شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,536
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,656,539
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 117
کاربران حاضر: 117
تبلیغات اینترنتی و آنلاین
چکیده:

امروزه اینترنت، کانال با اهمیتی در بازاریابی و تبلیغات است. دلیل این امر می تواند توانایی اینترنت در کاهش هزینه ها و دسترسی آسان افراد به خدمات آنلاین باشد. همچنین مبلغان می توانند به آسانی به انبوهی از کاربران دسترسی پیدا کنند و با هزینه پایین با آنها ارتباط برقرار نمایند. در این مقاله به مقایسه روش های تبلیغ آنلاین با روش های سنتی می پردازیم و معایب و مزایای روش های آنلاین را بیان می کنیم. با توجه به اینکه ابزارهای مختلفی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد، در این مقاله به شرح تعدادی از آنها همچون تبلیغات بالاپر، بنر و تبلیغ از طریق پست الکترونیک خواهیم پرداخت. با وجود تمام جذابیت های این نوع تبلیغات، نگرش افراد نسبت به آنها تابع عواملی همچون آگاهی بخشی، سرگرمی و جنسیت مخاطب است که در این مقاله به برّرسی این عوامل می پردازیم. همچنین در این مقاله به بحث برّرسی اثربخشی تبلیغات اینترنتی و مدل سلسله مراتب تأثیرات، خواهیم پرداخت و نمونه هایی از تحقیقات انجام شده در این زمینه را بیان خواهیم کرد.

کلید واژه: بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، روش های تبلیغات اینترنتی، مقایسه تبلیغات اینترنتی با سنتی.
نویسنده(گان): محدثه محمدزاده
منبع: نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.