شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 01 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,750
بازدید دیروز: 41,099
بازدید کل: 158,485,578
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 118
کاربران حاضر: 118
نمایش مقالات با موضوع: بازاریابی تعداد : 453
1. ارزش ویژه نام و نشان تجاری (ابعاد، مفاهیم و مدل ها)
منبع: ارسالی نویسنده
نویسنده (گان) محدثه محمدزاده
تعداد صفحات: 23
قیمت (تومان): 9000
چکیده | متن کامل
2. امکان سنجی ساز و کارهای بازاریابی خدمات و فناوری اطلاعات (IT) در جذب توریسم
منبع: همایش ملی تازه های مدیریت
نویسنده (گان) سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)، نرگس آهنگر
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 6000
چکیده | متن کامل
3. نقش و ارزش استراتژی نام و نشان تجاری در مزیت رقابتی سازمان ها
منبع: اولین همایش داخلی مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز
نویسنده (گان) سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)، مریم رنجبران ، عباس محرابی
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 6000
چکیده | متن کامل
4. تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غیرکاربران تکنولوژی های خودخدمتی
منبع: فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، دانشگاه اصفهان
نویسنده (گان) حسین وظیفه دوست، امین موجودی (فرستنده)، سعید جلالیان
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 6000
چکیده | متن کامل
5. ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک)
منبع: مجله مدیریت بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
نویسنده (گان) نادره السادات نجفی زاده، امین موجودی (فرستنده)، پریا قاسمی
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 5000
چکیده | متن کامل
6. بررسی رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان بانک پاسارگاد اهواز)
منبع: مجله مدیریت بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
نویسنده (گان) امین موجودی (فرستنده)، عبدالهادی درزیان عزیزی، پریا قاسمی
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 7000
چکیده | متن کامل
7. بازاریابی سبز مزیت رقابتی هزاره سوم
منبع: ارسالی نویسنده
نویسنده (گان) نیرالسادات آل احمد
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 8000
چکیده | متن کامل
8. دانلود پرسشنامه میزان رضایت مندی مراجعین از کتابخانه و خدمات ارائه شده در کتابخانه
منبع: پرسشنامه محقق ساخته
نویسنده (گان) حامد بردبار
تعداد صفحات: 1
قیمت (تومان): 4000
چکیده | متن کامل
9. نقش بازاریابی محصولات کشاورزی در توسعه صادرات
منبع: ارسالی نویسنده
نویسنده (گان) نیرالسادات آل احمد
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 8000
چکیده | متن کامل
10. بررسی تأثیر آرم تجاری بر عملکرد بازاریابی شرکت : نقش میانجی تعهد مشتری به برند و عامل تعدیل گر توسعه برند (مطالعه موردی : محصولات آرایشی و بهداشتی)
منبع: ارسالی نویسنده
نویسنده (گان) مریم عبدلی (فرستنده) ، مهدی فولادی یامچی
تعداد صفحات: 8
قیمت (تومان): 8000
چکیده | متن کامل
1 2 3 4
کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه