شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 24,367
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,534,645
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 117
کاربران حاضر: 117
کدخبر: 8823 زمان ارسال: یکشنبه 20 اسفند 1391 - 17:26 تعداد بازدید: 9389
نظرات داوطلبان درباره کنکور دکتری سراسری (نیمه متمرکز) سال 1392 رشته های مدیریت، کارآفرینی، مالی و آینده پژوهی
شما می توانید درباره میزان سختی یا آسانی سوالات، تقسیم بندی و زمان بندی دفترچه سوالات، کم یا مناسب بودن وقت، منابعی که سوالات از آنها استخراج شده بود و ... نظر دهید
توجه نمایید نظرات کاربران الزاما بیان کننده دیدگاه مدیران سایت نمی باشد

نظرات کاربران درباره کنکور دکتری سال 1391 از اینجا قابل مشاهده است
نظرات کاربران درباره نتایج کنکور دکتری سال 1391 از اینجا قابل مشاهده است
نظرات کاربران درباره نتایج کنکور دکتری سال 1390 را از اینجا ببینید









نظرات کاربران
بهزاد : 1391/12/18

سلام. درباره آزمون صبح باید بگم که تخصصی هاش از پارسال بهتر بود و تعداد سوالات ریاضی و آمارش کم شده بود( آمار هم تقربیا تمام سولات از آمار تحلیلی طرح شده بود و سطحشون هم نسبتا ساده بود. هر کی یه کم مطالعه داشت به راحتی جواب می داد) بقیه سوالات هم به جز چند مورد بقیه منابعش مشخص بود. امسال سوالات هوش و استعدادش خیلی وقت گیر بود و با توجه به زمانش اکثر بچه ها تو حوزه امتحانی ما نرسیدن همه سوالاتو بخونن. من خودم پارسال استعدادو حدود 45 زدم اما امسال نرسیدم حدود 10سوالشو بخونم و به نظرم حدو 30 تا 35 درصد استعداد و حدود 45 درصد تخصصی زدم.

ستاره : 1391/12/18

سلام. خسته نباشین به همه دوستان. امتحان برگزار شد. و تمام شد. خیلی با پارسال فرق داشت. به نظرم ساده تر از پارسال بود و واقعا در حد کارشناسی ارشد و حتی پایین تر بود. تئوری و ریاضی و آمار به طرز مسخره ای ساده بودند. خوده من که پارسال خیلی ریاضی و آمار خونده بودم و دیدم که چقدر سخت بودن و هیچی نزدم واسه همین امسال اصلا ریاضی نخوندم. و اشتباه کردم چون با یه ذره خوندن می شد کله سوالا رو جواب داد. من 8 تا ریاضی و آمار زدم. تئوری هم همینطور واقعا در حد کنکوره ارشد بود. ولی بازم من خیلی سخت تر از اونو خونده بودم اسکات و ... و اصلا نگاهی هم به کتابهای دمه دستی نکردم. ولی در کل علی رغم سادگی کنکور من خوب ندادم.برای همه آرزوی موفقیت می کنم. کاش و ای کاش یه نفر فکره ما بود و یه برناه ریزی درست واسه آزمون می کرد نه اینکه هر سال یه جور. بابا پیر شدیم...

amir : 1391/12/18

man alan az azmon omdam gozashte az mabahese fani azmon ehsas kardam maghtaee doktori ye chiziyee meslee doreye kardani ,karshsenasi, ... yadee azmonhayee ghlamchi oftadam ...

مریم : 1391/12/18

خیلی بد بود؛اصلا انتطار 15تا امار ریاصی و این مدل سوال تیوری و نداشتم....

saharkh : 1391/12/18

سلام همه خسته نباشید مدیریت عالی بود .ریاضی و آمار آسون بود ولی من نخونده بودم نزدم.استعداد خوب بود ولی خیلی خیلی وقت کم آوردم نرسیدم همه سوال ها رو بخونم. بریم ببینیم زبان چی میشه

آسیما : 1391/12/18

زبانش خیلی تخیلی بود. اختصاصی مالی خوب بود.

سمیرا : 1391/12/18

سوالات استعداد تحصیلی خیلی سخت بود خیلی... اما تخصصی ها خوب بود

ستاره : 1391/12/18

با دیدنه سوالات زبان و نداشتن نمره منفی و بچه هایی که نیم ساعت اول همه رو جواب دادن و اومدن . دیگه مطمئنم خیلی ها که حقشون نیست قبول میشن. به نظرم آزمون امسال کاملا غیر حرفه ای طراحی شده بود. و اصلا در سطح دکتری نبود. اصلا هیچ انگیزه ای برای خوندن سال دیگه ندارم.فقط فرسودگی و دیگر هیچ...

sam : 1391/12/18

سلام دوستان.من خیلی ریاضی و آمار مسلط بودم منتها امسال با پارسال کلی فرق داشت.اینقد ساده بود که نمیخوندی هم بیشترشو میشد زد.تئوری هم کتابهای متعدد مثل بامبرگر ارمسترانگ، هچ، اسکات و .... خوندم که از اینا نیومده بود. شاید 50 تخصصی زده باشم.

HASAN : 1391/12/18

سلام و خسته نباشید به همه به نظر من هم سوالات آسون بود ولی زبان خیلی سخت بود البته من اصلا نخونده بودم ولی به نظر من با این سوالات نمیشه دانش فرد رو واسه ورود به دکتری سنجید

sam : 1391/12/18

متاسفانه سوالای تخصصی اصلا در سطح دکتری نبود. استعداد هم سخت بود.

malek : 1391/12/18

از نظر اینکه سازمان سنجش اعلام نکرده بود تعداد سوال ریاضی آمار را نصف کرده واقعا کار شتباهی بود. ون به هر حال ما هم واسه خوندشون نسبت به تئوریها به یک میزان وقت نمیگذاشتیم.

sam : 1391/12/18

malek کاملا موافقم کلی ریاضی خونده بودم بعد با دیدن 15 تا سوال هنگ کردم.البته نمیخوام بگم 30 تا سوال ریاضی بدن بهتره. فقط قبلش اعلام میکردن خوب بود.

بهنام : 1391/12/18

زبان بسیار سخت و بقیه هم مسخره. فکر کنم کاری کردند که همه در یک سطح زده باشند و همه چیز به مصاحبه بکشد. واقعا کسی تونست به این سولات زبان جواب بده.؟

mahd : 1391/12/18

فکر میکنم امسال هم مثل پارسال، زبان تعیین کننده خواهد بود، بقیه درسها را همه اونهایی که یه کم خونده بودن تقریبا حول و حوش هم جواب دادن ولی از زبان هرکسی نمی تونست نمره بیاره، یعنی من که اگر نمره منفی نداشت و نمی تونستم با بخت و اقبال پرش کنم دیگه دست خدا را هم برای توفیقم کوتاه می دیدم...

msh : 1391/12/18

انقدر مالی آسون بود که فکر کنم با 50 درصد تخصصی باز هم مجاز نشیم. حداقل 70 80 تا باید زده باشیم. در ضمن با این فکر تخیلی که در مورد زبان کردن فکر کنم کسی که خوش شانس باشه می تونه حد قابل قبوا رو بزنه

محمد : 1391/12/18

این چه وضعشه که یه سال 30 تا امار ریاضی میدن یه سال 15 تا

مهرداد : 1391/12/18

بدترین چیز اینه که من نمیدونستم زبان نمره منفی نداره. سر جلسه آزمون هم این آقا پشت مبکروفون صد بار گفت موبایل ها را تحویل دهید ولی نامرد یه بار نگفت زبان نمره منفی ندارد. من نصف سوالا ها را بیشتر نزدم. ای خدا چرا اینقدر من بد شانسم؟

homa : 1391/12/18

با سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان امسال سؤالات تخصصی معقول تر بود. خصوصا اینکه بیش از حد به ریاضی و آمار بها نداده بودن. ولی درسی مث منابع تنسانی انگار منابع رو کلا عوض کرده بودن. پارسال از آرمسترانگ (و به نوعی مدیریت استراتژیک منابع انسانی) سؤال آوره بودن ولی امسال از سعادت (اگر اشتباه نکنم). به هر حال انتظار میرفت چون گفتن منابع انسانی جزء درسای ارشد هست، از همون منابع استراتژیک سؤال بیارن نه اینکه مثلا بخوان داوطلبا رو غافلگیر کنن. زبان هم به نظر سخت میرسید. یعنی شاید فرق چندان زیادی بین کسی که خونده و جواب داده با کسی که شانسی جواب داده نباشه. مثلا اگر یه نفر بیاد هر 70 سؤال رو گزینه 3 بزنه احتمالا حدود 25 درصد میاره. ولی ممکنه بشینی بخونی و جواب بدی ولی اشتباه بزنی و زیر این 25 درصد بزنی.

mehrdad : 1391/12/18

واقعا شرم آوره..امسال تعداد سوالات و ترکیبشونو عوض کردن بدون اینکه اعلام کنند..سوالات کاملا غیر استاندارد بود..زبانش که تخیلی بود..برای استعداد وقت خیلی کم گذاشته بودن..اختصاصی هم که مسه سوالات دمه دستی طرح شده بود..به هیچ وجه ارزیابی درستی از داوطلبین نخواهد شد.

حمید : 1391/12/18

اصلا امسال قابل پیش بینی نیست.همه چیز با پارسال فرق داشت

مایلی : 1391/12/18

استعداد تحصیلی،برخلاف بخش تحلیلیش که فک میکردم وقتگیر باشه بخش کمیتیش سخت و وقت گیر بود. برای مالی اختصاصی ها خوب بودن, یکم زیادیم خوب بودن.

محمود : 1391/12/18

سلام. تخصصی نسبتا ساده بود و سوالات اغلب از کتابهای مبانی سازمانی و مدیریت و رفتار سازمانی رضاییان. یکی دو تا هم از رفتار سازمانی پیشرفته رضاییان و دو سه تایی هم از منابع انسانی آرین قلی پور و ... ریاضی و آمار زیادی ساده بود که البته من چون نخونده بود خیلی خوب نزدم. استعداد تحصیلی زیادی وقت گیر و سخت بود و من کلیش رو نزدم. زبان به نظرم از پارسال بهتر یود و سوالات درک مطلبش ساده تر از گرامر بود.

حمید : 1391/12/18

سلام دروس تخصصی متوسط بود.تئوریهاش بنظر ساده میومد ولی خیلی گول زننده بود.استعداد میشه گفت سخت بود زبان که دیگه هیچی واقعا خیلی سخت داده بودن.برگ برنده دست کسایی هست که زبان را خوب زده باشن موفق و پیروز باشید

محمد : 1391/12/18

سلام. به همه خسته نباشید میگم. من کارآفرینی شرکت کردم و به نظرم سوالات زبان بطرز خوفناکی سخت و غیر اصولی بود و از سطح سوال های زبان تولیمو که دیروز برگزار شد خیلی بالاتر و سخت تر بود. سوالای نوبت صبح سطح دشواری منطقی داشت. امیدوارم موفق باشید.

reza : 1391/12/18

به نظرم سخت بودن امتحان زبان باعث شد میان افرادی که مسلط به زبان بوده و افرادی که آمادگی لازم را نداشته اند تفاوت ایجاد نشود و قابلیت تشخیص پایین آید . ضمنا سازمان سنجش با توجه به تعداد سوالات می توانست نسبت به تجمیع امتحان در یک نوبت اقدام نماید تا مانع از خستگی داوطلبان گردد.

saharkh : 1391/12/18

زبان رو هم دادیم تموم شد، ولی خیلی سخت بود چی بودن اون سوال ها؟از کجا داده بودن؟

به داوطلبین دکتری : 1391/12/18

اصلا انتظارشو نداشتم با همچین سوالاتی مواجه شم سوالا همش از کتابای معروف دوره لیسانس بود ولی من همش وقتمو صرف کتابای سنگین کردم اخه چرا سازمان سنجش تو کنکور دکتری هرسال مارو غافلگیر میکنه

رامین : 1391/12/18

سلام. من رشت امتحان دادم. واقعا سطح حوزه خیلی پایین بود. تو سالن بودیم که هیچ سیستم گرمایشی نداشت. کاملا میلرزیدیم از سرما. امتحان ریاضی امار که خیلی کم سوال دادن. ریاضی 6 تا سوال بود. فکر نمی کنم در حد دکترا باشه اینجور سوال دادن. ولی خوب بود. تو درسای مدیریتی که سطح سوالا سبک بود. تعوری ها که 90 درصد از 3تا کتاب رابینز الوانی و رضاییان بود. منابع نصف سوالا از کتاب سعادت بود رفتار هم با کتابای پیشرفته رضایان می شد جواب داد. من که خداروشکر خونده بودم تخصصی خوب دادم. ولی استعداد خیلی سخت بود. اصلا این سوالا چه ربطی به دکترا داشت؟ اخه ریس سنجش جدن باید جواب بده. این سوالای مسخره اصلا واسه چی دادن. هیچ ربطی اخه نداشت. زبان بعدظهر خیلی سخت. از 90 و 91 خیلی سختر بود. حالا می فهمم چرا نمره منفی خذف کرده بودن. در کل به جز استعداد که یه چیز بیربط بود من که خوب دادم. به امید خدا

آسیما (اصلی) : 1391/12/18

ریاضی و آمار در حد جوک تئوری مدیریت متوسط تخصصی مالی وقت گیر و متوسط استعداد نسبت به پارسال آسونتر اما متوسط به بالا زبان نسبت به پارسال بسیار آسون، مخصوصا درک مطلب و هم اینکه منفی نداشت، میانگین بچه ها میاد بالا در ضمن کسی که به نام "آسیما" کامنت گذاشته لطفا به اسم کس دیگه کامنت نذاره و اسم اصلی خودشو بنویسه

بهروز : 1391/12/18

جالبه نظرات یکی میگه که زبان خیل سخت بود یکی هم میگه تخصصی اینقدر راحت بود که در حد لیسانس بابا چطوری سوال بودن حل می کنین!!!!1

مهدی : 1391/12/18

ریاضی امار سال قبل 30 امسال 15 تا اخه این چه وضعشه چه قد تغییییییییییر تو یکسال!!!!!!!!!!!!

مهرسا : 1391/12/18

من کارآفرینی امتحان دادم جی مت وقت کم آوردم,زبان هم واقعا نمی دونم چیکار کردم.متن آخرشم که وقت نکردم بخونم.آمارم که به جای تحلیلی , حلی داده بودن.بقیه هم از سطح کارشناسی آسونتر واسه خودم متاسفم که چرا بجای کار روی پایان نامم وقت خودمو با درس تلف کردم:( جواب استاد راهنمامو چی بدم؟

لیلی بانو : 1391/12/18

سلام من کارآفرینی شرکت کردم...آمار به شدت سخت بود و راه حل های طولانی داشت و هر دوسه تا سوال به هم ربز داشتن..اینطور سوال دادن اصلا استاندارد نیست..روش تحقیق و تئوری آسون بودن...اینقدر نباید تئوری رو آسون میدادن..نه به سوالای پارسال که اصلا منبعش مشخص نبود نه به امسال که از ساده ترین سوال هارو داشت،از سوالای ارشد هم آسون تر بود استعداد بد نبود زبان فوق العاده سخت بود..اصلا کلوز تست و متوجه نمیشدم!.من 504 رو حفظ بودم اما شاید برای دوتا تست به دردم خورد! این همه زحمت ولی ناامید ناامیدم:(

داوطلب دکتری : 1391/12/18

من تخصصیم فک کنم حدود 57 درصد زدم ولی اصلا حتی احتمال مجاز شدنم نمیدم الان که کارنامه های سال 90 رو دیدم متوجه شدم اون سال هم مثل الان تخصصی راحت بوده و تازه بالای 68 درصد مجاز شدن خیلی ناامید شدم کلی زحمت کشیده بودم اگه فقط یه ماه کتابای لیسانسو خونده بودم الان بالای 90 زده بودم به جای اینکه 4 ماه با اون کتابای حجیمو سنگین سرو کله بزنم بخدا این انصاف نیست من دوس داشتم امتحان چالشی باشه و مفهومی نه اینکه اینجور با احساس و وقت و زندگیم بازی بشه.

امین : 1391/12/18

من تازه از آزمون میام تئوری کاملا گول زننده بود و بعضی از سوالات ادم تو دوتا گزینه میمونه و ریاضی و آمارم آسون بود البته واسه کسایی که خوندن من فکر کنم تخصصی 60 زده باشم.gmat خیلی وقت گیر بود و زبانش افتضاح سوال طرح شده بود ولی فکر کنم 50 زدم

احسان : 1391/12/18

آخه انصافه؟ انتگرال، حد، دیفرانسیل، خط و صفحه، اعداد مختلط، کاربرد ریاضی در مدیریت، ... دو جلد کتاب کامل بخوانی بعد 7 تا سوال چرت بیاد؟ یک دنیا آمار بخوانی بعد سوال بیاد سطح زیر منحنی چیه؟ کوارایانس چیست؟ یا ریاضی امار ندید یا اگر میدید 20-25 سوال درست بدید تا تمایز کسی که زحمت کشیده با کسی که 2هفته روزی 2 ساعت خوانده مشخص بشه.

به مدیر سایت : 1391/12/18

می خواستم خواهش کنم امکان مثبت و منفی زدن به نظرات و پاسخ دادن به نظر خاص رو فراهم کنید. با تشکر.

به داوطلب دکتری : 1391/12/18

اتفاقا من هم همش منابع سنگین رو خونده بودم. به جز مدیریت عمومی که برخلاف امسال، پارسال زیاد ازش سؤال اومده بود، بقیه منابعی که خوندم همه در حد ارشد و دکتری بود ولی متأسفانه سؤالات تخصصی در حد لیسانس بود و در نتیجه من اصلا نتونستم سؤالی رو با اطمینان 100% بزنم. به نظر من همین 57 درصد هم که میگین عالیه.

homa : 1391/12/18

فقط یه نکته بسیار مهم اینه که اصلا چرا باید از دروس دوره لیسانس سؤال بیاد؟ چرا همش می خوان ضریب آزمون رو بالا ببرن ولی حرفی از تخصصی شدنش نمیزنن؟ اینا با هم تناقض داره. ما برای آزمون ارشد به سؤالاتی به مراتب سخت تر پاسخ دادیم و نیازی نیست دوباره راه رفته رو برگردیم. مشکلی که تو دکتری داریم حجم کتابها و منابع و ابهام هستش نه دانش و توانایی ما. بیشتر در این آزمون شانس هست که تعیین کننده س. اینکه میان هر سال روال رو تغییر میدن جز اینکه ابهام و استرس و عدم اطمینان و نقش شانس رو افزایش میدن کار دیگه ای نمی کنن.

DiD : 1391/12/18

اما من فکر می کنم سوالات استاندارد بود .... ریاضی و آمار ساده بود اما همه تستای مدیریت هم از منابع کنکور ارشد نبود ...تستای زیادی بود که پاسخگویی به اونا زیرکی می خاست ....به نظرم تستای تیوری گلابی نبودن !!!مضاف بر اینکه سوالات کاملن آسون به نظر میرسید ( سهل المنتنع) و با توجه به شاهد آسون بودن که درس آمار بود خیلیا گلابی وار جواب دادن و نمرات منفی تستا رو تراز میکنه !!! زبان هم دقیقا استاندارد آزمون زبان دکتری دانشگا تهران بود من تستای زیادی از آزمون زبان دانشگاه تهران - تربیت مدرس و بهشتی دیده بودم که شبیه تستای زبان کنکور بود ...

خوشحال : 1391/12/18

خوش به حالتون چقدر تخصصی بالا زدین. من آینده پژوهی بودم کلا رو 25 تا 30 درصد حساب کردم. جی مت هم که وقت کم آوردم ولی زبان رو مث مرد جواب دادم. در بدترین حالت ممکن بالای 60 می زنم. من هنوز فارغ التحصیل نشدم بعد امتحانات شروع کردم به خوندن همین درسای مزخرف یکم بهم فرصت می داد الان کلی وضع فرق می کرد

به آفرید : 1391/12/18

سلام... خیلی نمی شه به تلیل های بعد آزمون اتکا کرد.... نه باید با این نظرات نا امید شد نه خوشحال... هیچ چی واقعا مشخص نیست... من ریاضی آمار رو بیشتر از 30 نزدم و این شاید ضعفم باشه. زبان 20 سوال لغت از دید من فوق العاده سخت بود و استعداد هم بچه ها توی حوزه ی ما همه حداقل به 10 تا سوال نرسیده بودن و احتمالا درصدا در یه سطح و زیر 50 بوده. مدیریت هم با وجود آسونیش 10 تا سوال مشکل داشت که نزدم. خلاصه خیلی به نوشته های من و دوستاتون رو جدی نگیرین... همه مثلا فقط فکر میکنن تئوری آسون بود باید کلیدا بیاد تا معلوم شه کی چندتا غلط زده... شاد باشید.

حسینی : 1391/12/18

من فکر میکنم اینقدر سئوال ها آسون نبود که همه میگن اتفاقاً سئوالها هوشمندانه طراحی شده بود و دامهای اصلی در گزینه های سئوالات بود که بصورت مشابه زده شده بود. کسی تا ریشه ای مطالب را نخونده باشه خوش خیالی که بگه خوب زدم. حالا جواب میاد انوقت مشخص میشه.

داوطلب : 1391/12/18

سئوالات کاملاً گمراه کننده بود و اتفاقا سخت. اما من خونده بودم و بازم وقتی فکر میکنم اگه خوب نمیخوندم حتماً بسیاری از گزینه ها رو اشتباه میزدم آخه واقعا گمراه کننده بود. من اصلا موافق نیستم که سئوالات راحت بوده چون خیلی چالشی طراحی شده بود که فقط رو یادگیری ریشه ای تمرکز بشه. ریاضی و آمار حتماًبالای 80میزنم و انگلیسی هم کمتر از 60 نمیزنم درس های تخصصی که مثل همه که میگن خوب زدیم !!!!من هم خوب زدم و به کمتر از 80 راضی نمیشم. استعداد اما یه مقدار مشکل بود که برای خودم30الی40 درنظر میگیرم. امیدوارم رتبه تک رقمی بتونم بیارم که امسال خیلی زحمت کشیدم. البته برای همه هم آرزوی موفقیت میکنم.

مرضیه : 1391/12/18

جالبه که خیلی ها فکر میکنن خوب زدن بابا اینجوری نیست تو رو خدا یه سری به مطالب کتاب ها بزنین آنوقت اگه نظرتون عوض نشد واقعا میتونین امیدوار باشین. اونایی که سطحی خوندن یا از دوران دانشگاه چیزی یادشون مونده به نظر من کلی منفی خواهند داشت و این یعنی بدشانسی کامل. زبان که خیلی سخت بود و استعداد هم مثل همیشه سخته. من یکسال شب و روز خوندم و امیدوارم امسال دوباره نخوام این کتاب ها رو که حالم ازشون بهم میخوره دوباره بخونم چون بیشتر مطالبش دیگه خیلی تکراری شده. من امیدوارم به قبولیم در مرحله اول و مرحله دوم دیگه هفت خان رستمه و واقعا سخته گذر کردن. امیدوارم مسئولین بی عدالتی نکنن و با عدالت کامل به بچه های شهرستان نگاه کنن که اونا خیلی شایسته اند.

امید : 1391/12/18

چی بگم. یه عده میگن آسون بوده یه عده میگن نه سخت بوده. من فقط میگم یه شبه نمیشه قضاوت کرد چون همه بعد از امتحان میگن درست زدن یعنی اگه فکر کنن اشتباس که نمیزنن!!!!!!! حالا ببینیم واقعیت چی میشه. منم فکر میکنم واقعیت برای خیلی ها تلخ بشه چون سئوالات نظام مند و هوشمندانه طراحی شده بود. بهتر کمی واقع بین باشیم و اینقدر سریع نگیم خوب زدیم که خانواده ها هم خوشحال بشن و درگیر خیالبافی ما بشن و بعدا تو نتیجه همه تعجب کنن و حالا فکر کنیم تقلب شده یا این چیزای الکی........ بابا آسون بوده برای همه بوده ولی آیا میتونین برای انگلیسی و استعداد و آمار و ریاضی هم چنین بگین. میدونین اگه تخصصی سخت نبوده یک سئوال آمار یا انگلیسی میتونه چقدر داوطلب رو بالا ببره.

azade : 1391/12/19

سلام دوستان خسته نباشید همگی:))واقعا این چی بود؟؟؟؟من فکر کردم دارم ازمون استخدامی میدم تا کنکور دکتری واقعا متاسفم واسه خودمون که این همه زحمت درس خوندن میکشیم اونوقت کلا مارو هیچی حساب نمیکنن اون از امتحانشون با تاخیر رو بی احترامیو و بدون پذیراییو یک کیک مسخره دادن اون هم از سوالا اقای طراح سوال استعداد تحصیلی جون من بیا بدون کلید سولا اینایی رو که طرح کردی حل کن ببینم بلدی؟؟چقدر طول میکشه؟؟؟اصلن به من بگو چه ربطی داشت؟؟؟؟زبانم که متناش قصه حسین کرد شبستری بود کلا ارتوروز گردن گرفتیم .ولی از حق نگذریم ریاضی و امارو تیوری خوب بود....

دهقانی : 1391/12/19

من خیلی امیدوارم به یک رتبه خوب. البته منم معتقدم که سئوالات آنجور نبودن که همه فکر میکنن خوب زدن. به فرض خوب زدن همه به سئوالات تخصصی، آنوقت چیزی عوض نمیشه و یک فرد میتونه با دو سه تا سئوال انگلیسی چندصدنفر از دواطلبان دیگه جلو بیفته. اگه فکر میکنین که به همه نوع سئوالات خوب جواب دادین آنوقت میشه امیدوار بود نه فقط رو تخصصی ها. هرچند فکر میکنم اینا تنها قضاوت بعد از آزمونه و تو چند روز آینده بسیاری از نظرشون برگشت میخورن. سئوالات خوب بود و کاملا هوشمندانه البته برای کسی که واقعا درست و برنامه ریزی شده خونده باشه.

مجید : 1391/12/19

بچه ها کسی توجه داشت که ازمون زبان نمره منفی نداشت؟روی جلد دفترچه نوشته شده بود.این یعنی زبان با اون همه سختی را اگه شانسی هم زده باشین25% درست زدین

مجتبی : 1391/12/19

ریاضی و آمار ، بسیار آسون ، و 15 سوال !؟؟! تئوری ، فجیعا سهل ، جیمت افتضاح وقت گیر و سخت ! زبان ، نمره منفی ندارد !؟ جان !؟ هر سال یه قانون دیگه !؟!

مریم : 1391/12/19

به نظر من تئوری امسال از پارسال استانداردتر بود. اگرچه بعضی از سوالات در نگاه اول خیلی ساده به نظر میرسیدند اما سوالات خوب هم داشت. اگر هدف این آزمون را یک غربال اولیه در نظر بگیریم به نظر من تئوری امسال خیلی از دو سال گذشته منطقی تر بود. ارزیابی عمقی تر هم میتونه در مصاحبه انجام بشود. اما آمار و ریاضی فکر میکنم زیادی آسان بود. اینکه تعدادش کمتر شده بود خوب بود اما باید از قبل علام میکردند که بچه ها بتوانند تنظیم کنند. بهر حال امیدوارم همه به حقشان برسند.

علی : 1391/12/19

بنده فارغ التحصیل شریف هستم و آنچه که بی نهایت بنده رو ناراحت کرد این بود که ترکیب سئوالات تخصصی رو عوض کردن و قبلش هم اعلام نکردند بلکه به عکس گفته بودند ترکیب تغییری نخواهد کرد. در مورد استعداد تحصیلی هم که به نظرم طراحان سوالات شاید اولین بارشون بود که سئوالات درک مطلب و استدلال منطقی طرح می کردند من در کارشناسی ارشد، استعداد تحصیلی رو 80 زدم ولی این آزمون اصلا استاندارد نبود در هر حال به نظر می رسه که سه سالی هست که طبق معمول ما شدیم آزمایشگاه سازمان سنجش و وزارت علوم

امین : 1391/12/19

و اما کنکور 92...من هنوز اعتقاد دارم کنکور دکتری تستی نباید باشه. امسال از پارسال راحتتر بود. تئوری هم اونایی که میگن آسون بود بزارید درصدا بیاد ایشالا همینجوری باشه که میگن! استعداد باید فکر میکردی تا جواب میدادی، بیشتر از حد معمول واسه همین وقتش کم بود(تاسف واسه طراح). ریاضی آمار پارسال واسه بچه های مهندسی بود امسال از دید علوم انسانی بهش نگاه شده بود که مدیریتی ها شانس بیشتری داشته باشن. زبان هم که سخت بود و وقت گیر...خلاصه امسال هر کس یکم وقت گذاشته بود و سر جلسه روی اعصابش مسلط بود دعوت میشه به مصاحبه ولی اونجا دیگه رو اعصابتم مسلط باشی فرقی نداره!!!!!!!!!!کاش برنامه نود واسه طراحای سوال در حد یه نود ثانیه آیتمی رو پخش کنه که بدونن لااقل کار اونا رو هم دارن ارزیابی میکنن و یه خورده هم به فکر نسل ما که رسیدیم به دکتری باشن

کتی : 1391/12/19

عرض سلام و خسته نباشید به همه دوستان، من دانشجوی سال آخرم ، لیسانس فنی هم دارم.از بحث غافلگیری که بگذریم به نظرم سوالات آزمون تا حدودی استاندارد تر از دو سال گذشته بود،در مورد سوالات تخصصی که گرچه برخی سوالات خیلی ساده بودن اما برخی هم واقعاً با زیرکی طراحی شده بودن که درست همیجا تفاوت کسانی که ریشه ای و عمقی مطالب رو خونده بودن با افرادی که کم یا سطحی خوندن مشخص میشد. در مورد زبان هم با توجه به اینکه آزمون زبان ماه پیش دانشگاه تهران و همینطور آزمون MSRT رو داده بودم، باید بگم سوالات سخت تر و گیج کننده تر بود به جز درک مطلب هاش که که حسابی ساده و نمره بیار بودن. یه مطلب دیگه اینکه نداشتن نمره منفی در آزمون زبان اصلاً تصمیم درستی نبود. یه جورایی به شعور داوطلبین توهین شده بود....!

کارآفرینی : 1391/12/19

اول اینکه: ترکیب سوالات کارآفرینی آمار 15 سوال روش تحقیق 15 سوال تئوری 15 سوال و کارآفرینی هم 15 سوال. دیگه شما خودتون قضاوت بکنین این همه منبع و رفرنس بخونی برا 15 سوال !!!!! دوم، سوالات زبان مسخره ترین سوالاتی بود که تا حالا جواب داده بودم من تافل iBT کار کرده ام و تمام لغات 504 رو حفظم علاوه بر اینا زبانم هم خیلی خوبه اما این سولات انگار که قحطی متن بود نارسا و بی مفهوم و چطور بگم مزخرف با اون کلوز تست و لفات عجیب و غربیشان ....کلا زبان را افتضاح زدم با اینکه کاملا امیدم به زبان بود می تونست کلا شرایطم رو عوض کن چون امتحانهای صبح خوب بودم. 6 ماه زحمت کشیدم

دانشجو : 1391/12/19

جواب اون سوال امار که در مورد کوواریانس بود چی میشد؟

شهریاری : 1391/12/19

بابا انصافی من میگم که یه حرکتی کنیم به خدا تا کی هی تو این سایتا انتقاد کنیم و هی بگیم که شدیم ازمایشگاه سازمان سنجش مگه کم حرفیه هر کی چند ماه وقت و عمرشو گذاشته و برنامه ریخته بعدش میره سر جلسه میبینه که همه چیز عوض شده و برنامه ریزی اون رفته رو هوا و هزاران عیب و ایرادی که این کنکور دکتری جدید داره اگه نخایم سازمان سنجش رعایت عدالت کند باید کی رو ببینیم به اسم رعایت عدالت 3 ساله همه رو به سخره گرفتن انگار نه انگار قبلا هر دانشگاه یه رویه خاصی داشت برای کنکورش و مشخص ولی الان نه به اختصاصیش اعتماده نه به جی مت نه به زبان که مثلا زبانشو چه بخونی چه نخونی زیاد تو درصدت توفیق نداره اینه عدالت در دکتری؟؟؟ خاهش دوستان یه حرکت عملی کنیم تا کی تو کامنتای این سایتا با هم درد دل کنیم

صالح : 1391/12/19

اینکه اهمیت دروسی مثل ریاضی (نه آمار) در امتحان دکترا مدیریت (هم در تخصصی هم در استعداد) پایین بیاد خیلی خوبه اما باید اعلام می کردن که بچه ها بتونن برنامه ریزی کنن. سوالات دو سال قبل خیلی آسون و سوالات پارسال خیلی سخت بود اما امسال به نظر من طیفی از سوالات سخت آسمون بود اما چون منابعی که از اون سوال دادن منابع آسونی بود در کل تئوری ها آسون بود.

کارآفرینی : 1391/12/19

سلام بر همه و خسته نباشید. در ابتدا لطفا بنویسیم که چه رشته ای بودیم. من کارآفرینی امتحان دادم. متاسفانه انگار آزمون تخصصی آمار و روش تحقیق بود نه کارآفرینی!!!!!! منطق و عقل میگفت که تعداد سوال های تخصصی کارآفرینی بیشتر باشه که برعکس تعداد آمار و روش تحقیق از 60 تا سوال 30 تا را به خود اختصاص داده بود و بر خلاف سالهای قبلش. واقعا متاسف شدم که باید مثل دانشجوهای آمار مینشستیم و 15 سوال اول که فقط آمار و سخت بود را جواب میدادیم. من که 15 تا سوال اول را جواب ندادم. انتظار داشتیم حداقل سوالات نظریه های کارآفرینی را ببینیم که بیشتر تحلیلی بود تا تئوری و نظریه. خلاصه چی بگم خودتان قضاوت کنید. فعلا حالا حالاها باید پشت درهای دکتری نشست. استعداد هم که جای خودش را داشت بخش کمیتی واقعا سخت بود. کاش کاش به جای استعداد زبان تخصصی هر رشته را جداگانه امتحان بگیرند که خیلی مفید و خوبه. زبان هم تا حدودی خوب بود. ولی به قول دوستان لغاتش از لغات کمیاب و نایاب بود مثل داروهای نایاب

نیروانا : 1391/12/19

وسط کنکور دلم میخواست دو دستیبکوبم تو سرم !!این مثلا کنکور دکتری بود ؟!! به نظر من سطحش از کنکور ارشد سال 90 پایین تر بود ! خیلی آسون بود ...

امیرحسین : 1391/12/19

به نظر بنده استعداد تحصیلی باید حذف شود و به جای آن ازمون تخصصی تر برگزار شود مانند آزمون ارشد. جای دروس تخصصی مانند مدیریت تولید-تحقیق در عملیات و... در امتحان خالی است

ساری : 1391/12/19

من با نظر جناب شهریاری مخالفم.اصلا چه منطقی وجود داره که یه درس نمره منفی داشته باشه و درس دیگه نداشته باشه؟؟ ورداشتن نمره منفی و سخت بودن سطح سولات یعنی عملا همه چی رو به شانس واگذار کردن!!! خب این چه معنی می تونه داشته باشه؟ کجای این کار سنجیدن سطح دانش افراده جایی که همش به شانس بستگی داره؟ خدا ازشون نگذره

به آفرید : 1391/12/19

موفق باشید دوستان. صبر میکنم تا نتیجه ها بیاد... این بحث ها هم فایده ای نداره و نه میشه بهش تکیه کرد... دقیقا مثل کنکور کارشناسی ارشد 90 که همه میگفتن آسون بود و با چیزایی که اونا میگفتن من اصلا قبول نمیشدم ولی وقتی نتیجه اومد ماجرا عوض شد... به هر حال خودتون رو اذیت نکنین. با آرزوی موفقیت.

ساری : 1391/12/19

از بین دوستان کسی هست که دکتری 90 هم شرکت کرده باشه؟؟ من فکر می کنم کنکور امسال بیستر بر 90 نزدیکتر بوده تا 91. چون هم زبانشون نمره منفی داشته و هم تئوری تا حدودی ساده بوده! من درصدای رتبه های برتر کنکور 90 رو بررسی کردم. همشون بلا استثنا زبان و تئوری و استعداد رو بالای 50 زدن در صورتی سال گذشته اگه متوسط 30 میزدی قبول میشدی! بنظر شما در رابطه کنکور امسال در مقایسه با سالهای گذشته چه تحلیل میشه داشت؟؟؟

محمود : 1391/12/19

پاسخ به دانشجو: جواب اون سوا آمار: اگر کوواریانس صفر باشد ، دو متغیر یا استقلال خطی دارند یا رابطه غیر خطی دارند.

مهدی : 1391/12/19

حال کردم سوالای ریاضی و آمارو کم کرده بودن.بابا انصاف نبود 30 تا سوال ریاضیو آمار بدن.استعداد تحصیلی سخت و وقت گیر بود. زبان هم مثل سال قبل تا حدودی سخت بود.تئوری ها هم در سطح کارشناسی بود و به ندرت حدود 5 تا 6 سوال سخت داشت.

صادق : 1391/12/19

در رابطه با کاهش سوالات آمارو ریاضی من کاملا موافق هستم چرا که اگه تعداد آمار وریاضی با دروس تخصصی مدیریت برابر می بود اونوقت نباید اسم کنکور رو میذاشتیم مدیریت.به نظر من در عین سادگی سوالات تخصصی عدالت در تعداد سوالات رعایت شده بود.با تشکر

امیر : 1391/12/19

وقتی میگن رفتار سازمانی و منابع انسانی پیشرفته، بعد از رفتار سازمانی دکتر رضاییان(کارشناسی) سوال میدن یعنی چی؟؟؟ وقتی یکی هچ و اسکات و مورگان و.... می خونه همه سوالا از کتاب دکتر الوانی و رضاییان(که برای کنکور کارشناسی ارشد خیلی مناسبه) نتیجه این میشه که اساتید از دانشجوهای دکتری راضی نیستن و یه نفر که قبول میشه در حد و قواره دانشجوی دکتری نخواهد بود

فاطمه : 1391/12/19

سلام. ضمن عرض خسته نباشید به همه دوستان، از نظر بنده حقیر ادامه تحصیل در مقطع دکتری در این شرایط در این سیستم آموزشی مریض کاری است کاملا عبث و بیهوده. همین و بس. موفق باشید.

محمد حسین : 1391/12/19

بنده از همین تریبون اعلام میکنم: ای کسانی که میگید تئوری آسون بود و ما خوب زدیم، همانا شما در دام هوشمندانه ی طراح سوال گرفتار شدید ک!!! این خط/این نشون

زهرا : 1391/12/19

به نظر من خوب کاری کردن که امار و ریاضی رو کم اوردن چون همش بچه های فنی و مهندسی میان مدیریت شرکت می کنن و امار و ریاضی رو خوب میزدن و قبول میشن و حق بچه های مدیریت ضایع میشد. دست سازمان سنجش درد نکنه.

؟ : 1391/12/19

میشه بگید دقیقا کجای سوالات تحلیلی و ریشه دار بودن؟؟؟ من خودم خیلی مطالعه داشتم منتها روی منابع ارشد و نه کتاب مبانی و رفتار رضاییان که دقیقا نصف سوالا از این کتابا بود. بله سوالا یجوری بودن که باید کتابو ریز به ریز حفظ بودی سوالای مطرح شده از این کتابا برام همه آشنا ولی بین 2 گزینه شک داشتم .بنابراین هیچ تحلیل و ریشه ای خوندن در کار نبود. یه سوالی مثل تئوری ERG میشه گفت تحلیلی بود و به نظرم توی سطح دکترا طوری باید سوال بدن که وقتی کسی یه تئوری رو خوند و مفاهیمشو فهمید بتونه تو موقعیت های مختلف ازش استفاده کنه و الا جمله کتابو دادن که هنر نیس. در ضمن هیچ تله ای هم در کار نبود مثلا اون استعاره کلاسک از سازمان یا اون طراحی شغل با تئوری اقتضایی (فرد منعطف توی سازمان منعطف) یا نوع نظام برا تکنولوژی تکراری اینا کجاش تله داشت. من خودم مونده بودم چرا حداقل 2 تا گزینه شبیه نذاشتن که ادم یخورده شک کنه.

امید : 1391/12/19

با سلام خدمت دوستان در همه رشته زبان نمره منفی نداشت؟ جدا؟ پس چرا هیچکس اعلام نکرد؟ واقعا مایه تاسفه

sam : 1391/12/19

به قول محمد حسین سوالا هوشمندانه بود اما در سطح کارشناسی بود. انصاف نیست ما که منابع و رفتار در سطح ارشد خوندیم و رو ریاضی کلی وقت گذاشتیم اینجوری سوالا رو نسبت به ال قبل تغییر بدن

مزایا و معایب امسال : 1391/12/19

با سلام خدمت همه ی دوستان به نظرم سازمان سنجش امسال نسبت به سالهای گذشته عملکرد بهتری داشت هرجند چند انتقاد بر اون وارده. مزایای آزمون امسال در مقایسه با سایر آزمونهای داخلی و حتی بین المللی: در مورد زبان از اینکه سوالات برای مقطع دکتری انقد حساب شده طراحی شد ممنونم. هرچند من زبانو خوب نزدم چون سر درد شدید داشتم. در حقیقت همه ی دوستان از یک دکتر(اساتید خودتونو در نظر بگیرید) انتظار دارند تا انگلیسی را تا حدی مسلط باشند پس سختی زبان در همین سطح خوبه(واقع بینانه میگم . من خودم زیانم متوسط به بالاست نه عالی). 2. سوالات زبان مثل سایر آزمونهای استاندارد از قبیل TOEFL , IELES نمره ی منفی نداشت. 3. سوالات ریاضی و آمار کمتر بود. ریاصی و آمار هرکدوم فقط یک کتاب کفایت می کرد. اما تئوری ها به همراه منابع و رفتار باید حداقل 25 کتاب می خوندیم(البته با توجه به سوال پارسال که در قسمت معایب بیشتر می پردازیم). پس قاعدتا باید سوالات تئوری چندین برابر سوالات آمار و ریاضی باشه. سوای بحث تعدد کتابها در دروس تئوری اهمیت بالای این دروس در رشته ی مدیریت نسبت به درس ریاضی بیشتر می باشد. هرچند درس آمار و روش تحقیق میتونن به جای ریاضی و آمار مطرح بشن در سوالات. معایب: 1. بهتر بود دروس مهمتر مثل زبان همراه دروس تخصصی باشه . یعنی در نوبت صبح . استعداد در بعدازظهر باشه. 2. مگر اعلام نشد که دروس منابع انسانی و رفتار سازمانی در حد پیشرفته سوال میاد؟ مدارکش در همین سایت موجود می باشد. پس چرا من و امثال منی که 6تا کتاب منابع پیشرفته خوندیم و بالای 10 تا کتاب رفتار پیشرفته خوندیم و واقعا وقتمونو روشون گذاشتیم سوال کمی آوردن و به جاش از رفتار دکتر رضائیان و منابع سعادت که من تابستون ظرف 4روز یه بار هر دوتاشو خوندم آوردن؟؟؟ من از اون موقع واقعا یادم رفت دقیقا جواب چی بون و چون شک داشتم نزدم. هرچند اون سوالاتی رو که در حد کارشناسی بود رو بطور کلی بلد بودم. اما گفتم شاید حقه ی تستی باشه. واقعا من و امثال من زحمت کشیدن. حداقل اعلام میکردن یک سوال از رفتار و منابع کارشناسی میارن ما یه ماه قبل از کنکور واسه یه بار می خوندیم چون واقعا واسمون کاری نداشت. 3. سازمان سنجش باید زودتر اعلام می کرد که کنکور اسفند ماه هست 4. در مورد مصاحبه امیدوارم عملکرد مورد قبولی داشته باشن. چون بنظرم مصاحبه کنندگان بطور ذاتی (بدون اینکه دست خ.دشون باشه و از محدودیتهای آدمی هست) تمایل به دسته بندی, خطای نمونه و سایر خطاهای ادراکی که همه ی دوستان آشنا هستند, دارند. باید یه فکری به حال ماها کرد. اما من اینو میدونم که پزشکان برای آزمون و بعد از قبولی نه مصاحبه ای دارن نه چیز خاصی. اونا با جون انسانها طرفن اما مصاحبه ندارند. هرچند قبول دارم بین پطشکی و سایر رشته ها تفاوت هست. اما از حوصله ی این نوشتار خارجه. یا حق

a : 1391/12/19

تئوری رضاییان و رابینز رفتار رضاییان منابع سعادت زبان TOEFl pbt & SAT

مهدی : 1391/12/19

جواب دانشجو و محمود اگر کواریانس صفر باشد رابطه ای بین متغیر ها وجود ندارد،و اگرX, Y مستقل باشند کواریانسشان صفر است ولی عکس قضیه صادق نیست.یعنی اگر کواریانس صفر باشد نمیتوان گفت دو متغیر استقلال خطی دارند.(منبع آمار و کاربرد آن در مدیریت مولف:عادلی اذر) پس گزینه 3 درست بود فقط رابطه غیرخطی دارند.

مریم : 1391/12/19

من کارافرینی شرکت کردم، سوالای زبان خیلی راحت بود اصلا با پارسال قابل مقایسه نبود، ولی آمار همه رو شوکه کرد همش آمار توصیفی بود، تئوری ها و روش تحقیق خیلی ساده بود ولی مبانی کارآفرینی روند پارسالو نداشت، طراحان سوال یهو از خواب پا میشن میخوان شالوده شکنی پست مدرنی کنند که اصلا نمیشه فهمید چیو باید خوند و چی و نهف هرسال متفاوت تر از سال قبل؟

رویا : 1391/12/19

جواب اون سؤال سطح زیر منحنی H0 چی میشد؟

به رویا : 1391/12/19

جواب اون سؤال سطح زیر منحنی H0 چی میشد؟ میشه سطح اطمینان

مرتضی : 1391/12/19

کی گفته سوالای تئوری غافلگیرانه و هوشمندانه بوده؟ اصلا هم اینجوری نبود. دقیقا از متن کتاب سوال طرح شده بود بدون هیچ تغییری. اصلا هم غافلگیری نداشت. کسی میخوند کتاب رو، جواب میداد. که متاسفانه بنده هم مثل بقیه رفتم کتابای عجیب خوندم ولی از اونا نبود. زبان هم بیشتر لغات از GRE و SAT بود.

به مرتضی : 1391/12/19

درسته، اصلا هم غافلگیرانه و هوشمندانه نبود دقیقا عین کتاب بود.

به مهدی : 1391/12/19

اگرX, Y مستقل باشند کواریانسشان صفر است ولی عکس قضیه صادق نیست.یعنی اگر کواریانس صفر باشد نمیتوان گفت دو متغیر استقلال خطی دارند بلکه نا هم بسته اند یعنی یا مستقل خطی اند و یا رابطه غیر خطی دارند(منبع: جزوه آمار و مدیریت پارسه، ناصحی فر)

شیست : 1391/12/19

من آینده پژوهی شرکت کرده بودم ... آماراش خیلی سخت بودن ... روش تحقیقش بد نبود . تئوریای مدیرتش آسون بودن . مدیریت استراتژیکشم آسون بود... جی مت و زبانم که فکر کنم با بقیه یکسان بود

مهدی : 1391/12/19

به رویا اون سطح زیر منحنی H0 در اون مورد خطای آلفا میگن که اشتباه نوع اول هستش یعنی احتمال رد شدن فرض صفر صحیح زیاد می شود.تو جزوه تست های روش تحقیق این سایتم هستش.البته اشتباه نوع اول اسمه دیگش آلفا یا سطح اطمینان بود که نکته انحرافی سوال بود تست با اسمش کار نداشت با نتیجش کار داشت.

مهدی : 1391/12/19

سوالهای رفتار سازمانی از رابینزو رضاییان بود. جواب چنتا سوالو میشه تو تستهای تالیفی این سایت پیدا کرد. در ضمن از مدیر سایت واقعا تشکر میکنم

سمیرا : 1391/12/19

نمی دونم چه جوری بعضی ها میگن جواب دادن به سوالای تخصصی زیرکی می خواست، در حالیکه در بعضی تست ها می تونستی بدون خوندن سوال فقط با حذف گزینه های مشابه به جواب رسی، اونم از زیضی و آمار اینقدر گلابی، من بیچاره چون فکر میکردن مثل پارسال سخت باشه، فقط چند تا مبحث رو عمیق خونده بودم ولی سوالا اینقد آسون بود که اگه یه بار همه مبحث ها خونده بودم به همه سوالا میشد جواب داد، احتمال 1 سوال آسون برعکس پارسال که 6-7 تا سوال متوسط و آسون داده بودن، پارسال کلی سوال انتگرال و دیفرانسل امسال هیچی، خدایی نامردی آدم این همه وقت بذار و حتی یه سوال هم از مبحثایی که خوندی نیاد، تخصصی رو مثل تراکتور بخونی اون وقت کسی که لای کتابم باز نکرده مثل تو جواب بده، سوالای جی مت رو هیچ کس فرصت نکنه تا آخر بخونه چه برسه به اینکه جواب بده، زبانم اگه نمی خوندم هم همین قدر جواب میدادم، حیف وقت به قران، باید خیلی کودن باشم بخوام بازم کنکور بدم، اینجوری حقم ضایع بشه:(

به مهدی : 1391/12/19

آقا مهدی من خودم رفتم تو جلد یک امار و کاربرد عادل آذر نگاه کردم این سوال دقیقا از تستای همون فصلی که کوواریانسو توضیح داده بود و تو کلیدش زده 4 یعنی یا رابطه غیر خطی یا مستقل میتونی خودت بری ببینی.

دانشجو : 1391/12/19

پس اینجور که معلومه تقریبا بیشتر بچه ها همه تو یه مایه هستیم یعنی با وجود اینکه تئوری سوالاش در حد کارشناسی بوده و ما در حد ارشد و بالاتر خوندیم اما نتونستیم سوالای راحتو جواب بدیم خب پس بازم فرقی نمیکنه فک نکنم زیاد درصدهای تخصصی هم فرقی باهم داشته باشه من فک کنم میانگین 40 تو کل دروس بتونه رتبه خوبی کسب کنه

نیما : 1391/12/19

فکر می کنید اگه بخواهیم قبول شیم رتبه زیر 200 باید حداقل چند درصد اختصاصی ها رو زده باشیم ؟

ساری : 1391/12/19

سلام. اول یه توضیحی بدم منظور من در کامنت قبلی موافقت با نظر آقای شهریاری بود که بابت این اشتباه عذر خواهی می کنم. دوم اینکه جواب سوال کواریانس گزینه چهار میشه توضیحش هم اینه که "اگه دو متغیر مستقل باشند کواریانسشون صفر می شه ولی اگه کواریانس دو متغیر صفر باشه نمی توان چنین نتیجه ای گرفت یعنی یا رابطه غیر خطی دارند و یا هیچ رابطه ای با هم ندارند(مستقلند)".(عین سوال کنکور کارشناسی ارشد 1372)

mehrdad : 1391/12/19

به نظرم اگر کسی همین تست های تالیفی سایت مدیر از کتاب رضائیان و الوانی و سعادت رو یا کنکورهای ارشد سال های قبل رو میخوند بالای 60 میزد. یعنی خوندن کل اینها که گفتم دو هفته هم زمان نمیخواست. من تو آزمون استخدامی وزارت نیرو شرکت کردم 5 الی 6 تا سوالای دکترا امسال اونجا اومده بود. یعنی در این حد بود تستها واقعا.

رامین : 1391/12/19

سلام. واقعا سوالای امثال یک نامردی بتمام معنی بود. اخه ریاضی پارسال یهو شد از 15 به 6 تا سوال. من خودم ریاضیم خیلی قوی. دیپلم ریاضی بود. خیلی حساب کرده بودم. یهو 6 تا سوال. نه انتگرال نه حد نه تایع یعنی مباحث پایه ریاضی. هیچی. امار پارسال خیلی سنگین بود سوالای امار تحلیلیش. من دیونه وقت کمی رو امار تحلیلی گذاشتم. یهو سوالای امار تحلیلی دادن اونم در حد این که 2 روز کتاب عادل اذر جلد 2 م خوندی جواب می دادی. تعوری که سوالاش خوب بود. من نمیدونم بچه ها چرا اینقدر بحث با هم می کنن. یکی میگه هوشمندانه بود. یکی میگه سطحی بود. خوب تعوری که از اول معلوم بود در حد لیسانس. من نمیدونم بچه ها چرا گلایه دارن. یکه می گه اسکات خوندم. یکی میگه مورگان خوندم. از این چیزا. دوستان پارسال هر 10تا سوال که از الوانی بود. 2 تا از بخش کتابش. 8 تا از ضمیمه الوانی. سال 90 که کل تعوری رفتار منابع از کتاب رضاییان بود. پس شما دوستان تو کدوم عالم بودین که ژست میگیرین الکی که مثلا بعله کلی کتاب خوندین حالا حق شما دوستان زایل شده. من از سوالات منابع انسانی خیلی ناراضیم. منم مثل دوستمون که از مزایا و معایب گفتن 2 دور کتاب سعادت خوندم. بیشتر وقتم روی 2 تا کتاب منابع پیشرفته دکتر ارین قلی پور گذاشتم. الان فکر می کنم جدا نامردی بود این جور سوالای منابع که دادن. این که دیگه در حد ارشد باید می دادن. رفتارم 6 تا کتاب پیشرفته رضاییان خونده بودم. بازم خداروشکر از این 6 تا کتاب چنتا اومده بود. در کل سطح سوالات به جز ریاضی و منابع خوب بود و نرمال بود. بابا کواریانسم که عین سوال ارشد بود از کتاب امار دکتر نیکوکار انتشارات امیرکبیر. تو سایت مدیرم هست. فصل 6 کتاب.

دانشجو : 1391/12/19

من سرجلسه دونه دونه سوالای ریاضی امارو جواب میدادم فوریم به گزینه درست میرسیدم ولی هی به سازمان سنجش بدو بیره میگفتم که اخه این چه سوالای مسخره ای که دادن اتفاقا منم 2 هفته قبلش ازمون سازمان مالیاتو دادم خداوکیلی هم سوالای تئوری مدیریتو رفتارو منابعش و هم امارش خیلی خیلی بالاتر از این ازمون بود.یعنی من کلی ذوق کردم سر اون جلسه گفتم چقدر سوالاش خوبه در سطح دکتراس وانتظار داشتم دکتراهم اینجور منطقی سوال بدن اما حیف

شهریاری : 1391/12/19

دوستان بحث اصلیرو فراموش کردن بحث سر سختی و اسونی سوالات نیست بحث بر سر نبود روند خاصیه آیا کسی که میخاد سال بعد شرکت کنه میدونه چندتا تئوری میاد چندتا امار چندتا ریاضی ... رو کدومش بیشتر وقت بزاره بهو دیدید سال بعد ریاضی شد 3 تا امسال که 5تام بود 4 تاشم از مشتق! این نشون میده کلا رو سوالات امسال هیچ فکری نشده بود واقعا!

مهدی : 1391/12/19

به محمود ممنون .نگاه نکردم حرفتو قبول دارم شاید یا یقینا اونجوری باشه . من زیاد رو امارو ریاضی حساب باز نکردم همیشه وقتی 50 رو مطمئن میزنم بالا 50 به ازای هر یک تست 2 تا تست شکی میزنم .ولی هرچی تا حالا نگاه کردم درست بوده الا این سوال انگاری!!!می خواستم 4 رو بزنم ولی مستقل با استقلال اشتباهی گرفتم یقینا

مهدی : 1391/12/19

ساری خودت میگی نمیتوان چنین نتیجه ای گرفت آخرش باز عکسشو که نتیجه گرفتی!!!!!!!!!!!نوشتی (مستقلند)!!!!

ata : 1391/12/19

سلام. من نمی دونم مسئولین برای چی هر سال میزان و به خصوص ترکیب سوالات رو تغییر می دهند. من چون پارسال در آزمون شرکت کرده بودم متوجه شدم که اگه ریاضی و آمار رو کامل کار کنم می تونم 50 درصد تخصصی رو بزنم و قبول بشم چون پایه من قوی هست. بنابراین تمام وقت خودم رو صرف این دو درس کردم ولی با کمال تاسف شاهد کاهش شدیدسوالات ریاضی و آمار به نصف بودم و خیلی خیلی ناراحت شدم. آخه چرا با سرنوشت ما به این راحتی بازی میشه. من دو ساله که با معدل 18 به بالا فارغ التحصیل شدم و هیچ شغل و درآمدی ندارم. تنها امیدم قبولی توی این آزمون بود که اینم هیچی شد. همشونو به خدا می سپارم

مهدی : 1391/12/19

اگر دو پیشامد مستقل باشند 0= covاست ولی عکس آن ممکن است برقرار نباشد. عکسشم یعنی خوب cov=0 نمیتوان نتیجه گرفت که دو پیشامد مستقل باشند .

رضا : 1391/12/19

به نظرم تخصصی اسان وزبان واستعداد سخت خصوصا ده سوال اول استعداد که اعصاب برامون نگذاشت و سوالات زبان هم خیلس لغاتش فاز بالا بود

محمد (کارآفرینی) : 1391/12/19

سلام ارزیابی من از سوالات آمار و روش تحقیق: بر خلاف سال قبل که فقط یه دونه تست محاسباتی داده بودن امسال 15 تا محاسباتی دادن که اکثر بچه ها به هیچ یک از 15 تا تست جواب ندادن، چون اصلا نرفته بودن سراغ فرمول حفظ کردن من تقریبا به 7-8 سوال از 15 تای اول تونستم جواب بدم 15 تای روش تحقیق در حد پارسال بود که بعضی هاش مفهومی و سخت بود تست نسبت بین ورایانس بین گروهی و درون گروهی هم امسال برای سومین سال متوالی سوال اومد که البته باز مثل دو سال گذشته هیچ کس جواب دقیقش رو نمی دونه مثل دو سال گذشته و حتی استادها هم نظر متفاوتی در مورد این تست که سه ساله داره میاد دارن . تئوری مدیریت من که نخونده بودم ولی از سال قبل راحت تر بود . نظریه های کارآفرینی هم در حد پارسال بود به نظرم یه منبعی هم به جز منابع زیر استفاده شده بود که من نخونده بودم مبانی کارآفرینی الگوها نظریه های کارآفرینی کارآفرینی پیشرفته مکتب کارآفرینی یه چیز دیگه هم بود که نمی دونم چی بود . جی مت در حد پارسال بود . زبان هم در پارسال بود که پارسال هم سخت بود . ولی مساله اصلی در کنکور دکتری کارآفرینی این است که ظرفیتش خیلی کم است و نسبت به شرکت کنندگان در مدیریت به کارآفرینی ها ظلم می‌شود چون برآوردم می کنم کل شرکت کنندگان 2000 نفر در کشور باشند که ظرفیت پارسال حدود 20 نفر بود که شانس قبولی 1 درصد است که فاجعه است یعنی با رتبه 30 به مصاحبه هم دعوت نمیشی

رضا : 1391/12/19

به نظرم تخصصی اسان وزبان واستعداد سخت خصوصا ده سوال اول استعداد که اعصاب برامون نگذاشت و سوالات زبان هم خیلس لغاتش فاز بالا بود

مهدی : 1391/12/20

گر کواریانس دو متغیر تصادفی صفر باشد آن دو متغیر ناهمبسته نامیده میشوند. [۳] اگر دو متغیر تصادفی X , Y مستقل باشند آنگاه کواریانس آنها صفر است عکس این موضوع صحیح نیست، یعنی ممکن است کواریانس دو متغیر تصادفی صفر باشد ولی آن دو متغیر تصادفی مستقل نباشند.منبع http://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D9%88%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%B3

فرهنگ : 1391/12/20

به نظرم آزمون سخت بود. سوالات تئوری بیش از حد انتظار بود. وقتی 6 تا درس هست ، نباید یک چهارم را به تئوری مدیریت اختصاص بدهند. در صورت امکان سوالات را در سایت قرار دهید.

ندا : 1391/12/20

به مهدی سطح اطمینان یک منهای آلفاست. جواب خطای نوع اول میشد. چون آلفا سطح معن داری,سطح تشخیص یا خطای نوع اول است. کواریانس صفر هم صرفا به معنی ارتباط غیرخطی نیست,جواب گزینه 4 بود.

ساری به نیما : 1391/12/20

با توجه به تشابه شرایط برگزاری کنکور امسال و سال 90 فکر می کنم زبان بالای 60- جی مت بالای 50 و تخصصی ها هم بالای 50.

دانشجوی دکتری دانشگاه تهران، قبولی سال 90 : 1391/12/20

دوستان عزیز، تمام نظرات شما را خوندم. من سال 1390 آزمون دادم و قبول شدم. به نظرم آزمون امسال (اونطور که از حرفاتون برداشت کردم) مثل آزمون ما در سال 90 بوده. پس به چند نکته توجه کنید: 1. اصلا کسی که نخونده به قبولی امیدوار نباشه چون حتی یک تست هم سرنوشت سازه و مطمئن باشد اون کسی یه تست بیشتر از بقیه میزنه که یه ساعت بیشتر از بقیه خونده باشه. 2. تئوریها به نظرتون آسون بوده اما وقتی نتیجه اومد خواهید دید که چقدر کم زدین(من که در سال 90 همه کتابای رضاییان و سعادت و الوانی و افجه و رابینز و مورگان و هچ و اسکات و... را خونده بودم هم تئوریش برام سخت بود) 3.کسانی که نخوندن همیشه به نظرشون آزمون آسون میاد و میگن اگه یه کم خونده بودیم حتماً قبول بودیم!!!!!!! 4.سال 90 و 91 فقط کسانی قبول شدن(تا جایی که من میشناسم و دوستانم میشناسن) که مطالب را میدونستند و خونده بودن. من کسی را ندیدم که با شانسی زدن قبول شده باشه(مگه از راههای دیگه غیر آزمون وارد مقطع دکتری بشه) پس کسانی که خوندن اصلا فکر نکنن وقت هدر دادن . ان شااله به زودی نتیجه زحماتتون را خواهید دید. موفق باشید

اکبر : 1391/12/20

سلام همگی خسته نباشید.امیدوارم هر کس که زحمت کشیده و شرایط سوالات و آزمون در جهت موفقیتش بوده ، تو مصاحبه هم پذیرفته بشه . نکته ای که من می خوام بگم اینه که بچه ها سختی و آسونی سوالات برای همه است اینکه عده ای از دوستان می فرمایند که نمی دونم من کتاب فلان و خوندم و از اون نیومد و ... که اینها همه توجیه. کسی که ارشد مدیریت خونده باید بدون مطالعه هیچ کتابی(برای کنکور) حداقل 40 درصد سوالات اختصاصی رو جواب می داد. اینکه دیگه غیر منطقی نیست. بقیه سوالات هم هر کس زبانش خوب بود ، امتحان زبان رو خوب می داد . استعداد تحصیلی هم خوب هر کس بالاتر بزنه معلومه که بیشتر حقشه که دکتری بخونه چون با استعدادتره . دیگه این همه ایراد و اشکال چیه .افراد ایراد بگیر هر جور که سوال بدن ایراد می گیرند . مثلا تئوری رو که راحت داده بودند گلایه می کنن ، زبان و استعداد که سخت تر بود گلایه می کنن . بابا این سازمان سنجش دیگه باید چکار کنه . من فقط اینو قبول دارم که اطلاع رسانی رد مورد تعداد سوالات از هر درس باید توسط سازمان سنجش صورت می گرفت. در ضمن من بر اساس اطلاعات رتبه های دکتری سال 90 و 91 توی اکسل یه فایلی رو تهیه کردم که با توجه به امتحان امسال حدود رتبه رو می شه باهاش سنجید . هر کس از دوستان مایله در صد هاشو و معدل موثرش رو بفرسته تا من رتبه تقریبش رو تخمین بزنم . موفق و پیروز باشید.

ساری : 1391/12/20

دوستان کسی می دونه جواب اون سوال تئوری که گزینه یکش امید و گزینه چهارش خوش بینی بود چی میشه اگه میدونه منبعش رو هم بگه.

مهدی : 1391/12/20

تشکر از راهنماییتون ندا خانم اونو که خودم زدم که منظور تست نتیجه بود یعنی خطای نوع اول ولی انگاری این کواریانسو باید قبول کنم که غلط زدم انگاری همه زدن 4 .

مهدی : 1391/12/20

راستی میگن اونایی که زبانو فقط یک گزینه زدن تغلب محسوب میشه و درصد زبانشو ن صفر میشه کسی از سنجش پرسیده؟؟؟؟

داوطلب : 1391/12/20

دوستان گلم جوگیر نشید لطفا. کانت هارو که میخوندم دیدم ماشالا 90% افراد درصدهاشون بالای 70% هست. 20 روز تامل کنید نتیجه ها که بیا سورپرایز میشید.

به آقای اکبر : 1391/12/20

من فک کنم استعداد 35 زبان 25 تخصصی 55 زده باشم معدل موثرمم طبق پارسال 17.89

محمود : 1391/12/20

کلید درسهای ریاضی، آمار، تئوریهای مدیریت، منابع انسانی پیشرفته، رفتار سازمانی پیشرفته: بر اساس دفترچه D 1- 2 2- 3 3- 3 4- 2 5- 3 6- 4 7- 4 – یعنی ۳۳ درصد ۸- ۱- یعنی ۷/۱۵ ۹- ۲- (۲و۱۳) ۱۰ -۲ – ۳۶ ۱۱- ۳- ۷٫۲ – اگر واریانس نمونه ۸۰ و تعداد نمونه ۱۰ و وواریانس جامعه ۱۰۰ باشد. ۱۲- ۱- سطح اطمینان آزمون ۱۳- ۱- یعنی ۱٫۷۸ ۱۴- ۴- یا رابطه غیر خطی یا استقلال وجود دارد ۱۵ – ۲- ۴ برابر ۱۶ – ۲- پیچیدگی ۱۷ -۲- حیطه نظارت وسیع ۱۸- ۱- شادمانی ۱۹ – ۴- دو حلقه ای ۲۰ – ۱- مسئولیت اجتماعی ۲۱- ۲- امکان ترک حرفه پایین است ۲۲- ۴- در حد بالایی نظام مند باشد ۲۳- ۴- اطلاعاتی تصمیم گیری ۲۴- ۳- فرآیندهای درونی ۲۵- ۱- نسبت ستاده به داده ۲۶ – ۲- سیستم باز گرایش به پژوهش و تحلیل چند متغییره ۲۷- ۲ – مهندس ۲۸- ۴- تحلیلگر ۲۹ – ۴- مقایسه عملکرد با استانداردها ۳۰ – ۱- ظاهر نگری – تعهدات احساسی و اجتماعی و اعتماد بیش از حد ۵۰- ۱- پخش کرد ۵۱- ۴- جمع آوری اطلاعات بر تصمیم گیری فوری برتری داشته باشد ۵۲- ۳- احساسیها ۵۳- ۲- اغنایی ۵۴- ۳- رفتاری ۵۵- ۳- تمایل – توانایی و شرایط محیط ۵۶ -۴ – ERG 57 – 4- در توسعه شغلی به وظایف شغل افزوده می شود در حالی که در غنی سازی شغل بر اختیارات شاغل افزوده می شود ۵۸ – ۱- استقلال و بازخور ۵۹ – ۴- تعارض هدایت شده ۶۰ – ۳- خاموش سازی منبع: سایت پرچ

در مورد زبان : 1391/12/20

با تشکر از دوستانی که تجربیات و نظراتشون رو مطرح می کنن که خودش باعث کمک به بقیه میشه، خیلی ها میگن چونکه زبان نمره منفی نداره به ضرر کسانیه که زبان بلد هستن و کسایی که زبان بلد نیستن با زدن یک گزینه حداقل 25 درصدو میزنن، در صورتی که اگر کسی زبانش متوسط به بالا باشه به خاطر عدم وجود نمره منفی درصداش خیلی بالاتر میره، و چونکه کنکور رقابتیه اونایی که زبان رو بلدن قبول خواهند شد، در ضمن من هم مثل آقای مهدی از منابع غیر موثق شنیدم که هر کسی یک گزینه رو فقط علامت زده باشه براش صفر لحاظ میشه!

منبع برخی سوالات امار : 1391/12/20

اندازه نمونه =36 تست 13 ص 39 جلد 2 امار عادل اذر و مومنی اندازه متغیر کای دو=11.08 تست 18 ص 89 همان منبع سطح زیر H0 سطح اطمینان ازمون تست 13 ص 137 همان منبع COV=0 یا مستقل یا غیر خطی تست 39 ص 231 جلد 1 عادل اذر و مومنی

به آفرید : 1391/12/20

دانشجوی دکتری دانشگاه تهران، قبولی سال 90 : ممنون . کمی امیدوارم کردید.

به آفرید : 1391/12/20

دانشجوی دکتری دانشگاه تهران، قبولی سال 90 : میشه درصدها و رتبتون رو تو سال 90 برامون بزارید. با سپاس فراوان.

دانشجوی دکتری دانشگاه تهران، قبولی سال90 : 1391/12/20

به آفرید عزیز: زبان 68درصد، جیمت 70درصد، آمار 38درصد، تئوری 40درصد و تراز 7685.با این تراز در اون سال همه 5 رشته انتخابی اولم که روزانه های دانشگاه تهران بودن(مالی، منابع انسانی، سیاستگذاری، رفتارسازمانی و خط مشی گذاری)را آوردم و برای مصاحبه رفتم. امیدوارم موفق باشیدو به حرف کسانی که نخونده دارن میگن خیلی آسون بود یا میگن خیلی خوب دادیم اصلا توجهی نکنین.

محمود : 1391/12/20

کلید اولیه برخی از سوالات زبان: سوال ۱۱ گزینه ۱، باید می نوشت loosley، سوال ۱۲ گزینه ۴، سوال ۱۴ گزینه ۴، سوال ۱۸ گزینه ۳، باید می نوشت it is appropriate، سوال 19 گزینه 1، سوال 20 گزینه 3، سوال ۲۱ گزینه ۴ یعنی خنثی شدن، سوال ۲۲ گزینه ۳ یعنی تصریح کردن، سوال ۲۳ گزینه ۱ یعنی مقاومت کردن، سوال ۲۴ گزینه ۲ یعنی احتکار کردن، سوال 25 گزینه 1،ش سوال 26 گزینه 4، سوال ۲۷ گزینه ۱ یعنی آرامش، سوال ۲۸ گزینه ۴ یعنی تنبیه کردن، سوال ۲۹ گزینه ۳ یعنی تحقیرآمیز، سوال ۳۰ گزینه ۴ یعنی همانند، سوال ۳۲ گزینه ۱، سوال ۳۳ گزینه ۴ یعنی مستعد، سوال ۳۶ گزینه ۳، سوال ۳۷ گزینه ۴، سوال ۳۸ گزینه ۱، سوال ۳۹ گزینه ۲، سوال ۴۰ گزینه ۴، سوال ۴۱ گزینه ۲، سوال ۴۲ گزینه ۱، سوال ۴۳ گزینه ۳، سوال ۴۴ گزینه ۲، سوال ۴۵ گزینه ۱، سوال ۴۶ گزینه ۱، سوال ۴۷ گزینه ۲، سوال ۴۸ گزینه ۳، سوال ۴۹ گزینه ۱، سوال ۵۰ گزینه ۲، سوال 51: گزینه 4، سوال 52: گزینه 3، سوال 53: گزینه 2، سوال 54: گزینه 3، سوال 55: گزینه 1، سوال 56: گزینه 3، سوال 57: گزینه 4، سوال ۶۳ گزینه ۳، سوال ۶۴ گزینه ۲، سوال ۶۵ گزینه ۳، سوال ۶۶ گزینه ۲، سوال ۶۷ گزینه ۴، سوال ۶۸ گزینه ۴، سوال ۶۹ گزینه ۱، سوال ۷۰ گزینه ۱،

به اقای اکبر : 1391/12/20

سلام اکبر اقا من فکر کنم زبان 30 جی مت 20 و تخصصی 40 زدم با معدل موثر 19.14 میشه رتبه حدودیه منو بگید

اکبر : 1391/12/20

سلام خدمت دوست عزیز ،شما زبان و استعداد رو در حد میانگین زدی ولی تئوری هات با توجه به سطح سوالات امسال و ضریب 4 در آزمون خیلی خوب نیست و رتبه شما حدود 900 می شه.

اکبر : 1391/12/20

زبان 25 ، استعداد 35 ، تخصصی 55 ، تبریک می گم شما رتبه تون حدود 180 می شه.

به آفرید : 1391/12/20

آقای محمود این کلیدا رو از کجا آوردید؟

به آفرید : 1391/12/20

دانشجوی دکتری دانشگاه تهران، قبولی سال90: ممنون. لطف کردید.موفق باشید.

به آقای اکبر : 1391/12/20

جی مت 30 زبان 30 تخصصی 46 معدل 17.9

ساری : 1391/12/20

محمود جام میشه منبعش رو هم بگید؟

مجتبی : 1391/12/20

بچه ها سوالارو از کجا بگیریم؟ کسی سایتی سراغ نداره؟ بعضی سایتا میفروشن اما اعتباری بهشون نیست! حداقل یه جای مطمئنو بگین، ایران ساما خوبه؟

به به اقای اکبر : 1391/12/20

معدل 19.14مگه کجا درس خوندی؟

ف.ق : 1391/12/20

رتبه من رو هم تخمین بزنید لطفا: زبان: 55 تخصصی: 55 استعداد:35 معدل:17.87

محمود: به ساری و به آفرید : 1391/12/20

منبع پاسخهای کلیدی زبان(مربوط به دفترچه A): اینترنت و پاسخهای پراکنده و نسبتا منطقی برخی دوستان و البته چندتاییش هم خودم. به نظرم تا حدود 90 درصد میشه به این پاسخها اعتماد کرد(پاسخهای خودم رو مطمئنم که درستند؛ یعنی سوالات 58تا 62).

رامین : 1391/12/20

سلام. دوستان خودتون نبازین. یعنی چه من زبان x درصد تخصصی n درصد. بچه ها به این کودکانی که کمبود دارن توجه نکنین. همه فکر میکنن بالای 50 زدن وقتی رتبه میاد چیز دیگه می شه. اقای اکبر شما مگه معاون سنجشی که رتبه تخمین می زنی. واسه این دوستان متاسفم که میگن رتبمون بگو. جدا یه سری میخوان دکتر بشن. خنده داره. برادری که کلید زبان دادی از کجا اوردی؟ بچه ها این کلیدی که داده ببینین. بعد اونوقت می فهمین سر کارین

به آقای اکبر : 1391/12/20

من به نظرم تخصصی 60، استعداد 20، زبان 50، معدل مؤثر 16.65 میشه لطفا رتبه م تخمین بزنی

به اکبرجان : 1391/12/20

دوست عزیز ما تو تحلیل خیلی ادعا دایم ولی هزار ماشاا.... شما اعتماد به نفست تحسین برانگیزه برادر، شما رو چه معیاری تخمین میزنی !!! حتما معدل رو هم تراز میکنی، بی زحمت نتیجه مصاحبه رو هم بگو، راستی اگه محل قبولی رو هم بگی ممنونت میشم. درصدای منم : تخصصی 55.63 زبان 35.65 جی مت :41.7

اکبر : 1391/12/20

سلام زبان 30 ، استعداد 30 ،تخصصی 46 رتبه شما حدود 500 می شه

اکبر : 1391/12/20

سلام زبان 55 ، استعداد 35 ،تخصصی 55 معدل 17.87 ، عالیه شما رتبه زیر 20 می شید. موفق باشید.

به اکبر : 1391/12/20

زبان: 50، تخصص: 55، استعداد 35، معدل موثر: 16.5. لطفا رتبه تخمینی؟

حمید ر : 1391/12/20

سلام آقای اکبر میشه لطف میکنید رتبه من رو هم تخمین بزنید.ممنون میشم. (زبان 50 . استعداد 40. و تخصصی 53

حمید ر(به اکبر جان) : 1391/12/20

سلام آقای اکبر میشه لطف میکنید رتبه من رو هم تخمین بزنید.ممنون میشم. (زبان 50 . استعداد 40. و تخصصی 53

اصغر : 1391/12/20

سلام اکبر آقا . لطفا رتبه منو تخمین بزنید . تخصصی 50، استعداد 20، زبان 20. مرسی

اکبر : 1391/12/20

زبان 35.65 ،استعداد 41.7 ،زبان 55.63 معدل ؟ شما اگه معدلت حدود 17 باشه ، رتبه تون حدود 70 می شه. در ضمن من معجزه نمی کنم ، این فقط بر اساس اطلاعات نتایج آزمون دکتری سال 90 91 هستش که درقالب یه فایل اکسل درستش کردم . و فکر می کنم تا حدود زیادی درسته ؟ ولی مطمئن نیستم و به ساحت شما بزرگوار که ادعا زیادی در تخمین رتبه ها دارید جسارت نمی کنم.

به اکبر : 1391/12/20

زبان:25- استعداد:40- تخصصی:40- معدل موثر: 15/6 لطفا رتبه تخمینی را بفرمایید؟

محمود : 1391/12/20

عذر میخوام. منظورم از پاسخهای خودم سوالات 51تا 57 بود. آقا رامین عزیز کلید سوالات بصورت رسمی هنوز نیومده ولی با توجه به اینکه من مدرک تافل دارم و از طریق بررسی پاسخهای دوستان در اینترنت اون کلید اولیه زبان رو قرار دادم. البته گفته بودم که با احتمال 90 درصد قابل اعتماده.

اکبر : 1391/12/20

زبان 50 ،استعداد 20 ،تخصصی 60 معدل 16.65 رتبه شما حدود 35 می شه.

اکبر : 1391/12/20

زبان50 ،تخصصی55 ، استعداد 35 معدل 16.25 رتبه شما حدود 30 می شه.

اکبر : 1391/12/20

به رامین: دوست بزرگوار شما فراموش کردی که با نتیجه این آزمونه که برای مصاحبه معرفی می شی و بعدش می شی دانشجوی دکتری ! آزمون تستی یعنی همین ! شما یکسری درصد می زنی و بر اساس این درصد ها رتبت مشخص می شه ! این هیچ ربطی هم به این نداره که شما آزمون دکتری دادی یا ورودی مدرسه ابتدایی تیزهوشان ! هرکس درصد های بهتری زده باشه اون انتخاب می شه. من هم معاون سنجش نیستم .عرض کردم تخمینرتبه ای که من می زنم بر اساس اطلاعات آزمون 90 و 91 دکتری در یک فایل اکسل هست . هیچ دلیلی هم نداره که درست باشه . این فقط یه نظره که سعی کردم با جمع بندی اطلاعات جامعی به واقعیت نزدیک باشه ! همین.

اکبر : 1391/12/20

به حمید ر : دوست عزیز معدل موثرت هم باید بگی (40 درصد معدل کارشناسی+60 درصد معدل ارشد) ولی در کل درصد هات عالیه اگه معدل موثرت بالای 16 باشه رتبت زیر 45 می شه.

س : 1391/12/20

بچه ها زشته واقعا. این درصدامن روتبمو تخمین بزنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بابا بی خیال ... یعنی شما می خواید دکتر بشید؟؟؟؟؟؟ خجالت داره... بچه های کودکستانی ....

معصومه : 1391/12/20

سلام دوستان همگی خسته نباشید من کارآفرینی شرکت کردم اصلا فکر نمی کردم آمارو اینجوری بدن مثلا کنکور دکتری بود نه امتحان پایان ترم، کاش واسه تئوریا دوتا سوال سختم میدادن که حداقل اونای که این همه خوندن دلشون نسوزه، نظریه هاشم که خیلی خوب بود ،جی متو من کلاس رفتم وخوب زدم ، درمجموع آزمون استانداردی نبود ، توکل بر خدا ما که تلاشمونو کردیم

رامین : 1391/12/20

به اکبر: برادر بزگروار. اخه شما چجوری تخمین میزنه. فرموین بر اساس سال 90 و 91. سال 90 که اصلا بحثش جداست. منابع امتحانیش. ترازاش بر اون اساس بوده. تعوری مدیریت داشته 30 سوال که 100 برابر از امسال ساده تر بود. از اون 30 سوال 25 از کتاب تست تعوری های مدیریت دکتر پرچ بود. هرکی فقط کتاب تست می خوند بالای 60 میزد و روش تحقیق همینطور اصلا ملاک نیست. سال 90 شما می تونی مبنا بزاری که اونم نسبت به امسال سختر بوده ترازاش پایین تره. شما حالا میگی بر اساس نرم افزار این چیزا تخمین میزنی. برادر من جام جهانی 1990 بر اساس نرم افزار یوگسلاوی بایستی قهرمان میشد که یهو المان شد. بحث دیگم این بود که بچه ها دارن درصد میگن. تا الان به جز تخصصی که تو سایت دکتر پرچ هست چیز دیگه ای که نیومده. حالا فرض هم اومده باشه من از پشت کوه هستم خبر ندارم. به نظرم درست نیست که شما شدی تراز دهنده و بقیم دارن درصد میدن . به نظر شما کسی که فکر می کنه یکم خوب زده یا نه8 شک داره دچار استرس نمیشه؟ خود من بر اساس کلید جواب دکتر پرچ تا لان خوب جواب دادم. لزومی نمیشه که درصد بگم. ولی این احترام میارم به تمایلات دوستان دیگه که هر جور و هر کاری می هوان انجام بدن. ولی به نظر من این کار بچه گانه درست نیست.

به اکبر : 1391/12/20

زبان 25 ، جی مت 30 ، تخصصی 25 با معدل 20/17 ممنون می شم نظرت رو بگی

رامین : 1391/12/20

به محمود.: برادر عزیز شما بر اساس خودتون گذاشتین؟ من فکر کردم از یک منبه زدین. جسارت به نظر شما اصلا نمیکنم. خیلی هم احترام میزارم. من تافل پرینستون دارم. مثل شما. من چشمم به سوال 19 خورد. شما دادین 1. من والا شاید اشتباه کنم has examined به نظرم درسته. شما رو چه حسابی اشتباه فکر می کننین هست؟ اگر ا have باید میوممد قبل commitee حرف a نشان دهنده مفرد بودن. اگه من اشتباه می کنم میشه لطف کننین اشتباه من تصحیح کنین. مرسی

ن.د.ا : 1391/12/20

من با توجه به ترکیب سوالات پارسال وقت زیادی صرف ریاضی و امار کردم. و با دیدن 6 سوال ریاضی در حد کنکور دیپلم واقعا شکه شدم. چرا در مورد کاهش سوالات ریاضی و امار نباید از قبل اطلاع رسانی بشه؟ استعداد تحصیلی وقت کم اوردم. نداشتن نمره منفی در سوالات زبان خیلی غیر منطقی است. هرچند همچنان کسانی که قوی تر هستند بهتر عمل می کنند و نمی شود چندان بر شانس و رنگ کردن چشم بسته پاسخنامه تکیه کرد.

پژمان : 1391/12/20

دوستان عزیز کسی ربته من رومیتونه تخمین بزنه باتشکر؟ استعداد15 تخصصی 38 زبان 25 ومعدل موثر 15.5 باتشکرازتمامی دوستان

به اکبر آقا : 1391/12/20

مهرداد هستم. لطفا رتبه بنده رو هم تخمین بزنید. زبان 37 ، تخصصی 42 ، استعداد 40 ، بسیار ممنون

به اکبر : 1391/12/20

معدل موثر :16.6

مجتبی : 1391/12/20

اقا اکبر درصدای من تخصصی 55، استعداد 60، زبان 50 معدلم هم 17 رتبم چند میشه؟

رضا : 1391/12/20

سلام به آقای اکبر من هم تخصصی 60 ،استعداد 48، زبان 30 .ومعدل 15.01

محمد : 1391/12/20

اکبرجان بابا بی خیال... من درصدامو نمیدونم میشه شما حدس بزنی؟

نسرین : 1391/12/20

سلام به همه دوستان.من به همه تست های آمار پاسخ دادم پاسخ تست های درس آمار بر اساس ((کتاب آمار و احتمال، کاربرد آن در مدیریت و حسابداری. تالیف آقای هادی رنجبران. نشر اثبات.))واقعا کتاب کامل و جامعی هست. تست 7. ضریب چولگی=33درصد (صفحه58 - بخش4-1) تست 8.احتمال اینکه ... =15/7 (صفحه291.بخش1-9-4) تست9. میانگین=2. انحراف معیار=13 (صفحه301. مثال39) تست10. مقدار نمونه=36 (صفحه360. مثال 5) تست11. مقدار متغیر ...=20/7 (صفحه367 - بخش11-5) تست12. برابراست با سطح اطمینان (پاورقی صفحه427) تست13. آماره آزمون=78/1 (صفحه441. بخش 16-7) تست14. یا رابطه غیرخطی یا استقلال.(تست7 صفحه268) تست15. ..4برابر قوی تر از ... است. (صفحه506. نکته15)

DiD : 1391/12/20

آقای پرچ جوابای تخصصی رو گذاشتن بچه ها درصدای تخصصی رو با این کلید ارزیابی کردین ؟ به نظر کلید معتبری میاد ...حدس من درست بود سوالات ابدا گلابی نبودن

diD : 1391/12/20

آقای اکبر جسارتا این فیلیما چی هست درآوردین ؟ مثلا میخاین بشین دکتر مملکت ؟ معدل ۱۹ دانشگاه آزاد والا اندازه ۱۲ علامه نیست ...یعنی سازمان سنجشیا باقالی هستن براشون دانشگا فرق نمیکنه ؟

به داوطلبین دکتری : 1391/12/20

خب حالا بریم سراغ مصاحبه دوستان میدونن برا مصاحبه غیر از رزومه رو چی باید مسلط باشیم؟ من گرایشم صنعتی لطفا در این خصوص راهنمایی کنید که چه کنابا و منابعی رو بخونم.اونوقت تا حالا که داشتیم کتابای رفتارو منابع وتئوری رو زیرو رو میکردیم.

سهیل : 1391/12/20

دوستان عزیز میتونید پاسخنامه ازمون را از سایت دکتر پرچ دریافت کنید که تقریبا میشه بهش اعتماد کرد و بعد درصد ها را محاسبه کنید و اینجا اعلام کنید /

فرهنگ : 1391/12/20

چون رتبه ، شاخصی ، مقایسه ای است ، به عملکرد بقیه بستگی دارد ، به خصوص که نوع و تیپ و نحوه برگزاری آزمون هر سال تغییر کرده است. نکته جالب تر اینکه وقتی کلیدی منتشر نشده ، حتی زمانی که سوالات هم منتشر نشده است ، ارائه درصد ، بیشتر به توهم مربوط میشه تا واقعیت

رامین : 1391/12/20

سلام. دوستان لطفا همه توجه کنین. تو کلید سوالا که دکتر پرچ گذاشتن جواب سوال 60 که بوده : قطع پاداش در قبال رفتاری که قبلا فرد داشته چه نامیده میشود گفتن خاموشی. من زدم تنبیه. سوال بر اساس کتاب دکتر سعادت صفحه 310. فکر کنم همتون کتاب سعادت دارین. اگه میشه دوستان نگاه کنن. اگه من اشتباه می کنم من راهنمایی کنن. در توضیح تنبیه در صفحه 310 کتاب من چاپ 1386 نوشته : ((تنبیه می تواند به شکل امتناع از اعطای پاداشی که قبل از ارتکاب خطا در اختیار فرد قرار میگرفته نیز باشد)). این دقیقا متن کتاب دکتر سعادت. حالا جواب دادن خاموشی. دوستان یا مسولین سایت اگه میشه من راهنمایی کنن کتاب اشتباه می گه یا نه من اشتباه می کنم. از مسول سایت تشکر میکنم. سوال دقیقا بر اساس صفحه 310 فکر کنم طرح شده. یا من بازم میگم اشتباه میکنم. مرسی

مهدی66 : 1391/12/20

سلام اقای اکبر بی زحمت رتبه منم بگوزبان25استعداد30تخصصی40معدل18

مجتبی : 1391/12/20

بچه ها سخت نگیرین، حالا یه بنده خدایی پیدا شده رتبه تخمین میزنه چرا انقد جو میدین، بذارین بگه 20 روز دیگه که رتبه میاد جالبه ببینیم چقد درست بوده!

alireza : 1391/12/20

اینقدر نگید آسون بود دوستان عزیز برید سایت پرچ کلید جوابها رو ببینید بعد درصدتون که در اومد اون وقت میبینید که آسون هم نبود

به آفرید : 1391/12/20

من تخصصی 52 درصد زدم

kiarash : 1391/12/21

واقعا سوالات تئوری ورفتار و منابع دو پهلو بوده..من فکر میکردم بالای 50 زدم..اما با توجه به کلیدهای سایت آقای پرچ 36 درصد زدم...شما هم چک کنید درصدهاتون تغییر میکنه وقتی مقایسه کنید..

محمود: به رامین : 1391/12/21

تنبیه: ارائه یک محرک به منظور کاهش رفتار نامطلوب تقویت: ارائه یک محرک بمنظور افزایش و تکرار رفتار خاموش سازی: حذف یک محرک نامطلوب بمنظور کاهش رفتار نامطلوب بنابراین جواب پرچ درست می باشد. در ضمن این بحث تقویت و خاموش سازی در اکثر کتابهای منابع انسانی از جمله کتاب دکتر آرین قلی پور نیز آمده است و نمی توان گفت فقط از فلان منبع طرح شده است.

sepide : 1391/12/21

inja faghat stress midid be adam. yani zaban inghad ason bod ke shomaha hame 60 darsad zadid??

ساری 2 : 1391/12/21

درصد تخصصی من با توجه به کلید دکتر پرچ بدون احتساب 2 سوال شده 45 درصد

داوطلب : 1391/12/21

سلام ، با توجه به کلید سایت پرچ تخصصی رو 52 زدم لطفا شما هم محاسبه و اعلام کنید

ف.ق : 1391/12/21

زبان گویا شده 45. تخصصی 52. استعدا:35 معدل.17.87 لطف کنید الان رتبه رو تخمین بزنید.ممنون

محمود : 1391/12/21

با توجه به کلید پرچ، من تخصصی رو حدود 60 زدم.

اکبر : 1391/12/21

ف.ق: تبریک میگم رتبه شما شده 3

رامین : 1391/12/21

سلام. دوستان شما از کجا درصداتون میگین. والا به جز سایت پرچ که کلید تخصصی داده زبان و استعداد که کلیدی نیومده. تخصصی اینقدرام که راحت نبود ولی 30 با بالا درصد خوبیه. حالا دوستان میشه به منم بگن کلیدای زبان و استعداد از کجا اوردن ما هم حساب کنیم. روش درصد گیریتون میشه بگین چجوریه. والا تو این سایت که همه تخصصی بالای 50 زدن. زبانم بالای 50. یکی به ماهم بگه

مجتبی : 1391/12/21

با کلید آقای پرچ تخصصی رو 62 زدم، اما بازم معلوم نیست چون بعضی از جواباشون مشکوک بنظر می رسه، مثل سول 38 و 44

مجتبی به sepide : 1391/12/21

زبان جز قسمت ریدینگش اسون نبود، اما وقتی نمره منفی نداره ادم خیالش راحته، میشد 40 تا 50 زد!

به آفرید : 1391/12/21

مجتبی اصلا هم نمیشه امید داشت... کلیدا بیاد متوجه میشی خیلی خوش خیال بودی عزیز.

دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی : 1391/12/21

سلام، بر اساس کلید آقای پرچ من هم 63.33 زدم. اما به نظرم، به جواب بعضی از سوالها نمیشه چندان اعتماد کرد. جواب سوالهای 31، 34، 38، 44، 46 و 56، واقعاً کلید سازمان سنجشو میطلبه. در کل سوالای تخصصی چندان هم ساده نبودن، نصف سوالا (از 16 تا 60) مفهومی طرح شده بودن، و به نظرم همینا تعیین کننده بودن. در کل به نظرم میشه امسال با میانگین بالای 50 با سطح اطمینان بالایی به رتبه دو رقمی فکر کرد. امیدوارم حق کسی ضایع نشه، و کسایی که خوندن قبول بشن.

به همه دوستان : 1391/12/21

با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان، من همه کامنت ها رو خوندم . درصد ها را هم که غالبا زده بودید دیدم. انچه از جمع بندی نظرات من دستم اومد اینه که امسال سطح سوالات تئوری تقریبا متوسط بوده، سطح سوالات زبان نیمه سخت و سطح سوالات استعداد سخت بوده (زمان کم). من پیش بینی زیر رو با توجه به نظر دوستان در مورد رتبه ها دارم: منظور از میانگین درصدها یعنی (درصد تئوری ضرب در 4 + درصد زبان ضرب در 2 + درصد استعداد ضرب در 1)تقسیم بر 7(جمع ضرایب) 1- اگر میانگین در صد ها بالای 50 باشه آنگاه رتبه زیر 50 2- میانگین بین 50-45 آنگاه رتبه بین 150-51 3- میانگین بین 45-40 آنگاه رتبه بین 300-151 4- میانگین 40-35 آنگاه رتبه بین 500-301 5- میانگین بین 35-30 آنگاه رتبه بین 700-501 6- میانگین بین 30-25 آنگاه رتبه بین 900-701 7- میانگین بین 25-20 آنگاه رتبه بین 1100-901

ali : 1391/12/21

سلام. من تخصصی با سلیت پرچ که کلید داده 33 زدم. زبانم 25 استعداد 18. بچه ها شانسی دارم. اخه همه شماها که دارین میگین 60 70 زدین. من به نظرتون چند میارم؟ دعوت میشم به مصاحبه؟

شیوا : 1391/12/21

اکبر جان بی زحمت رتبه من روتخمین میزنید.استعداد10 زبان 24 تخصص 38 ومعدل 14.42 باتشکر

یک داوطلب علوم تربیتی : 1391/12/21

من رشته ام علوم تربیتیه. تو روانشناسی تربیتی بحث تقویت و تنبیه را زیاد خوندیم. قطع پاداشدر قبال رفتار می شه خاموشی. تنبیه ارائه یک محرک آزاردهنده در قبال انجام یک کار است.

ستاره : 1391/12/21

با کلید دکتر پرچ تخصصی 43% زدم. نمی دونم حالا. اینجور که معلومه همه بالا زدن.

ستاره به اکبر : 1391/12/21

تخصصی: 43% زبان: 35% استعداد: 40% معدل موثر: 17:45

مصطفی : 1391/12/21

سلام، lمن با این کلیدای دکتر پرچ، 62 درصد زدم. راجع به کلیدایی که دادن تو دو تا از اونها، فکر کنم گزینه های دیگه بیشتر به جواب نزدیک باشن. توی سوال ۳۸ با توجه به کتاب دکتر سعادت، گزینه سه به جواب بیشتر نزدیکه تا گزینه چهار. توی سوال ۵۶ هم با توجه به کتاب دکتر الوانی، اصلا در ERG بحث سلسله مراتب مطرح نیست، به نظرم گزینه یک صحیحتر باشه. هر چن جواب سوالای دیگه هم جای شک داره.

علی : 1391/12/21

با سلام خدمت همه دوستان. خواهشا این سوال من رو جواب بدید. آیا کسانی که کارشناسی ارشد کد رشته 1259 یعنی مجموعه مهندسی صنایع بودند میتونستند تو این آزمون شرکت کنند؟ توجه کنید که تو این آزمون کسانی که برای مدیریت میتونستن شرکت کنن رو مهندسی صنایع نوشته بود نه مجموعه مهندسی صنایع. از کی باید پرسید؟ نیازمند راهنماییتان هستم

به رامین : 1391/12/21

شما منو یاد شخصیت منفی باف کارتون گالیور میندازید. ظاهرا با همه سر جنگ دارید و دائم از همه کس و همه چیز ایراد می گیرید. یکی از شرایط دکتر شدن به نظر من قوام یافتن شخصیت و احترام به نظر و شخصیت همه افراد جامعه است. شما من والدینی انتقادی شدیدی دارید!!! درصد گرفتن بعد از آزمون هم زیاد کار سختی نیست، هم منابع دم دست است هم وقت فراوان. در ضمن محض اطلاع توی همین چند روز برخی از موسسات آموزشی کلید اولیه رو اعلام کردند.

mahdi.h : 1391/12/21

با سلام خدمت اکبر آقا.لطف میکنی رتبه منو تخمین بزنی.تخصصی 30-زبان 30-استعدادتحصیلی 10.معدل 17

محمود به مصطفی و دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی : 1391/12/21

دوستان در خصوص سوال 56 : جواب آقای پرچ مطمئنا صحیح است. در کتاب دکتر رضاییان تصریح شده است که سلسله مراتب نیازهای مازلو شامل اصل "ارضا-پیشرفت" و نظریه ERG آلدرفر شامل اصل" عدم ارضا-بازگشت" می شود.

مرتضی : 1391/12/21

از قرار معلوم با این درصدهایی که بچه ها اعلام میکنند همه قبول اند و رتبه های خوب میآرن و دیگه جای ما نیست...آقا من به رتبه زیر 500 هم راضیم... اصلا نه فقط خداکنه مجاز شم همین... والا...

احسان : 1391/12/21

میشه منو راهنمای کنه یکی؟ شما سؤالارو از کجا گیر آوردین؟ منم میخوام درصدامو حساب کنم ولی سایت پرچ فقط کلید گذاشته...

احسان : 1391/12/21

میشه منو راهنمای کنه یکی؟ شما سؤالارو از کجا گیر آوردین؟ منم میخوام درصدامو حساب کنم ولی سایت پرچ فقط کلید گذاشته...

سایت مدیر : 1391/12/21

به اطلاع می رساند پاسخ کاملا تشریحی سوالات درس زبان کنکور دکتری سراسری سال 92 تا روز پنجشنبه 24 اسفند بر روی سایت مدیر قرار می گیرد

به آفرید : 1391/12/21

ممنون از مدیر سایت.

به آفرید : 1391/12/21

دانشجوی شهید بهشتی: :) خوشحال شدم..

رامین : 1391/12/21

به گالیور. کاپیتان لینچ من با کسی سر ناسازگاری ندارم. فقط اقای اکبر دارن تراز میدن ،من والا به نظرم خنده داره کار ایشون. دوستان دیگه من با کی سر ناسازگاری یا انتقاد ازشون داشتم؟ خب واسه خودم جدا میخوام منم بدونم کلید زبان و استعداد از کجا اوردین بگین ما هم بدونیم. بعد اقا یا خانم من کودکی شاد یکی از شرایط دکتر شدن احترام به همه دوستان منم اینو فکر کنم. من تو کامنتم فقط نوشتم تازه اونم قبل از اینکه استاد پرچ کلیدو بدن بود که چرا درصد بچه ها میدین به بچه های دیگر استرس میاره. اینقدر اسون نبود که همه بالای 60 میددن. همین. جناب کاپیتان لینچ من هنوزم فکر می کنم کار اقای اکبر خنده داره همین. به کسی نگفتم به این اقا درصد ندین رتبه ندین. من نظر خودم گفتم. شما هم که اینقدر پز دموکراسی میدی حق نداری به من بگین چی نظر میدم. چون کاره ای نیستی برای من تکلیف تایین کنی. همین. حالا امیدوارم دوستان از من ناراحت نباشن. من بازم میگم اگه منبع درست دارین لطفا بگین کلید زبان و استعدا. درضمن شما و بشو دکتر من همین دیپلم برام کافیه. خوبه؟ من نظرم و دیدگام همینه کار اقای اکبر عالی بیست ولی این که بچه ها میگن اقای اکبر تورو خدا رتبه مارو بگو خنده داره.

مجتبی به آفرید : 1391/12/21

خوش خیالی کجا بود، اتفاقا من خیلی هم بدبینم، من نگفتم زبان گلابی بود فقط گفتم ریدینگش متوسط بود می شد 15 تا ازش درست زد، از لغات و کلوز تست هم میشد 10 تا درست زد از بقیه هم 3 تا شانسی درست بزنید میشه 40 درصد، یه کم خوش شانستر باشین به 50 هم میرسین!

دانشجو : 1391/12/21

سلام2 تا از کلید های استاد پرچ اشتباهه. سوال 38 که میشه مقایسه عوامل دقیقا تو کتاب ارین قلی پور و سعادت هست که مشاغل کلیدی که در صنعت شناخته شدند انتخاب و مبنا قرار میگیرن سوال 46 میشه رفتارگرا چون من تو کتاب هچ خوندم پدیدارشناسانه تو مکتب پست مدرنیسم که روشی جدید برا شناخت انسان خارج از روش های طبیعی است. از طرفی خیلی احتمال میدم این جمله که استفاده از روش طبیعی برا شناخت رو تو یه کتابی خوندم که الان یادم نیست ولی میشد رفتارگرا. همچنین سوال 59 هم من زدم تحریک تعارض اخه مناطره یکی از روش های ایجاد تعار ض کارکردی.

DiD : 1391/12/21

بچه ها با این درصدای خیلی خوب تیوری که دقیقا ۲ برابر نفرات برتر دو سال گذشته است ؟ رتبه ها چطور قرار هست تراز بشه ؟ درصدها بر چه مبنایی؟ یعنی رتبه یک امسال تخصصی ۶۰ استعداد ۷۰ زبان ۹۰ زده؟! .... به نظرم ساده لوحی هست که ما طراحان سوال رو دست کم بگیریم... ابلهانه است سوالات اینجوری طراحی بشه که تو مقطع دکتری داوطلب ها این درصدا رو بیارن !!! من یه کتاب نوشتم استادم یکی از اساتید از بهترین دانشگاه های تهران کار بنده رو تایید کردن بنده با اعتماد به نفس تمام رفتم شریف که کتابم داوری و چاپ بشه !!! کتابم رد شد !!! و البته منم با خاک یکسان شدم ... اما کامنت های داده شده و کتابهای مشابه معرفی شده ۲۰۱۲ بودن و من لذت بردم از نوع رد شدنش !!! ساده است اگر و اگر سه تا از این دست اساتید طراح سوال باشن .... اصلن بعید نیست جواب ها جواب های آقای پرچ نباشه !!!

پارسی را ... : 1391/12/21

من تقریبا همه کامنتا رو خوندم و جدای از همه ی بحث ها و این که همه خودشون رو در راهیابی به دوره دکتری محقّ می دونن، باید بگم آقای دکتر رامین، وقتی تئوری رو می نویسی تعوری، منبع رو منبه و تعیین رو تایین، من مو به تنم راست می شه. بعد از قبولی در آزمون دکتری، لطفا کمی بیشتر روی این مساله کار کن.

دانشجوی دانشگاه تهران : 1391/12/22

من واقعا موندم واقعا" بعضی از شماها ارشد دارین (یا دارین میگیرین) و داوطلب دکتری هستین؟؟!!!! بابا حداقل تا الان باید 3-4 تا کنکور داده باشین، یعنی چی که با این درصدها و این معدل رتبه ام چند میشه و بعد یکی بیاد بگه تبریک، سوم شدی!!!! با توجه به متفاوت بودن نوع سوالات و سطح داوطلبین در هر سال اصلا" و به هیچ وجه نمیشه رتبه ها رو پیش بینی کرد، (مثلا میانگین رتبه 1 ارشد دولتی سال 89 بوده 52، ولی میانگین رتبه ی 2 سال 90 شده 68 که در همین سایت مدیر موجوده) میشه درصدای حدودیتون رو بزارین و با بقیه مقایسه کنین، هرچند تا کلید سنجش اعلام نشه نمیشه رو درصدا خیلی حساب کرد...

مهرداد : 1391/12/22

به نظر بنده تخمین رتبه های امسال با احتساب میانگین درصدها بر اساس ضرایب : بالای 45 درصد رتبه زیر 50 می آورد. 42.5 تا 45زیر 100 ... 40 تا 42.5 زیر 150.. 37.5 تا 40 زیر 250... 35 تا 37.5 زیر 350.. 30 تا 35 زیر 450 ... 25 تا 30 زیر 550... 20 تا 25 زیر 650 می آورد. موفق باشید..

ملینا به اکبر : 1391/12/22

اکبر آقا لطفا رتبه منم تخمین بزن تخصصی طبق پرچ 57، زبان فکر کنم 50، استعداد 20، معدل 16/66

هاشم جان : 1391/12/22

باهم خوب باشید بچه ها،دعوا کارخوبی نیست!من قول میدم تا 5شیش سال دیگه اینقدر ظرفیتا زیاد بشه که همه دکتر میشید!باهم دعوا نکنید.آفرین!

دانشجوی دکترا : 1391/12/22

واقعا برای همه متاسفم که مثل بچه های آزمون کارشناسی همه می خوان با 4 تا دونه تست زدن دانشجوی دکترا بشن. انصافا اگه آزمون بصورت کتبی برگزار شه چند تا از شما ها جرات شرکت کردن در آزمون رو دارید ؟ جند تا تون توان دارید 12 ساعت سر جلسه آزمون دکترا تا آخرش بشینید؟ چرا تو آزمون های کتبی دکترا تو سال های قبل از تستی شدن فقط 1000 نفر در گروه مدیریت شرکت می کردند ؟ این همه عشق و علاقه به ادامه تحصیل و جسارت یهو از کجا آمد ؟

دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی : 1391/12/22

به دانشجو: من کاملا با نظرت در مورد سوالای 38 و 46 موافقم.

رامین : 1391/12/22

به پارسی برادر یا خواهر من. من واسه لبتاپم یه کیبورد کوچیک گرفتم دارم با اون تایپ مبکنم.با ورد که تایپ نمیکنم. دارم خودمونی حرف میزم.منم همونجوری که توذهنم بود دارم تایپ میکنم. حالا شما به بزرگواری خودتون ببخشین. من فکر میکنم ملت همه مشکلات روحی روانی دارن. واسه همین امار خودکوشی تو این مملکت بالاست. من خطاب به همه دوستان میکم. من عذر میخوام راجب اقای اکبر تراز دادن ایشون گفتم. بابا بدین. اینجا جایی که یکی مخالف حرف بزنه همه میترکن. بابا من دیپلم دارم. شماها همتون بشین دکتر. به جون خدم راضیم. از این حالت عصبی شاید دربیایین. به امید دکتر شدن کل کشور ایران .

مازیار : 1391/12/22

دوش با من گفت پنهان کاردانی تیزهوش / و از شما پنهان نشاید کرد سر می فروش گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع / سخت می‌گردد جهان بر مردمان سختکوش

؟ : 1391/12/22

میدونید چرا همه فک کردیم سوالای تئوری راحت بوده> چون بخش زیادیش از سوالایی بودن که برا اکثریت آشنا بودن و الا الان که دفترچه سوالو گرفتم میبینم اصلا 12 سوالو من نمیدونم منبعش چی بوده. و تازه 5 الی 6 تا از سوالا مفهومی بودن یعنی دقیقا جمله کتاب نبودن وتلفیقی از مطالب کتاب های مختلف بودن با این حال من همه این مفهومیارو درست جواب دادم ولی تو اکثر اونایی که مثلا از کتاب رضاییان دقیقا جمله کتاب بود شک داشتمو نزدم. کاش همه سوالا مفهومی داده بودن اصلا درستش هم همین است تا کسی که مطالعه زیاد داشته بتونه با تلفیق مطالب جواب بده و الا خب معلومه که نمیشه نشستو مطالب کل کتابو دونه به دونه حفظ کرد .

به رامین : 1391/12/22

برادر دکتر بزرگوار به این نوع نتیجه گیری و طرز تفکر شما بقول آقای دکتر رضاییان در کتاب رفتار سازمانی(که حتما برای کنکور دکترا تورق فرمودید) میگن: "فرافکنی؛ یعنی انتساب احساسات، ویژگیها و تمایلات خود به دیگران"!! بنابراین اولا به نظر من و کامنهایی که خوندم اتفاقا اغلب دوستان بسیار پرانرژی و امیدوار هستند و کمتر نشانی از عصبیت در آنها وجود دارد. ثانیا انتقاد و مخالفت اگر همراه با ادب و نزاکت باشد بیشتر تأثیر گذار است. ثالثا اگر یک بار متنت را پیش از انتشار بخوانی بد نیست، خدای نکرده دوستان فکر می کنند از شدت عصبیت غلط غلوط تایپ کردند جناب دکتر!!!

مهدی : 1391/12/22

قبلنا به زور چند نفری میومدن واسه دکترا نظر میدادن .الان میبینم ماشا همه ارشد دارن و تازه هم هجوم بردن دکترا قبلنا دلمون به این خوش بود پول نداریم درس می خونیم یه جایی می رسیم ولی الان اونم از دست رفت انگاری ولی حالا میشه انتظار داشت به قول یه نفر از دوستان که خیابون بگی دکتر همه برگردن طرفت!! مثل الان که میگی مهندس همه نگاهت میکنن آخه همه مهندسن دیگه

پژمان : 1391/12/22

دوستانننننننننن عزیز عیدتون پیشاپیش مبارک کی میدونه من بامیانگین 30در صد رتبه م چند میشه با میانگین 30درصد رتبه تخمینی من روبگیدددددددددددددددددد

amir : 1391/12/22

امتحان پایانی فلسفه بود. استاد فقط یک سوال برای دانشجویان مطرح کرده بود. سوال این بود: "شما چگونه میتوانید من را متقاعد کنید که صندلی جلوی شما نامرئی است؟" تقریبا یک ساعت زمان برد تا دانشجویان توانستند پاسخ های خود را در برگه امتحان بنویسند، به غیر از یک دانشجوی تنبل که تنها ۵ ثانیه طول کشید تا جواب را بنویسد ! چند روز بعد که استاد نمره های دانشجویان را به آنها داد، آن دانشجوی تنبل بالاترین نمره ی کلاس را گرفته بود !! او در جواب نوشته بود: "کدام صندلی؟" پیام اخلاقی: مسائل ساده رو پیچیده نکنین!!

توجه : 1391/12/22

سلام به همه. بچه ها کلید بعضی سوالاتی که آقای پرچ گذاشتن قطعا غلط هست و بعضی هاشونم نوشتن به نظرم فلان گزینه صحیح است. جواب سوال مربوط به طبقه بندی مشاغل (مقایسه عوامل) میشه نه امتیازی، جواب سوال تاکتیک های نفوذ (توسل به ارزش های فرد) میشه و نه ایجاد پایگاه حمایتی (صفحه 77 کتاب مدیریت رفتاریهای سایاسی دکتر رضائیان ). یا جواب سوال 44 همنوا کردن درست هست. جواب سرال رهبری هم یا رهبری خدمتگزار هست و یا رهبری تعاملی (تحول آفرین نیست). بعضی سوالاتم با حدس و گمان جواب دادن، بر این اساس درصداتونو محاسبه نکنید!!!!!!! در ضمن املای واژه جواب سوال 53 هم (اقناعی) هست نه اغنایی!!!!!!!!!!! در مورد نتیجه پیش بینی نکنید. تخصصی آسون بود خیلی ها خوب زدن. موفق باشید

ali : 1391/12/22

دوستان دکتر توکلی قبل ازمون گفتن هر درست 3 تا مثبت و هر غلط یه منفی. دوستای من که بهم گفتن مثل قبله بازم که هر سه تا غلط یه درست میپرونه. راستش من می خوام بدونم شما چجوی درصد میگیرین ؟ و غلط اگه دارین مثلا تو تعوری اینو چجوری حساب میکننین؟ مرسی

هادی : 1391/12/22

آزمون تستی برای ورود به دکتری یک طنز خجالت آور است ... که در عقب مانده ترین کشورها هم مشابهش را نمی بینید... علم را هم به مسخره گرفته اند ...

روح اله به اکبر : 1391/12/22

سلام زبان 35 جی مت 35 تخصصی 53 معدل 14.55

homa : 1391/12/22

من از همه دوستانی که این درصدهای درخشان رو میذارن خواهشمندم بعد از اعلام رتبه ها هم بیان با همون نام درصداشونو بگن. با تشکر

امین : 1391/12/22

خسته نباشید! آمار و ریاضیش خیییییییییییییییییییییلللللییییییییی آسون بود! تئوریش هم خوب بود انصافا کتاب دکتر سیدجوادین و جلیلیان جوابگو بود، درود بر مؤلفاش! زبان سخت و جی مت هم سخت! پیشاپیش عیدتون مبارک. امیدوارم اونایی که زحمت کشیدن بعد عید با یه رتبه خوب عیدیشونو بگیرن!

رحمتی : 1391/12/22

ای بابا خیلی کلیدای آقای پرچ غلطه که!!! تازه سوال 26 گزینه 1و 2 دوتاش درسته! فصل دوم کتاب مبانی رضائیان هست. دیدگاه اقتضایی سه ویژگی داره: دیدگاه سیستم باز، رهیافت مبتنی بر تحقیق و پژوهش عملی، و توجه به مجموعه ای از عوامل (رهیافت مبتنی بر تحلیل چندمتغیره)!!!! طراااااااااااااااااااااح محترم چرا!؟! من اینو می دونستم حالم گرفته شد نمی دونستم کدوم گزینه رو بزنم!

سیاوش : 1391/12/22

آقا امین سوالات ریاضی در حد بچه های دبیرستان بود!. سوالات آمار هم در حد بچه های کاردانی. واقعا این نوع سوال برای آزمون دکتری خجالت آور است.

نیما : 1391/12/22

سلام 60% تخصصی -10% زبان -15% gi mat آیا رتبه زیر 350 می شه ؟

سیامک : 1391/12/22

نتایج همه ما رو متعجب خواد کرد.

m.g : 1391/12/22

دوستان، بعضی از سوالای رفتار سازمانی مثل رهبری تحول آفرین و شادمانی، اعتماد، خاموش سازی، یادگیری، هوش فرهنگی و ... ، در جزوه و کتاب رفتارسازمانی دکتر زارعی متین( استاد پردیس قم دانشگاه تهران) بود.

به محمود، مصطفی و دانشجوی شهید بهشتی : 1391/12/22

در مورد سوال 56 به نظر من سلسله مراتب مزلو است در ای آر جی اصلا صحبت سلسله مراتب نیست و در آن واحد هر سه دسته نیازها می تواند محرک و عامل انگیزش باشد و استدلال سوال کاملا در نظریه مزلو تبیین می شود وگرنه در ای آر جی اصلا لازم نیست یک سطح نیاز تامین شود تا نوبت نیاز سطح بالاتر برسد مخصوصا اینکه در متن سوال به نیازهای سطح پایین و بالا اشاره شده است یعنی ابتدا نیاز سطح پایین تر ارضاء شده و بعد نیاز سطح بالاتری طلب شده است ضمنا در کتاب رضاییان هم این موضوع به صراحت آمده که در نظریه مزلو در صورت عدم تامین نیاز سطح بالاتر نیاز سطح پایین دوباره محرک می شود

سعید : 1391/12/22

سلام دوستان.منم با کلیدای آقای پرچ مخالفم.هم سوال 24ش خیلی شک برانگیزه هم سوال مربوط به تاکتیک های نفوذ که تو کتاب آقای رضاییان اومده و جوابش توسل به ارزش هاست.زیاد خودتونو درگیر این این آزمون بی قاعده و قانون و سلیقه ای نکنید.از عید لذت ببرید. عید همگی تون مبارک

سیامک : 1391/12/23

هما خانوم کاملا باهات موافقم

اکبر : 1391/12/23

به شیوا:دوست گرامی رتبه شما99 میشه

اکبر : 1391/12/23

به ملینا: رتبه شما52

اکبر : 1391/12/23

به نیما رتبه شما33

اکبر : 1391/12/23

قابل توجه دوستان من علاوه بر تخمین رتبه شما، محل قبولیتون رو هم میتونم حدس بزنم

اکبر : 1391/12/23

به مجتبی: رتبه شما 11 میشه، و به دانشگاه تهران واسه مصاحبه دعوت میشی

اکبر : 1391/12/23

قابل توجه دوستان من علاوه بر تخمین رتبه شما، محل قبولیتون رو هم میتونم حدس بزنم

اکبر : 1391/12/23

به روح الله: 28 رتبه شما، و به دانشگاه چمران واسه مصاحبه دعوت میشی

ژورک : 1391/12/23

درود نیما فکر رتبه زیر 350 رو نکن باوشه؟ اخه پسر خوب زبان همه رو میزدی یه گزینه خیلی بیشتر از ده درصد میزدی

هادی : 1391/12/23

آقا سیاوش من هم سوالات را دیدم و کاملا با نظر شما موافقم اینکه آزمون دکتر تستی باشه به اندازه کافی خنده دار هست و اینکه سوالات این آزمون اینقدر آبکی و بچه گانه باشه خنده دار تره

به : به محمود مصطفی ودانشجوی شهید بهشتی : 1391/12/23

مازلو معتقد است که فرد دریک نیاز مشخص می ماند تا این نیازارضا شود ولی آلدرفرعقیده دارد اگر که نیازهای رده بالاترارضا نشود وشخص ناکام شود، میل وتاکید بیشتری برارضای بیشتری نیارهای رده پایین ترخواهد داشت برای مثال اگر فرد نتواند نیازهای اجتماعی ورابطه بادیگران راارضا کند ، درپی کسب پول بیشتروشغل بهتربرمِی آید. منبع کتاب رفتار ارین قلی پور

ارسلان : 1391/12/23

اکبر جان رتبه منم میشه تخمین بزنی تخصصی 34 زبان 52 جی مت 23 معدل 16.50

مریم : 1391/12/23

واقعا متاسفم برا بعصی ها؛این بچه بازی ها چیه؟تخمین رتبه و ...... واقعا ما داریم کجا میریم؟ادم باورش نمیشه ینجا داوطلبای کنکور دکترا نطراتشونو میگن.... دکتری که تستی بشه داوطلباشم ما میشیم دیگه...

مهران : 1391/12/23

سوالات آزمون دکتری را دیدم، باورم نمیشه که علم و دانش را هم به مسخره گرفتن ... در هیچ کجای دنیا آزمون تستی برگزار نمیشه ... ورود به مقطع دکتری با زدن تست!!!!!!!!!!!!!!!!! هر چه که گندد نمکش می زنند/ وای به روزی که بگندد نمک

به : به محمود مصطفی ودانشجوی شهید بهشتی : : 1391/12/23

فقط یک سوال؟؟ آیا موضوعی به نام سطح و سلسله مراتب در تامین نیاز در ای آر جی مطرح هست؟؟

سوال 17 : 1391/12/23

دوستان جواب سوال 17 شما با کلید پرچ موافقید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

روناک : 1391/12/23

سلام توی رشته مالی تخصصی 50 درصد، زبان 47 درصد و جی مت 25 درصد به نظرتون قبول می شم با اون ظرفیت کم پذیرش؟

به اکبرجان : 1391/12/23

اکبرجان شما اعتماد به نفسو رد کردی ، لااقل تفریبی بگو، مثلا بگو از 30 تا 40 ، نه اینکه بگی شما 33 میشی. در ضمن من دیروز رفتم سازمان سنجش گفتم این توکلی رو از مشاور عالی بردارید، یکی هست به نام اکبر علاوه بر اینکه مشاور عالی میتونه بشه، کار محاسبه رتبه رو هم میتونه انجام بده ، اینجوری توی مصرف انرژی هم صرفه جویی میشه هم اشتغالزایی برای اکبر که استعدادش توی این کامنتا داره هدر میره. فقط میتونم بگم خدا همه مارو انشاءا... هدایت بفرماید. خطاب به اکبر خان هم بفرمایم اینکه جهت توسعه بیزینس می توانند کلید ارائه بدهندو از این کارها. راستی اکبرجان خودت اصلا کنور دادی ؟

محسن : 1391/12/23

سلام به همه بچه ها من رتبه ارشدم 25 شد آزمون دکترا هم درصدای تقریبی تخصصی: 45 استعداد 30 زبان 35 رو دارم... با معدل 17 به نظرتون دوباره تو کورس رقابت زیر 100 هستم؟

ملینابه اکبراقا : 1391/12/23

سلام رتبه منم اگرزحمتی نیست تخمین بزنید تخصصی42 زبان20 جی مت30 معدل18.09

مهرداد : 1391/12/23

به اکبر آقا. با سلام من تخصصی 40 زبان 33 استعداد 15 زده ام معدل موثر 70/15 لطفا رتبه من را هم اعلام کنید.

هومن : 1391/12/23

سلام دوستان من هم با توجه به کلیدهای منتشره در مجموعه مدیریت تخصصی 34، استعداد 25 و زبان 52 زدم. فکر میکنید رتبم چند بشه؟ :ِ

زهرا : 1391/12/23

بابا ای ول اعتماد به نفس اکبر آقا. دانشگاه رو هم حدس میزنه. دارم کم کم فک می کنم اکبر اقا داره سوالات رو تصحیح می کنه . به سازمان سنجش زنگ بزنیم بگیم رشته مدیریت رو نمیخواد تصحیح کنه به زحمت میافتن. ما تو همین صفحه یکی رو داریم که تراز میده، انتخاب رشته نکرده دانشگاه رو هم اعلام می کنه دیگه چی میخوایم....

اکبر : 1391/12/23

به ارسلان: رتبه شما ارسلان،به دانشگاه اراک واسه مصاحبه دعوت میشی

هادی : 1391/12/23

برای من رو هم حساب کنید لطفا: استعداد 25. زبان.45 تخصصی.60 معدل.17.55

سام به اکبر : 1391/12/23

اکبر جان عده ای کار شما رو به سخره گرفتن و نظر مساعدی ندارند. ولی من با حرکت شما تا حدی موافقم. من برای قبولی ارشد خودم دقیقا با اکسل چنین کاری رو کرده بودم و با استفاده از داده های سالهای قبل رتبه خودم و تعدادی دیگه رو با دقت خوبی تخمین زدم. البته رتبه اصلیم مقدار کمی با رتبه تخمینی تفاوت داشت. با اینحال چنین حرکتهای خلاقانه ای قابل ستایش هست و البته همیشه تاریخ افرادی با ذهن های بسته که علبه هر حرکت خلاف قاعده ای گارد می گیرن وجود دارن. امسال خواستم برای دکترا از طریق spss و با روش رگرسیون رتبه ام رو تخمین بزنم. ولی با توجه به اینکه امسال نسبت به سالهای قبل درصدها خیلی متفاوت خواهد بود و اینکه جوابها اینقدر سریع می‌یاد که انگیزه لازم برای اینکار رو ندارم انجامش ندادم. فقط خوبه شما به جای اینکه به افراد بگید «رتبه شما x هست» بگید: « رتبه "تخمینی" شما X هست». اینجوری خیلی حرفه ای تره. با اینحال نکته ای که من از جدول اکسل ۲ سال پیش خودم فهمیدم اینه که این جدول فقط به درد تخمین رتبه خودم خورد. چون قریب به اتفاق اونایی که درصد می دادن و من اون سال براشون رتبه تخمین زدم، بین درصد اعلامی و درصد واقعیشون بعد از اعلام نتایج زمین تا آسمون فاصله بود.

فرهنگ : 1391/12/23

به آقای اکبر رتبه 28 تهران ، روزانه دعوت می شه اهواز چیه دیگه !!!

مهرانه : 1391/12/23

سلام اکبرآقا میشه رتبه منم تخمین بزنی؟؟؟ ممنونم. تخصصی: 34درصد- زبان 22درصد- استعداد3درصد

؟ : 1391/12/23

تخصصی 50 زبان شاید 30 استعداد 40 معدل 17.89 رتبه اکبر آقا؟؟

محمود به اکبر آقا : 1391/12/23

سلام اکبر جان.بی زحمت یه نظریم به ماکن. تخصصی 52، زبان20، استعداد 32، معدل15.38. به چی میشه امید داشت؟روزانه ،پردیس، پیام نور یا پژوهش محور؟ممنون می شم

اکبر : 1391/12/23

به هادی:رتبه شما 41، به دانشگاه شیراز واسه مصاحبه دعوت میشی...اگه سال دیگه هم بخای تو ازمون ثبت نام کنین رتبه خوبی میاری...اگه اطلاعات اضافی هم خاستین میتونم بهتون بگم

homa : 1391/12/23

دیگه داره باورم میشه اکبر داره شماها رو دست میندازه و. بهتون می خنده. تو رو خدا تموم کنید این مسخره بازیا رو. طبیعیه که بین زودباوری، نیاز و کلک رابطه معناداری وجود داره.

اکبر : 1391/12/23

قابل توجه اهالی مدیریت به علت تعدد درخواست ها مبنی بر تخمین تراز و مکان قبولی برای مصاحبه از تمام دوستان خواهش میشود که نوبت را رعایت کرده تا حق کسی ضایع نشود. با تشکر اکبر آقا

یاس : 1391/12/23

فقط می تونم بگم خیلی غافلگیر کننده بود. حتی اگر سوالات آسون هم طراحی شده بود بازم چون منابع دیگه ای رو خونده بودیم نمی تونستیم جواب بدیم.

مریم : 1391/12/23

سلام اکبر آقای خلاق میشه رتبه من رو هم بگید تخصصی 36درصد-استعداد16 درصد-زبان30 درصد-با تشکر از شما

کبری : 1391/12/23

سلام دوستان خوب با دقت متن زیر رو بخونید که از دست ندید... .................................................................. ................................................................. اول اینکه من نه کار اکبر رو تایید می کنم و نه رد می کنم. اما اگه حرفاش راست باشه به نظرم باید یکم با احتیاط اعلام رتبه کنه. حالا دوستان یه چیز جالب میخوام بگم. من خودم دانشجوی دکتری سال آخر هستم و رتبه ارشدم سال 85 عدد 2 شد. من تو هیئت ممیزه کار می کردم و از دوستانی که علاقه دارن نتیجه مصاحبشون رو بگم کافیه رزومشون رو بگن تا بگم چند امتیاز میارن و آیا رد میشن یا قبول. به جان خودم که دروغ نمی گم. خیلی جالب دوستانی که دارن با هم رقابت می کنن بدونن تو مصاحبه تو چه مرحله ای هستن. کسانی که دوست دارن واسشون حساب کنن کلیه فعالیت های آموزشی و پژوهشی شون رو بنویسن تا بگم. اگر هم از سهمیه خاصی استفاده می کنن بگن تا اعمال کنن. مرسی

محسن به اکبر : 1391/12/23

سلام آقا اکبر من اینجوری رو زدم: تخصصی: 45 استعداد: 35 زبان: 60 میشه لطفا رتبه منم بگی؟ مرسی

مهدی : 1391/12/24

سلام اکبر آقا خسته نباشی با توجه به روند دو سال قبل رتبه تخمینی من چند میشه. تخصصی 55 زبان 20 استعداد 25.ممنون از لطفت

مهدی به اکبر آقا : 1391/12/24

سلام اکبر آقا خسته نباشی. لطف کنیذ براساس روند دو سال گذشته رتبه تخمینی من رو هم محاسبه فرمایید. تخصصی 55 زبان 20 استعداد 25 معدل 17/56. ممنون

زینب : 1391/12/24

سلام آقای اکبر لطفا رتبه منو هم بگید تخصصی 50 زبان 30 استعداد 40 معدل 17.89

mahbob : 1391/12/24

in gor keh shoma migid hamaton gaolid .

بهزاد : 1391/12/27

سلام. من واسه تکمیل ظرفیت پردیس قم دانشگاه تهران (پرایش توسعه) مصاحبشو قبول شدم اما چون هزینش بالا بود نرفتم ثبت نام کنم... الان بد جور حالم گرفته

زهرخند : 1392/01/03

از اون آقا یا خانمی که با نام "دانشجوی دکترای دانشگاه تهران قبولی 90" نظر گذاشته یه سؤال فلسفی دارم: یعنی شما در گرایشهای مالی، منابع انسانی، خط مشی گذاری عمومی رفتی مصاحبه؟ فقط هدفت دکترا گرفتن بوده دیگه؟ نه؟ اصلاً فرقی هم نمی کرده چه گرایشی باشه! فکرشو بکنید یک نفر همزمان بره مصاحبه مدیریت مالی یا تعیین خط مشی دولتی. براش فرقی هم نکنه که کدوم رو قبول شه. این مملکتی که شماها توش دکترا بگیرین.... البته مقصر شما نیستید. اون سیستم آموزشی که اینطور پرورشتون داده. وای بر اون دانشگاهی که ببینه داوطلب دکترایش در رشته مدیریت مالی رفته مصاحبه و حاضر باشد در رشته خط مشی دولتی او را بپذیرد یا بالعکس.

به زهرخند عزیز : 1392/01/05

"زهرخند" عزیز (چه اسم با مسمایی انتخاب کردین!) من دانشجوی دکتری ورودی 90 هستم. عزیزم من کارم تو حوزه مالی و بورسه و گواهینامه های بورس را هم دارم(برای همین مالی را انتخاب کردم). منابع انسانی هم اون سال جزء گرایش های بازرگانی بود که انتخابش کردم.خط مشی گذاری عمومی و استراتژیک هم مورد علاقه من بودند که پذیرفته شدم . بعد از همه اینها: 1.دانشگاه تهران برای من در اولویت انتخاب بود. 2.مدیریت زمینه بین رشته ای داره و کسی که مدیریت میخونه هم باید مالی بدونه و هم بازرگانی و هم تصمیم گیری و هم آمار و هم حقوق و....(بزرگی میگفت مدیریت=0.25 تصمیم گیری و انتخاب+0.25 حقوق +0.25 حسابداری+0.25 روانشناسی) 3.دوست عزیز، از اون کسانی نباش که وقتی میگن بیا صورتهای مالی یه شرکتو تحلیل کن بگی "من مدیریت خوندم و نه مالی!!!" یا وقتی ازت میپرسن توی کشور چه خبره؟ بگی "من مدیریت خوندم و نه خط مشی گذاری و علوم سیاسی!" (کسی که دکترای مدیریت داره هم باید تحلیل سیاسی داشته باشه و هم اقتصادی و هم روانشناسی. فارغ از اینکه گرایشش چی باشه چون اسم دکترای"مدیریت" را یدک میکشه و قبل از همه به عنوان مدیر شناخته میشه و نه یه کارشناس متخصص)

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه