شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,929
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,587,359
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 172
کاربران حاضر: 172
امکان سنجی ساز و کارهای بازاریابی خدمات و فناوری اطلاعات (IT) در جذب توریسم
چکیده:

خدمات بازاریابی قابل ارائه توسط موسسات، دامنه وسیعی را در بر می گیرد که شامل تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجرا و کنترل برنامه های بازاریابی می شود. عصر اطلاعات یعنی عصر خدمات. ارائه دهندگان خدمات می بایست تعامل موثر و کارآمدی را به هنگام ارائه خدمات با مشتریان ایجاد نمایند. امروزه گردشگری یکی از بخش های هدایت کننده ی تجارت جهانی در خدمات است. نقش فناوری اطلاعات در توسعه بخش گردشگری از دو بعد قابل بررسی است: یکی به کارگیری فناوری اطلاعات در اطلاع رسانی و ارائه خدمات گردشگری است و دیگری گردشگری مجازی است. توریسم الکترونیکی نشان دهنده دیجیتالی شدن تمام کارها، مراحل و ارزشیابی ها در بخش توریسم، سفر، مهمانداری و صنایع پذیرایی می باشد. در نگارش حاضر سعی شده است تا به مفاهیم خدمات و بازاریابی خدمات، خط مشی های بازاریابی خدمات و آمیخته بازاریابی خدمات پرداخته شود، در انتها مباحث فناوری اطلاعات و عناصر تشکیل دهنده آن و گردشگری مجازی ارائه خواهد شد و در پایان به اهمیت توریسم و تاثیر فناوری اطلاعات در صنعت توریسم می پردازیم و در بخش نهایی به بحث و نتیجه گیری و پیشنهادات خواهیم پرداخت.

کلید واژه: بازاریابی خدمات، امکان سنجی بازاریابی، فناوری اطلاعات، توریسم، صنعت گردشگری
نویسنده(گان): سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)، نرگس آهنگر
منبع: همایش ملی تازه های مدیریت
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 6000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.