شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,640
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,154,848
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 92
کاربران حاضر: 92
کدخبر: 17925 زمان ارسال: شنبه 04 اردیبهشت 1400 - 17:09 تعداد بازدید: 5289
آخرین تراز ( نمره کل ) دعوت به مصاحبه کنکور دکتری سال 1399 گرایش های مختلف رشته مدیریت

با توجه به درخواست های داوطلبان، اطلاعات آخرین تراز ( نمره کل ) دعوت به مصاحبه کنکور دکتری سال 1399 (حدنصاب دانشگاه ها) کدرشته های مختلف سراسری (روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان) و دانشگاه آزاد در مجموعه های

مدیریت بازرگانی و راهبردی (سراسری و آزاد)
مدیریت دولتی (سراسری و آزاد)
مدیریت صنعتی (سراسری و آزاد)
مدیریت فناوری اطلاعات (سراسری)
مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز (سراسری)
کارآفرینی، آینده پژوهی و مدیریت تکنولوژی (سراسری و آزاد)
مالی (سراسری)
تهیه شده است که می توانید از لینک زیر دانلود نمایید

https://modir.ir/Articles/6087.aspx



توضیحات مربوط به فایل:

توجه نمایید این اطلاعات مربوط به آزمون سال 1399 می­باشد. هیچ الزامی مبنی بر تکرار آنها در سالهای بعد وجود ندارد. مواردی نظیر ظرفیت دانشگاه­ها، تغییرات در مبنا و شیوه محاسبه تراز، اینکه هر دانشگاه چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه نماید، اینکه هر فرد به چند کد رشته جهت مصاحبه دعوت شود و همچنین ترکیب مجموعه ها با هم و حذف یا اضافه شدن رشته ای از یک مجموعه بر حد نصاب­های دعوت به مصاحبه تاثیرگذار می­باشد.
لذا به داوطلبان توصیه می­ شود حتی با داشتن اطلاعات حدنصاب سالهای گذشته، جهت انتخاب رشته تا حدودی خوش بینانه عمل نموده تا در صورت پایین آمدن حدنصاب قبولی در سالهای بعد، به دلیل عدم انتخاب آن کدرشته متضرر نشوند.
همچنین ممکن است دانشگاهی سال گذشته حدنصاب بالا اعلام نموده باشد و به دلیل عدم استقبال و کم بودن تعداد افراد مصاحبه شونده، بخواهد در رویه خود در سالهای بعد تجدیدنظر نماید یا بالعکس.
توجه نمایید اطلاعات مندرج در این فایل الزاما تمام کدرشته­ های موجود نمی باشد و صرفا کدرشته­ هایی در هر مجموعه که اطلاعات آن موجود بوده است درج شده است. همچنین ممکن است برخی از کدرشته­ های مندرج در جداول این فایل به دلیل تغییرات مجموعه­ ها، به مجموعه دیگری منتقل شده باشند یا کلا حذف شده باشد. لذا ملاک شما در انتخاب رشته­ ها، باید دفترچه کنکور امسال باشد.
مهم: در جداول این فایل حدنصاب نمره کل (تراز) ذکر شده است. با توجه به مشاهده برخی تغییرات عمده در محاسبه تراز هر سال نسبت به سال گذشته بهترین روش این است که حدود رتبه امسال خود را در نمونه کارنامه ­های سال 99در لینک https://modir.ir/Phd/PhD10new99.aspx پیدا کرده و ببینید در سال 99 با این رتبه چه ترازی بدست آورده اند. سپس آن تراز را با حدنصاب­های موجود در این فایل مقایسه کنید.
به هیچ وجه تراز امسال خود را با حدنصاب­های سال 99 در این فایل مستقیما مقایسه نکنید. زیرا مشاهده شده در برخی رشته­ ها مبنای محاسبه تراز یک سال با سال­ های قبل کاملا متفاوت است.
همچنین توصیه می­ شود صرفا به ترازهای سال 99 اکتفا ننموده و برای کسب اطلاعات بیشتر حدنصاب­های دانشگاهها در سال­های 96 و 97 و 98 را نیز که در سایت در دسترس همگان است دانلود و به شیوه فوق بررسی نمایید.
معنی حدنصاب­های درج شده این است که صرفا داوطلبانی با تراز (نمره کل) بالاتر (بیشتر) از این حدنصاب امکان دعوت به مصاحبه آن کدرشته را داشته اند.
حدنصاب­ها مربوط به سهمیه آزاد می­ باشد.
توجه:برخی از دانشگاه­ها در پذیرش سال 1399 به دلیل اعتراض داوطلبان، اقدام به اصلاح حدنصاب اعلامی اولیه خود نمودند. لذا در جداول این فایل یک ستون با عنوان "حدنصاب بعد از اصلاح" آمده است که در  صورت تغییر حدنصاب، حدنصاب جدید در آن درج شده و درغیراینصورت همان حدنصاب اولیه ذکر شده است. در مواردی در این ستون خط تیره درج شده است که به دلیل عدم دسترسی ما به حدنصاب جدید بوده است. در این شرایط ممکن است حدنصاب تغییر کرده باشد یا تغییر نکرده باشد.


 

منبع : سایت مدیر  
نظرات کاربران
مهسا طهماسبی : 1400/02/04

سلام دانشگاه آزاد کرمانشاه پذیرش دکتری مدیریت بازاریابی نداشته امسال؟

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)