): حسین مقدسی نیا (فرستنده) ، فرشید نمامیان
منبع: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1394
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 3500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.