شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 691
بازدید دیروز: 25,555
بازدید کل: 151,972,661
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 292
کاربران حاضر: 292
نقش و ارزش استراتژی نام و نشان تجاری در مزیت رقابتی سازمان ها
چکیده:

مفهوم نام تجاری، درک و فهم غالب مشتری از یک نام تجاری است. نام تجاری فقط در ذهن مردم وجود دارد. برای اکثر سازمانها، نام تجاری اولین عامل رقابتی و ارزشمندترین دارایی استراتژیک محسوب می شود. نام های تجاری می توانند از راه های مختلفی برای کسب و کار ارزش خلق کنند. درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری موضوعات مهمی در توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی به شمار می روند. مزیت رقابتی عاملی است که سبب ترجیح سازمان بر رقیب توسط مشتری می شود. استراتژی نام تجاری از طریق توسعه یک نام تجاری با هویت ویژه و ارتقای آن، ارزش خاصی را برای مشتری خلق می کند که به سادگی توسط رقبا قابل تقلید نیست. در این مقاله سعی شده است تا به نقش و ارزش استراتژی نام و نشان تجاری در مزیت رقابتی سازمانها پرداخته شود و در آخر به جمع بندی مطالب می پردازیم.
فرمت فایل: Pdf

کلید واژه: نام تجاری، چشم انداز، ارزش، مزیت رقابتی
نویسنده(گان): سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)، مریم رنجبران ، عباس محرابی
منبع: اولین همایش داخلی مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 6000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.