شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 04 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,712
بازدید دیروز: 26,409
بازدید کل: 158,541,399
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 70
کاربران حاضر: 70
کدخبر: 5089 زمان ارسال: دوشنبه 16 خرداد 1390 - 22:49 تعداد بازدید: 16538
نظرات کاربران سایت مدیر درباره اعلام نتایج و انتشار کارنامه کنکور دکتری در رشته مدیریت
کاربران سایت مدیر می توانند نظرات خود درباره اعلام نتایج کنکور دکتری در رشته مدیریت را در بخش نظرات این مطلب درج نمایند

همچنین شرکت کنندگان در کنکور دکتری رشته مدیریت و کارآفرینی با ترازهای بالای 6000 (حتی در صورت عدم قبولی) می توانند با ارسال کارنامه کامل خود به صورت فایل Html یا تصویر آن بهمراه نام کاربری خود در سایت مدیر  به آدرس ایمیل modirphd@yahoo.com از اعتبار استفاده از خدمات سایت مدیر به شرح زیر بهره مند شوند:


تراز بالای 9000: 100000 ریال
تراز 8000 تا 9000 : 80000 ریال
تراز 7000 تا 8000: 60000 ریال
تراز 6000 تا 7000: 40000 ریال

حساب کاربری فرستنده کارنامه حداکثر تا 25 خرداد شارژ خواهد شد.
منبع : سایت مدیر  
نظرات کاربران
محمد : 1390/03/11

اگه میشه یه پست بذارین که بچه ها بیان ترازا و درصداشونو بگن ممنون

علی : 1390/03/11

سلام. به همه اونایی که معرفی شدن تبریک میگم. بچه هایی که کارآفرینی شرکت کردند و قبول شدن اگه لطف کنن نمره کل و درصدها و اینکه چند تا کد قبول شدن رو بگن، ممنون میشم. حداقل واسه سال دیگه یه آماری داشته باشیم

محمد : 1390/03/11

اگه میشه یه پست بذارین که بچه ها بیان ترازا و درصداشونو بگن ممنون

همینجا می تونن مطرح کنن. با اینحال اطلاعاتی که ما در سایت قرار می دهیم باید مستند باشه و لذا به اعداد و ارقامی که اینجا مطرح می شود اعتماد نداریم

رسول : 1390/03/11

!!!! چه بود این تیر بی رحم از کجا آمد.!!!!

علی : 1390/03/11

سلام. به همه اونایی که معرفی شدن تبریک میگم. بچه هایی که کارآفرینی شرکت کردند و قبول شدن اگه لطف کنن نمره کل و درصدها و اینکه چند تا کد قبول شدن رو بگن، ممنون میشم. حداقل واسه سال دیگه یه آماری داشته باشیم

محمد : 1390/03/11

جی مت :70 زبان : 87 روش و آمار:52 تئوری :74 تراز 9689

مهدیه : 1390/03/11

لطف کنید اعتراضاتی که به این آزمون میشه به اطلاع سازمان سنجش هم برسونید. سازمان سنجش خودش جرات نداره یه لینک اظهار نظر در مورد این کنکور رو سایتش بذاره. بازم از شما ممنونیم که این کارو کردین. آزمونی که نه منابعش مشخصه. نه نحوه سوالاتش مشخصه. تا یه شب قبل از اعلام نتایج معلوم نیست 3 برابر ظرفیت اعلام میشه یا 5 برابر ظرفیت. تازه تو اخباز ساعت 2 امروز میگفت که میخایم واسه امسال ظرفیت ها رو 2 برابر کنیم ولی 2 ساعت بعد نتایج اومده رو سایت. خلاصه مملکت حسابی .............

منصور : 1390/03/11

جی مت 50 زبان 56 روش تحقیق و آمار 13.33 نظریه های کارافرینی 16.67 تراز 6287 عدم قبولی!

نگین : 1390/03/11

به نظر من کنکور دکترای امسال برای بی سوادها خیلی خوب بود چون قبول شدند... از اونجایکه سوالات رو یه عده بی سواد طراحی کرده بودند پس می تونیم نتیجه بگیریم که بی سوادها قبول شدند... امیدوارم یه روزی باسوادهای مملکت طراح سوال بشن تا باسوادها ادامه تحصیل بدن

حمید : 1390/03/11

جی مت: 45.5، زبان: 47.5، روش و آمار: 42.2، تئوری: 74.4، معدل موثر: 17.75. تراز: 7525

علی : 1390/03/11

جی مت :37؛ زبان : 40؛ روش و آمار:25؛ تئوری :60 تراز 6100 عدم قبولی

مجید : 1390/03/11

این همه بخون اخرشم اینجوری!!!!!!!!!! من با نگین موافقم !!!!!! حتی رتبه رو هم نزدن !!!!!!!

منصور : 1390/03/11

بنظرم بهتره بجای بی سواد بگیم یه سری آدم ... خون! البته نه همه شون ها. آزمون دکتری که با حفظ کردن مطالب مثل بچه های 10 ساله سنجیده بشه نتیجه اش همینه. می خوام بدونم عزیزانی که روزی 14 ساعت خوندند و رفتند سر جلسه توی مصاحبه از چی می خوان دفاع کنن. آیا طبق فرمت سازمان سنجش از 100 نمره 10 هم می آرن یا نه؟

رسول : 1390/03/11

الخلاص اسم فیلممون رو هم بذارید بر باد رفته!!!!!!11

مریم : 1390/03/11

یکی که فقط واسه 5 تا کدرشته محل اولش واسه مصاحبه معرفی میشه ممکن شانس قبولیش تو رشته محل های بعدیش بیشتر باشه و بتونه تواونا قبول شه ولی واسه مصاحبه به اونجا معرفی نشده تکلیف چیه؟

م ص ب : 1390/03/11

زبان 57 جی مت 52 روش تحقیق 53 نظریه ها 18 نمره 8200 قبول

سارا : 1390/03/11

جی مت: 56 زبان:60 روش و آمار: 48 نظریه کارآفرینی: 27 تراز 7990 5تا گرایش معرفی شده

مصطفی : 1390/03/11

سلام ما که از هر کی پرسیدیم قبول نشده بود. راستی آقا محمد شما کجاها قبول شدید؟

متعجب! : 1390/03/11

زبان: 82 جی مت: 67 آمار: 8 تئوری : 19 معدل مؤثر: 14/44 نمره کل 6375 عدم قبولی! تنها رشته انتخابی منابع انسانی و رفتار فردوسی ضمناً ما که نفهمیدیم این همترازسازی معدلها چه جوری بوده! لیسانس من رشته فنی (برق) از دانشگاه فردوسی بوده، ارشدم هم از دانشگاه علامه. این معدل 14/44 هم تقریباً میانگین حسابی معدل لیسانس و فوق لیسانسم بوده بدون هیچ ضریب و معادل سازی!

داوود : 1390/03/11

جی مت :71.67؛ زبان : 83؛ روش و آمار:56.67؛ تئوری :64.44تراز 6100 عدم قبولی. معدل موثر:18.78 تراز: 96.33 کد رشته محل های معرفی شده: مالی|مجموعه مدیریت|دانشگاه تهران|روزانه آزاد 2 1286 مالی|مجموعه مدیریت|دانشگاه تهران|شبانه آزاد 3 1274 مالی|مجموعه مدیریت|دانشگاه علامه طباطبایی|روزانه آزاد 4 1362 مدیریت قراردادهای بین المللی نفت وگاز|مجموعه مدیریت|دانشگاه امام صادق /ع |روزانه آزاد 5 1296 مالی|مجموعه مدیریت|دانشگاه تهران|بین الملل

احسان : 1390/03/11

خیلی زشته یکی که فوق لیسانسه اگه قبول نشد به بقیه بد و بیرا بگه ...ادعا*سواد=عدد ثابت

مریم : 1390/03/11

آخی نگین! چند سالته ؟ سایت کودکان مدیر هم ایشالله راه میافته گریه نکن

مریم : 1390/03/11

خواهش می کنم به این سوال جواب بدید: ایا این نمرات دیگر تاثیری نخواهد داشت یعنی فقط و فقط مصاحبه اثرگذاره؟ یعنی کسی که تراز 9000 داره با کسی که تراز 8000 داره فرق میکنن؟
آخرین خبری که ما خوندیم گفتن تاثیری نداره. اگر دوباره حرفشان را عوض نکرده باشند

علی : 1390/03/11

جی مت :48.33؛ زبان : 26.6؛ روش و آمار:13.33؛ تئوری :69.7 تراز 6256 عدم قبولی!

الهام : 1390/03/11

جی مت :36.67 زبان : 75 تئوری:32.22 روش تحقیق 7.78 عدم قبولی 5956

niki : 1390/03/11

زبان56، جی مت 51.67، روش تحقیق و آمار16.67، تئوری 48.89 نمره کل 6470- عدم قبولی لطفا دوستانی که مجاز شدند بیان حداقل ترازشون رو بگن نگین جان دسته طراحی سوالات اصلا جالب نبوداما اینکه بیسوادها قبول شدند!!!فکر نمیکنم قضاوت درستی باشه.

niki : 1390/03/11

زبان56، جی مت 51.67، روش تحقیق و آمار16.67، تئوری 48.89 نمره کل 6470- عدم قبولی لطفا دوستانی که مجاز شدند بیان حداقل ترازشون رو بگن نگین جان درسته طراحی سوالات اصلا جالب نبوداما اینکه بیسوادها قبول شدند!!!فکر نمیکنم قضاوت درستی باشه.

نگین : 1390/03/11

البته نیکی جان من کلا با این سیستم بی درو پیکر دکترا مخالف بودم...اینکه یه سری آدمهای مدعی تو سازمان نشستند و فکر می کنند عقل کلند...چقدر قبل از کنکور به ما استرس وارد کردند من مطابق با آزمونهای گذشته دکترا مطالعه کرده بودم نه بصورت سطحی... ولی آزمون به گونه ای بود که هرکسی هم که نخونده بود و حتی سواد علمی هم نداشت می تونست قبول بشه... منظورم این بوده...شاید بین این قبول شده ها عده ای با سواد باشند ولی کلاً این روش اشتباه بوده...

عزتی : 1390/03/11

قبول شدم هوراااااااااااا کارافرین دانشگاه تهران gmat 70 zaban 76 ravesh tahghigh 33 karafarini 46 taraz:8314

عزتی : 1390/03/11

قبول شدم هوراااااااااااا کارافرین دانشگاه تهران gmat 70 zaban 76 ravesh tahghigh 33 karafarini 46 taraz:8314

متعجب! : 1390/03/11

زبان:82 جی مت: 67 آمار: 8 تئوری: 19 معدل مؤثر 14/44 تراز:6375 عدم قبولی! تنها رشته انتخابی: رفتار و منابع انسانی فردوسی - ضمناً ما که نفهمیدیم این همتراز کردن معدلها چه جوری بوده؟ لیسانس من فردوسی بوده (برق) ارشدم هم علامه بوده. ولی این 14/44 تقریباً میانگین حسابی معدل ارشد و لیسانس منه. پس ضریب و این چیزها الکی بود؟

سوال : 1390/03/11

یکی میتونه راجع به مدل موثر توضیح بده .معدل کارشناسی و ارشد من به ترتیب 17.51 و 18.25 اما معدل موثرم 17.99 معنیش چیه؟

امیدوار : 1390/03/11

ترازم 6800 شده جایی قبول نشدم، به همه اونایی که قبول شدن تبریک میگم، سال دیگه ایشالله ما هم میشیم، قول بدین اگه مرحله بعدم قبول شدین، تو دوره دکتری حسابی تلاش کنید، تازه اول راهه، همتونم باسوادین، ایولله...

مهدی : 1390/03/11

زبان 67 ، جی مت 54، روش تحقیق 30 ، تئوری 46 معدل موثر 66/15 تراز 7074 قبولی در 5 اولویت رفتار اصفهان، بازاریابی اصفهان، رفتار فردوسی، منابع فردوسی، مدیریت رسانه تهران همه روزانه

حسام : 1390/03/11

زبان: 93 جی مت: 59 آمار و روش تحقیق: 34 نظریه کارآفرینی: 45 تراز 9847- 5 تا گرایش معرفی شده

سوال : 1390/03/11

یکی میتونه راجع به مدل موثر توضیح بده .معدل کارشناسی و ارشد من به ترتیب 17.51 و 18.25 اما معدل موثرم 17.99 معنیش چیه؟

حسن : 1390/03/11

با سلام به دوستان تراز 8400. معرفی به 5 دانشگاه.درسته که سوالات بعضی درسها تخصصی نبود اما دلیل نمیشه به کسانی که قبول شدن توهین بشه. ان شاالله اونایی که قبول نشدن سالهای بعد قبول بشن

شادی : 1390/03/11

مدیر محترم سایت مدیر آیا این واقعیت داره که فقط 10 انتخاب اول هر داوطلب مورد بررسی قرار گرفته و در صورت قبولی فقط بو اون 10 دانشگاه مغرفی شده؟آخه من درصدهام زیادم بد نیس ولی حتی یه پیام نورم نیووردم.

ایمانه : 1390/03/11

من نتایج رو نمی بینم نتایج کجا اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پیراسته : 1390/03/12

اونایی که قبول شدین بتون تبریک میگم. واسه آمار و روش تحقیق چه کتابایی رو پیشنهاد می کنید؟ مر30

دانشجوی ترم آخر : 1390/03/12

درسته خیلی اعتراض ها به این شیوه برگزاری آزمون شده و لی الان که نتایج اومده خیلیها برخلاف انتظارشون به دانشگاه خودشون معرفی نشدن و این یه امتیاز واقعا بزرگی که می تونه به عدالت آموزشی کمک کنه در واقع سازمان سنجش با این آزمون تا حد زیادی جلوی پارتی بازیو گرفته.

محمد : 1390/03/12

مصطفی جان من بازرگانی تهران.بهشتی . طباطبایی.بازاریابی بین الملل مدرس و تحلیل سیستم های بهشتی اومده واسم.

مریم : 1390/03/12

اینایی که درصدهای تئوری و آمارشو ن بالاس چه منابعی خوندن؟ لطفآ راهنمایی کنید؟

علی : 1390/03/12

زبان: 76.00، جی مت: 72.50،‌ روش تحقیق: 30.00، تئوری: 70.00، نمره کل: 8546

magholi : 1390/03/12

زبان 38 ، جی مت 32، تئوری 53، روش تحقیق 28 معدل موثر 15.65 نمره 5654 عدم قبولی. افسوس از آن همه وقت و این هم نتیجه اش. در ازمونهای تخصصی سال گذشته که توسط دانشگاهها اجرا می شد با وجود وقت گذاشتن خیلی کمتر و وجود سوالهای تشریحی نتیجه خیلی بهتری کسب می کردیم .

magholi : 1390/03/12

اونهایی که دنبال منابع تئوری مدیریتند: تئوریها کلا از کتابهای دکتر رضائیان بوده درصد زیادی از سوالهای تئوری از کتاب به سر و ته و معجون مانند مبانی سازمان و مدیریت بوده.

احمد : 1390/03/12

سلام ، به همه دوستانی که قبول شدن صمیمانه تبریک گفته و موفقیت در تمام مراحل زندگی آنها را از خدا خواستارم . به نظر می رسه با ترازهایی که بچه ها اعلام کردند ، تراز 7000 به بالا قبول شده و تراز زیر 7000 قبول نشده . زبان 48 استعداد 46.67 روش تحقیق و آمار 31.11 تئوری 42.22 معدل موثر 15.60 نراز 6284 عدم قبولی

قاسم : 1390/03/12

نگین جان اتفاقا کنکورش مال باهوشها بود، نه بچه خرخونایی که فقط حفظ می کنن.

قاسم : 1390/03/12

نگین جان اتفاقا کنکورش مال باهوشها بود، نه بچه خرخونایی که فقط حفظ می کنن.

davood : 1390/03/12

زبان 13 ، جی مت 53 ، روش تحقیق 16 ، تئوری ها 43 = تراز 5025 عدم قبولی به همه دوستانی که قبول شدند تبریک میگم . لطف کنید منابع که خوندید را معرفی کنید

davood : 1390/03/12

زبان 13 ، جی مت 53 ، روش تحقیق 16 ، تئوری ها 43 = تراز 5025 عدم قبولی به همه دوستانی که قبول شدند تبریک میگم . لطف کنید منابع که خوندید را معرفی کنید

جعفر : 1390/03/12

زبان انگلیسی 42/00 استعدادتحصیلی 25/00 روش تحقیق وامار 36/67 تئوری های مدیریت 28/89 5351نمره آزمون استعداد ها رو بالای 70 فکر میکردم

مریـــــــــــــم : 1390/03/12

آیا اگر همین دوستانی که آزمون و قبول شدگان رو با این الفاظ و کلمات خطاب قرار میدهند، خودشان هم جز پذریفته شدگان بودند باز هم همین حرف رو میزدند-- خیر سرتون شما تحصیل کرده های ممکلت و اگثرا از دانشگاههای خوب هستید.... لطفا دوستانی که سیستم شیراز آورند اعلام کنند که وضعیتشون چطوره از نظر تراز و سوابق پژوهشی

مهر داد : 1390/03/12

سلام به همه کسانی که قبول شدند تبریک می گم . زبان61 ،استعداد تحصیلی 52.5 ، روش تحقیق و آمار 3.33 ، تئوری 50 معدل موثر 15.26 ، تراز کل6217 نتیجه نهائی : عدم قبولی سئوال از کسانی که قبول شدند: - برای درسهای جی مت ، روش تحقیق و آمار چه منابعی را بخونم سئوال از مسولین سایت : - نمره زبان من 66 بوده اما در کارنامه 61 اومده چه جوری و به کجا می تونم اعتراض کنم .
سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

amir : 1390/03/12

با سلام و خسته نباشید این خیلی بده که باسه مرحله اول دکترا هیچ کاری به مقالات طرف ندارن. اینایی که قبول شدن خواهشن تعداد مقالاتشوننم بگن تا ما دستمون بیاد و اینکه از چی میخان دفاع کنن به قول نگین خانم از اینکه روزی 14 ساعت خوندن. واقعاً بگن چند تا مقاله دارن.حتی کنفرانس بین المللی

بهزاد : 1390/03/12

سلام ، لطفا ذوستانیکه قبول شدند منابع را در اختیار بقیه قرار بدید جی مت: 52 زبان 40 تئوری 31.11و روش تحقیق و آمار 31.11 معدل موثر 14.79 تراز 5801 عدم قبولی

ets_7777777 : 1390/03/12

سلام بر همگی یکی به من بگه ،دانشگاه تهران مصاحبه است یا آزمون کتبی ممنون میشم اگه کسی خبر داره سریع جواب بده

شمال : 1390/03/12

سلام زبان 44 استعداد 62.5 آمار 23.3 تئوری 23.3 معدل موثر 16.56 نمره 5965

یاسر : 1390/03/12

با سلام یه خواهشی از دوستان دارم کسانی که رفتار و منابع انسانی دانشگاه اصفهان آورده اند اگه امکانش هست اعلام کنند چون من با ترازی بالایی که داشتم و اولین انتخابم بود به اونجا معرفی نشدم- با تشکر

ali : 1390/03/12

سلام من با 44جی مت - 75 زبان و 30 آمار و73 تئوری با تراز 7800 گرایش صنعتی همه دانشگاههای تهران رو آوردم. معدل موثر هم 15.70

بابک : 1390/03/12

سلام؛ کسی میدونه که: امسال پذیرش استعدادهای درخشان در دانشگاه اصفهان بر چه اساسی انجام می گیره؟ پذیرش بر اساس کسب حداقل 80 درصد نمره تراز آزمون دکترای سراسری آخرین فرد معرفی شده به اون دانشگاه؟ چون من دوستانی رو می شناسم که به آن دانشگاه توسط سازمان سنجش معرفی نشده اند اما به دفتر استعداد درخشان اصفهان اونا رو به مصاحبه دعوت کرده؟ واقعا کسب حداقل 80% آخرین نفر معیار، دعوت به مصاحبه آنهاست؟ خواهشا این موضوع بررسی نمایید و اگه دوستان اطلاع دارن به ما هم بگن- با سپاس

سارا : 1390/03/12

سلام بچه هایی که کارآفرینی قبول شدند جواب بدن. واقعاً مصاحبه 17 و 18 خرداده! زود نیست! کلی مدارک باید آماده کنیم. بعد چجوری میخوان تو دو تا نصفه روز از 5 تا گرایش مصاحبه بگیرن. حداقل 50 نفر معرفی شدند

محمود : 1390/03/12

سلام. والا من که حسابی شوکه شدم/ البته با اون امتحان ساده و عجیبی که گرفتند باید خودمون رو واسه اتفاقات عجیب هم آماده می کردیم.البته من به شخصه فقط 2 هفته آخر که تصمیمم برای شرکت در کنکور قطعی شد درس خوندم و زیاد هم نتیجه برام مهم نبود ولی دلم بیشتر برای دوستانی می سوزد که این همه وقت و انرژی و امید رو گذاشته بودند روی این کنکورِ. درصدهای من: زبان:62/جی مت:53/تئوری مدیریت : 51/امار و روش تحقیق:15/ معدل موثر:16.48/ تراز:6764......عدم قبولی یعنی واقعاً ضریب تمام دروس با هم برابر بوده؟؟؟

سارا : 1390/03/12

سلام بچه هایی که کارآفرینی قبول شدند جواب بدن. واقعاً مصاحبه 17 و 18 خرداده! زود نیست! کلی مدارک باید آماده کنیم. بعد چجوری میخوان تو دو تا نصفه روز از 5 تا گرایش مصاحبه بگیرن. حداقل 50 نفر معرفی شدند

آینده تاریک ایران : 1390/03/12

جی مت :80 زبان : 47 روش و آمار:78.7 تئوری :74معدل موثر 15.25 تراز 5200 به نظر من باید در سازمان سنجش را گل بگیرند. تبعیض و اعمال سلیقه در اعلام نتایج موج می زند.

حامد : 1390/03/12

سلام با عرض تبریک به پذیرفته شدگان... دوست آن است که گیرد دست دوست در پریشان حالی و درماندگی... من هم پریشونم هم... اگه دوستان لطف کننو دست ماهارو هم بگیرن ممنون میشیم... اگه امکانش هست بگین چه منابعی رو استفاده کردین.. حالا اگه زیاد وقت ندارین واسه یه درس منابشو بگین.. با تشکر

niki : 1390/03/12

به همه دوستانی که دعوت به مصاحبه شدند تبریک میگم. خانم سارا، آقای محمد، و جناب م.ص.ب و هرکسی که آمار و روش تحقیق خوب زده لطفا بگید برای آمار و روش تحقیق چه منابعی مطالعه کردید؟

طوبی : 1390/03/12

زبان48،جی مت 43، تئوری45، آمار8 تراز5500

سارا : 1390/03/12

سلام میشه اونای که قبول شدن منابع امار و مدیریت رو اعلام کنند ممنون

پرستو : 1390/03/12

از همه دوستایی که ترازشون خوب شده خواهش میکنم منابعی رو که خوندن معرفی کنند

?.. : 1390/03/12

Fekr konam in site ro Hame check mikonan bejoz khode site e modir

رضا : 1390/03/12

سلام من به پذیرفته شده ها تبریک میگم.چون خطای سازمان سنجش تقصیر آنها نیست اما به عنوان کسی که امتحان داده ودر مقام مقایسه با آزمون سال گذشته دانشگاه تربیت مدرس با توجه به آگاهی از آنچه خوانده بودم اطمینان دارم که هیچ کدام از نمره ها نمره من نیست من درک درستی از آمار دارم وعلاوه بر کتاب عادل آذر کتابهای دیگری را هم خوانده بودم وکتابهای متعددی در خصوص روش تحقیق خوانده بودم (اصلا من روی این 2 درس مدعی هستم) با در نظر داشتن سوالات ضعیف آزمون و احتساب نمره منفی نمره من در این درس باید بالای 70 % می شد نه زیر 18% من نمره آزمون دانشگاه تهران را همراه داشتم که گواهی این آزمون موجوده اما نمره من خیلی پایین تر از نمره ای است که با خودم همراه داشتم یعنی 50% جالب اینکه نمره اعلام شده نمیتونه نمره آزمون برگزار شده باشه چون من به صورت تفننی و برای حفظ انرژی به کمتر از 30 سوال آزمون زبان جواب دادم در مورد GMaTهم همین طور و کتابهای توی بازار مثل کتاب احمد صداقت خیلی خوب این درس رو تفهیم کردند و سوالات آزمون با آنچه خونده بودیم منطبق بود ومن فکر می کنم توی به اصطلاح دام طراح سوالات نیفتادم و اصلا فکر نمی کردم که نمره من توی این درس 25% باشه.تئوری های کارآفرینی هم که از کتاب محموداحمدپورداریانی سوال اومده بود(به جز یک سوال در مورد سیستم نظارت جهانی بر کارآفرینی که من اون رو هم میشناختم و میدونستم)پس با احتساب نمره منفی وسطح سوالات در حد تاریخچه ومحفوظات من که تو این حوزه کمی کار کردم,این کتاب را دو بار در فاصله نزدیک به امتحان خونده بودم و مطالعات زیادی توی این حوزه داشتم نمی تونم نمره 21% رو قبول کنم . با همه این تفاصیل ما قراره چی کار کنیم ؟ منتظر جواب سازمان سنجش که نیستیم اونها از میزان خطای خودشون مطلع بودن که نتایج رو شب پیش از تعطیلات اعلام کردند .نمی خوام این قضیه رو به سایر رفتارها و عملکرد کلی دولت ربط بدم هر چند که حضور وزیر علوم که مبدع این سبک مدیریتی است اذیتم می کند . یک راهی برای جمع شدن (در یک فضای بسته ,سالن ,هتل و...)رسانه ای کردن وتوضیح خواستن از مسئولان پیدا کنید من از دیشب تا حالا گیجم هیچ وقت توی این 37 سال این طوری نبودم

ع.ل : 1390/03/12

با سلام و تبریک به همه دوستانی که تو مرحله اول قبول شدند من رشته اصلیم صنایع بود و تو مدت 1 ماه شروع کردم به خوندن دروس مدیریت.درصد: جی مت:40 ، زبان :62؛ آمار:40 ، تئوری: 15 تراز 5964 از دوستانی که قبول شدن اگه ممکنه می خوام که بگند برای درس تئوری چه کتابایی رو خوندن. چه مدتی کلا خوندن؟ اگه کلاسی رفتن جایی لطفا بگن کجا تاثیر بیشتری داره؟

محمد : 1390/03/12

سوالات تیوری از کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضاییان،رفتار رضاییان و رفتار بلانچارد بود.من به جز اینا سیستم های رضاییان.تئوری رابینز.مدیریت عمومی الوانی.منابع انسانی سعادت و دو کتاب تست واسه تئوری خوندم.روش تحقیق جزوه کمی دانایی و الوانی.جزوه دکتری ماهان.جزوه ارشد روانشناسی روش تحقیق ماهان و یه کتاب بنفش از پوران پژوهش خوندم البته انتظارم از درصد روش و آـمار بعد از امتحان 30 بود.برای آمار هم جزوه پارسه بود که البته سوالای آمار خیلی کیفی بود.

zahra : 1390/03/12

شنیدم معدل موثر ، میانگین حسابی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشده ؟؟؟ و به اینکه کجا درس خوندی ربطی نداره ؟؟؟؟ در صورتی که تو آزمون ارشد ، با توجه به دانشگاه معادل سازی می شد ؟ چطوریه که هرچی سطح کنکور بالاتر میره ، .... پایین تر میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mona : 1390/03/12

زبان 70 جی مت 36 روش تحقیق 16 تئوری 53 تراز 6500 خوشحالم که قبول نشدم!

محسن 90 : 1390/03/13

منم کاملا با رضا موافقم . این رسم درست دکتری گرفتن نیست. چرا سایت مدیر هدیه های بچه های ارشد و نمیده من رتبه ام بین 100 تا 400 شده اما دریغ از 1 ریال شارج سایت مدیر همه رو الکی سروکار گذاشتی حالا که این همه کارنامه جمع کردین کی می خواین بگذاریدشون توی سایت تون تا بعضی ها ببینن که می تونن روی هم پوشانی که در انتخاب رشته می آد حساب باز کنند یا نه با سال پیش می شه مقایسه کرد یا نه درسته سرتون شلوغه اما این دلیل موجهی برای بچه هایی ارشد نیست...............

تمام افرادی که کارنامه ارسال کرده اند حسابشون تا تاریخی که از همون اول تعیین کرده بودیم و نوشته بودیم شارژ می شه و اگر 1 ساعت دیر شد شما حق انتقاد دارید در غیر اینصورت به نظر می رسه مشکل از شما باشه دوست عزیز

حسن پاشا : 1390/03/13

مریم : 1390/03/11 یکی که فقط واسه 5 تا کدرشته محل اولش واسه مصاحبه معرفی میشه ممکن شانس قبولیش تو رشته محل های بعدیش بیشتر باشه و بتونه تواونا قبول شه ولی واسه مصاحبه به اونجا معرفی نشده تکلیف چیه؟

دانشگاه تهران : 1390/03/13

- - مگه هزِینه مصاحبه را 25000 تومان تعیین نکرده بودند پس چرا دانشگاه تهران هینه را 50000 تعیین کرده؟ - دانشگاه تربیت مدرس اطلاعاتی گذاشته روی سایتش؟ چن من پیدا نکردم

بی نظر : 1390/03/13

نگین جان من نمی فهمم منظوت از بی سواد برای کدوم قسمته؟ سوالات زبان که دیگه زبان بود و اگر آسون بود یا سخت برای همه یکی بود و اگر زبانت خوب می بود، خوب می زدی، جی مت هم که باز دوباره باید استدلالا و منطق و حل مساله می کردی و باز برای همه یک جور بود و ربطی به عمق خوندن یا سطحی خوندن نداشت؛ سوالات آمار و روش تحقیق چه مشکلی داشت به نظر شما؟ اما تئوری های مدیریت، شاید منظور شما اینه که سوالات مثل کنکور کارشناسی ارشد بوده و حالت تستی داشته تا تفهیمی، تا حدی با این موفقم اما مگه خودشون نگفته بودند که سواات در حد کارشناسیه پس باید خودت را برای این آماده می کردی، ضمن اینکه چطور میشه کسی عمقی بخونه و از سطح غافل باشه؟! من خودم هم چندان نخونده بودم اما همون سر جلسه با دید تحلیلی و باز و نه فقط اینکه "در فلان کتاب چی گفته بود" به سوالات تئوری های مدیریت جواب دادم و درصدم هم خوب شده، .... داوود جان شما درصد هات را درست نوشتی چون با این درصد ها و این معدل باید ترازت بیشتر بشه وقتی با تراز سایرین مقایسه می کنم. امیر و منصور خان، بله مقاله و کار پ‍وهشی مهمه اما وحی منزل نیست که فرد باید تا قبل از دکترا خیلی روی اینها کار کرده باسه، اساس کار تحقیقی جدی و درست حسابی در دکترا انجام میشه و فوق(مستر) فقط یک دوره امادگی محسوب میشه و نمیشه انتظار داشت کسی مقالات سطح بالا ویادی داشته باشه. این آزمون تا حدی می تونه پتانسیل فرد را برای عملکردش در دوره دکترا بسنجه. البته من هم مدافع صد درصد این روش نیستم به هر حال این روش هم نکات منفی و مثبت داره اما اینطور هم نیست که یکسره بشه ردش کرد چون اگر کسی واقعا توانایی علمی داره می تونه توی این امتحان ثابت کنه. رضا جان شما حتما به نتیجه خودت اعتراض کن. چون عمدتا بچه ها به این روش اعتراض داشتند نه اینکه درصد هاشون اینقدر جا به جا شده باشه. به نظر من حتما برو و پیگیر بشو، شاید اشتباهی رخ داده باشه. این مقدار تفاوت منطقی نیست. من با اینکه اونها از خطای خودشون مطلع بودن و اینها را زیاد قبول ندارم شما سفت و محکم برو معترض بشو تا بهت جواب بدهند. مشکل شخص شما در این مورد خاص(تفاوت چشمگیر درصد ها با میزان مورد انتظار) اونقدر شایع و همگانی نیست که رسانه ای بشه بهتره خودت حتما بری و شخصی اعتراض کنی. من با درصد بالایی مطمئنم اگر اشتباهی شده باشه اصلاح میکنند و به همه دوستان، ببینید این یک امتحان بسیار فشرده و سنگین بود. تعداد بالای شرکت کننده ها را خودتون می دونید و می دونید که تعداد پذیرفته شده ها خیلی خیلی خیلی کمه، مثلا ببینید جناب علی با میانگین حدود 62تونستند تراز 8500بیاورند پس اگر مقایسه انجام بدهید با درصد های خودتون می بینید که منطقیه خیلی ها عدم قبول شدند

ناامید : 1390/03/13

با سلام و تبریک به همه دوستانی که تو مرحله اول قبول شدن. من می خواستم ببینم کسی هست که نسبت به درصد خاصی اعتراض داشته باشه(تئوری مدیریت) و چگونه میشه اونو پیگیری کرد

ناکام : 1390/03/13

سلام........از دوستان کسی میدونه کنکور بعدی دکتری تو اذر یا دی برگزار میشه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چیزی اعلام شده؟؟؟؟؟

امید.امیدیان : 1390/03/13

من ناکام بودم.........کسی از دوستان میدونه کنکور بعدی کی بگزار میشه؟؟؟دی یا بهمن کنکور هست؟؟؟؟؟؟؟منابع عوض میشن؟؟؟؟از لطفتون ممنونم..........
احتمال زیاد آذر

ع.ل : 1390/03/13

سلام اون دوستی که در مورد نحوه مصاحبه دانشگاه تهران پرسیده بود دانشگاه تهران تو رشته های فنی و ریاضی آزمون کتبی میگیره اما گفته تو سایر رشته ها بنا به نظر معاونت آموزشی اون رشته آزمون کتبی می گیره .ولی برای مدیریت قبلا گفته بودن نمی گیرن آزمون کتبی

ع.ل : 1390/03/13

سلام ببخشید تصحیح میکنم تو رشته فنی و ریاضی آزمون نمی گیره دانشگاه تهران

ali : 1390/03/13

با سلام کسی که هیئت علمی است چقدر امتیاز داره؟ در مقایسه با کسی که هیئت علمی نیست و بیشتر هم مقاله داره!!!!!!

....... : 1390/03/13

دوستان عزیزم هم اونایی که قبول شدن گیجن و هم اونایی که قبول نشدن. یه عده از اینکه چی شد با اینکه اصلا ئقتی برای خوندن و آماده شدن برای کنکور نذاشتن و الان قبول شدن گیجن و یه عده مثل من از اینکه چقدر این کنکور رو جدی گرفتن و از 4 ماه قبل براش برنامه ریزی کردن و الان نتیجه نگرفتن گیج شدن. ترازهایی که به عنوان قبولی معرفی نشده بود رو خوندم همه زیر 7000 بودن اما من با اینکه بالای 7000 بودم معرفی نشدم. زبان 50، جی مت 50، روش تحقیق 33، تئوری کارآفرینی 29 . امیدوارم افرادی که معرفی شدن واقعا لیاقتشو داشته باشن چون من یکی از مدعیان رشته کارآفرینیم و خیلی خیلی از این موضوع ناراحتم که تلاش کردم و این نتیجه افتضاح حاصل تلاش من بود. وقتی درصدهام بخصوص درصد تئوری کارآفرینی رو دیدم واقعا شوکه شدم چون من هر چی رو که زده بودم با 100% اطمینان بود و منتظر درصد بالای 50 برای این درس بودم!

mona : 1390/03/13

آقا یا خانم ع.ل با اینکه رشتتون صنایع بوده و 1 ماه خوندید، درصد هاتون خیلی خوب بوده. به نظر من دیگه کسی که به این مرحله می رسه نباید سراغ کلاس کنکور را بگیره، کلاس برای کنکور لیسانس خوبه که هنوز بچه ها به این بلوغ نرسیدن که خودشون برن دنبال یادگرفتن! اگه سال دیگه بیشتر تلاش کنید، ان شاء الله حتما قبولید.منابع شاید تا سال دیگه دوباره تغییر کنه،پس بهتره یه کم صبر کنید تا ببینید سازمان سنجش چه خوابه دیگه ای برامون می بینه!

مصطفی : 1390/03/13

سلام من ارشد رو دانشگاه تبریز خوندم از بچه های تبریز کسی هست که مجاز شده باشه؟ اگر بله؟درصداش چطور بوده؟ از دانشگاههایی که مدیریت اونها جدیده و دکترا ندارن و برا تهران شرکت کردن چطور؟

فرامرز : 1390/03/13

خیلییییییییییییییییییی نامرد بودین تبریک منو نزاشتین!!!!!که واسه دوستام بود نا سلامتی من 2ساله کاربر شمام!!!!!سال آینده امتحان دارم بهتون نشون میدم فرامرز کیه

amir : 1390/03/13

دوستان آخر نگفتن چند تا مقاله دارن که ما هم بدونیم حداقل تشویقشون کنیم

فرهاد : 1390/03/13

به نظر من در بعضی از سوالات جی مت (به غیر از مسائل)، گزینه ی جوابی که بشود گفت حتماً صحیح است یا حداقل بیش از گزینه های دیگر صحیح است، وجود نداشت و بسته به نظر شخصی و سلیقه ی هر فرد گزینه ی صحیح می توانست متفاوت باشد و ربطی به هوش و استعداد هم ندارد، یعنی این آزمون بیش از آنکه هوش و استعداد را بسنجد، علایق و گرایشهای شخصی را می سنجید، بنابراین فکر می کنم آزمون از اساس، روایی و پایایی لازم را نداشته و احتمالاً خود طراحان هم بر سر جواب صحیح اختلاف داشته اند، برای همین بوده که کلید سوالات را قبل از اعلام نتایج، منتشر نکردند، خلاصه اینکه اگر کسی دیدگاه و نظر شخصیش با نظر شخصی طراح، همخوانی بیشتری داشته نمره اش هم بیشتر شده و افراد مخالف، اگرچه پاسخشان هم اشتباه نباشد، نمره شان به شدت افت کرده است. امیدوارم در آزمونهای بعدی روایی و پایایی آزمون به حد قابل قبولی برسد.

لیلی : 1390/03/13

با معدل ارشد 19/35 و کارشناسی 19/78 , [جی مت 40 تئوری 56 زبان 40 آمار وروش تحقیق 20 درصد قبول نشدم وواقعا بی رحمی بود چراکه هیچ کجا در مورد منابع اعلام نشده بود واقعا بی رحمی بود

ب.ج : 1390/03/13

با سلام رشته من مدیریت نیست من علوم تربیتیم وضع ما هم بهتر از شماها نیست. من خودم آمار تدریس می‌کنم و تو آمار مسلطم و آمار را خیلی خوب زدم وقتی نتیجه ها آمد درصد آمارم 20 بود واقعا تعجب کردم من فکر می‌کنم حتما اشتباهی رخ داده. سوالات در اکثر رشته‌ها استاندارد نبوده که نمره تخمینی با نمره واقعی اینقدر تفاوت دارد. سوال اینجاست که چرا سازمان سنجش سوالات و کلید سوالات را منتشر نمی کند چرا از رتبه داوطلبان خبری نیست و........ چه کسی باید پاسخگوی خیل عظیم معترضان باشد؟

سارا : 1390/03/13

من واسه روش تحقیق و آمار کتاب تست انتشارات فرهنگ مخصوص رشته علوم تربیتی و روانشناسی رو خوندم. کل روش تحقیق رو توی 5-6 صفحه خلاصه و مفید گفته بود البته من خودم چون از رشته دیگه اومده بودم و هیچی از روش تحقیق نمیدونستم کتابهای دیگه ای هم گرفتم. ولی فقط این بود که خوندمو به دردم خورد. فکر کنم با چند روز خوندن 48 درصد زدن واسه من که اصلا این درس رو نداشتم خوب بوده البته بعد امتحان مطمئن بودم بالای 70 زدم!!! کتاب روش تحقیق پوران پژوهش (اونم واسه روانشناسی) به عنوان مرجع استفاده می کردم. ایراداتم رو از طریق اون چک میکردم. تست های سایت مدیر رو هم یه روز مونده به امتحان واسه مرور زدم. (البته این بگم که یه چندتایی کلید غلط داشت که توی 200-300 تا سوال طبیعیه)

ا.غ : 1390/03/13

سلام من به همه دوستایی که قبول شدم تبریک میگم،ولی این آزمون سازمان سنجش با سرنوشت خیلی ها بازی کرد.این ازمون با اون سوالای مسخره غیر قابل باور بود برای ازمون دکتری،امیدوارم شرایط به قبل برگرده تا ادم بتونه نتیجه چندین ماه زحمتاتش را بگیره به امید قبولی در ازمون دانشکاه ازاد که خیلی حرفه ای تر بود

پیشنهاد : 1390/03/14

من فکر میکنم به علت سیستم غلط تنها حدود 100 نفر همه ظرفیت ها را اشغال نموده اند به این ترتیب که اگر فرض نماییم حدود 100 ظرفیت دکتری وجود داشته و برای هر دانشگاه 3 برابر ظرفیت اختصاص داده اند یعنی حدود 300 نفر باید مصاحبه شوند و از آنجایی که هر دانشجو می توانسته به 5 جا معرفی شوند.60 نفر اول به 300 جا می توانسته معرفی شوند یعنی حتی کمتر از ظرفیت به همین راحتی. یعنی یک سری به همه جا معرفی شده اند و بقیه اصلا به جایی معرفی نشده اند. بنده پیشنهاد می کنم راهی برای اعتراض اعلام نماییم.

محسن : 1390/03/14

با سلام و ارزوی موفقیت برای همه دوستان زبان56 استعداد47 امار و روش تحقیق30 تئوری53 تراز6913 معرفی شده به 5 دانشگاه

امید : 1390/03/14

سلام.......کسی از اینکه کنکور بعدی دکتری کی هست خبری داره؟؟؟؟؟؟؟ آذر یا بهمن که صحبتش بود لغو شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین خبر همون آذرماه بوده

کوچولو : 1390/03/14

بچه ها هیچ کس نیست رفتار و منابع انسانی دانشگاه اصفهان معرفی شده باشه؟؟؟

امید : 1390/03/14

کنکور بعدی خدا کنه آذر باشه همونجور که گفتین.... ولی چند مدت قبل شنیدم که امسال می خوان بررسی کنند واسه سال بعد دوبار بشه در سال خواهش می کنم اگه خبر موثقی هست بگید.....من این سری قبول نشدم....از شدت فکر و خیال دارم دیوونه میشم.....ممنون از لطفتون........
بر اساس آخرین گفته های سازمان سنجش، برای سال آینده (پذیرش مهر 91) دو آزمون در آذر 90 و فروردین 91 برگزار خواهد شد. هرچند بعضی مقامات مسئول هم گفته اند کنکور آذر در دی یا بهمن برگزار خواهد شد

در جواب amir : 1390/03/14

من 5 تا رشته معرفی شدم. خیلی هم واسه این کنکور وقت نذاشتم حدود یک ماه روزی نهایت 2-3 ساعت. رشته ام هم مهندسی بوده. 5 تا مقاله داخلی (که البته از نظر من داخلی اصلا ارزش نداره) با 1 ISI مربوط یه لیسانس و 2 تا ISI مربوط یه فوق و 5 تا ثبت اختراع دارم

مهدی : 1390/03/14

من رفتار و منابع اصفهان معرفی شدم. اولین اولویتمم بوده خانم یا آقای کوچولو شما چطور؟اصفهان معرفی شدید؟؟؟؟ آقای محسن شما به کجاها معرفی شدین؟

مهدی : 1390/03/14

در جواب امیر به کجاها معرفی شدید؟

مرمر : 1390/03/14

آقا محمد من پطور می تونم از راهنماییهای شما برای کنکور دکترا استفاده کنم

amir : 1390/03/14

در جواب دوستی که اومد نظر داده بگم بلی خودتون می گید مهندسی بودید مثله اینکه شما تو مدییت نبودید و خبر از مدیریت ندارید و طرز مقاله دان تو اون رو نمی دونید ما خیلی از اساتید رو داریم تو ایران که با مدرک استادیاری مدیریت نمی تونن یه مقاله isi بدن مهندسی توهین نشه ها چون کار تو محیط آزمایشگاهه راحتتره مقاله دادن. درکل شما یک نمونش که تبریکم میگم بقیه دوستان میخام ببینم چند تا دارن

حمید : 1390/03/14

دوستانی که نمره ها و ترازهاشونو اعلام می کنن توجه داشته باسن که معدل موثر 20 درصد تأثیر داشته.

حمید : 1390/03/14

دوستانی که به مصاحبه دعوت شدن اگه در مورد نحوه انجام مصاحبه در دانشگاه های مختلف نظر بدن ممنون می شم.

حمید : 1390/03/14

آقا محسن میشه بفرمائید به کدوم کدرشته ها دعوت شدید؟

حمید : 1390/03/14

از دوستان کسی میدونه از حدود 10000 شرکت کننده ای که به گفته سایت مدیر در رشته مدیریت شرکت کرده بودن، چه تعداد دعوت به مصاحبه شدن؟

همتی پور : 1390/03/14

آقا محسن می تونم بدونم کجا قبول شدی الحمدلله من هم 5 تا رشته معرفی شدم و نمره ام به شما نزدیک است. واسه مصاحبه مقاله هم داری؟ من فقط دو جلد تالیف دارم با یه مقاله تو همایش. گرایشم دولتی است. راستی کسی از دوستان راجع به دانشگاه امام صادق و گرایش مدیریت نفت و گاز اطلاعاتی داره ؟ ممنون می شم.

فاطمه : 1390/03/14

کسی هست دانشگاه فردوسی گرایش رفتاری روزانه یا شبانه قبول شده باشه؟ اگه هست لطفا جای دیگه هم قبول شدن یا نه و اینکه انتخاب چندمشون هستش؟

در جواب amir : : 1390/03/14

من دو تا مقاله چاپ نشده ( ولی accept شده) تو رشته مدیریت دارم که با نظارت یکی از اساتید دانشگاه تهران بوده. در ضمن کار مهندسی صرفا کار آزمایشگاهی نیست و اتفاقا یکی از مهمترین دلایلی که من واسه تغییر رشته داشتم اینه که میشه به راحتی تو مدیریت مقاله ISI داد. من از دو تا مقاله مدیریتی که فرستادم 2 تاش Accept شده در صورتی که توی رشته خودم کلی Revise بهم خورد و چند باری پذیرفته نشد.

سارا : 1390/03/14

سلام دوستانی که رشته مدیریت هستید میشه بگید تو رشته مدیریت معمولا بچه ها تو مقاله دادن در چه سطحی هستن ؟ مخصوصا گرایش صنعتی..من صنایع خوندم مقالاتم تو زمینه تصمیم گیری هست یعنی تو مدیریت هم کاربرد داره.. یه دونه علمی پژوهشی دارم دو تا هم کنفرانس خارجی.. البته من قبول نشدم تو کنکور امسال اما می خوام بدونم آیا در این حد مقاله خوب هست..ممنون

محمد : 1390/03/15

در جواب مرمر : من تجربه زیادی ندارم .تئوری و روش و آمار رو زیاد خوندم . اما به هر صورت حتما خوشحال میشم اگه بتونم کمک بیشتری کنم.ایمیل من mh_sadri هست.

داود : 1390/03/15

سلام به همه وقتی اومدم به این صفحه توقع داشتم خیلی اعتراض بشنوم راجع به سیستم آزمون اما مثل اینکه ناراضی های این سایت زیاد نیستن. این شیوه برگزاری آزمون اشکالات خیلی زیادی داره. یکی از مهمترین ایراداتش این بود که از اول که می خواستیم فرم انتخاب رشته رو پر کنیم مثل همیشه گفتن فقط از روی علاقه تون پر کنید ولی بعد گفتن فقط به پنج جا معرفی میشین. من پنج حای اولی که پر کرده بودم معرفی شدم ولی یه اشکال بزرگ هست. من بهترین جاها و در نتیجه سخت ترین جاها معرفی شدم در صورتی که حتی به دانشگاه پیام نور هم راضی هستم. حالا باید با یه مشت دانشجوی قوی رقابت کنم و یا توی روزانه دانشگاه تهران قبول بشم که خیلی خیلی عالیه یا اصلا قبول نشم که واقعا مصیبته! یعنی صفر و یک از این بدتر نمیشه! لااقل می تونستن نمره مصاحبه روزانه یه دانشگاه رو برای شبانه اون دانشگاه هم لحاظ کنن تا با شبانه ها هم مقایسه بشیم. خیلی ایرادات دیگه هم بهش وارده که فکر کنم بقیه دوستان بهتر می دونن.

niki : 1390/03/15

آقای محسن لطفا بگید کجاها معرفی شدید؟

محسن 90 : 1390/03/15

با سلام هدیه ی سایت مدیر برای آزمون کارشناسی ارشد کی قراره داده بشه؟ چرا کارنامه های کنکور 90 رو توی سایت نمی گذارید ؟؟؟ ما بچه های 90 خیلی خیلی منتظر این هستیم که ببینم سطح درصد های رتبه ها چطوری بوده ازتون خواهش می کنم زود بگذارید با تشکر بسیار فراوان از سایت جامع تون ممنون می شوم اگه جواب منو بدید

همانطور که از روز اول گفتیم تا 20 خرداد همه امتیازها داده می شود. کارنامه ها هم پس از استخراج درصدها حداکثر تا پایان تیرماه روی سایت قرار می گیرد

محمد : 1390/03/15

با سلام به همه دوستان و تبریک به اونهایی که در این مرحله قبول شدند. امیدوارم در مرحله بعد هم موفق باشند. من فکر می کنم زیاد بودن تعداد شرکت کننده ها در رشته مدیریت باعث نزدیک شدن رقابت شده و این باعث شده که ترازهای پایین 6900-7000 در بین افراد معرفی شده قرار نگیرندر حالی که در برخی رشته ها مثل دامپزشکی ترازهای زیر5500 هم دانشگاه تهران معرفی شدند . به علاوه اگرچه عامل شانس در موفقیت و عدم موفقیت این آزمون خیلی تاثیر داشت اما این اصلا دلیل بر ضعیف بودن اونهایی که قبول شدند نیست، به هرحال اولین آزمون از این دست بدیهی بود که مشکلات و نارضایتی هایی رو هم داشته باشه که امیدواریم در آزمون های بعدی اصلاح بشه. درصدهای من هم زبان69، استعداد61، آمار10، تئوری 42معدل15.49 نمره کل 6668 عدم قبولی

محمد تقی : 1390/03/15

زبان 75-استعداد63-امار 27-تئوری41- تراز 7500- معرفی به5 کد رشته در تهران

محمد : 1390/03/15

سلام. زبان 30 استعداد 50 آمار 10 و تئوری 60 معدل موثر 16.50 هیچ جا نیوردم. من 3 تا مقاله ISI و 9 مقاله علمی پژوهشی داخلی و خارجی دارم. در ضمن 2 کتاب ترجمه دارم که هر دو انتشارات دانشگاهی آنها رو چاپ کرده. یکیش الان تو بازار و دیگری در حال چاپ هست. به نظر شما دوستان این انصاف هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به این میگن عدالت؟؟؟؟؟؟ آیا آن دانشجویی که برای دکتری قصد اقدام دارد بایستی اینقدر با استرس و با این همه بی نظمی و بی عدالتی روبرو شود؟؟؟؟؟؟؟ آیا بهتر نیست که برای اینکه به جایگاهیی که لیاقتمان هست برسیم به کشورهای خارجی برویم؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا این همه مانع بایستی بر سر راه یک فردی که این همه قعالیت علمی پژوهشی داشته است باید قرار گیرد؟؟؟؟؟؟؟؟/ و سئوال آخر آیا آن دانشجویی که برای مصاحبه در مقطع دکتری فرا خوانده می شود نباید به صورت همزمان از دو منظر آموزشی و پژوهشی ارزیابی شود؟؟؟؟؟؟؟

در جواب مهدی : 1390/03/15

مهدی جان من همون کوچولو هستم بله من هم رفتار معرفی شدم و هم بازاریابی ولی بازاریابی هیچی بلد نیستم فکر میکنم رفتار بهتر باشه شما فوق کجا بودی؟؟؟ چجوری میخوان 50 نفر را تو دو روز مصاحبه کنن ؟؟؟

........ : 1390/03/15

من هم با آقای محمد هم عقیده ام. آیا واقعا درسته که یکی مثل آقای داوود که خدا میدونه چجوری قبول شده و از کجا پیداش شده بره بالا به طوری که خودشم میدونه ظرفیت علمی دانشگاه تهرانو نداره و یکی مثل ما که واقعا زحمت کشیده و تلاش کرده با درصدهای مزخرفی که هیچکدوم واقعیت ندارن پشت کنکوری محسوب بشه؟! از روزی که نتیجه ها رو دیدم به تنها چیزی که فکر میکنم اینه که برم و اونقدر قابلیت دارم که مطمئنم نتیجه میگیرم. حداقل میشه به اونوریا بیشتر اعتماد کرد! این کنکور من رو با واقعیتی تلخ روبرو و اون اینه که همیشه نتیجه رابطه مستقیمی با تلاش و زحمت و سواد نداره!!! حداقل تو ایران.

سد ممد : 1390/03/15

با سلام از سایت مدیر تقاضا دارم در آینده نظرات کاربران این سایت را که به مصاحبه دعوت شده اند را راجع به نحوه ی مصاحبه ی دانشگاهها نیز اختصاصی منتشر کند
انشالله

حمید : 1390/03/15

محمد تقی میشه بگید کجاها واسه مصاحبه معرفی شدید؟

وحید : 1390/03/15

سلام دوستان. چی بگم هرچی بگم بازم کمه زبان30 درصد،استعداد تحصیلی45 درصد، روش تحقیق 49 درصد، تئوری های مدیریت 51 درصد با معدل 16.67 تراز 6462 نتیجه عدم قبولی. هر دم ازین باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد.

مهدی : 1390/03/15

سلام جناب کوچولو منم عین شما هستم یعنی بازاریابی تعریفی ندارم ولی امیدم به رفتاره . من همین دانشگاه اصفهان فوق خوندم. شما کجت بودی؟اولویت چندم زدین اصفهان رو؟ مقاله چی دارید؟

مهدی : 1390/03/15

جناب کوچولو مطمئنی 50 نفر میان مصاحبه؟ فکر نکنم ها!!!!!!!!

رضا : 1390/03/15

سلام. با تبریک به دوستانم که قبول شدند. ما بادوستانمون که قبول شدند و با هم در ارتباط هستیم با تحلیل نمرات تراز کارنامه های قبولی خودمون توی گرایش دولتی نکته هایی رو استخراج کردیم که به اطلاع شما می رسونم. قبولی ها توی گرایش دولتی سه گروه هستند. گروه اول 5 گرایش اولشون تهران 2گرایش، تربیت مدرس و بهشتی و قم است که بین حداقل 12تا 20حد اکثر نفر معرفی شدند. تراز این افراد حدود 7500 است. گروه دوم کسانی هستند که قم، مشهد دو گرایش و شبانه تهران را انتخاب کرده اند که بین 7000 تا 7500 بوده اند و اینها هم بین 15 تا 18 نفر هستند. گروه سوم کسانی هستند که شبانه قم، شبانه مشهد و شاید هم امام صادق )و پیام نور 2گرایش قبول شده اند که تعداد آنها حداکثر 25 نفر است. در خوشبینانه ترین حالت گرایش دولتی(اگر مشهد را هم حساب کنیم) بین 50 تا 65 نفر قبول شده اند. ظرفیت اعلامی هم 42 نفر. با توجه به این تقریبا همه معرفی شده ها به مصاحبه قبولن. شک نکنید راستی کسی هست پیام نور منابع یا رفتار قبول شده باشه و نمره ترازش چنده؟

ش : 1390/03/15

سلام فردا صبح برای اعتراض به ازمون دکترا تجمع است دوستانی که قصد شرکت دارند http://petitionfa.com/?p=4#comment-1193

سعید ارومیه : 1390/03/15

سلام و عرض تبریک به دوستانی که قبول شدن زبان 70، استعداد 40، تئوری 45، آمارو ورش تحقیق 10 البته درصدام نسبی بودنا. ترازمم 6800 ایشالا ما هم Apply میگیریم.

ایران ما : 1390/03/15

با سلام خدمت همه دوستان و عرض تبریک خدمت اونهایی که در مرحله اول قبول شدند, به نظرات رضا و اون دوستی که پیشنهاد داده بود دقت کردین!!! من خودم دوستی دارم که رشتش کشاورزیه و در دانشگاه فردوسی درس می خونه جالبه بدونین که با محاسباتی که انجام دادیم و اطلاعاتی که گرفتیم متوجه شدیم که در کل کشور حدود سی نفر در رشته زراعت برای مقطع دکتری قبول شدند که هرکدام به پنج کد رشته معرفی شده اند, و این درحالی است که ظرفیت پذیرش دکتری برای رشته زراعت بسیار بیشتر از سی نفر است به عنوان مثال فقط در دانشگاه فردوسی مشهد برای رشته زراعت چهار گرایش وجود دارد که در مجموع بیست نفر برای مقطع دکتری جذب می کنند؟؟؟؟!!!!!! این به این معنی هستش که تنها سی نفر همه کد رشته ها رو اشغال کردند و این حتی از ظرفیت اعلامی دانشگاهها هم کمتره!!حالا اگه نظر رضا رو هم بپذیریم ظرفیت اعلامی برای گرایش دولتی 42 نفره در حالی که تعداد قبولی ها فقط 65 نفر اعلام شده که قطعا 5 یا 3 برابر ظرفیت نمی تونه باشه!!!! من که فک می کنم اشتباهی رخ داده نظر شما چیه؟؟؟

سپیده : 1390/03/15

آقا رضا همینجوری هم نیست که همه معرفی شده ها به مصاحبه قبول شدند اونها باید نمره حداقلی رو بیارند. رتبه بندی نیست که حالا مثلا تهران سه تا ظرفیت داره حتما باید سه تاش پر شند ممکنه کسانی که به مصاحبه دعوت شده اند حداقل نمره رو هم نیارند

کوچولو : 1390/03/15

مهدی جان اخبارم تقریبا دقیق هستند ولی نمی دونم میخوان چیکار کنن ولی احتمالا اکثرا مثل من و شما هستند یعنی هر دو گرایش هستند من که فردا نمیام اصلا همون 3 شنبه میام چون من بازاریابی کلا تعطیلم من نجف اباد بودم مدیریت صنعتی مقاله هم یه دونه خارجی 2 تا هم کنفرانسی داخلی 3 ترم هم تدریس داشتم این ایمیلم هست که با هم در تماس باشیم Ali_mahbod@yahoo.com

در جواب رضا : 1390/03/16

از کجا می دونید تعداد افراد با تراز 7500 به بالا بین 12 تا 20 نفره؟ و بین7000 تا 7500 تعداد 18 تا 20 نفر؟ چطور محاسبه کردید؟

امیر : 1390/03/16

به سپیده اتفاقا حتما باید ظرفیت ها پر بشه به عبارت ساده تر،دانشگاه ها موظفند که به همه افراد یه نمره ای بدن و اون رو به سنجش اعلام کنن و سنجش هم بدون هیچ گونه سقفی اعلام قبولی می کنه اون چیزی که که شما می گید رو می دونم که دانشگاه تهران تو اطلاعیش اعلام کرده اما به خاطر عدم هماهنگی با سنجشه من هم تا حدود زیادی با نفر قبل شما موافقم یعنی هم پوشانی قبول شده ها و البته این برای من و امثال من که به 5 دانشگاه معرفی شدیم خوبه اما حق بقیه تضییع میشه خلاصه که عجب بازار شامی شده این آزمون نیمه متمرکز دکترا چه بسا اولین و آخرینش بوده باشه!!!

امید : 1390/03/16

با سلام......منابع آزمون آذرماه دکتری نسبت به فروردین 90 عوض می شوند؟؟؟؟؟؟؟
سازمان سنجش که خبری هنوز منتشر نکرده است. از لحاظ کتب پیشنهادی ما تغییراتی رو در منابع سایتمون اعلام خواهیم کرد. اما اینکه کلا همین دروس و مواد امتحانی باشه یا نه دست سازمان سنجش است

محمد : 1390/03/16

سلام آقا مهدی که برای رشته مدیریت رسانه معرفی شدید . این رشته اولویت چندم شما بوده ؟

حمید : 1390/03/16

از سایت مدیر تقاضا دارم با توجه به شروع مصاحبه مرحله دوم، مانند این بخش، بخش دیگری در مورد نظرات کاربران سایت مدیر در مورد نحوه برگزاری و کیفیت مصاحبه مرحله دوم به منظور اشتراک نظرات قرار دهند.

hadi : 1390/03/16

با سلام والا سازمان سنجش و وزرات علوم با این بی عدالتی سر مارو بریدن چرا نباید مثل وزارت بهداشت همه منابع معلوم باشه و اعلام بشه مگه اینائی که خودشون مهندسی خوندن فکر می کنن که هم مثل اونان که چند تا کتاب مشخص داشته باشن !!!! من والا با 2 تا مقاله علمی پژوهشی، با 4 تا مقاله خارجی و 12 تا مقاله کنفرانسی داخلی نمی دونم گفتیم رزومه درسته نمره علمی رو بیاریم که با این وضعیت آزمون امسال نشد امیدواریم که این حرفا بگوش آقایون برسه که بیان و منابع رو اعلام کنن تا حق کسی ضایع نشه

lمحمد : 1390/03/16

زبان 61 / جی مت46 / آمار 42 / تئوری 42 / تراز 7060 / قبولی سهمیه مربی

دانشجو : 1390/03/16

با سلام و عرض تبریک خدمت دوستان پذیرفته شده خواهشمندم دوستانی که در رشته مدیریت رسانه پذیرفته شده اند، درصدها و تراز و البته انتخاب های خود و اولویت های انتخابشون و رشته ارشدشون رو بنویسند. با تشکر فراوان

دانشجو : 1390/03/16

با سلام و عرض تبریک خدمت دوستان پذیرفته شده خواهشمندم دوستانی که در رشته مدیریت رسانه پذیرفته شده اند، درصدها و تراز و البته انتخاب های خود و اولویت های انتخابشون و رشته ارشدشون رو بنویسند. با تشکر فراوان

امیرشاهی : 1390/03/16

محمد : سلام. زبان 30 استعداد 50 آمار 10 و تئوری 60 معدل موثر 16.50 هیچ جا نیوردم. من 3 تا مقاله ISI و 9 مقاله علمی پژوهشی داخلی و خارجی دارم. در ضمن 2 کتاب ترجمه دارم که هر دو انتشارات دانشگاهی آنها رو چاپ کرده .......?????!!!!! مطمئنی اشتباه نمیکنی ؟؟؟؟ با دو تا کتاب ترجمه شده و 9 تا مقاله داخلی و خارجی ، زبان رو 30 درصد زدی؟میشه اسم کتابهاتو بگی؟

رضا : 1390/03/16

سلام . با عرض خسته نباشید به مدیران سایت. اگر بعد از مرحله مصاحبه ظرفیت خالی وجود داشته باشه( یعنی تعدادی از قبولی های مرحله اول در مرحله مصاحبه پذیرفته نشن ) آیا امکانش هست که از بین کسانی که مرحله اول انتخاب نشده اند دوباره یه تعداد معرفی به مصاحبه بشن ؟
سال اول این نوع کنکور هست و تجربه ای از گذشته وجود نداره و نمی شه در این موارد اظهارنظر کرد

یاسر : 1390/03/16

ضد قانون پارتو با توجه به وجود رشته ها و گرایشهای مختلف در مجموعه مدیریت، می باستی ظرفیت پذیرش نهایی به تفکیک رشته های مختلف مدیریت اعلام می کردند یعنی جوری نباشه که در آزمون سراسری متقاضیان رشته های مختلف مدیریت با یکدیگر رقیب شوند. در این نحوه گزینش انتظار می رود برخی از دوطلبین و متقاضیان رشته خاصی از مدیریت با توجه به اینکه با سایرین رشته های مدیریت مقایسه و امتیازی دهی می شوند از دور رقابت حذف میشوند. نمونه بارز دانشجویان رشته های MBA و مدیریت اجرایی هستند که با توجه به اینکه کمتر از 20% کل متقاضیان را شامل می شوند اما بیش از 80% کل افرادی است که به مصاحبه دعوت شده اند. این یعنی ضد قانون 20/80 (پارتو) است.

رضا : 1390/03/16

دانشگاه تهران تو اطلاعیه مصاحبش نوشته واسه بیشتر رشته ها آزمون کتبی برگزار می کنه، آیا واسه رشته مدیریت هم آزمون برگزار می کنه؟مدیر سایت مدیر شما اطلاع یا خبری دارید؟

صدف : 1390/03/16

در جواب داوود: ممنون میشم بگین چه منابعی رو مطالعه کردیین؟ مالی انتخاب اولتون بوده؟ اطلاع دارین افراد دیگه ای که توی مالی مجاز شدن تراز یا درصداشون چه طو ربوده؟ ارشد شما مالی بوده؟

امیر : 1390/03/16

سلام از دوستان کسی استعداد درخشان هم هست که مدارکش رو به جایی داده باشه و واسه مصاحبه دعوت شده باشه؟

خطاب به بابک : 1390/03/16

ببخشید آقا بابک شما از کجا می دونید دفتر استعداد درخشان دانشگاه اصفهان با یکسری افراد تماس گرفته و اونارو به مصاحبه دعوت کرده؟منم شرایط استعداد درخشانی رو دارم،پس چرا با من تماس نگرفتن.البته من اصفهانو نیووردم

محمد تقی : 1390/03/16

در پاسخ به حمید بنده با تراز 7500 و معدل 16.9 با توجه به اینکه MBA خوندم به رشته های بازرگانی معرفی شدم در تهران.به ترتیب زیر: 1- بازرگانی-علامه2- بازرگانی- شهیدبهشتی 3- بازاریابی بین الملل - تربیت مدرس4- سیاست گذاری علم - تربیت مدرس 5- بازرگانی - تهران - شبانه

نیما بیخیال : 1390/03/16

با سلام خدمت همگی. من دانشگاه اصفهان رو نیاوردم. ولی از دفتر استعداد درخشان تماس گرفتن که تیرماه مصاحبشونه. البته اول گفتن 17 خرداد بعدش عوضش کردن. البته شایان ذکره که تا حالا گروه مدیریت اصفهان از این سهمیه دانشجوی دکتری نگرفته!!!!!!!

قبول شده در 5 گرایش : 1390/03/16

از دوستان کسی هست فردوسی مشهد روزانه ، شبانه دولتی دانشگاه تهران و مدیریت دانشگاه امام صادق قبول شده باشه ؟ من در این رشته ها قبول شدم و 2 تا مقاله علمی پژوهشی دارم و 1 ترجمه کتاب و 1 مقاله در کنفرانس، می خواستم ببینم احتمال قبولیم چند درصد هست؟ لطفا بقیه دوستان هم نظر بدهند متشکرم

؟؟؟ : 1390/03/16

سازمان سنجش واقعا شورشو درآوورده،حالا من که قبول نشدم اما خداییش دلم برا اونایی که قبول شدن می سوزه آخه با این چند روز تعطیلی چطور بچه ها می تونن این همه مدرکو برا مصاحبه آماده کنن اونم در حالی که نتایجو چارشنبه عصر اعلام میکننو یا دانشگاهی مثل اصفهان دوشنبه 8 صبح مصاحبه می ذاره؟ واقعا که.مملکت ما آخر مدیریتو برنامه ریزیه.حالا بگذریم از خود آزمونو این نتیجه عجیبش که اینقدر بی عدالتی وجود داره و خیلی ها با وجود کارنامه درخشان علمی پژوهشی متاسفانه فدای یه امتحان غیر استاندارد شدن. به نظر من اونایی که امثال قبول میشن خیلی خوش شانسن چون سال اول آزمون هستشو شوخی شوخی دکتر میشن.

حمید : 1390/03/16

ممنون محمد تقی. تراز منم 7525 بود. من به مالی تهران و علامه، سیستم شهید بهشتی و سیاستگذاری تربیت مدرس دعوت شدم. تو مصاحبه تربیت مدرس می بینمت. رشته لیسانسم مهندسی صنایع و ارشدم مالی بوده.

پاسخ به رضا : 1390/03/16

من از دانشجویان ارشد مدیریت دانشگاه تهران هستم. در جواب سوالتون باید بگم جلسه آخر کلاسی که با رئیس دانشکده داشتیم، ایشون عنوان کردن که آزمون کتبی گرفته خواهد شد.

س.م : 1390/03/16

با سلام در جواب رضا:تو مصاحبه ای که در خبرگزاری مهر شده بود سازمان سنجش اعلام کرده که تو ماه دی بهمن تکمیل ظرفیت اعلام میشه منتها اون عده ای که تو تکمیل ظرفیت اعلام میشن دانشجوی پولی محسوب میشن! یعنی پول ازشون گرفته میشه

nassim : 1390/03/16

کسی هست که ارشد دانشگاه آزاد تهران مرکز درس خونده باشه؟

سپیده : 1390/03/16

آقای امیر اگه اینطوریه که شما میگید پس همه قبولند و نیازی به مصاحبه نیست

کسانی که رزومه پ‍وهشی خوبی دارند .... : 1390/03/16

بعضی افراد اینجا خستند که از رزومه پ‍‍ژوهشی خوشون می گن با مقالات ISI و خارجی و ....، اما من نمی دونم چطور کسی اینطور مقالاتی داده و نمره زبانش شده 30 یا 40؟

س.م : 1390/03/16

البته تکمیل ظرفیت برای همون دانشجویانی هست که به مصاحبه راه پیدا کرده بودن

رضا : 1390/03/16

کسی نیست جلوی این تکروی های دانشگاه تهران رو بگیره؟ از یه طرف معاون آموزشی دانشگاه آزمون کتبی رو تکذیب می کنه، از طرف دیگه بچه های دانشگاه تهران می کن تأکید شده که آزمون کتبی گرفته می شه. اصلا از چی می خوان آزمون بگیرن؟؟؟؟ این همه درس تخصصی تو هر گرایش هست، از کدومش؟؟ حداقل عنوان هاشو اعلام می کردن.

رضا : 1390/03/16

سایت مدیر از شما خواهش می کنم یه پیگیری در مورد مصاحبه های امروز دانشگاه تهران انجام بدین و اطلاعرسانی کنید که آزمون گرفتن یا خیر تا حداقل تکلیف خودمون رو بدونیم. ممنون میشم.

رضا : 1390/03/16

در جواب قبول شده در 5 گرایش : من هم فردوسی و امام صادق با شما مشترک هستم. یه کتاب و یه مقاله تو همایش و 4 تا کارگاه و چند تا هم دوره اموزشی دارم. با دانشگاه امام صادق تماس گرفتم گفتن بعد از مصاحبه آزمون معارف دارن که باید 60 از 100 رو بیاری که شامل فقه و عربی و تفسیر است. توکل به خدا . ما زحمتمونو کشیدیم همین کافیه نتیجه رو بهتره بسپاریم به اون. راستی شما شبانه مشهد هم قبول شدید؟ پیام نور چطور؟

محمد تقی : 1390/03/17

به حمید - می خواستم بدونم وضع مقاله و پژوهش شما چطوره چون من فقط یک مقاله دارم

مشعوف : 1390/03/17

خدمت مسئولین عزیز سایت مدیر خدا خیرتون بده حداقل یه امکانی بوجود آوردین که افراد اعتراضات و نظراتشون رو بگن خواهشا اگه از مابع آزمون قبلی و آتی خبر دار شدین به اطلاع رسانی کنین تا حداقل بگیم که یکی تو ایران به فکر دانشجوها و شهرستانیها هست با کمال تشکر

هادی : 1390/03/17

با سلام برای من درصد جی مت 82/.0- اعلام شده در صورتیکه اگر تمام سوالات را اشتباه زده باشم درصد اعلامی باید33/.0- باشد ولی نمی دانم اعتراضم را باید به کجا منعکس کنم . این آزمون از معدود آزمونهایی است که داوطلبان جایی برای اعتراض ندارند. اگر کسی از دوستان روزنامه و یا سایتی سراغ دارد که اینگونه اشتباهات را اعلام کند من حاظرم پرینت درصدهایم را ارسال کنم

ف.ع : 1390/03/17

سلام به دوستان عزیز. اونایی که قبول شدن مبارکشون باشه. من زبان 68، جیمت 68، آمار 38، تئوری هم 40. ترازم 7685 و برای 5 گرایش اولم معرفی شدم: مالی دانشگاه تهران ، منابع انسانی دانشگاه تهران، بازاریابی دانشگاه تهران، مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران، رفتار سازمانی دانشگاه تهران،همگی روزانه. معدلم 17.53.

حمید : 1390/03/17

به محمد تقی: 2 علمی پ‍‍ژوهشی چاپ شده، 3 ISI و SCOPUS البته تمامی در مرحله revise، ‌یک کتاب تالیفی، یک مقاله کنفرانس بین المللی داخلی، سه طرح پ‍‍ژوهشی، رتبه 3 کارشناسی و رتبه 1 کارشناسی ارشد.شما چی؟

ف.ع : 1390/03/17

دوستان ببخشید که اسم گرایشها را کامل ننوشتم: گرایشهای معرفی شده با تراز 7685: مالی دانشگاه تهران، منابع انسانی، سیاستگذاری بازرگانی، رفتار سازمانی و خط مشی گذاری همگی روزانه دانشگاه تهران. در ضمن قبولی توی این آزمون ضعیف خیلی خوشحالم نکرد اما اگه قبول نمیشدم قطعا خیلی ناراحت میشدم. من 4 تا مقاله در کنفرانس های بین‌المللی داخلی و یک کنفرانس خارجی دارم و 2 تا مقاله علمی پژوهشی.

ب.چ : 1390/03/17

دوستانی که در مرحله اول پذیرفته شده‌اند اصلا نگران مقاله و پژوهش و سطح علمی نباشند با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید کسی که به 5 دانشگاه معرفی شده است قبولیش 100 درصد است فقط کسی که مقاله بیشتری داشته باشد و سطح علمیش یک کم بالاتر باشد در انتخاب اول و دانشگاه معتبرتری قبول می‌شوند. نگران نباشید با این اوضاع به گفته یکی از اساتید حتی بسیاری از ظرفیت‌ها پر نمی‌شود و انشالله دانشگاهها دانشجوی پولی می‌پذیرند و افرادی با 40 50 میلیون تومن خانم دکتر و آقا دکتر می‌شوند. چه عدالتی؟!!!!!!!!!!

سوال : 1390/03/17

ب. چ شما چطور حساب کردین که با وجود ظرفیت 5000 نفری همه ی 15000 نفر دعوت شده به مصاحبه قبول میشن؟

به نیما بی خیال : 1390/03/17

ببخشید می تونم بپرسم ترازتون چند شده؟

نا امید : 1390/03/17

با تبریک به بچه هایی که قبول شدنو کارنامه ی علمی پژوهشی خوبی دارن و خودشون میدونن که صد در صد قبول میشن.من به ادامه تحصیل شدیدا علاقمندم نه به خاطر عنوان دکتری نه عنوان شغلی و نه هیچ چیز دیگه ای بلکه صرفا به خاطر خود درس که بزرگترین تفریح منه منتها از وقتی که نتایج اومدو این نظراتو خوندم به کلی نا امید شدم چون اینجور که معلومه تو رشته ی مدیریت رقابت خیلی سنگینه و حداقل باید بالای 60 بزنی که تازه مرحله اول قبول بشی و بعدشم کلی مقاله و کار علمی داشته باشی تا امیدی به قبولی وجود داشته باشه.خلاصه خیلی دپرسم و حس میکنم دیگه به آخر خط رسیدمو هیچوقت نمی تونم از سد دکتری بگذ رم.از دوستای عزیزی که مقالات علمی پژوهشی دارنو کارنامه ی پر باری دارن می خوام منو راهنمایی کنن؛آیا امکانش هست تا آزمون بعدی بتونم حداقل یه مقاله حسابی بنویسم؟

رضا : 1390/03/17

از این که میگن بعدا یه سری تکمیل ظرفیت اعلام میشه خبر دارید؟ میگن تکمیل ظرفیتها پولیه و باید شهریه داد. پس چه فرقی با شبانه داره؟ برای تکمیل ظرفیت فقط از اونایی که در مصاحبه رد می شن دوباره اعلام میکنن؟

محمد تقی : 1390/03/17

به حمید - بابا ایول - کار شما درسته به خدا- من یک مقاله کنفرانس بین الملل دارم - رتبه کارشناسی ارشد هم 16 است - برق امیرکبیر و MBA شریف خوندم - تا ببینیم چی پیش میاد.

به ناامید : 1390/03/17

چرا نتونی؟؟؟؟ ببین دوست عزیز بسته به اینکه توی چه رشته ای هستی باید بگم که شدنی هست اما بعضی جاها سخت تر و بعضی رشته ها آسونتر مقاله میدن. راه حل آسون تر اینه که بری سراغ یکی از استادات و بهشون بگی یه موضوعی که علاقه دارن و توی ذهنشون دارن بهت بگن و بعد شروع به کار کنی.حتما توی چند ماه جواب میگیری(البته فقط انجام دادنش چند ماه طول میکشه) فرستادن برای مجله و گرفتن پذیرش طول میکشه اما حداقل توی این فاصله میتونی به کنفرانسهای داخلی یا خارجی بدی چون خیلی زودتر جواب میگیری.راه دیگه اینه که به فراخوان مقالات کنفرانسهای داخلی و خارجی مراجعه کنی و ببینی چه موضوعی موخوان و بعدش شروع به کار توی همون موضوع کنی. خلاصه اینکه دوست عزیز درس خوندن که فقط رفتن سر کلاس و کتاب خوندن نیست، مهم اینه که یه زایشی توی رشته و موضوع مطالعه ات داشته باشی. موفق باشی

رسول : 1390/03/17

سلام. بابا این امتحان دکتری چه بازار چربو چلی شده واسه این دانشگاه ها. سازمان سنجش که سهمشو خورد تموم شد. حالا دانشگاه ها واسه مصاحبه کنکور سراسری یه فیش پرداختی میخان. واسه استعداد درخشان یه فیش دیگه. تازه اینا فقط واسه بررسیه مدارکه. هنوز تا قبولی یه چند تا فیش دیگه مونده.!!!!! فقط دارن مردم رو میچاپن.........................

مجید : 1390/03/17

به هادی : من پیشنهاد می کنم حتم با صرفا جهت اطلاع تماس بگیر یا کارنامه رو براشون بفرست . شاید از این طریق به گوششون برسه .

کیوان دادرس : 1390/03/17

با سلام خدمت تمامی پذیرفته شدگان کنکور دکترا و دانشجویان گروه مدیریت . اینجانب از سال 1383 نه بار در آزمون دکترا دانشگاه های دولتی تهران شرکت نموده ام و برای مصاحبه در رشته های ذیل دعوت شده بودم 3 با دانشگاه شهید بهشتی 3 بار دانشگاه تهران و یک بار دانشگاه علامه تهران . ضمنا در سال 1385 رتبه 2 دکترا مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد بوده ام و در سال 1386 رتبه 1 آزمون دکترا دانشگاه آزاد در گرایش تحقیق در عملیات شدم. حا با توجه به سطح آمادگی اینجانب در آزمون دکترا به نظر شما چرا اینجانبدر آزمون امسال پذیرفته نشده ام ؟آیا مواد امتحانی ارزیابی متوازنی از میزان دانش شرکت کنندگان اراوه می دهد؟ نظرات خود را به kdadras@yahoo.com بفرستید.

دانشجوی ترم آخر : 1390/03/17

ف.ع تبریک میگم پس بالاخره شما دانشگاه تهران قبول شدی.راستی گرایش اصلی شما چیه؟این طور که نوشتی همه گرایشهای مدیریت تهران و که اووردی.

عاطفه : 1390/03/17

لطفا دوستانی که رتبه خوبی آوردند، توصیه های خودشون رو برای ما بنویسند.مثلا زمان شروع به مطالعه، نحوه مطالعه و... ممنون

علی : 1390/03/17

جنال دادرس لابد شما یه مشکلی داشتی که 9 بار امتحان داددی و نگرفتنت! در این یک مورد اتفاقا باید به این ازمون "احسنت" گفت!!!

سپیده : 1390/03/17

لطفا کسی می دونه به من بگه تعداد دعوت شدگان به مصاحبه برای رشته مدیریت چند نفر بودند و چند نفر میخواند بپذیرند؟؟

ف.ع : 1390/03/18

به دانشجوی ترم آخر: ممنون. من رشته مدیریت بازرگانی خوندم و الان دارم تو حوزه مدیریت مالی و بیمه کار میکنم. برای من دانشگاه مهمتر از رشته بود و برای همینم رشته های مختلف دانشگاه تهران(البته اونایی که به رشته یا کارم مرتبط بودن)را انتخاب کردم.

دانشجوی ترم آخر : 1390/03/18

دوستایی که رفتن مصاحبه اصفهان لطف کنن بیان در مورد چگونگی فرایند مصاحبه نظراتشونو بگن.

حسن : 1390/03/18

سلام ضمن تبریک به همه کسانی که در آزمون پذیرفته شدند می خواستم بگم که فرایند مصاحبشون رو لطف کنند از اول تا آخر مو به مو تعریف کنن

پرستو : 1390/03/18

من اصلا پاسخگوی خوبی نیستم یعنی ازم سوالی بشه همون لحظه نمیتونم بهترین جوابو بدم ولی چند دقیقه بعد به ذهنم میرسه کلا هم بیان قوی ای ندارم به نظر شما اصلا واسه دکترا تلاش کنم؟ اخه ترازم هم 9000 بشه با این شرایط گمونم تو مصاحبه رد بشم اگه میشه راهنماییم کنین

نا امید : 1390/03/18

پرستو خانم دقیقا منم مثل شما فکر میکنم،منم میدونم اگه برا کنکور بعدی خوب تلاش کنم حتما دانشگاه های تهرانو میارم منتها چون شرایطم از لحاظ کارهای پژوهشی اصلا خوب نیس خیلی دلسرد شدم و میگم چه فایده داره وقتی مصاحبه رد میشم.تنها کاری که باید کرد اینه که بریم دنبال مقاله اکسپت کردن و چاره ای دیگه ای نداریم

پاسخ به پرستو : 1390/03/18

پرستو جان اعتماد بنفس داشته باش... اگه واقعا بخوای مطمئنم که می تونی!! اینهمه استاد داریم که بعد از 16، 17 سال تدریس بازم وقتی ازشون سوال می پرسی نمی تونن جواب بدن. مطمئن باش وقتی استاد شدی، تو از اونا خیلی بهتر خواهی بود.

سوال : 1390/03/19

دوستان عزیز با سلام. دانشگاه تربیت مدرس کارنامه کتبی را هم خواسته یعنی در این صورت تراز نمره را هم با دیگر داوطلبان مقایسه می کنه درصورتیکه سازمان سنچش گفته این نمرات هیچ تاثیری نداره؟! کسی میدونه آیا دانشگاه تربیت مدرس میخواد نمرات رو تاثیر بده یا نه؟؟؟؟ متشکرم

جواب سوال : 1390/03/19

آره عزیزم. دانشگاه تربیت مدرس میخاد نمره ها رو تاثیر بده. با این کارشون میخان سازمان سنجش رو دور بزنن. کار وقتی کارشناسی نباشه و به زور به دانشگاه ها تحمیل بشه ، نتیجش میشه همین. هر دانشگاهی ساز خودش رو میزنه، هنوز همش یه جورایی اصرار دارن برگردن به سیستم قدیم. تو مملکت ما هر کی شب خواب میبینه فردا میخاد عین همون خوابه تعبیر کنه. بابا سیستم قدیم چه مشکلی داشت که عوضش کردین؟ هر کی هر دانشگاهی دوست داش میرفت امتحان میداد، منابع هر دانشگاه مشخص بود. ..............

علی : 1390/03/19

امروز لیست قبولی های تربیت مدرس رو دیدم 34 نفر برای تولید دعوت شدن!!!!! 4 تا میخواد!!!!!!!! گرایش های دیگه هم همین!!!!! از همه جالبتر حسابداری بود 3 تا میخواد 37 نفر معرفی کردن . استادا شاکی بودن می گفتن نمیایم سر مصاحبه!!

دانشجوی ترم آخر : 1390/03/19

علی نگران نباش ظرفیتا 2 برابر شده.

محمد : 1390/03/19

مگه میشه علی؟؟؟؟

رضا : 1390/03/20

مدیر محترم سایت مدیر لطف فرموده و این بخش رو به صفحه اول منتقل کنید یا اینکه یک بخش جدید در مورد نظرات افزاد دعوت شده به مصاحبه ایجاد کنید. با تشکر

علی : 1390/03/21

کی ظرفیت رو دو برابر کرده؟؟ مگه دسته سازمان سنجشه؟ دانشگاهها میگن چند تا میخوان. مثلا همین تربیت مدرس گفته اصلا داشنجوی پولی یا تکمیل ظرفیت که خبرش همین چند روزه منتشر شد نمیگیره. نمیخوام نگرانتون کنم ولی اساتید حسابداری گفتن یا نمیان برای مصاحبه یا گفتن فقط از 9 نفر مصاحبه می کنند!!! البته گروه میریت هنوز واکنش نشون نداده ولی بعیده این کار رو کنند. با توجه به تعدادی که بدون آزمون میان برای مصاحبه البته مصاحبه 40 نفر خیلی طولانی و وقت گیر خواهد بود! یه خبر خوب هم اینکه کسی با سهمیه رزمندگان نیست! اکه بود حتما یکی از قبولی ها به این سهمیه باید داده می شد!!!

حاجی : 1390/03/21

من واسه ارشد و دکتری خیلی زحمت کشیدم. ارشد دانشگاه علامه بازرگانی می خونم. زبان انگلیسی تو هر دو ازمون بهم ضربه زد یکی به من بگه چطوری زبانم رو از پایه قوی کنم. مرسیmanager_charisma@yahoo.com

حاجی : 1390/03/21

دانشجویانی که ترازشون بالای 8000 بوده و لطف کنید و درصدهای ازمون دکترای رو برای من ایمیل کنید . باسپاس فراواننننننننن manager_charisma@yahoo.com

کیوان : 1390/03/21

سوال : کسی می داند در آزمونهای دکترا در سالهای گذشته در دانشگاههای دولتی (تهران ) جداکثر جند نفر در آزمون شرکت می نمودند ؟ جواب : 150 نفر سئوال :حال فکر می کنید چند نفر آزمون را بپایان می رساندند؟ جواب : 80نفر سئوال : حالا فکر می کنید این همه متقاضی برای آرمون دکترا یک دفعه از کجا سر در آورده اند و چرا سال های قبل در آزمون دانشگاههای تهران شرکت نمی کردند ؟ جواب : آزمون شامل سوالات متنوعی از حداقل 7 درس بود که ملاک درستی برای ارزیابی کیفیت علمی شرکت کنندگان بشمار می رفت. بدلیل گستردگی مطالب تشریحی بودن و سخت بودن آزمون هر کسی جرات شرکت کردن در آزمون را نداشت . جال با آزمون 4 درس آن هم بصورت تستی این مهم اتفاق افتاده است.امتحان آبکی برای ...

حمید : 1390/03/21

مدیر محترم سایت، باز هم خواهشمندم بخشی را برای اعلام نظرات افزار معرفی شده برای مصاحبه دکترا اختصاص دهید تا افرادی که رفتن مصاحبه تجربیاتشون را در اختیار کسایی که هنوز نوبت مصاحبشون نرسیده قرار دهند. با تشکر فراوان از سایت خوبتون

دانشجوی ترم آخر : 1390/03/21

سازمان سنجش اول گفته بود ظرفیت پذیرش به غیر از استعداد درخشان و..5000 نفره الان گفتن 6000.دانشگاه اصفهان 8 نفر اقتصاد پذیرش داره 80 نفر اومدن مصاحبه فکرشو بکن؟؟

شادی : 1390/03/21

بله کیوان جان دقیقا حق با شماست بعدشم خیلی از اونایی که کارمند بودن چون وقتشو نداشتن که بیفتن دنبال جزوه پیدا کردنوچندین کتاب خوندن اصلا فکر شرکت کردن به ذهنشون خطور نمی کرد.تازه الان با این آزمون من خیلیا رو سراغ دارم که در عین شایستگی نتونستن از پس مرحله اول بر بیان .و خداییش در حقشون ظلم شده و یسری افراد با اینکه چیزی نخونده بودن شانسی شانسی به سوالا جواب دادنو قبول شدن.اصلا این آزمون نتونست فرق اونایی رو که خوندن با اونایی که نخوندن رو معلوم کنه.

شایان : 1390/03/21

به جای اینکه بهتر بشه همه چیز بدتر شده،همه داشگاهها ده برابر ظرفیت دعوت شدن

نیما بیخیال : 1390/03/21

داوطلب استعداد درخشان دانشگاه اصفهان............... نبوووووووووووووووود؟؟؟؟؟؟؟ چند تا مقاله؟؟؟/؟

به شادی و کیوان : 1390/03/22

من ف.ع هستم. بابا کجا بودین وقتی من تو بخش نظرات، داشتم داد میزدم که چرا باید برای دکترا هر کسی به خودش اجازه بده بیاد سر جلسه بشینه؟ لطفا نظرات من را در اون بخش بخونین. دوست من توی ارومیه امتحان داده و گفت 2000 نفر اومده بودن سر امتحان مدیریت. کسانی که چندین دهه قبل لیسانس زبان گرفته بودن و بعد به لطف دانشگاه پیام نور ارشد مدیریت خونده بودن و حالا اومده بودن تا شانسشون را برای دکترا امتحان کنن(آب که سر بالا بره قورباغه ابوعطا میخونه). این درد بزرگ نیست؟؟؟من توی این آزمون قبول شدم ولی واقعا خوشحالی نداره اما اگه قبول نمیشدم قطعا ناراحتی داشت

حمید : 1390/03/22

از دوستان اگه کسی از تعداد دعوت شدگان به مصاحبه در رشته مدیریت دانشگاه های مختلف اطلاع دقیقی دارند، لطفا بیان فرمایند؟؟؟

رسول : 1390/03/22

زبان 65 استعداد 45 روش تحقیق آمار 19 تئوری 55 . معدل 17:50. نمره 6710. امام صادق و پردیس کیش!!! و آوردم

نرگس قدیری : 1390/03/22

اونایی که قبول شدین بتون تبریک میگم. از تمام عزیزان ممنون میشم که منو راهنمایی کنید و بمن بگید که سوآلات آمار و روش تحقیق از چه کتابایی طرح شده بود اگه می دونید به این آدرس ایمیل کنید ؟m_ sanei121@yahoo.com

نرگس قدیری : 1390/03/22

با تشکر از مدیریت سایت اگه ممکنه بگید که سوآلات آمار و روش تحقیق از چه کتابهایی طرح شده بود؟

شادی : 1390/03/22

به نظر من سوالای روش تحقیق اکثرا مفهومی بودن و بایستی چنتا کتاب در این زمینه می خوندی تا میتونستی با برداشت از همه به اون ها جواب بدی کتاب هایی مثل روش تحقیق دلاور،حافظ نیا،عادل آذر و مومنی ،دانایی فرد و...در ضمن نرگس جان فک کنم بهتر تا یکماه قبل کنکور بعدی صبر کنیم چون احتمال زیاد بازم منابع وعناوین درسی برا کنکور تغییر خواهد کرد مثل همیشه

کیوان : 1390/03/23

سئوال : کسی می داند که هدف از برگزاری آزمون دکترا به شکل نیمه متمرکز جه بوده است ؟ و نقاط صعف آزمون های دکترا در سال های گذشته که توسط خود دانشگاهها برگزار می شده است چه می باشد ؟ آیا آزمون سال 90 معایب را برطرف خواهد نمود ؟

دانشجوی ترم آخر : 1390/03/23

بفرمایید علی آقا حالا دیدید ظرفیت ها دو برابر شده .رئیس سازمان سنجش گفته احتمال پذیرش نهایی 10 هزار نفر وجود داره، آهای اونایی که به مصاحبه دعوت شدین از الان می تونید خودتونو دکتر خطاب کنید.

شادی : 1390/03/23

من شخصا با اینکه سازمان سنجش آزمون دکتری رو برگزار کنه موافق هستم اما به شرطی که منابع وسوالات آزمون واقعا در حد محک زدن یه شخصی که میخاد وارد مقطع دکتری بشه باشه.ومثل کنکور سراسری یا ارشد که امتحان استانداردی برگزار میشه و اونی که واقعا زحمت میکشه و حقشه قبول میشه الانم یه امتحان مثل اونا برگزار بشه و کلا مصاحبه دانشگاه ها حذف بشه و به جاش خود سازمان سنجش به سوابق علمی پژوهشی داوطلبان همونطور که فرمشو منتشرکرده امتیاز بده.فک کنم اینجور خیلی عادلانه تر باشه.

ف.ع : 1390/03/24

شادی جان دوست عزیز. حرفات را قبول دارم اما میدونی داستان چیه؟ قضیه اینه که توی سازمان سنجش کارشناس درست حسابی کمه. چون اگه بود حداقل امسال آزمون را خوب برگزار میکردن و اینقدر ضعیف عمل نمیکردن. آیا حاضری کارای پژوهشیت را بدی 4نفر دیپلمه توی سازمان سنجش ارزیابی کنن؟؟؟؟من که حاضر نیستم. حداقل اگه یه دانشگاهی من را رد کنه دلم نمیسوزه اما اگه سازمان سنجش با اون سیستم ضعیفش ردم کنه چرا.دوست عزیز فکر میکنی اگه قرار به بررسی سوابق توی سنجش باشه تقلب رخ نمیده؟؟؟قطعا رخ میده با این تفاوت که اونا مسئولین و مدیران دولتی را برمیدارن اما اگه یه دانشگاه پارتی بازی کنه حداقل دانشجوی جوان و تازه نفس خودش را برمیداره. برای من که دومی قابل تحمل تره

کیوان : 1390/03/24

شادی من با نطرت کاملا موافقم ولی فکر می کنم برگزاری ازمون یه صورت تشریحی کارآمدتر از روش تستی است و مطمئن باش تعداد متقاضیان آزمون دکترا به یک ششم کاهش خواهد یافت .

کیوان : 1390/03/24

علی جان این ایمیل منهkdadras@yahoo.com اگه دوست داشتی ایمیل خودتو بده تا برات رزومه خودمو بفرستم . فقط به همین بسنده می کنم که رنبه کارشناسی ارشد من 3 بوده است و فارع التحصسل دانشگاه تهران هستم

مریم : 1390/03/24

سلام و تشکر از سایت مدیر... می خواستم بپرسم این خبری که می گن دوباره دانشجوی دکترا می گیرند و اسمش هم مازاد بر ظرفیت گذاشتند راسته؟ تو اخبار گفته بود از بهمن ماه امسال؟ ضمنا کنکور دکترای بعدی کی ؟ مدل سووالهاش عین کنکور قبلی؟

سلام. بله. از بهمن به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش می شود. کنکور بعدی دو بار برگزار می شود که اولین آن بر اساس برخی اخبار در آذر و بر اساس برخی اخبار در دی یا بهمن است و بعدی آن در فروردین یا اردیبهشت 91. تغییر یا ثابت بودن نحوه سوالات و حتی مواد امتحانی مشخص نیست

علی : 1390/03/24

سازمان سنجش چی کارست که بگه ظرفیت دو برابر؟؟؟ سازمان سنجش که ظرفیت ها رو معلوم نمی کنه. دانشگاهها باید بگیرن که اگه خواستن میگیرن و اگه نخواستن هم ...

دانشجوی ترم آخر : 1390/03/24

بابا جون دستور وزیر علوم که ظرفیت 2برابر بشه.

مازیار : 1390/03/28

لطف کنید دانش پژوهان عزیزی که ترازشون بالای 8000 بوده درصدهاشون رو روی سایت بگذارند یا برام ایمیل کنند manager_charisma@yahoo.com

nikoli : 1390/04/21

با سلام اگه میشه بگید کدوم کلاسهای تابستانی ارشد رشته اجرایی بهتره؟ماهان یا پارسه ؟کدوم استهدا بهتره؟ممنون
ما در مورد کلاسهای یک موسسه خاص که نظری نمی دیم. اصولا کلاس بستگی به استاد داره. شما باید اساتید خوب رو شناسایی کنید و در کلاسهای اونها در هر موسسه ای که تمایل دارید شرکت کنید. اگر در دروسی مشکل دارید می تونید در کلاس شرکت کنید، اما برای قبولی الزاما کلاس لازم نیست. ممکنه خودتون بتونید از پس درسها بر بیاید

وحید : 1390/05/04

با سلام، جواب آقا یا خانم "سوال": اگه دانشگاه تربیت مدرس گفته کارنامه ها را بیارید، قطعا" نمرات تراز و اگه یه کم انصاف داشته باشند، درصدهای کارنامه ها را در مصاحبه دخالت می دند! مشکل اصلی ما اطلاع رسانیهای بسیار دست و پا شکسته و ناکارشناسانه سازمان مثلا" سنجشه! سازمان سنجش گفته این نمرات (کارنامه) هیچگونه تاثیری در نتیجه نهایی ندارند ولی منظورش این بوده که خودش به طور مستقیم نمرات را دخالت نمی دهد ولی این نکته مهم و مستتر را ذکر نکرده که اگر دانشگاهها (که به احتمال قوی همه دانشگاهها) این نمرات را به عنوان بخشی از مصاحبه خود در نظر بگیرند و در نمره نهایی مصاحبه لحاظ کنند، مطمعنا" این نمرات نیز در گزینش نهایی تاثیر خواهند داشت!! ما همگی چوب بینظمی و بی مسوولیتی مسوولین محترم را می خوریم...!!!!!! با تشکر از صبر شما.

مرگلی : 1390/05/10

با سلام، یه راهنمایی میخواستم در مورد انتخاب رشته کارشناسی ارشد برای آزمون امسال:با توجه به اینکه رشته تحصیلی کارشناسی من رشته دیگه ای بوده، از بین رشته های مدیریت امور شهری و مدیریت کارآفرینی و رشته ارتباطات اجتماعی کدوم رشته ظرفیت پذیرش بالاتری داره ( قبولیش راحت تره )و بازار کارش خوبه؟ خواهش میکنم هرچه زودتر من رو در این زمینه راهنمایی کنید.با تشکر از عنایت شما

ما در خصوص ارتباطات اجتماعی اطلاعاتی نداریم. کارآفرینی ردیف استخدامی بسیار بسیار محدود (در حد صفر) داره. کسی که می ره کارآفرینی هدفش استخدام نیست، به دنبال راه اندازی کسب و کار خودش است. شهری هم بازار کار مرتبط خیلی زیادی ندارد.

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه