شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 20,902
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,674,905
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 116
کاربران حاضر: 117
نمایش مقالات با موضوع: بازاریابی تعداد : 453
331. مطالعه عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان درانتخاب یک تلویزیون با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) علس صنایعی، سعیده کتابی، حیدر مرتضی پور هلق
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 0
چکیده | متن کامل
332. انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) سعیده کتابی، محمداسماعیل انصاری، مظفر ناصری طاهری
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 0
چکیده | متن کامل
333. بررسی عوامل مؤثر بر جلب رضایت مندی و میزان رضایت مشتریان پروازهای داخلی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) داور ونوس، شیرین مددی یکتا
تعداد صفحات: 22
قیمت (تومان): 0
چکیده | متن کامل
334. سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) مقصود امیری، حمید رضا یزدانی، نسیم اکرام نصرتیان
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 0
چکیده | متن کامل
335. طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانه‌ای- سخت افزار
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) محمود صارمی، مجید اسماعیل پور، طهمورث حسنقلی پور
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 0
چکیده | متن کامل
336. طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان‌ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) محمود فیروزیان، طهمورث حسنقلی پور، محمود صارمی، سیدیحیی سیددانش
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 0
چکیده | متن کامل
337. کاربرد تکنیک شبکه عصبی برای ارزیابی روابط بین خریدار و فروشنده
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) محمودآقا حسینعلی شیرازی
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 0
چکیده | متن کامل
338. تعیین وضعیت رقابتی صنعت پرورش میگوی ایران در بازارهای بین المللی بر اساس مدل الماس رقابت ملی مایکل پورتر
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) محمد حقیقی، پگاه مختاری
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 0
چکیده | متن کامل
339. ارائه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) محمد حقیقی، فرشید حسینی طولی
تعداد صفحات: 27
قیمت (تومان): 0
چکیده | متن کامل
340. بررسی عوامل مؤثر بر اثر بخشی وب بعنوان ابزاری در واحد بازاریابی شرکت های تجاری ایران
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) امیر مانیان، حمید گل محمدی
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 0
چکیده | متن کامل
اول 31 32 33 34 35 36 37