شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 04 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,736
بازدید دیروز: 26,409
بازدید کل: 158,539,423
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 84
کاربران حاضر: 85
کدخبر: 7271 زمان ارسال: سه شنبه 10 مرداد 1391 - 11:45 تعداد بازدید: 11238
نظرات داوطلبان درباره کنکور دکتری سراسری (نیمه متمرکز) سال 1391 رشته های مدیریت، کارآفرینی و آینده پژوهی

شما می توانید درباره میزان سختی یا آسانی سوالات، تقسیم بندی و زمان بندی دفترچه سوالات، کم یا مناسب بودن وقت، منابعی که سوالات از آنها استخراج شده بود و ... نظر دهید
توجه نمایید نظرات کاربران الزاما بیان کننده دیدگاه مدیران سایت نمی باشد

_________________________________________________________________________________

مطالب مرتبط:
پاسخنامه درس زبان انگلیسی کنکور دکتری سراسری سال 1391 - کلیه رشته ها (6000 تومان)
پاسخ تشریحی درس استعداد تحصیلی کنکور دکتری سراسری 1391 - علوم انسانی (5500 تومان)
پاسخ تشریحی دروس تئوری مدیریت، منابع انسانی و رفتارسازمانی کنکوردکتری91 مجموعه مدیریت
(4500تومان)
پاسخنامه تشریحی درس ریاضی آمار کنکور دکتری سراسری سال 1391 رشته مدیریت (5000 تومان)

نظرات کاربران
مریم : 1391/01/25

من الان از آزمون صبح اومدم. دروس تخصصی برگزار شد. 60 سوال از دروس ریاضی، آمار، رفتار، مبانی سازمان و منابع انسانی. تقریبا 30 تا ریاضی-آمار بود و 30 تا تئوریها. ریاضی اکثر سوالا از مشتق، دیفرانسیل و انتگرال. آمار با پارسال فرق داشت و سوالات حل کردنی اش بیشتر بود و از احتمال سوال زیاد بود. تئوریها و رفتار و منابع سوالات و گزینه ها طولانی بود.

میثم : 1391/01/25

منم همین الان از جلسه امتحان اومدم. این نظر منه اما به نظرم امتحانش نسبت به پارسال سخت تر بود. به خصوص تئوری ها که منبع سوالات چندان مشخص نبود. البته بعضی سوالات مثل طبقه بندی کنت بولدینگ آشنا بود اما بیشترشون برام نا آشنا میومد. در کل اختصاصی امسال نسبت به پارسال تخصصی تر و البته سخت تر بود.

داوطلب دکتری : 1391/01/25

من رشته تخصصی ام مدیریت نیست و سوالای تئوری ها برام بسیار سخت بود و اینجوری بگم که از 30 سوال 20 تاش اصلا به گوشم نخورده بود. سوالای ریاضی و آمارش خوب بود. لطفا دوستانی که رشته تخصصیشون مدیریته در مورد سوالای تئوری ها اظهار نظر کنند.

یه نفری : 1391/01/25

عجب آزمونی!! اصلاً تو این مملکت هیچ چی استاندارد نیست. تخصصیها که 180 درجه با پارسال متفاوت بود. سؤالهای ریاضیش بسیار وقت گیر و به نسبت مشکل بود. می تونید مقایسه کنید با سؤالهای ازمون ارشد که اون هم ریاضیش در سطح کارشناسیه. امار هم که چند تا سؤال از 15 تا از تقریب و براورد اومده بود. تئوریها هم که نه به پارسال نه به امسال. فکر کنم 90 دقیقه رو فقط واسه آمار و ریاضی باید می دادند.

مجید : 1391/01/25

18 سوال آمار و 12 سوال ریاضی که سوالات آمار بیشتر حل کردنی بودند. سوالات تئوری ها هم اصلا سر و ته نداشت. برای من که زیاد آشنا نبود برنامه ریزیشون اصلا مناسب نیست. برگزاری آزمون با 30 دقیقه تاخیر شروع شد. نکته آخر هم مربوط به برگزاری آزمون و فاصله بین دو تا آزمون صبح و بعدظهر هست، من که متوجه نشدم چرا اینقدر فاصله گذاشتن که خیلی از بچه ها اذیت بشن و مجبور بشن برگردن خونه هاشون، در صورتی که با برنامه ریزی درست می تونستن خیلی راحت و مناسب آزمون رو برگزار کنن ... نمی دونم تا کی باید این شرایط مزحک رو تحمل کنیم موفق باشید

دانشجوی دانشگاه تهران : 1391/01/25

با عرض سلام و خسته نباشید. سوالای آمار وقت گیر و بیشتر آزمون فرض،احتمال و رگرسیون و ضریب همبستگی ریاضی به سه دسته سوال تقسیم میشد، چندتا داده بودن که فقط وقتتو تلف کنه و جوابش بعد از 5 دقیقه شاید!!!در میومد (مثل سوال مشتق پارامتری) یه نعدادی هم وقت گیر و تعدادی هم استاندارد (در کل ریاضی توزیع سوالاش استانداردتر از آمار بود) بریم سراغ تئوری ها، فقط همینو بگم (به احتمال 99%) کسی که تئوری پارسال دکتری رو 70 تا 75 درصد زده بود،تئوری امسال حول و حوش 30 تا 35% میتونست بزنه- البته دوستان نگران نباشید،درسته که درصد شما ممکنه پایین باشه، اما شک نکنید برا 90% داوطلبا همین بوده، و یه پیش بینی! دروس اختصاصی: بالاتر از 50%=عالی بین 45 تا 50%=خیلی خوب بین 40 تا 45%=خوب بین 30 تا 40%=متوسط زیر 30 درصد=ضغیف البته این نظر شخصی منه موفق باشید

مریم.م : 1391/01/25

من هم با اینکه وقت برای خواندن رفتار و منابع زیاد گذاشته بودم اما سوالات برام عجیب بود. نمیدانم منابعش کدام کتابها بود. این خیلی بده که هر سال با سال قبل اینقدر فرق بکنه. نمیشه براش برنامه ریزی کرد

رادا : 1391/01/25

سلام دوستان عزیز... همگی خسته نباشین. به نظر منم تئوری و زبان (2 تا متن آخرش) سخت بودن... امار و ریاضی معمولی و gmat ساده بود... فکر کنم با این وضع سوالا خوندن با نخوندن زیاد فرقی نمی کرد ...

mehrnaz : 1391/01/25

سلام ...من هم همین الان از امتحان بعد از ظهر آمدم .والله خیلی جالبه سوالات امسال خیلی سخت تر از پارسال بودو کاملا" با سال گذشته فرق داشت.زبان متنهای خیلی طولانی بود که خیلی وقت می گرفت خوندنشون .نمیدونم بقیه چه کردن اما من که 100%ردم.با آرزوی موفقیت برای بقیه

مهدی : 1391/01/25

با سلام.این هم یک جنبه دیگر از مدیریت ضعیف کشور دز امر برگزاری آزمونی مهم!!!به نظر من این آزمون به هیچ وجه معیار مناسبی برای سنجش سطح علمی شرکت کنندگان نبوده و متاسفانه شاهد برگزاری آزمونی خارج از سطح استاندارد بوده که نسبت به سال قبل نیز تفاوت بسیاری داشته است. بنده نیز معتقدم که کاری کردندن که خیلی از بچه ها اذیت و ناامید بشن ، در صورتی که با برنامه ریزی درست می تونستن خیلی راحت و مناسب آزمونی استاندارد و علمی رو برگزار کنن ... نمی دونم تا کی باید این شرایط مزحک رو تحمل کنیم ...

پریسا : 1391/01/25

من در حد استعداد تحصیلی خودم به این نتیجه رسیدم که سازمان سنجش خیلی دوست داره مثلا داوطلب غافلگیر کنه و لذت کودکانه ای از این کارش میبره. نمی دونم این فقط نظر منه یا بقیه هم موافقن؟ اومدن درسای تخصصی رو دو قسمت لیسانس و ارشد کردن. بعد هر کدومشونم مجزا معرفی کردن. یعنی مثلا آماروریاضی رو با هم ننوشتن، یا رفتار و منابع رو. بعد یهو سر جلسه آدم جا می خوره که با چه منطقی اینجوری سوال دادن! که سوالات منابع و رفتار و تئوری یه طرف، ریاضی آمارم یه طرف. من انتظار داشتم تعداد سوالای همه درسا مساوی باشن چون ضرایبشون با هم مساوی اعلام شده بود.

سها : 1391/01/25

من تازه از آزمون بعد از ظهر اومدم. از آزمون صبح آمار و ریاضی خیلی وقت گیر بود به اضافه اینکه پراکندگی سوالات نامعقول بود. ولی فکر میکنم نسبت به تئوریها و منابع و رفتار بهتر بود. این سه تا درس اصلا مشخص نبود از کدوم منبع سوال اومده فکر کنم باید یه 20 تا کتابی می خوندیم تا می تونستیم جواب بدیم. زبان خیلی خیلی سخت بود. من خودم زبانم خوبه کتاب هم ترجمه کردم ولی همه رو با شک زدم فقط هم تا سوال 75 رسیدم جواب بدم. فوق العاده وقت گیر بود. هوش از همه بهتر بود. من پارسال شرکت نکردم ولی نمونه سوالاش رو دیدم خیلی بهتر از امسال بود.

هدا : 1391/01/25

زبان و تئوریش خیلی سخت بوود

حمید : 1391/01/25

با عرض سلام و خسته نباشید سوالات ریاضی و امار که خیلی وقت گیر بدوند تیوری و رفتار هم که گنگ زبان سخت و GMAT معمولی در کل حیف آن همه وقت حرام شد

بهزاد : 1391/01/25

واقعا آقایان طراح سوال تو غافل گیر کردن شرکت کننده ها هر سال بهتر از سال قبل عمل می کنند. من که امسال خیلی با آمادگی شرکت نکردم و قصدم این بود که فقط واسه آشنایی با نحوه سوالات شرکت کنم اما به کلی از کرده خود پشیمان شدم چرا که به این نتیجه رسیدم که آمادگی واسه آزمونی که هیچ مبنای عقلایی نداره، اشتباه محضه...

آریا : 1391/01/25

آمار و ریاضی وقت گیر بود تئوری هم واقعا سخت بود، از منابع اصلی و معروف 4-5 تا سوال بیشتر نیومده بود زبان هم نسبت به پارسال خیلی سخت تر بود

حسین کارافرینی : 1391/01/25

من کارافرینی شرکت کردم ازمون صبح 60 تا سوال بود از هر درس دقیقا 15 سوال کارافرینی تیوری روش تحقیق امار خدایش کارافرینیش 10 تا سوال خوب و روان داشت بقیه درسها هم بد نبودن

محمود : 1391/01/25

سوالات ریاضی و آمار ساده اما وقت گیر بود. رفتار و تئوری چندان منبع مشخصی نداشت و سخت بودو جی من و زبان به نسبت سال گذشته بسیار سخت تر بود.

پریسا : 1391/01/25

بعد دوستان من یه سوالی دارم اگه مسخره اس به بزرگی خودتون ببخشید: ماکسیمم واریانس چه صیغه ایه؟

رتبه ی ٧ مدیریت پارسال : 1391/01/25

امسال تئوری خیلی لجام گسیخته بود. امار و ریاضی نسبتا خوب. زبان در حد ام بی ای و خوب مسلما سخت و جی مت هم تعداد سوالاش خیلی زیاد بود و هم خیلی سخت تر از همیشه. بهرحال ارزوی موفقیت براتون دارم

داوطلب دکترا : 1391/01/25

سلام من امسال بار دومم بود شرکت کردم سوالها یه 180 درجه ای با پارسال شاید هم بیشتر فرق می کرد من که هرجی کتاب تئوری خوندم نتونستم چیزی جواب بدم واقعا حیف وقتی که گذلشتم

نصیری محمد رضا : 1391/01/25

با عرض سلام و خسته نباشید کار افرینی سازمان و مدیریت :20 سوال خوب روش تحقیق و آمار : 20 سوال خوب کارافرینی : 20 سوال خوب زبان : 100 سوال متوسط استعداد تحصیلی : 60 سوال خوب دروس تخصصی نسبت به سال قبل اسانتر بود زبان سخت تر از سال قبل استعداد نیز کمی سختر از سال قبل اگر منابع را دقیقا اعلام کنند سوالات استاندارد تر خواهد شد به هر حال بایستی از سازمان سنجش بخاطر زحماتی زیادی که می کشند تشکر کرد سال به سال بهتر می شود موفق باشید

دانشجو دانشگاه تهران : 1391/01/25

زبان واقعا سخت بود (من زبان ارشد رو 66 زدم) ریاضی و آمار وقت گیر بود .جی مت هم وقت کم اوردم و فقط 42 سوال رو تونستم جواب بدم.خوشحالم که دیگه واسه هیچ کنکوری تو ایران وقت نمی ذارم هر چند دیر به این نتیجه رسیدم.

داوطب : 1391/01/25

سلام. به نظر من سطح آزمون بهتر از پارسال بود و بهتر می شد با اون توان علمی داوطب ها را سنجید. چند تا از سوالای جی مت وحشتناک بود. سرم درد گرفت. ریاضی آسون ولی وقت گیر بود. آمار به غیر از ماکسیمم واریانس که اسم مبارکشم به گوشم نخورده بود آسون بود. تئوری و رفتارم راحت بود و علمی تر از پارسال. منابع انسانی یه خورده سخت بود. توکل بر خدا، ایشالله هرکی بیشتر زحمت کشیده بره مصاحبه

علیرضا : 1391/01/25

سلام... من امسال بار دومی بود که تو این آزمون شرکت کردم... واقعآ حالا میفهمم که چقدر کار اشتباهی کردم که این همه وقت صرف کردم!!! سوالات تئوری بد نبود... آمار و ریاضی واقعاً سخت بود... زبان هم فوق العاده سخت بود... جی مت هم تقریباً ساده بود در کل آزمون کاملاً متفاوت با سال قبل بود... بهتر نیست این آقایون سازمان سنجش کمی بیشتر برای داوطلبان ارزش قائل بشن و یه رویه مشخص رو برای آزمون در نظر بگیرن؟؟؟

دکتر سنجش زاده : 1391/01/25

در کل استاندارد نبود و غافلگیر کننده بود. انشالله سال بعد یا حتی سالهای بعدتر...

من : 1391/01/25

سلام.میشه بگین منابع رو از کجا باید بگیریم.آیا هر سال سازمان سنجش معرفی میکنه یا نه؟برای سال دیگه چه کتاب هایی باید بخونیم؟

وحید : 1391/01/25

من فقط میتونم بگم هر کی میانگین 60 بزنه نفر اول میشه حالا ببینید

آذر : 1391/01/25

سلام.با اظهارنظر شما دوستان از یه طرف خوشحالم که همه تون با سختی سؤالای تئوری و زبان و البته ریاضی موافقید و از طرف دیگه واسه خودمون متأسفم که اسیر سلیقه های مسئولینیم.موفق باشین

سپیده : 1391/01/25

من تئوریها رو خوب زدم اما ریاضیش برام سخت بود فرمول رو می دونستم اما هر کاری میکردم به جواب آخر نمی رسیدم!! دروس بعد از ظهرم که خیلی بد بود زمانش خصوصا برای استعداد تحصیلی که ساعت 5 دادند اخه با اون ذهن خسته کی میتونه بدونه نسیم و مریم و زهرا کفشاشونو کجا میزارند؟

شوک زده : 1391/01/25

سلام به بچه ها من امسال سال دومم بود که آزمون دادم سال قبل تئوری در حدی ساده بود که شک کرده بودم این آزمون دکترا باشه که با شه.اما امسال که با آمادگی کامل شرکت کرده بودم و حدود 10 تا کتاب مهمو از رفتار سازمانی و تئوری و منابع خونده بودم فقط چند تا سوالش برام آشنا بود. حیف از این همه وقت و انرژی که برای خوندن این همه کتاب گذاشتمو اصلا ازشون سوال نیومده بود اگه کسی فهمید منبع این سولات چه کتابی بوده به هم بگه؟

پیراسته : 1391/01/26

سلام من اصلاً نخونده بودم ولی برام جالب بود که حتی یک سوال آشنا هم تو همه درسها ندیدم

jamal k : 1391/01/26

واقعا حیف این پول ثبت نام و وقتی که گذاشتیم...

نیما : 1391/01/26

با سلام . اول بگم من اصلا نخونده بودم . ریاضی متوسط به بالا بود . آمار متوسط بود ولی یه چن تا سوام مثل ماکسیمم واریانس رو تا حالا ندیدم و نشنیدم. :دی تئوری هم چون نخونده بودم فکر می کنم سخت بود. ولی زبان رو امید داشتم که خیلی خیلی لغات سنگینی داشتو گرامرش هم سخت بود . ولی کلوز تست آسون بود. از متن ها هم ۳ تا متوسط به پایین بود بقیه سخت. تست هوش هم یه ۱۰-۱۲ تا سوال آبدار داشت ولی بقیش خیلی آسون بودن. در کل امیدوارم به نتیجه . با آرزوی موفقیت برای دوستان. شاد و سربلند باشید.

مهریار : 1391/01/26

ریاضیش آسون بود شب قبل آزمون دو ساعت تست های دو سال اخیر ارشد رو زدم همون جور بود سئوالات... آمار مبحث رگرسیون بیشتر در حوزه اقتصاد سنجی که از واحدهای درسی بچه های اقتصاد بود ولی بقیه اش خوب بود.... زبان دقیقاً همون پیش بینی که تو یه کتاب مطالعه کردم همون جور اومد ولی سخت بود... استعداد تحصیلی هم که ته خنده و جوک بود در کل اونم یه یه ربع وقت بیشتر میاوردم ملالی نبود... تئوری و رفتار و منابع هم که با نظر بچه ها موافقم و ریسک نکردم اونایی که صد در صد مطمئن بودم زدم... یه سئوال منابع انسانیش تو کتاب ماهان بود:))خوب شد پولم هدر نرفت:)) حالا اینجا هم قبول شدیم مصاحبه اصل کاریه... به هر حال جدا از دکتری و اینا روحیه پژوهش و تحقیق رو فراموش نکنیم.. قربون همه بچه های گل مدبربت

شاگرد اول دانشکده مدیریت دانشگاه تهران : 1391/01/26

بچه ها من حدود 3 ماه برای کنکور دکتری خوندم ، بزارید براتون از دیگران ( رتبه های برتر کنکور ارشد) و خودم بگم. سوالات ریاضی وقت گیر بود و فقط قصد اذیت کردن دانشجو رو داشتن سوالات امار کاملا مشخص بود که ازامار 2 سوالات زیادی می اد همه بچه های دانشگاه تهران تقریبا منابع یکسانی رو می خونند ( مثلا رفتار پیشرفته های دکتر رضاییان و رفتار دکتر قلی پور) ولی متاسفانه چند تا بیشتر از اینا نیومده بود. همه بچه های دانشکده ما برای منابع کتاب پیشرفته دکتر قلی پور رو خونده بودن که فقط 2 تا سوال از کتابش اومده بود و مابقی سوالات اصلا معلوم نبود که از کجا اومده، حالا یه چند تا هایی هم از کتاب الوانی و ... بعد از ظهر هم که به نظر من زبانش متوسط به بالا بود استعداد تحصیلی هم که تا اون سوالای استدلال منطقی خوب بود و بعد از اون دیگه ادم سر گیژه می گرفت( بعضی سوالای راحت و بعضی هاش سخت) از بعد از ظهر تا حالا تقریبا تمام بچه های اصلی و رقبای اصلی دانشگاه تهران با من تماس گرفتن تا صحبت کنیم و ببینیم که چکار کردیم. خوشبختانه هممون مثل هم زدیم. تقریبا اگه کسی تونسته باشه از 60 سوال تخصصی ،30 سوال رو مطمئن زده باشه، از ازون صبح خیالش راحت باشه.ولی به نظر من 40% در ازمون تخصصی بسیار بسیار عالی. من یه دوستی دارم توی دانشکده که تئوری ارشد سال 89 را 96% زده بود و تیوریش عالیه، وقتی ازش پرسیدم که چیکار کردی تئیوری رو، گفت همه گزینه ها رو با شک زدم یعنی 30 تاش رو و ریاضی و امار رو هم 3 تا زده بود. دوستان چندان نگران سختی سوالات نباشید

عادل : 1391/01/26

یه سوال: سوالات تخصصی نمره منفی نداشت؟

دانشجوی دانشگاه تهران : 1391/01/26

با عرض سلام اما بعد از ظهر، سوالای زبان وقت گیر، مقایسه درک مطلب امسال با پارسال دقیقا مثه تئوری مدیریت امسال با پارسال هستش- سوالای GMAT هم دوستان دست اندرکار مثه اینکه پارسال بهشون بر خورده بود 40 سوال 120 دقیقه و طبق یک قاعده سر انگشتی به این نتیجه رسیدن که حالا یه 20 تا سوال بریزیم روش (آزمون و خطا و ما هم موش آزمایشگاهی) حالا همه اینا به کنار، بچه های مدیریت مالی 4 سال لیسانس،2 سال ارشد شنا کردن، اما امروز امتحان تیر اندازی دادن برای اینکه برن دکترای شنا بگیرن!!!!!! حتی یک درس "تخصصی" در آزمون "دکترای" یه رشته (مدیریت مالی) نیست، تناقض ازین بالاتر؟ چه کسایی تصمیم گیری میکنن؟ و این فکر به ذهن انسان میرسه که اگر ما هم یه روز دکترااااای مدیریت شدیم، با این "ظرافت"، "دقت" و "اهمیت" برای سرنوشت دیگران تصمیم میگیریم؟!!!! با تشکر از تمام کسایی که برای اینکه همه بگن آزمون دکترا سخت بود، یعنی ما داریم دکتر میگیریم،آآآآرره.... به این الکیا نیست، همه؛ حتی خودشونو غافلگیر میکنن-

پیمان : 1391/01/26

سلام. امسال در مقایسه با پارسال تئوریها از منابع مختلفی طراحی شده بودن که به نظر من هر کسی منابع بیشتری رو خونده بود میتونست به راحتی جواب بده که البته به نظر خودم این نوع طراحی سوال عادلانه تر از نوع پارسال هست.اگه دوستان نمونه سوالات پارسال رو مشاهده کرده بودن متوجه میشدن که اصلن درست نیس که یه نفر فقط با مطالعه کتاب مبانی سازمان دکتر رضاییان 96 درصد تئوری هارو بزنه.....در مورد بقیه دروس ازجمله ریاضی که اصلن فکر کنم هدف سازمان سنجش دادن ضد حال زدن به داوطلب ها بود، چون اصلن با کل 1.5 ساعت وقت آزمون نمیشد کاریشون کرد چه برسه به نیم ساعت..... البته نظر شخصی من اینه که میانگین نمره ریاضی فک نکنم تو کل کشور به 12 درصد برسه... پس میشه گفت کسی که هیچی نزده زیادم ضرر نکرده.... البته اگه وقتشو به آمارو تئوریها اختصاص داده باشه.... آمار بد نبود یعنی اگه کسی کتاب کارشناسی ارشد ماهان رو خونده بود میتونست به راحتی 70 درصدو داشته باشه... زبان که جای خود دارد... نسبتاً سخت و بسیار وقت گیر.... من که نتونستم بیشتر از 70 تا سوالو جواب بدم... استعداد تحصیلی هم آسون بود ولی نمیشد به کل سوالات در 120 دقیقه جواب داد... من با همه سرعت عملی که به کار بردم نتونستم بیشتر از 35 تا رو بزنم البته 35 تایی که مطمئنم حداقا 33 تاش درسته.... از دوستان میوام اگه مطلبی که نوشتم رو خوندن نظراتشونر ارائه بدن... یعنی به نظر اونایی که خوب نوشتن اگه کسی میانگین کل دروسو حول و حوش 45 درصد زده باشه میتونه قبول شه یا نه.... با آرزوی موفقیت برای اونایی که مستحق قبول شدن هستن.....

خسته : 1391/01/26

واقعا خستگی هر چی درس خونده بودم به تنم ماند. با این وضع در هم بر هم سوالات به نظرم چاره ای جز دانشگاههای خارجی باقی نمیمونه چون تا این آزمون به یک وضع ثابت و استاندارد برسه ما دیگه پیر شدیم!

علی : 1391/01/26

ناهار چی بود؟! من نتونستم بیام امتحان البته با تجربه سال قبلدر مصاحبه ها دیدم بالفرض رتبه تک رقمی هم بیارم سودی نداره،اصلا نیام بهتره!!

حسین : 1391/01/26

سلام به جرات می توان گفت طراح سوال ریاضی و آمار در مدت زمان تعیین شده خودش نمی تواند به سوالات پاسخ دهد. سختی سوالات ریاضی به کنار اما محاسبات غیر روند که نیاز به ماشین حساب داشت بسیار وقت گیر بود. با این وضعیت دوستان مهندسی و کسانی که زبان هایشان خوب است قبول می شوند و همان قصه پارسال به نوع دیگر تکرار می شود.

نخوانده ملللللللللللللا : 1391/01/26

با سلام وعرض ادب امار خیلی خوب بود .انتظار چنین سئوالاتی می رفت.تئوری ها و رفتار سر وته نداشت و معلوم نبود از چه منابعی هست و منظور طراحان از این کار چی بوده گرچه بیشتر از کتاب دکتر رضائیان بود.زبان سخت اما بد هم نبود هوش افتضاح بود .ریاضی هم اصلا نردم گرچه یکی دوتا رو حل کردم دیدم به نتیجه ووقتی که باید گذاشت نمی ارزه.موفق باشید.همه قبول میشن نگران نباشید.لووووول

مشاور روش تحقیق : 1391/01/26

سازمان سنجش اعلام کرده بود که آزمون آمار، ریاضی و تئوریها در حد دروس کارشناسی و رفتار و منابع انسانی پیشرفته در حد کارشناسی ارشد. اما متاسفانه اینطور نشد و این دروس در حد دکترا برگزار شد. خب چرا از اول نگفتن در حد دکترا آماده بشین؟ فرم آزمون زبان با پارسال فرق داشت و برای همین سطح سوالات سخت کرده بودن . به نظر من اگه کسی بتونه در مجموع 40 درصد بزنه قبول میشه. موفق باشید

رو دست خورده: : 1391/01/26

سلام عزیزان. کسی میدونه تعداد پذیرش چند نفره کلا؟ چرا هیچ اطلاع رسانی نمیکنن چند نفر کلا قبول میشن تکلیفمون بدونیم؟

سامان : 1391/01/26

سلام به همگی. دیروز هم این امتحان نیمه متمرکز آقایون را دادیم. ولی واقعا برای بعضی از سوالاتشون متاسفم که آنرا در کنکور دکترا میارن. در کل درس آمار بد نبود. البته من ریاضی ها شو نتوستم بزنم.تئوری هم خوب بود اما به نظرم باید تعداد سوالات تئوری را زیاد کنند. در ضمن چند تا سوال تئوری خیلی گیج کننده بود. فکر کنم بهترین قسمتش زبانش بود ولی اما استعداد تحصیلی فاجعه بود. من آخرش که سردرد گرفتم و نتونستم به همه آنها جواب بدم.

خلایق هرچه لایق : 1391/01/26

سلام پارسال مدیریت و امسال آینده پژوهی و معلوم نیست سال دیگه در کدام خانه را باید زد . با 9ماه مطالعه متناوب و سه ماه خواندن پیوسته و خراب کردن عید و سیزده بدر و ... . به هر حال چاره ای نیست ... تا شقایق هست زندگی باید کرد .

وحید : 1391/01/26

آخه یکی به من بگه ریاضی از کی شده درس تخصصی مدیریت؟آخه بی انصاف ها ما ریاضی 2 تا پاس کردیم اونم ترم اول و دوم لیسانس

سیدجواد : 1391/01/26

برادران وخواهران جمیعاصلوات بفرستید/من که راضی نبودم حدودا 20 درصدراهم شانسی رجمابالغیب زدم /3/3 می بینمتان

ص.ک : 1391/01/26

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستای عزیزم. من کارآفرینی شرکت کرده بودم. کلا آزمون صبح خیلی معقول بود و برای افرادی طرح شده بود که دانش کارآفرینی داشته باشند. چندتا سوال اول مبانی مدیریتش برام خیلی ناآشنا بود ولی سوالات کارآفرینی عالی و سوالات آمار و روش تحقیق که در حد کارشناسی ارشد طرح شده بود خیلی خوب بود و لی وااااای از آزمون بعدازظهر که داشتم بالا می آوردم(البته گلاب به روتون). خسته کننده، طولانی، زبان سخت، نصف سوالای هوش آدمو آنچنان میپیچوند که دلم میخواست داد بزنم:) امیدوارم همه امتحانشونو خوب داده باشند و نتیجه، راضی کننده باشه ولی چیزی که من بهش رسیدم اینه که اگه با دانش خودمون که از لیسانس و فوق یادمونه توی این آزمون شرکت کنیم نتیجه بهتری میگیریم تا اینکه وقت نازنینمونو بزاریم و هربار منابعی رو بخونیم که اونسال مورد پسند سازمان سنجش نیست.

مسلم : 1391/01/26

با سلام وحید : من با دکتر الوانی صحبت کردم گفتم چرا این کنکورها را بدین صورت میگیرن.ریاضی و امار ضریب 4 مگه دروس تخصصی ماست!!! تازه می بایست گرایش های مدیریت را از هم تفکیک میکردن که گفتند این آزمون ها را کسانی طراحی میکنند که مهندسی میخونن!!!!!

وحید : 1391/01/26

با عرض خسته نباشید به تمامی دوستان، سطح اطلاع رسانی سازمان سنجش و وزارت علوم برای چنین آزمونی اصلا قابل قبول نبود،سردرگمی داوطلبان برای منابع،تفاوت سطح سوالات سال گذشته و امسال نشانگر چنین موضوعی است.من با اینکه پایه ی مهندسی داشتم اما به نظرم سطح سوالات ریاضی و آمار با زمان در نظر گرفته شده اصلا سازگاری نداشت،سطح و منابع سوالات تئوری و منابع و رفتار با سال گذشته کاملا متفاوت بود،زبان بسیار سخت و متفاوت از سال گذشته و سرانجام اینکه زمان پاسخگویی به سوالات هوش (5 عصر و خستگی چنین آزمونی) اصلا مناسب و کارشناسی شده نبود،وقتی کاملا خسته هستی تازه می خواهند سطح هوش داوطلب را بسنجند. با آرزوی روزی که برای تصمیم گیری راجع به دانشجویان(آن هم در سطح دکترا) با آنها هم مشورت شود. موفق باشید.

امیر : 1391/01/26

با سلام به همگی . واقعاً آزمون نفس گیری بود . همه رو غافلگیر کرد اول اینکه همه فکر میکردن سوالات اختصاصی به میزان مساوی میاید که عملا چنین نشد و ریاضی و آمار تعدادش بیشتر شده بود . دوم اینکه سوالات تئوری و رفتار و منابع انسانی قابل تفکیک نبود و در هم آمیخته بود . سوم اینکه آزمون زبان واقعا سخت بود و استعداد تحصیلی خوب بود . چهارم اینکه نوبت صبح 90 دقیقه و بعداز 240 دقیقه با هم متناسب نبود ای کاش نصف به نصف میکردن تا شرکت کنندگان در بعد از ظهر دچار کسلی و خستگی نشن در کل میشه گفت که اگه کسی واقعا میخوند میتونست نتیجه بگیره . بهر حال آرزوی موفقیت برای همه شمار رو دارم .

وحید : 1391/01/26

بچه ها یه بیشنهاد دارم.ایمیل اساتید معروف رو پیدا کنیم به اونا بگیم تا اونا به سازمان سنجش بگن این سوالات استاندارد آزمون phdنیست تا حداقل برا سال بعد دیگه تکرار نکنن

علیرضا : 1391/01/26

سلام به همگی من یه علیرضای دیگه ام غیر از اون عزیزی که بالا پیغام داده. من واقعاً نمی دونم چرا باید هر بار از یک طرف بام بیفتیم. آزمون سال گذشته آنقدر آسان بود که همه از دانشجو و استاد ایراد می گرفتند . حتی یادم می آید بعضی دانشگاه ها گفته بودند هرکس برای مصاحبه معرفی شود احتمالا از او آزمون جداگانه هم خواهیم گرفت . چون سطح سوالات سازمان سنجش پایین بوده . آن وقت این از امسال. وضعیت گروه مدیریت را مرور کنیم: صبح یک ساعت و نیم برای 60 تا سوال.تقسیم سوالات به این شکل که 30 تا سوال ریاضی و آمار( نامرتب و درهم برهم) 30 سوال هم برای درس های اصلی رشته مدیریت شامل تئوری ها و رفتار سازمانی پیشرفته و منابع انسانی پیشرفته. همین جا یک سوال آیا این تقسیم بندی تعداد درست است. درس اصلی مدیریت کدام است. برای این 30 سوال دوم، من بالای 20 جلد کتاب خواندم. رشته ارشدم هم مدیریت اجرایی بوده و شهریور 90 فارغ التحصیل شده ام. ولی خیلی از سوالات اصلا برایم آشنا نبود. آزمون بعد ازظهر: 4 ساعت آزمون تستی برای زبان با ضریب 2 و جی مت با ضریب 1. سوالات زبان برای چرخ کردن داوطلب طراحی شده بود. تا وسط سوالات که می رفتی دیگر فسفری باقی نمی ماند. متون بسیار پیچیده ( حتی برای من که کار ترجمه هم می کنم.) آن هم ساعت آزمون و نوع سوالات. 40 سوال درک مطلب با 8 متن و هر متن 5 سوال. متن آخری 60 خط بود . موضوعات متن ها که هرکدام جدا از متن دیگر بودند و به عجیب ترین مسائل علمی می پرداختند. مثلا برای 5 سوال آخر میانگین 6 دقیقه وقت داشتیم، باید 60 خط را می خواندیم و به 5 سوالی که هرکدام مراجعه مجدد به متن می خواهند هم وقت می گذاشتیم. تا مثلا ببینیم ضمیر "it " به کدام اسم بر می گردد. مجموعا سوالات من از دوستان سازمان این است: 1- چرا صبح که هوا و بقیه شرایط بهتر است 60 سوال و 90 دقیقه و بعد از ظهر 160 سوال و 240 دقیقه؟ با کدام انرژی؟ 2- آیا در رشته مدیریت سوالات مدیریت کمترین سهم را باید داشته باشند؟ این آزمون زبان بود + مدیریت یا آزمون مدیریت + زبان عمومی؟ 3- منابع طرح سوال چه بوده ؟ دبیر ریاضی می شناسم که نتوانسته ریاضی را خوب جواب بدهد.مدیریت هم که برای من نا شناخته و نامفهوم بود؟ 4- با این شکل سوالات، به نظر شما قرار است کسی که مطالعه و مقاله و کار علمی دارد قبول شود یا کسی که اتفاقی ثبت نام کرده و آمده سر جلسه؟ ظاهر امر که به نفع دومی بود. نمی دانم برای سال آینده چه بکنیم. باید تا چهار ماه مانده به آزمون هیچ کاری نکنیم تا ببیبنیم این بار چه تصمیمی می گیرند یا اصلاً باید به دکترا در کشور خودمان فکر کنیم یا نه؟ خیلی آزمون بدی بود . متاسفم.

محسن : 1391/01/26

واقعا معنای آزمون تخصصی تر از پارسال چیست؟ تئوری های مدیریت 30 سوال آمار و ریاضی 30 سوال زبان 100 سوال استعداد تحصیلی 60 سوال ما که معنای تخصصی تر از پارسال را متوجه نشدیم!!!!!!!!!!

ص.ک : 1391/01/26

وحید: ایمیل زدن به استادا و درگیر کردن اونا تو این مسخره بازی کار بچگانه ایه. البته ببخشیدا. مگه سازمان سنجش به حرفای شما و منو اساتید گوش میکنه؟ مگه پارسال همین اساتید کم اعتراض کردند؟ مگه دانشجوها و داوطلبا کم اعتراض کردند؟ اتفاقا امسال سازمان سنجش با این آزمون خواست به دانشگاهیا ثابت کنه که بابا منم هستم... منم میتونم... هرسال افتضاح تر از پارسال. به هرچیشون که اعتراض میکنی سال دیگه یه گوشه دیگه از کار می لنگه. بنابراین اساتید خودمونو مسخره اینا نکنیم که ارزش نداره

یاسر- MBA : 1391/01/26

با سلام بنده مدیریت دادم؛ پارسال زبان و GMAT رو 80 زده بودم بدون هیچ گونه امادگی اما امسال کاملا متفاوت بود! خدمت دوستانی که از آسونی GMATتعریف می کردند باید عرض کنم بنده تا حالا بیش از 10-20 آزمون داخلی و بین المللی GMAT داده ام و به جرات می تونم بگم مزخرف ترین و غیر استانداردترین آزمون دیروز بود. در عین حال می بایست زبان و GMAT صبح برگزار میشد چون تمرکز و آزادی ذهن فوق العاده روی GMAT مهمه بقیه درس ها هم تئوری بسیار سخت تر از پارسال، ریاضی و آمار به نسبت ساده اما بسیار وقت گیر (زمان استاندارد سوالات تحلیلی 3 دقیقه است نه 2 دقیقه!!! ) سخن پایانی! آرزوی موفقیت برای همه دوستان

خسته دل : 1391/01/26

سلام به همگی به نظر من سوالات امسال بسیار شگفت انگیز، غیراستاندارد و البته آشفته بود. غیر از خودِ سوالات و سطح سادگی یا سختی آنها، مهمترین مشکل این آزمون زمان بندی و برنامه ریزی آزمون بود. بعید می دونم هیچ نخبه ای حتی خود آقایون طراح سوال البته فرض بر نخبه بودن آنان باشد، خود بتوانند در زمان مقرر حتی با دانستن پاسخ سوالات از قبل، به کلیه سوالات پاسخ دهند. خلاصه که همه چیز دلسرکننده و ناامیدکننده بود. ضمناً ایراد دیگر این آزمون آن بود که برای دوستانی مثل من که هیچ کدوم از منابع امتحانی (غیر از رفتار) جزء دروس تخصصی کارشناسی و ارشد نبوده است، تحیر بیشتری وجود دارد.

کلافه : 1391/01/26

با سلام به نظر من اکثر سوالای تئوری بیشتر فلسفی بودن و برا یه دانشجوی دکترا که میخاد ازمون جامع بده مناسب بودن نه کسی که تازه میخاد وارد مقطع دکترا بشه . همینطور سوالای آمار و ریاضی که برخلاف گفته آقایون بالاتر از حد کارشناسی بود. البته یکی دو تا سوالای ریاضیو میشد حل کرد ولی چون خیلی وقتگیر بود آدم انگیزشو از دست میداد که حلش کنه.بهرحال من خونده بودمو رفتم سرجلسه ولی بازم مثل پارسال که آمادگی نداشتم هیچ نتیجه ای نگرفتم.

وحید : 1391/01/26

به خدا این آزمون فقط قصد اذیت کردن ما داوطلب ها و اساتیدی که پارسال اعتراض کردن رو داشتند.بابا مگه میشه یه نفر از امتحان راضی نباشه.من از هر کی میپرسم این نظرو دارن.من 5 ماه خودم درس خوندم و هر روز 8 ساعت به خدا.حیف.من منابع انسانی 5 کتاب رفتار 8 کتاب و منابع 7 کتاب خوندم.آخی چرا باید این کاره با ما بکنن

محمد : 1391/01/26

من لیسانسم ریاضی است . ولی برا ریاضی و آمار وقت کم آوردم . دردمونو به کی بگیم باز مثل پارسال تخصصی با ضریب 4 90 دقیقه و عمومیها با ضرایب 1 و 2 240 دقیقه؟؟؟؟؟

parisa : 1391/01/26

اصلا ریاضی چه ربطی به دکترای مدیریت داره/ من که هیچی نزدم. آمارش سخت نبود و یک سوم سوالش مربوط به احتمال بود و یک سوم هم رگرسیونو همبستگی. استعداد تحصیلی افتضاح بود آخرین زمان راهم به اون اختصاص داده بودند که اکثرا کشش حل کردن نداشتند و خسته بودند. فاصله ی بین دو امتحان خیلی زیاد و خسته کننده بود. در کل فکر نمی کنم ارزش شرکت کردن را داشته باشه.

پریسا : 1391/01/26

سازمان سنجش معلومه که فقط به پول ما چش دوخته. آینده ما و زمان ما کوچکترین اهمیتی براش نداره. یه بار وقت ثبت نام یه بار برا انتخاب رشته یبار برا تکمیل ظرفیت. تازه روشون نشد دیگه برا گرفتن کارت پول بگیرن که جای تشکر داره. ما حاضریم هر سال ۵۰ _ ۶۰ تومن بریزیم به حسابشون ولی دس وردارن، آزمون نگیرن. دعاشونم می کنیم.

محمد.م : 1391/01/26

سلام به همه دوستان من که 6 ساله دارم مدیریت میخونم بعضی از سوالای مدیریت به چشمم نخورده بود تا حالا معلوم نبود از کجا طرح کردن سوالای زبان واقعا سختو وقت گیر بود بعضی از دوستان میگن در حد تافل... استعداد تحصیلی ولی خوب بود من از 60 تا 50 تاشو زدم در کل ایشالا که همه موفق باشن تو اعلام نتایج

صیدزاده : 1391/01/26

با سلام به نظر اینجانب آزمون دکتری نیمه متمرکز مدیریت با این شیوه که برگزار میشه به چند دلیل زیر غیراستاندارد می باشد : 1 ) بعضی از منابع آزمون مثل ریاضی چه استفاده ای برای دانشجوی دکتری مدیریت دارد ؟ 2 ) رشته مدیریت شامل گرایشهای مختلفی می باشد و نمی توان چند منبع مشترک بین همه این گرایشها به عنوان منابع معرفی کرد؟ 3 ) در آزمون امسال از دروس تخصصی شامل تئوریها، منابع انسانی و رفتار 30 سئوال و از دروس غیرمرتبط دیگر مثل ریاضی به تنهایی 12 سئوال آمده بود؟

میبدی : 1391/01/26

بابا ما رشتمون مدیزیت رسانه است تا حالا ریاضی نخوندیم نه تو کارشناسی نه تو ارشد. بعد تو امتحان دکترا باید ریاضی که تا حالا رنگی ازش ندیدیم رو بزنیم. واقعا این مسیولین چه جور مدیری هستن. حتما قبلاهم همینجوری امتحان می گرفتن که این مدیرها ازش بیرون اومدن¿¿؟؟!!!!!!

آرتیمیس : 1391/01/26

دکترا دکترا میگن اینه...این آزمون که آشفته بازار بود...سالی که نک.ست از بهارش پیداست

مجتبی : 1391/01/26

تئوری گرچه پاسخ ها طولانی بود اما از متن کتاب بود و میشد جواب داد.ریاضی و و آمار واقعا سوالات خوبی بودن که میشد ج داد.جالبه متون زبان ازیکی ازسایتهای آموزشی خارجی آورده بودن با سوالات وجواب مشابه.

نادری : 1391/01/26

سوالی دارم . من در وارد کردن پاسخ ها ی درس زبان در پاسخ نامه دچار اشتباه شدم و چون پرسش نامه جمع شد موفق به اصلاح نشدم . حالا اگر نمره کمتر از صفر بگیرم آیا از بقیه درس ها کم می شود ؟

مهدی : 1391/01/26

سلام ، به نظرم رفقا خیلی شلوغش کردن، ریاضی هاش به نظر من که خیلی هم خوب ود، بعضی سوال های ریاضی اصلا نیاز به حل نداشت، بانگاه کردن می شد جوابشون رو زد. اینکه رفقا حد ، مشتق و انتگرال حتی ماترس در حد دبیرستان رو هم بلد نیستن دیگه به سنجش ربطی نداره شاید هم من ارشدم MBA و کارشناسیم برق بوده؛ خیلی راحت به نظرم رسید . کلا دو سه تا از سوالای ریاضی وقت گیر بود ، بقیه اش روش داشت . موفق باشید

وحید : 1391/01/26

آقا مهدی مشکل فقط ریاضی نبود خب تیوریها و زبان چی

مهرداد : 1391/01/26

بی مسئولیتی مدیران از آنجا پیداست که درس روش تحقیق را که اهمیت آن در دوره دکتری بر هیچ کس پوشیده نیست، حذف کرده اند.

مجتبی : 1391/01/26

با نظر مهدی موافقم گرچه مهم مصاحبه(مقاله و ....) پس رو اینا زیاد بحث نکنید.

علی : 1391/01/26

سلام به نظر میاد در در رشته مدیریت خیلی نمیشه رو منابع حساب باز کرد و بایستی هر شخصی با مطالعه توانایی خودشا ببره بالا امیدوارم همه موفق باشن

تشنه علم : 1391/01/26

دانشگاه بوعلی ناهار ندادند !!!!

رضا : 1391/01/26

دوستای من که لیسانس ریاضی بودند هم از سئوالات شاکی بودند آقا مهدی .

احمد : 1391/01/26

سلام من که حدود 3 ماه درس خوندم به نظرم سوالات تئوری بسیار سخت و ریاضی وقت گیر و غیر قابل حل مثلا یک سوال مشتق با که کاملا بلد بودم ولی اصلا به جواب نرسیدم و سوال آمار بهتر از بقیه بود زبان وقتگیر بود ولی تست هوش خوب بود. باید سوالات عمومی را صبح میگرفتند چون خیلی زیاد بود.

مهرداد : 1391/01/26

واسه همینه که میگن آزمون رو مهندسا طراحی کرده بودن، آقا مهدی!

احمد : 1391/01/26

حیف عید و تعطیلات . حیف زمانی که گذاشتیم ....

تارا : 1391/01/26

سلام. من ارشد MBA هستم و دیروز جزو بدبخت های امتحان بده بودم. من چند سال پیش هم ازمون داده بودم. چیزی که برای من جالب بود این بود که همه شنیده بودند ازمون دکتری اسونه و خیلی شرکت کننده داشت. تو حوزه الزهرا فقط 930 تا خانم بودند. بعد جالب تر اینکه همه هم تا اخر امتحان نشستند و حل کردند. حتما یه چیزایی می دونستند که مونده بودند. وگرنه مغز خر نخورده بودند که چهار ساعت بشینند. درباره تعداد سوالات همه گفتند. اما سختی ازمون از نظر من: آمار خوب بود. ریاضی هم ساده بود اما روشمند بود. نظر اقا مهدی درست بود. تئوری ها گیج کننده بود و جملات ثقیل داشت. نفهمیدم بیشترش از کجا اومده بود. من زبانم خوبه. امتحان پارسال رو ازمایشی زده بودم 95% زدم. اما امسال سخت تر بود. متن هاش زیاد بود. ساعت بدی هم بود و سردرد داشتم. به نظرم زمانش کم بود. در مجموع زبانش برای سطح کلی سخت بود. اما استعداد تحصیلی اش بد نبود. به نظرم راحت بود. البته از دست این جاکفشی دیوانه شده بودم. اگه ادم بخواد اینقدر سر جا دادن کفش هاش فکر کنه و وقت بذاره که دیگه هیچی! سر اوتیسم هم استرس گرفته بودم .اخه من یه بچه کوچولو دارم.

لیلا دانشجوی ارشد : 1391/01/26

دوستان خوبم خیلی خسته نباشید لطفا اونایی که خوب دادن بگن چی خوندن( مخصوصا مهیار و سپیده) کلی ناامید شدم

احسان : 1391/01/26

دوستان اگر رفتار پیشرفته و منابع انسانی پیشرفته را فهمیدند از کدام منابع بوده لطفا اعلام کنند.

لیلا دانشجوی ارشد : 1391/01/26

آقا مجتبی تورو خدا بگو چی خوندی که اینقدر راضی هستی؟؟؟؟

ناامید : 1391/01/26

به طراح( طراحهای ) ریاضی و آمار آزمون دکتری مدیریت 91 همان سئوالات خودشونو بدین ببینم میتونن در مدت 30 دقیقه جواب بدن ؟ من که لیسانس ریاضی دارم وقت کم آوردم .

محسن : 1391/01/26

با سلام. اینکه آزمونو سخت بگیرن ملالی نیست فقط شرایط رو متناسب کنند. مثلا اگر قراره GMAT بترکونه خب درصدشم بیشتر کنند نه اینکه برای این سوالات با این وقت ضریب یک بذارند. برای زبان هم پیشنهاد میکنم به طور جداگانه امتحان تافل بدید و برای کنکور روش حساب نکنید.

سمیه : 1391/01/26

دوستان عزیز که آزمون رو خوب دادن لطفا" بگن چه منابعی رو مطالعه کرده بودند. آزمون نسبت به پارسال خیلی سخت بود خدارو شکر که نخونده بودم و الا الان خیلی ناراحتتر بودم :)

lمهری : 1391/01/26

واقعا کسی هست که به درد دل ما گوش کنه؟به شکایتامون رسیدگی کنه؟جواب ایت همه وقت و انرژی که گذاشتیم و امید و آرزوهایی که باطلش شد کی میخواد بده؟سوالات تئوری منابع و رفتار واقعا افتضاح و غیراستاندارد بود گرچه ریاضی و آمار هم تعریفی نداشت اما در مقام مقایسه از 30 تای بعدی کمی بهتر بود.نکته دیگه هم وقتش بود که واقعا (90 دقیقه) خیلی کم بود.زبان و هوش هم نسبت به سال گذشته خیلی مشکل تر بود.در کل ما که خونده بودیم با کسایی که نخونده بودن هیچ فرقی نمیکردیم چون هر دو دسته جواب سوالاتو بلد نبودیم.

علی : 1391/01/26

سلام آینده پژوهی شرکت کردم .تئوریهای مدیریت سوالات نامربوط از منابع معتبر نبود بود مدیریت استراتژی نیز سوالات پرت و نامربوط بودنه از تفکر استراتزیک برنامه ریزی استراتزیک مدیریت استراتزیک اقیانوس آبی هیچ سوال نداده بودند هوش و زبان چی بگم هم زیاد هم سخت هم خسته کننده بود درباره کلیت ازمون بگویم برای کسی که منابع را خوانده بود با کسی که نخوانده بود درموضع برابر قرارداشتند

شاکر : 1391/01/26

سلام خدا رو شکر 2 هفته بیشتر نخوندم .پارسال 2 ماه آمار خواندم دیدم همش تحلیلی امد ، امسال برعکس.به قول 2-3 نفر از بچه های آزمون این سازمان سنجشی ها فقط 5 سال آزمون،خطا می کنند تا یاد بگیرن بالاخره چه جوری امتحان بگیرن ما هم موش ازمایشگاهی موفق باشید

دانشجوی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی : 1391/01/26

سلام خدمت همه دوستان، من برا کنکور امسال چند ماهی رو فشرده خونده بودم و فکر می کردم که درصدای خوبیو می تونم بیارم ولی اینطور نمیشه!!! بزارین نظرومو برا تک تک درسا بگم، درس ریاضیو که فقط برا گمراهی گذاشته بودن و طراح سئوال تا تونسته بود رو سئوالا کار کرده بود تا کسی نتونه بزنه! اصلا اگه به خودشم می دادن نیم ساعت که هیچی یه ساعته هم نمیتونست بزنه من فقط برا سه تا سوال وقت گذاشتم. درس امارم به جز سه تا سوال بقیش متوسط بود. درس تئوریو رفتار با منابع ام که سوالاشو از کتابای مختلف و گمنامی اورده بودن و با اون جوابای بی سروتشون بعید می دونم کسی بتونه این سه تا درسو بالای 45% بزنه حتی خیلی از دوستان که خوب خونده بودن، من خبر دارم که نتونستن بیشتر از نصف سئولاتو پاسخ بدن. من خودم تو این درسا وقتی دیدم سولارو این طوری طراحی کردن ریسک غلط زدنو به جون خریدمو 27 تاشو زدم البته مطمئم که 20 تاشو درست زدم (من برا این درسا واقعا خیلی وقت گذاشته بودم حیف کتبایی که خونده بودم!). زبانم که سطحش با پاسال قابل مقایسه نبود من خودم با اینکه زیانم خوبه تا سوال 78 بیشتر نرسیدم، بعضیاشم که اصلا نمیشود جواب داد! جی متم که تعداد سئولا زیاد البته قسمت اولو دومش راحت بود. من تو این درس واقعا دیگه بریده بودم حتی از سر گیجی یه خطاهای باور نکردنی رو کردم! در کل به نظر من اصلا نگران درصدای پایینتون نباشید سئولا و شرایط امتحان برا همه سخت بود، مطمئن باشید اگه واقعا زحمت کشیده باشد به حقتون می رسید...

رامبد : 1391/01/26

سلام من موندم از همون اول کی گفته که 14 گرایش مدیریت باید یه آزمون بدند که این مشکلات پیش بیاد اصلا معلوم نیست سوالات از کدوم منابع اومده بود! به نظرم سیستم قبلی آزمون خیلی بهتر بود هم مشخصتر بود هم تخصصی تر!اصلا هدف از این آزمون چی میتونه باشه انقد وقت بذاریم اخرشم هیچی که هیچی

نورانی : 1391/01/26

سلام. سوالات تئوری بسیار دقیق و در حد آزمون دکتری طراحی شده بود که جای تشکر دارد متاسفانه برخی ها فکر می کنند بایستی از متن کتاب سوال بدهند تا بتوانند پاسخ بدهند(همانند کارشناسی)<آمار متوسط وریاضی سخت و متن های زبان هم ساده بود. با آرزوی موفقیت برای همه فکر کنم با میانگین 40 درصد بتونن قبول شن.

خوش بین : 1391/01/26

ریاضی و آمار آسان و در سطح یک لیسانس ریاصی، بچه های مهندسی قطعاً بالای 60 درصد می زنند. زبانش طولانی بود اما بد هم نبود بچه های زبان می تونستن 40 تاشو راحت بزنند. تئوری ها و منابع و رفتار هم دانش کلی می خواست و نیازی به منبع خاصی نداشت. استعداد تحصیلی هم که به زبان فارسی بود و مشکلی نداشت

بایدبرم سربازی 21 ماه : 1391/01/26

سلام آزمون فوق العاده سخت بود (درست نمایی) سوال 1 و 3 آمار دیگه چه صیغه ای بود من درکل نسبتا خوب خونده بودم به نظر من بجز آمار که چند تا سوال ساده داشت ریاضیش خیلی سخت بود تئوری و منابع انسانی که اصلا مغلوم نبود چی می خواد منتها رفتار سازمانی چون من کتابها کوچک رضائیان رو خونده بودم سوالا برام آشنا بود یه سوال هم از کتاب نظم در بی نظمی دکتر الوانی داده بودن در مجموع از آزمون صبحش یه کم امیدوار بودم اما .... واما سوالای زبان رو دیدم و خوندم همونجا خودمو تو لباس مقدس سربازی متصور شدم . استعداد تحصیلی هم که می شد جواب داد منتها نه در 2 ساعت حداقل باید3 ساعت وقت می دادن آخه مریم و سیما و زهرا نمی تونن کفشاشونو مرتب کنن چرا من باید برم سربازی اگه راست می گن برن خوابگاه پسرا ببین محمود و اسفندیارو حمید چقد منظمن

رضا : 1391/01/26

سلام، به نظرم باید منتظر قبولی بیشتر بچه هایی با پایه فنی مهندسی باشیم.

زهرا : 1391/01/26

سلام به همگی. فکر می کردم فقط خودم این حس بد رو رو دارم اما ظاهرا خیلی ها مثل من هستند. تقریبا نظر همه رو خوندم . با نظر پیمان و علیرضا ( دومی) موافقم. راستی ماکسیمم چی؟ واریانس؟ نمی دونم چرا بعضی از سوالها شبیه جوک بود!

سبحان : 1391/01/26

با سلام به دوستان گرامی من ارشد مدیریت صنعتی هستم. سئوالات ریاضی و آمار اصلا سخت نبود. فقط وقتگیر بودن من 60 دقیقه وقت گذاشتم و فقط 21 سئوال رو جواب دادم البته یک سئوال آمار غلط بود. تئوری بد بود. زبان و GMAT هم در حد متوسط بود. به نظر من اگه متوسط کسی بین 40 تا 50 درصد بزنه میره مصاحبه. در کل این آزمون غیر استاندارد و غلط است. به فرض اگه من قراره دکترای تحقیق در عملیات یا مدیریت تولید بخونم باید درس تخصصی تحقیق در عملیات پیشرفته یا برنامه ریزی تولید بخونم. منابع و رفتار پیشرفته به درد من نمی خوره. اونیکه دولتی می خواد بره باید رفتار و منابع بخونه. اونیکه میخواد بازرگانی بره باید استراتژیک و بازاریابی بخونه. آزمون دکتری باید مثل ارشد زیرگروه داشته باشه که هرکی با توجه به علاقه مندی و تخصص خودش درسهای مربوط به زیرگروه خودش رو جواب بده. آزمون هم با این سطح از سئوالات زبان و GMAT باید در دو نوبت صبح در دو روز متوالی برگزار بشه. تنها دراین شرایط میشه آزمون استاندارد داشت. یه توصیه هم به داوطلبها. کلا درس تئوری مدیریت غیر قابل پیشبینیه. برخلاف ریاضی و آمار که منبع مشخصی داره. کلا تو درس ریاضی و آمار اگه کسی پایه ریاضی و آمار قوی داشته باشه و کتاب ریاضی عمومی 1 و2 پورکاظمی و آمار 1 و 2 عادل آذر رو کامل بخونه میتونه صد در صد سئوالات ریاضی و آمار رو تو وقت 90 دقیقه بزنه. بنابراین سرمایه گزاری روی ریاضی و آمار بهتر از تئوری بی حساب و کتابه

یه نفری : 1391/01/26

من کشته مرده اظهار نظر اونهایی هستم که می گن جی مت خوب و ساده بود!!!! پارسال 40 تا سؤال بود، 120 دقیقه وقت. درصد من شد 70%. امسال 60 تا بود و همان قدر وقت!!! زبان هم پارسال 82% زدم. امسال فقط نزدیک 10-12 تا سؤال رو سفید گذاشتم. با محاسبه احتمال سؤالات غلط یعنی قطعاً زیر 75% زدم. خانم تارا که فرمودند پارسال زبان 95 زدند و جی مت امسال هم نسبت به پارسال ساده تر بوده بفرمایند پارسال ترازشون چند شده و به کدام دانشگاهها معرفی شدند؟ بنده هم مثل اقا مهدی رشته کارشناسی ام برق بوده اما معتقدم سؤالات ریاضی برای این آزمون سخت بود و از سطح سؤالاتی که در ازمون ارشد مطرح می شه (یعنی در سطح دانش کارشناسی است) بالاتر. اینکه می فرمایند راحت بود، نه اصلاًاین جور نیست. توی 15 تا سؤال حداقل 4-5 تاش رو باید کلی زمان صرف می کردی واسه جواب دادن که تازه معلوم نبود دقیق در بیاد یا نه. حالا ممکنه ایشون به قیمت از دست دادن آمار و تئوریها که اتفاقاً اونها رو هم نمی شد سریع و با یک نگاه جواب داد، همه ریاضیها رو جواب داده باشه ولی من به شخصه 10 تا ریاضی بیشتر جواب ندادم؛ گرچه تئوری و آمار هم بلد نبودم که بخوام وقت بذارم یا نه (: (: . البته این احتمال هم وجود داره که ایشون جزء نفرات اول باشه که خوب در اینصورت بهشون تبریک می گم. چند تا موضوع جالب هم به صورت موردی عرض میکنم: یکی از سؤالات زبان گفته بود فلان ضمیر در خط 49 به چی اشاره دارد. شمردن 49 خط و اشتباه نکردن در تعداد خطوط خودش 5 دقیقه وقت می برد!!!! همچنین یک مورد دیگر در سؤالی که باید پاراگرافها رو می شمردی. توی یکی از سؤالات جی مت که راجع به مصرف برق در بخش خانگی و عمومی و صنعتی و... بود از شما می خواست که 20 تا عدد 2 و 3 رقمی رو با هم جمع کنید و دست آخر یه عدد3 رقمی دیگر رو بهش تقسیم کنید!!! از صد تا سؤال زبان فکر کنم نزدیک 10 تاش مربوط به phrasal verb بودش.

سمیه : 1391/01/26

دیروز برای اولین بار بعد از یک آزمون حسابی گریه کردم.زحمات 6 ماهم به باد رفت. آمار و ریاضی خوب بود (مخصوصا ریاضی که من جزوه ایران ساما رو خونده بودم که بالاتر از سطح مدیریت نوشته شده بود) ولی دروس تخصصی نه اصلا،فکر کنم کلا 4 5 تاش از منابع متعارف بودش.امتحان بعد از ظهر هم برای مت که آیلتز 6.5 دارم نسبتا سخت بود مخصوصا متن ها و گرامر اما استعداد تحصیلی هم بد نبود.اتفاقا من از خیر 5 6 تا سئوال استدلال گذشتم که اون مسئله کفش رو حل کنم و البته خدا رو شکر حل شد.

lوحید : 1391/01/26

بچه ها خواهش بگید تقریبا میانگین درصد هاتون به نظرتون چند میشه من فکر کنم مال خودم میانگین 35 بشه

وحید : 1391/01/26

منابع انسانی از کتاب دکتر عباس عباس پور و رفتار از 6 تا کتاب رفتار پیشرفته دکتر رضاییان البته از منابع دیگه هم تک و توک بود

pejman : 1391/01/26

امتحان تخصصی بایدکمه کم 200 تاسئوال باشه تاطرف محک بخوره بعدهم آخه ریاضی چه ربطی به دکتری مدیریت داشت بایدهمش تئوری منابع ورفتارمی بودهمچنین مدیریت روچندتاگرایش می کردن لطفا دراین موردبچه هانظربدن

مهشید : 1391/01/26

سلام به همگی. من اگه طراح سوال بودم یجوری سوال میدادم که وقتی ینفر بعد چند ماه مطالعه کتب مختلف مدیریت میاد سرجلسه بتونه با تلفیق مطالب به سوالات جواب بده نه اینکه مثل پارسال یا از یه کتاب که دیگه از بس ازش سوال دادنو جای سوال نداره سوال بدم یا اینکه بردارم از چنتا کتاب نا آشنا سوال طراحی کنمو فقطم مد نظرم باشه که داوطلب باید جمله رو حفظ میکرده که الان بتونه گزینه صحیحو انتخاب کنه.

سال دومی : 1391/01/26

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان من پارسال هم شرکت کرده بودم و مرحله اول رو قبول شدم. انصافا سوالات همه دروس سختتر از پارسال بود، با نظر اکثر دوستان موافقم، اما می خواستم به 2 نکته هم توجه کنیم: 1- آزمون دکترا باید آزمون سختتری نسبت به همه آزمون هایی باشه که تا الان دادیم (و البته استاندارد) قبول کنیم کسی که می خواد دکترا بخونه باید زبانش خوب باشه، متاسفانه اکثر ما در زبان ضعیفیم. 2- این همه غصه نخورید چون اگه مرحله کتبی رو هم قبول بشیم تازه اول مصیبته با تجربه پارسال خودم از مصاحبه هایی که رفتم باید بگم از آزمون کتبی سختتره، چون هر چه قدر هم شما قوی باشید رابطه بازی بیداد می کنه. استاد ها باید شما رو بشتاسند وگرنه باید خیلی خیلی رزومه قوی داشته باشید تا موفق بشید. خوش به حال کسانیکه مرحله اول قبول نمیشند و ناحقی های مرحله دوم رو نمی بینند! با آرزوی سلامتی و شادکامی برای همه دوستان

تبلور : 1391/01/26

سلام من اصلا از آزمون راضی نبودم ما در اصفهان با امکانات فسیل شده امتحان دادیم رو صندلی های آهنی دهه ٤٠ و توی راهرو با تحمل صدای کفشهای پاشنه بلند کاشکی همونجور که ما رو تفتیش میکردند به کفشهای مراقبها هم ١نگاهی می انداختند به نظر من این آزمون استقامت بدنی بود نه آزمون دکترا انشاالله موفق باشیند;-):-P

فرهاد : 1391/01/26

سلام - آزمون هر سال با سال بعد محتواش فرق اساسی داره چطوری ادم برنامه ریزی کنه با این شرایط سال دیگه هم باید به نوعی قافلگیر شویم . برای خودم متاسفم.

خواب متخصصین-برنده واقعی : 1391/01/27

بیش از 90درصد بچه های مدیریت و حسابداری از سئوالات آمار و ریاضی که فقط12تا15 واحد مجموع دروس کارشناسی و کارشناسی ارشد(حدود160واحد)را به خود اختصاص داده شاکی اند برنامه ریزان سازمان سنجش ظاهرا مدیر و حسابدار واقعی برای دکترا نمیخواهند بلکه مدیر و حسابدار ریاضیدان(مهندس ریاضی) میخواهند برای راحتی برنامه ریزان محترم بهتره حسابداری و مدیریت را جزء رشته های فنی و مهندسی(و نه علوم انسانی) قرار دهند تا به زحمت نیفتند از طرفی برابر قراردادن تعداد و ضریب این دروس نشان داده که هرکس اینا رو بلد باشه مدیریت و حسابداری هم نخونده باشه صد در صد قبوله؟ در ضمن متخصصین حسابداری و مدیریت یا نمیخوان به رقبای آنها اضافه بشه(انحصار طلبی) یا جرات اعتراض رو ندارند(چون ممکنه پستشون رو از دست بدهند) یا ...... تو رو به خدا به داد حرفه برسید تاکی خواب... ؟در هرصورت برنده واقعی سازمان سنجش و مدیران ریاضیدان اونه

ص.ک : 1391/01/27

خدمت آقا یا خانوم «یه نفری». من حرفاتونو قبول دارم ولی باید بگم شما دیگه خیلی هول کرده بودین مثل اینه! چون کنار متنای زبان شماره خط ها رو گذاشته بود و نیازی نبود از اول 49تا خطو بشمری بیای پایین! دیگه ایرادای بنی اسرائیلی نگیرین لطفا. ما داریم در مورد میزان سختی و آسونی سوالا صحبت میکنیم شما با شماره خطای زبان مشکل داشتین؟!!!

مجتبی : 1391/01/27

خطاب به لیلا دانشجوی ارشد تئوری ها رو اگه میخواید بزنید باید از کتاب های مختلف بخونید(هر درس چند تا کتاب معرف داره) دقیقا متن کتابه .تحلیلی نیست که با یه کتاب جواب داد.

ماهان : 1391/01/27

سلام به همه دوستان و عرض خسته نباشید. خوندن نظرات شما برام جالب بود. من ارشد امتحان دادم و منتظر نتیجه ها هستم. همونطوری که ما رو سر کنکور ارشد مدیریت غافلگیر کردن، مثل اینکه این بلا رو سر شماهم آوردن. آخه خودتون فکر کنید مملکت ما مگه زیرساختهای کافی رو واسه اشتغال این همه فارغ التحصیل دکترا( درآینده) داره؟! اونهایی هم که الان دارن فارغ التحصیل میشن نگرانی دارن، وای به حال اونهایی که توی سالهای آینده فارغ التحصیل میشن. خداییش کسی که بااین همه زحمت و تلاش و ... درس میخونه لیاقتش اینه؟ آخرش هم اونهایی که خارج درس خوندن اولویت دارن تو استخدام و عضویت هیئت علمی. اونی که پول داره میره خارج، اونی هم که نداره میمونه اینجا و اسیر سازمان سنجش میشه! حرف آخر: عمر وجوونیمون رو روی این آزمونهای غیر استاندارد نذاریم!

niki : 1391/01/27

چیزی که واضحه اینه که آمون برامون غیر منتظره بود!! (بنظرمن طراحای سوال دنبال قدرت نمایی بودند) اما من میگم بیاین راجع به پروسه بعدی صحبت کنیم. کسی میدونه شهریه شبانه دکتری مدیریت پارسال چقدر شده؟؟من اخبار متفاوتی شنیدم.خواهش میکنم اگه کسی میدونه بگه. همینطور شهریه پیام نور.

دانشجو : 1391/01/27

سلام به همگی. بچه ها میدونم خیلی هاتون مثل خودم از آزمون امسال هم شوکه شدین و هم ناراحت. ولی بهتر منطقی فکر کنیم تا بتونیم برا سال بعد موفق بشیم. راستش منم اول که از آزمون اومدم مثل خیلی ها تو بهت و حیرت بودم و باورم نمیشد نتیجه اون همه تلاش اینجور به هدر بره و لی یکی دو ساعت که گذشت فهمیدم مقصر اصلی خراب شدن تلاشهام خودم بودم و نه سختی آزمون. به خاطر اینکه 17 سوال تئوری ها دقیقا از کتاب های نام آشنا که همشون هم تو سایت مدیر معرفی شده بودن طرح شده بود و کسی که دقیق این کتابها رو خونده بود میتونست به راحتی جواب بده. با این حساب، با کنار گذاشتن اون 13 سوال باقی مونده که برا من هم ناآشنا بودن، میتونست حداقل این درسو بالای 50 بزنه. و به این ترتیب اصلا مهم نبود ذهنشو به اون سوالای سخت مشغول کنه. دوستای عزیز سوالای آمار و ریاضی منطقی بودن وفقط وقتش کم بود چون برا یکی دو سوال حداقل 5 دقیقه زمان لازم بود. البته برا این درس هم میشد به راحتی اون سوالای وقت گیرو کنار گذاشت و با پاسخ دادن به 15 سوال میانگین 50 رو کسب کرد. کاش من خودم این فکرهارو سرجلسه میکردم و با دیدن یکی دو تا سوال سخت تئوری روحیمو نمیباختم چون با این کارم باعث شدم که دیگه انگیزه ای برای جواب دادن به سوالای راحت هم نمونه و متاسفانه نیمه خالی لیوانو دیدم. یچیز دیگم اینکه وقتی آزمون سخت باشه برا همه سخته .و هیچ فرقی نمیکنه با زمانی که آزمون راحت باشه وهمه از آزمون راضی باشن. فقط فرقش اینکه وقتی سخت باشه یکی مثل من که ضعیفه فوری خودشو میبازه و نمیتونه از اون دانشی که داره درست استفاده کنه. اما اونایی که منطقی بودن و اعتماد به نفس داشتن در صورت آمادگی قبلی قطعا قبول میشن اگه شما جز این دسته هستید قبول میشید بهتون قول میدم.

علی : 1391/01/27

اختلاف ساعات بین آزمون صبح و بعد از شهر به علت دریافت نکردن ناهار بود امتحان بومی بود و کسی که ساعت 10.30 امتحانش تموم شده صبر نمی کنه تا 12 که فیش ناهار بهش بفروشن بعد تا ساعت 3 بعد از ظهر بازم صبر کنه این شیوه ای است برای دریافت نکردن ناهار غیر مجانی که مهمان سازمان سنجش بودیم

آذر : 1391/01/27

آقا یا خانوم نورانی عزیز،مشکل روی کم خوندن یا آسون مطالبه کردن سؤالا نیست.مسئله اینه که وقتی میگن درحد کارشناسی باید رو حرفشون باشن و در حد ارشد ندن.وقتی غلط اطلاع رسانی بشه یا لحظه آخراستراتژی شونو تغییر بدن این اتفاقا هم میفته.

لوزی : 1391/01/27

من خواهش میکنم سال بعد به جای تئوری و رفتار و منابع به ترتیب سوالات فیزیک کوانتوم و شیمی آلی و زیست شناسی سلولی مولکولی بگذارند تا خیال همه راحت شود. نه واقعا تئوریهای مدیریت و سازمان کیلویی چنده؟ ده ساله الاف هفت هشت ده جلد کتاب ترجمه و تالیف چهار تا نیمچه استادیم که کتابهاشون به کار تدریس خودشون هم نمی آید.

سپیده : 1391/01/27

تا اونجا که یادمه حدود 7 تا سوال از کتاب مدیریت عمومی الوانی بخش ضمیمه ها بود. چند تاشم از کتابهای دکتر رضائیان (تعارض و رفتار سیاسی و ..) بود

سپیده : 1391/01/27

از کتاب مدیریت منابع انسانی آرمسترانگ هم سه تا سوال بود صفحات 67، 69 و 197، مدیریت منابع انسانی سید جوادین هم بود کلا سوالات پخش بود بین منابع

پریس : 1391/01/27

اگه یادتون باشه من همون روزی که منابع رو اعلام کردن دانستم که چه خوابی برامون دیدن. خیلی واضحه فقط هدف برگزاری کنکور به راحت ترین و کم خرج ترین شیوه ممکن بوده. اگه دلشون سوخته بود برای هر گرایش جدا سؤال طرح می کردن. این هم از اون سیاست های (به قول دکتر دانایی فرد) از سر خود واکنی بوده.

حسینی : 1391/01/27

بابا سئوالات همه راحت بودن. شما چی میگین!!!!!!!!!!!1

محمد : 1391/01/27

سلام اول از یه آقا یا خانمی که به اسم "دانشجو" نوشتند سوال دارم که چجوری با این حال که همه منابعو نخوندن میدونن 17 تا از سوالا از منابع سایت مدیر بوده برام جالبه بدونم! در ضمن در مورد آزمون نکته ای که یکی از دوستان اشاره کرده درسته شما اگر وارد سایت وزارت علوم بشوید برای هر درسی سرفصلهایی گذاشته شده است و اون سرفصلها مصوب برای تدریس است! اگر به سرفصل آمار و ریاشیات بروید بعید میدونم نصف سوالام از این سرفصلها که در مقطع کارشناسی قرار بود بیاد اومده باشه! یه دوست دیگم خوب گفته بود من سوال برام همیشه این بوده که چرا این همه گرایش مدیریت که گاها تفاوقت فاحشی با هم دارند باید منابع واحدی را بخوانند و یه آزمون بدهند!مثلا با این آزمون سطح علمی کسی که مدیریت مالی یا مدیریت بیمه یا بازرگانی خونده محک میخوره یا فقط کسی که چند ماه فشرده 20 تا کتابو حفظ کرده و اومده سر جلسه؟ جالبتر اینه که من در مورد مدیریت میگم باید تخصصی بشه امسال سازمان سنجش اومده آزمون زبان رو از همه یه آزمون گرفته ! اصلا انگار تو این آزمون دکتری دوست دارند همه تو کار دروس عمومی برن و تخصص خودشونو بزارن کنار! من خودم شیوه برگزاری آزمون ارشد رو خیلی بهتر میدونم چون هر گرایشی درسای تخصصی خودشو جواب میده و محک درست تری میخوره

خسته شده از این بازی آزمون دکترا : 1391/01/28

با تشکر از سایت مدیر،لطفاً بعد از نظر سنجی تان،در مورد منابعی که سوالها علی الخصوص تئوری از آنها آمده بود یه فهرستی بذارین برای ما. تا حداقل بفهمیم او سوالها از کجا بود(با این وضع سوالها ،سازمان سنجش اصلاً اجازه برنامه ریزی برای سال بعد را به ما نمیده چون دائم در حال تغییر سبک است) دوستان گفتند آنچه را باید گفته میشد چون اونقدر از بعد از این امتحان دکترا دلم غصه دار شده که طاقت فکر کردن و نوشتن ندارم چون وقعاً از لحاظ روانی با روحیه و اعصاب و زندگی ما دارن بازی می کنن.مثلاً من خودم کسی هستم که به استعداد زبانم خیلی افتخار می کنم اما با اون سوالها . .. . آخه در کدام امتحان 6-7 تا درک متن میدن اونم با اون حجم .اصلاً در کدام امتحان فقط 100 تا سوال زبان میدن و از همه تخصصی ها 60 تا سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و در مورد ریاضی اش و در مورد تئوری اش و در مورد GMAT

سعید : 1391/01/28

یه مشکلی که هست اینه که همه کنکور دکتری رو با کنکور ارشد اشتباه گرفتن. اولن که این مقطع اصلن امتحان نمیخاد و باید دانشجویان دانشگاه الف که رزومه ی بهتری دارند وارد این مقطع بشن. بعدش هم اگه امتحان بخواد دیگه نباید امتحانش سراسری باشه بلکه هر دانشگاهی باید خودش امتحان بگیره چون قراره دانشجوها با استادهای همونجا کار کنه. اون دوستایی که میگن استادها تو مصاحبه با انتخاب دانشجوهای خودشون یا دانشجوهایی که میشناسن به بقیه ظلم میکنن سخت در اشتباهند. مقطع دکتری با ارشد فرق داره. همش کار علمی و پژوهشیه. استاد کسی رو انتخاب میکنه که زمینه کاریش با اون یکی باشه نه هر کسی رو.

سارینا : 1391/01/28

بر خلاف دوستانی که اکثرا سؤالات تئوری ها را سخت برآورد کردند من نظرم کاملا عکسه و سؤالات کاملا راحت بود. ولی ریاضی و آمار اصلا نوع طراحی سؤال جالب نبود. سؤالات زبان طوری طراحی شده بود که زمان زیادی برای پاسخگویی نیاز داشت.

کیوان : 1391/01/28

من میگم بیایم مثل سال های قبل ازمون دکترا توسط خود دانشگاهها بصورت تشریجی برگزار شه . چند تا نتیخه خوب برای ما داره 1- یه مروری روی تمامی درس های تخصصی خودمون می کنیم 2- تعداد شرکت کنندگان تو آزمون کم میشه و هر کسی هوس نمیکنه شرکت کنه 3-پول اضافه توی حیب سازمان سنخش ریخته نمیشه 4- از دادن امتحان تخصصی لذت میبریم 5- حق و ناحق معلوم میشه . مثل ازمون دکترا دانشگاه آزاد . البته امیدوارم که اونو نخوان تستی بکنن

مهرداد : 1391/01/28

سلام من دانشجوی ترم 1 دکتری آزاد رشته مدیریت منابع انسانی هستم . من هم در آزمون شرکت کردم . من هم ضمن موافقت با نظر محمد می گم که سیاست تصمیم گیرندگان آزمون حرکت به سمت کمی گرایی و به طور کلی استفاده از علوم دقیقه در حوزه علوم انسانیه. به همین خاطر تمایزی بین کسانی که از حوزه علوم پایه و فنی در رشته مدیریت آزمون می دن با کسانی که با پایه تحصیلی علوم انسانی در این آزمون شرکت می کنند قائل نمی شن . بنابراین افرادی مثل من که کلا در حوزه علوم انسانی درس خوندن باید با کسانی رقابت کنند که از حوزه های فنی با توان ذهنی و مهارت بالا در تحلیل قضایای با پایه ریاضی برخوردار هستند . البته شکل سئوالات در دروس ریاضی آمار و استعداد تحصیلی برای دوستانی که برای گروه mba ، مدیریت اجرایی و تا حدودی مدیریت صنعتی امتحان دادن فکر می کنم خیلی ایراد نداشته باشه (هرچند که شکل امتحان تستی کلا زیر سئوال هست) اما برای رشته هایی مثل مدیریت دولتی ، جهانگردی ، مدیریت فرهنگی و مواردی مثل این بسیار نامرتبط و غیر عادلانه است .

محسن : 1391/01/28

تازه تو این آزمون فهمیدم که پس از پاس کردن 144 واحد در دوره لیبسانس و 32 واحد در دوره ارشد استعداد تحصیلی ندارم !!!

رامین فارغ التحصیل شهید بهشتی : 1391/01/28

سلام به همه ی دوستان عزیز. هیچ وقت عادت نداشتم تو زندگیم که اگه کسی درباره یه مسئله مشترک ناراحته و من خوشحال،خوشحالیم رو ابراز کنم.به نظر من دوستای عزیزمونم باید حق بدند که اگر هم برفرض سوالات درس جی مت راحت بوده،این تصور اونهاست.ملاک قبولی کسی راحتی سوال از دیدگاه خودش نیست.بلکه ملاک صحیح بودن جواب از نظر کامپیوتر تصحیح اوراق سازمان سنجشه!! من استاد راهنمام دکتر رضاییان بودند و با توجه به نفوذ ایشون تو طراحی سوالات حدس می زدم که از بحثای رفتار پیشرفته ایشون سوالات طراحی میشه.راستش به نظرم الان فضای آزمون رقابتی شده و بستگی به این داره که چقدر نمرات منفی کمتری گرفته باشید تا اینکه تعداد بیشتری از سوالات رو جواب داده باشید.راجع به سوالات آمار و ریاضی هم عرض کنم که یه سوال آمار به گفته ی دوست عزیزمون کاملا غلط بود.سوالای مربوط به ریاضی هم یه مدل خاصی بود.آشنا اما دست نیافتنی!! سر جمع من امیدم همیشه به خدا بوده و هست. آخرشم با یه جمله از ناپلئون حرفامو تموم کنم که سه چهارم برد تو نبرد رو روحیه فراهم می کنه.روز و روزگار خوش

دانشجو : 1391/01/28

با سلام. خدمت دوست عزیز محمد عرض کنم که من اکثر کتاب های معرفی شده تو سایت مدیر رو خونده بودم مثلاسوال ها از کتاب های الوانی رفتار رضاییان رفتار قلی پور و... اومده بود و کلا سوالات بین کتب مختلف پخش بود ولی چیزی که من سرجلسه فهمیدم این بود که 17 سوال واسه من آشناس اما اون 13 دیگه اصلا .معلوم بود که از کتابهایی دادن که اصلا نخونده بودم. الان سوالارو یادم نیست و الا میگفتم 17 سوال کدوم ها بودن.

ساناز : 1391/01/28

سارینا برا تئوری چی خونده بودی؟

معترض : 1391/01/28

سلام من دفترچه سوالاتو دانلود کردم کلا 28 سوال اختصاصی و 29 سوال هوش جواب دادم که بیشر از 4 یا 5 تا اشتباه فکر نکنم داشته باشم.شما هم اگه دوست دارید حدستونو از تعداد سوالاتی که پاسخ دادین بگین.

رتبه برتر : 1391/01/29

با سلام همه چیز ععععععععععععععععععععععععالی بود اللللللللللللللا امتحان ههههههههههههه

هدیه : 1391/01/29

اونایی که سئوالات دانلود کردن لطفا بگن از چه سایتی؟من که هر چی میگردم پیدا نمی کنم!

شهین میرزایی : 1391/01/29

سوالهای زبان عمومی واقعا سخت بود حتی خیلی بالاتراز تافل

رضا میرزایی : 1391/01/29

سوالهای زبان عمومی واقعابی محتوا بود وسوالات استعدادتحصیلی جز چرت وپرت چیزی نبود . متاسفم

مسعود : 1391/01/29

این چه مسخره بازی ایه؟ سوالات رو دانلود کردم . یکی از سوالات تئوریهای مدیریت در خصوص ((نهادی شدن ))در کتاب اهرنجانی یک جور تعریف شده و در کتابهای منابع انسانی و به یک معنی دیگه بکار رفته!!! آیا منظور نظر طراح محترم این بوده که ما تمام کتابها رو وجب به وجب حفظ می کردیم . (خیلی از کتابها هم که اشتباه ترجمه شده اند و مطالب با هم تناقض دارند )- طراح محترم تشریف بردند به یک کتابخانه و هر چی دم دستش اومده سوال داده !!!!

بهزاد : 1391/01/29

ازکجا معترض دفترچه را داانلود کردید

پرستو : 1391/01/29

وای باورم نمیشه اینقدر بد بوده باشه امتحان. خیلی ناامید شدم. من تازه فارغ التحصیل شدم تصمیم داشتم شروع کنم به خوندن برای کنکور سال بعد ولی الان خیلی مردد شدم اخه اگه کلی وقت بذارم و اخرش بشه این که خیلی داغون میشم

نازی : 1391/01/29

سلام به داوطلبان دکترا من امثال ارشد امتحان دادم امسال نه سال دکترا بود نه ارشدااااااااااااااااااااا

معترض : 1391/01/29

از همین سایت مدیر.تو لینک اخبار که کلیک کنید یکی از گزینه هاش دانلود دفترچه کنکور دکترا 91 هست.

رضا : 1391/01/30

نزدیک 10 تا ا ز سئوالات عیناً از کتاب مدیریت عمومی الوانی بود . پارسال که کتاب سازمان رضاییان و امسال کتاب الوانی !!!! سال بعد نوبت کدوم یک از بزرگوارانه! که کتابش مورد سوال قرار بگیره . دیگه دو کتاب بالا رو بخونیم یا نه ؟ کتابهای اساتید برتر مدیریت دنیا مثل رابینز ، دفت ، هچ ، استونر و ... رو بخونیم یا کتابهای پرفسورهای ایرانی رو ؟

سپیده : 1391/01/30

معترض 28 تا سوال از 60 تا جواب دادید؟ یا 28 تا از 30 تای تئوریها. من 25 تا تئوری و 14 تا هم ریاضی و امار جواب دادم که سعی کردم اونایی که مطمئنم بزنم

مسعود : 1391/01/31

ریاضی و آمار خوب بود من این درسا رو از 30 تا حدود 25تا کاملا مطمئن و درست زدم اما 30 تای دوم رو در کل 10 تا 12 تا رو زدم درس زبان همک که سخت تر از پارسال بود اما خوب می شد یه کارایی کرد چون نکته اینه کا شرایط همه یکسانه درس استعداد هم 40 تا زدم که 35 تاش رو مطمئن زدم باقی هم با اون بالا سریمونه دست ما نیست مخلص همگی برو بچ در بست

رادا : 1391/02/01

بچه ها من درصد تئوری ام رو حساب کردم شد 40%... به نظرتون خیلی افتضاحه؟ لطفا اگه کسی دیگه ای هم حساب کرده بگه تا یه مقایسه ای داشته باشیم....

انیکا : 1391/02/01

این اصلا عادلانه نیست که واسه رشته مدیریت 60 سوال که نصفشم ریاضیه طرح کنن بعدم واسش ضریب یکسان گذاشتن. با این وضع طراحی سوال ها خوب معلومه که شانس فقط با اون داوطلبهایی که پایه ی فنی مهندسی دارن و خود بچه های مدیریت هیچ شانسی واسه قبولی ندارن. الان اونایی که پایه ی ریاضیشون قوی بود حداقل بالای 50 تخصصیو زدن و بدون توجه به اینکه اصلا به سوال های مدیریت جواب داده باشن یا نه و فقط صرف اینکه ظریب تخصصی 4 بوده به راحتی قبول میشن از اونطرف هم قطعا تو آزمون عمومی هم نمره بالاتری از بقیه کسب میکنن. آیا این معنی تخصصی شدن آزمونه، اگه اینجوریه معنی عدالتو خوب فهمیدم دیگه.

وحید : 1391/02/01

رادا فقط تیوری 40 یا کل اختصاصی؟منم همشو همون حول و حوش زدم.40 میانگینم بشه.البته حدس میزنم ها

معترض : 1391/02/01

با سلام من 30 تای دوم که تئوری و رفتار و منابع بود رو 53 درصد زدم اما 30 تای اول(آمار و ریاضی)حول و حوش 30 درصد زدم.هوش رو هم فکر کنم بین 35 تا 40 زده باشم اما در مورد زبان هیچ عقیده ای ندارم تا نتایج بیاد.

رضا : 1391/02/01

با سلام. من پارسال هفت ماه و امسال سه ماه کامل درس خواندم. تمام کتابهای معروف تئوری، رفتار و منابع انسانی را هم خوانده ام و از میان آنها حدود پنج تا سوال آمده بود. آمار امسال نسبتا خوب بود. زبان و هوش هم که افتضاح بود. به نظر من برگزاری آزمون دکتری به این شیوه عین بی عدالتی است چرا که هیچ فرقی بین کسی که چند ماه خوانده باشد و کسی که هیچ نخوانده باشد وجود ندارد.

رادا : 1391/02/02

تئوری 40، برای ریاضی و آمار کلید سوالا رو ندارم...

سپیده : 1391/02/02

من کلید تست ها رو میخوام

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران : 1391/02/02

سلام. من تئوری رو تقریباً 49 درصد زدم. لطفاً درصدهاتون رو بزارین که بتونیم یه مقایسه ای با هم داشته باشیم. به امید قبولی همه کسانی که تلاش خودشون رو کردن.

مهدی : 1391/02/02

بچه های فنی اگر ریاضی و آمار رو بالا زدن ، به جاش یه مشکل بزرگتر دارن و اون هم معدله که نمی دونم رو چه حساب کتاب احمقانه ای ، معدل کارشناسی رو با ارشد جمع می کنن بعد تقسیم بر دو می کنن، مثلا من که کارشناسیم برق بوده و معدل کارشناسیم 14:30 که البته تو رشته برق خیلی هم خوبه ولی معدلم با یکی که رشته اش جهانگردی یا برنامه ریزی فرهنگی بوده یکسانه ، اینم از معایب رشته های فنی، همش حسن نیست .......

سپیده : 1391/02/02

بچه ها کسانی که پاسخ ها رو دارند. میشه بگید جواب سوالات 37، 39، 42، 44، 48، 52، 58 و 60 از درس تئوریها چی میشه؟

سپیده : 1391/02/02

آقا مهدی معدل به اندازه دروس تخصصی موثر نیست پس قبول کنید داره به بچه های مدیریت ظلم میشه. به نظرم حتی گرایشها رو هم باید جدا کنند

آذر : 1391/02/02

تئوری46درصد.منتظر درصد باقی بچه ها هستم.مطمئن باشین اگه زحمت کشیده باشین مزدشو میگیرین.

آهو : 1391/02/02

با سلام- انشاله همتون قبول شید. من دانشجوی ترم 2 ارشد دانشگاه علامه هستم. بنظر شما متخصصین محترم من کی باید شروع کنم. راجع به مصاحبه دکتری کسی اطلاعی داره بهم بده.اخه من دانش محورم و پایان نامه ای ندارم

مسعود : 1391/02/03

سلام اهو از همین امروز شروع کن به خواندن زبان البته نه برای ازمون دکترا که برای امتحان زبان تافل یا ایلتس که اپلای کنی بری اخه شاید سال اینده دروس معارف و زیست هم اضافه بشه

نسی : 1391/02/03

سلام، لطفا یکی به من بگه که من که هم لیسانس هم فوق لیسانسم مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد تهران جنوبه، الان که میخوام دکتری کار آفرینی شرکت کنم برام مشکلی پیش نمیاد اکه به مرحله مصاحبه برسم؟ یعنی ممکنه چون فارغ التحصیل داشگاه /ازاد هستم به مصاحبه دعوت نشم؟

رادا : 1391/02/03

در جواب نسی باید بگم: بخاطر دانشگاه آزاد بودن امکان نداره به مصاحبه دعوتتون نکنن... اگه نمره لازم رو بیارید حتما مصاحبه رو می رین...

مجتبی : 1391/02/03

برای اولین بار سلام.در اینکه در همه جزئیات دکترا ضعیف عمل شده تردیدی نیست اما شما که میدانستید چقدر برای این شرایط تلاش کردید؟آزمون فقط عیدو مسافرت نرفتن نیست بلکه تلاش در مسیرهای قابل پیشبینی و غیرقابل پیشبینی است.

مدیریت بازرگانی : 1391/02/04

سلام و خسته نباشید به همه . من نمی دونم چرا الکی توی دفترچه می نویسن در حد کارشناسی . اصلا از کدوم کتاب سوال طرح می کنن که ما هر چی کتاب مدیریته رو خاک کردیم و هیچ تستی هنوز قابل زدن نیست . به خدا این انصاف نیست یه نفر کل سال رو درس بخونه و با یه طراحی تست نادرست نابود بشه و دیگه انگیزه ای برای امتحان نداشته باشه . خواهشا یه واحد نظارت بر استاندارد سازی آزمون تشکیل بشه تو سازمان سنجش تا این مشکلات دیگه پیش نیاد . و الکی ننویسن در حد کارشناسی ارشد . تازه باید سوالات تخصصی رو زیاد کرد تا ملک تحصص باشه نه فقط زبان .

نا امید : 1391/02/04

با سلام .منم کلی خونده بودم ولی با کلا 17 درصد تخصصی و 5 درصد زبان و 30 درصد استعداد و معدل 18 حتی جز چند برابر معرفی شده به دانشگاه پیام نورم نمیشم.

امیدوار : 1391/02/04

دوستان منم مث بقیه در کل موافق روش آزمون نبودم ولی ریاضی و آمارو 65 درصد، تئوری هارو 10درصد و زبان و gmat رو 55درصد زدم به نظرتون امیدوار باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ضمنا خانم پریسا در مورد صیغه ماکسیمم واریانس سوال داشتند اگه مایل باشن میتونم به ایمیلشون جواب رو بفرستم چون یه مقدار تفصیل داره.

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران : 1391/02/04

با سلام می خواستم بدونم کلید بقیه درس ها موجود هست؟؟ می بینم بچه ها درصداشون رو محاسبه کردن ولی من تو سایت مدیر فقط کلید تئوری ها رو دیدم. ممنون.

مرتضی ازدانشگاه تهران : 1391/02/04

lاز 25 تا به امروز بعلت وضعیت سئوالات و نحوه برگزاری بیهوش بودم 5 درس اختصاصی 90 سئوال زبان 100 تا هوش 60 تا ، نصف سئوالات اختصاصی از دوره کارشناسی و ارشد نبود و در منابع وجزوات 6 ساله ما پیدا نمیشه در بعداظهر تعداد سئوالات زیاد وقت کم نوع سئوال دانشجویان را کلافه و روی اعصاب مان راه میرفت در محل حوزه امتحانی ما دانشگاه آزاد خ دماوند نه نهار دادن و نه جای استراحت و حتی جای نشستن نداشتیم بطوری که درب نماز خانه را هم برای نماز و استراحت باز نکردن، اینه شان و منزلت دانشجویان دوره دکترای !!!!!!

حامد مح : 1391/02/04

اگه آقایون سختی سوالات را در حد آیلس ، تافل و ... اعلام کردند ؛ چرا نمره ی منفی منظور کردند؟؟؟؟ بخدا تافل و آیلس با همه ی سختیهاش نمره منفی نداره... اما مطمئنم هیج کدوم از طراحان سوال نمیدونن چی طرح کردن. کلوز تست آخه گزینه ی no error اینو دیگه تو همه ی سوالات می ذارن؟؟؟؟ تئوریها و زبان به نظرم باید دانشجویان را محک بزنه و همینطور خوبه... منتها مسئولین منابع دروس را معرفی کنند ما می خونیم.. هر درسی اگه 100تا هم معرفی کنین ما می خونیم اما توروخدا فقط معرفی کنین... بگین از کجا میاد. ای بابا....... راجع به سایر درسا چون تو حوزه ی رشته ی تخصصی من (یعنی مدیریت بازرگانی) نیست اظهار نظر نمی کنم.....!!!!!!!!!!!!!

مسعود : 1391/02/04

من دانشجوی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هستم خداوکیلی کجادیدید برای دروس تخصصی اصلی 30سوال طرح کنند و برای هوش و استعداد تحصیلی 60تا (بعد18سال درس خواندن تازه می خوان بفهمن ما استعداد تحصیلی داریم یا نه )و شمابرای آزمون صبح 90 دقیقه وقت و برای آزمون عمومی عصر چهارساعت ماگفتیم سازمان سنجش وارد میشه تا روایی و پایایی آزمون رو بالاببره بدتر شد حداقل برای دروس تخصصی بایستی 90سوال درنظر می گرفتند (به غیرازریاضی و آمار ) تا واقعا داوطلب را در مقطع تحصیلیش مورد بررسی قراردهند و نیازی به آزمون سنجش استعداد تحصیلی نیست و حالا میفهمیم چرا در کشورهای خارجی (مالزی ، ارمنستان ، قبرس ، تاجیکستان و....) اینهمه دانشجویان ایرانی در حال تحصیل هستند و منابع مادی و غیرمادی (استعدادها و هزینه های فراوان مالیاتی و منابع این کشور )درآن کشورها مفت و مجانی بکارگرفته می شود و روزبه روز برشمار مهاجرین ایرانی برای ادامه تحصیل و ... افزوده می شود مردیم از اینهمه آزمون و خطا

مهرداد : 1391/02/04

بچه ها یه سؤال داشتم،برای محاسبه درصد،درست ها در چه ضریبی ضرب می شن؟در 3 ضرب میشه بعد در نهایت در ضریب خودش ضرب میشه یا اینکه کلاً در ضریب خودش ضرب میشه؟یکی جواب بده.یادم رفته چجوری محاسبه میکنن!

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران : 1391/02/04

در جواب مهرداد صورت کسر: تعداد سؤالات درست ضربدر 3 ، منهای سؤالات غلط مخرج کسر: تعداد کل سؤالات ضربدر 3

سپیده : 1391/02/04

بچه ها لطفا یکی جواب منو بده

سپیده : 1391/02/04

آقا مهرداد اینطوری حساب میشه: (تعداد سوالات صحیح * 3 - تعداد غلط ها)* 100 محاسبه کن بعد تقسیم بر (تعداد کل سوالات اون درس *3)

مسعود : 1391/02/04

مهرداد درستها رو ضرب در 3 کن و تعداد نادرست ها رو ازش کم کن در نهایت حاصل رو بر 3 برابر تعداد سوالات تقسیم کن موفق باشی

رادا : 1391/02/04

در جواب مهرداد: (تعداد کل سوالات *3)/تعداد جوابهای غلط-(3*تعداد پاسخ های صحیح)

مهرداد : 1391/02/04

در جواب سپیده:جواب سؤالا به ترتیبی که پرسیدی؛37-گزینه انطباق با هنجارهای سیاسی و ارزشی و پذیرش این معنا که ...--39-گزینه سطح تحلیل متفاوت است--42-راستش این یکی تو مجموعه تستهای سیدجوادین جوابش قیافه شناسیه ولی تو کلید سایت زدن استخدام علمی.این یکی رو بقیه چی فکر میکنن؟44-تجربی-تهاجمی.48-برون سپاری52-تعامل58-فرهیختگی60-رفتار را مشاهده میکنیم و آنرا همانگونه که بروز یافته می بینیم و ...---چون گزینه ها تو کلید جابجا شده بود باید شرح گزینه رو می نوشتم.موفق باشی.

مردودی پس از 7 بار مصاحبه ی 90(شاگرد اول ارشد مدرس) : 1391/02/05

هر بزرگی که از این مرحله رد شد و دعوت به مصاحبه شد دعا کنه که رقیباش از اون دانشگاه نباشند و الا به راحتی نوشیدن آب سرد در تابستان مردود می شید و تازه پی به بی ارزشی و خرکی بودن اینگونه امتحان ها می بریید پس اگر رد شدید یا امتحان رو بد دادید ناراحت نشوید به فکر اهداف بزرگتر باشید مثل زندگی کردن به نحوه ای که شایستگی شما رو داره خداوکیلی خیلی هاتون ارزشتون بالا تر از این حرف هاست

سپیده : 1391/02/05

ممنونم مهرداد. منم درصد تئوریهام میشه 43 درصد. هیچ وقت فکرشم نمیکردم اینقد تئوری رو بد بدم با اون همه خوندن

masoud : 1391/02/06

bache ha inja yekam shabihe chat room nist????????

مینا : 1391/02/14

من میخوام شروع کنم به خوندن برای سال بعد . اگر برای خوندن درسها، پیشنهاد خاصی دارید. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. به خصوص درس زبان ؟؟؟

شهروز : 1391/02/16

دوستان همگی خسته نباشین ... من داوطلب حسابداری هستم و اکثر دوستام مثل شما مدیریت شرکت کردن . جالبه که دو تا رشته فقط 30 تا سوال متفاوت داشتن و ریاضی و آمار و جی مت و زبان یکی بوده و تو اختصاصی ها اگه میخواستی ریاضی و آمارو جواب بدی یه چیزی تو مایه های نیم ساعت از 5 ساعت و نیم وقت امتحان به تئوری ها اختصاص پیدا می کرد یعنی دانش تخصصی ما تو نیم ساعت سنجیده میشه و طبق این رویه دونستن دلایل ساخت تلسکوپ هابل یا دیدگاه ملت در مورد اوتیسم بیشتر از تئوری ها میتونه باعث قبولیمون بشه . من برای تئوری های حسابداری 3 تا کتاب با ترجمه ی افتضاح خوندم از شانسم تمام سوالای تئوری از همونا بود و فقط یکیو نزدم ... حالا بقیه ی ملت که کتابهای دیگرو خوندن یا فکر کردن که منابع مثل پارسال و سوالات به همون کشکیه چه گناهی کردن خدا میدونه ... سازمان سنجش محض رضای خدا و شادی روح اجداد اوجین فاما یه دونه سوال مالی واسه ی بچه های مدیریت مالی نذاشته ... بچه های مالی چه گناهی کردن:( من کارشناسی و ارشد دانشجوی شهید بهشتی بودم برام جالبه ما و دانشگاه تهرانی ها و علامه ایها که مثلا بهترین اساتیدو داریم اینه وضعمون بقیه داوطلبها چجوری باید به منابع خوب دسترسی داشته باشن؟؟؟؟ به نظرم کنکور امسال یکی از بدترین کنکورهایی بود که ما و دور و بریهامون توش شرکت کردیم یا در موردش شنیدیم....

taher : 1391/02/22

سلام من آزمون دکتری مدیریت دادم یه چیزی واقعا عجیبه از اون همه مباحث و دروس مدیریت که هست خیلی کم اونم فقط از تئوریهای مدیریت اومده بود ریاضی آمار زبان و تست هوش همه عمومی بود.........عجیب نیست

مهدی : 1391/02/23

با سلام - ما فکر میکردیم داریم آزمون دکتری مدیریت می دیم انگار اشتباه شده بود.فقط 20-30 تا از مباحث مدیریت سؤال شده بود اما تا دلتون بخواد ... واقعا معلوم نیست کدوم مرجعی برای این آزمونها استاندارد تعیین می کنه و فقط زمان هست که از دست ما میره و عمر گرانبها ..!

سهیل : 1391/02/28

با سلام به نظر من درس منابع انسانی از کتاب عباس پور سئوالی طرح نشده بود. احتمالاً کتاب آرمسترانگ سئوال داده شده ولی رفتار سازمانی رضائیان 5 سئوال اومده بود از مبانی 1 سئوال بقیه سئوالات هم از کتاب الوانی و سید جوادین بوده

حامد : 1391/03/16

آینده پژوهی زبان11 اختصاصی14 جی مت37 رتبه150 یا علی

azade : 1391/12/18

سلام دوستان خسته نباشید همگی:))واقعا این چی بود؟؟؟؟من فکر کردم دارم ازمون استخدامی میدم تا کنکور دکتری واقعا متاسفم واسه خودمون که این همه زحمت درس خوندن میکشیم اونوقت کلا مارو هیچی حساب نمیکنن اون از امتحانشون با تاخیر رو بی احترامیو و بدون پذیراییو یک کیک مسخره دادن اون هم از سوالا اقای طراح سوال استعداد تحصیلی جون من بیا بدون کلید سولا اینایی رو که طرح کردی حل کن ببینم بلدی؟؟چقدر طول میکشه؟؟؟اصلن به من بگو چه ربطی داشت؟؟؟؟زبانم که متناش قصه حسین کرد شبستری بود کلا ارتوروز گردن گرفتیم .ولی از حق نگذریم ریاضی و امارو تیوری خوب بود....

حمید 1367 : 1391/12/19

سلام به همه دوستان عزیز من سال اولی بود که تو کنکور دکتری شرکت کردم تخصصی و جی مت حدود 35 میزنم زبانم برام سخت بود ولی حدود 40 می زنم فکر می کنید می تونم مجاز بشم یا نه؟

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه