شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 25,349
بازدید دیروز: 24,358
بازدید کل: 151,971,764
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 121
کاربران حاضر: 122
ارزش ویژه نام و نشان تجاری (ابعاد، مفاهیم و مدل ها)
چکیده:

در حال حاضر موضوع ارزش ویژۀ برند از دیدگاه مشتریان، مورد توجّه بسیاری از محقّقین علم بازاریابی قرار گرفته است.هر چه ارزش نام و نشان تجاری در ذهن مصرف کنندگان بیشتر باشد، شرکت می تواند در سایه آن منافع بیشتری را از مصرف کنندگان کسب کند. ارزش ویژه نام و نشان تجاری یکی از دارایی هایی است که هم ارزش شرکت را حفظ می کند و هم وفاداری مشتریان را به دنبال خواهد داشت. این مفهوم شامل ابعادی نظیر کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند، آگاهی از برند و تداعی برند می باشد. در این تحقیق مروری، به بیان نظرات محققین و صاحب نظران علم بازاریابی (در زمینه رفتار مصرف کننده) در مورد مفهوم ارزش ویژه برند می پردازیم و پس از بیان و بررسی چند مدل معروف ، تعاریف ابعاد ارزش ویژه برند را ارائه خواهیم داد. از جمله مدل های ارائه شده در این تحقیق می توان به مدل آکر، مدل کلر، مدل لاسر و مدل یوو اشاره کرد.
فرمت: PDF

کلید واژه: ارزش ویژه برند، مدل های ارزش ویژه برند، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تداعی برند، آگاهی از برند.
نویسنده(گان): محدثه محمدزاده
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 23
قیمت (تومان): 9000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.