ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 04 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 17,215
بازدید دیروز: 26,409
بازدید کل: 158,553,902
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 104
کاربران حاضر: 106
نمایش مقالات با موضوع: بازاریابی
تعداد : 453
331.
مطالعه عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان درانتخاب یک تلویزیون با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) علس صنایعی، سعیده کتابی، حیدر مرتضی پور هلق
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 0
چکیده
|
متن کامل
332.
انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) سعیده کتابی، محمداسماعیل انصاری، مظفر ناصری طاهری
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 0
چکیده
|
متن کامل
333.
بررسی عوامل مؤثر بر جلب رضایت مندی و میزان رضایت مشتریان پروازهای داخلی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) داور ونوس، شیرین مددی یکتا
تعداد صفحات: 22
قیمت (تومان): 0
چکیده
|
متن کامل
334.
سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) مقصود امیری، حمید رضا یزدانی، نسیم اکرام نصرتیان
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 0
چکیده
|
متن کامل
335.
طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانهای- سخت افزار
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) محمود صارمی، مجید اسماعیل پور، طهمورث حسنقلی پور
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 0
چکیده
|
متن کامل
336.
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها و ارتباط آن با رضایت مشتریان
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) محمود فیروزیان، طهمورث حسنقلی پور، محمود صارمی، سیدیحیی سیددانش
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 0
چکیده
|
متن کامل
337.
کاربرد تکنیک شبکه عصبی برای ارزیابی روابط بین خریدار و فروشنده
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) محمودآقا حسینعلی شیرازی
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 0
چکیده
|
متن کامل
338.
تعیین وضعیت رقابتی صنعت پرورش میگوی ایران در بازارهای بین المللی بر اساس مدل الماس رقابت ملی مایکل پورتر
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) محمد حقیقی، پگاه مختاری
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 0
چکیده
|
متن کامل
339.
ارائه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) محمد حقیقی، فرشید حسینی طولی
تعداد صفحات: 27
قیمت (تومان): 0
چکیده
|
متن کامل
340.
بررسی عوامل مؤثر بر اثر بخشی وب بعنوان ابزاری در واحد بازاریابی شرکت های تجاری ایران
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
نویسنده (گان) امیر مانیان، حمید گل محمدی
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 0
چکیده
|
متن کامل
اول
31
32
33
34
35
36
37
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved