شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 21,474
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,531,752
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 65
کاربران حاضر: 65
کدخبر: 10194 زمان ارسال: دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 - 18:48 تعداد بازدید: 16927
نظرات درباره اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری سراسری (نیمه متمرکز) سال 1393

داوطلبان کنکور دکتری سراسری (نیمه متمرکز) سال 1393 رشته های مدیریت، آینده پژوهی، کارآفرینی، مالی، مدیریت قراردادهای بین الملل نفت و گاز، حسابداری و سایر رشته های مرتبط در این بخش می توانند درباره اعلام نتایج اولیه نظر داده و نظرات سایرین را مطالعه نمایند.

نظرات کاربران الزاما بیان کننده دیدگاه مدیران سایت نمی باشد

توجه: درج آدرس ایمیل، شماره تلفن، لینک سایتهای اینترنتی و هرگونه تبلیغات موسسات، اشخاص و .... در بخش نظرات امکانپذیر نمی باشد.

رتبه های معرفی شده جهت مصاحبه در هر کد/رشته مجموعه مدیریت، کارآفرینی، آینده پژوهی، مالی، مدیریت قراردادهای بین الملل نفت و گاز و حسابداری دکتری سال  1392

پاسخنامه تشریحی سوالات دروس تئوریهای مدیریت، رفتار سازمانی و منابع انسانی پیشرفته رشته مدیریت و مبانی مدیریت رشته های آینده پژوهی و کارآفرینی کنکور دکتری سال 1393


فایلهای کمکی سایت مدیر جهت آمادگی مصاحبه دکتری

____________________________________________________________________________________________

منبع : سایت مدیر  
نظرات کاربران
حمید : 1393/01/31

الان ساعت 9:20دقیقه اس وهنوز نتایج نیومده .بچه هادعا کنید هرکی زحمت کشیده به حق اش برسه بحق فاطمه زهرا(س) تا امروز رتبه خوبمون هدیه ای باشه واسه مادرهامون

یاکریم : 1393/01/31

ایستگاه استرس ... کل اون چند ماه یه ذره استرس نبود ... دیشب تا الان به اندازه ی چندماه استرس داشتم، ما که دیدیم همه دارن برا دکترا تلاش می کنن، خواستیم از قافله عقب نمونیم و یه تلاش و وقت صرف کردیم ... خلاصه ایشاله بچه هایی که تلاش کردن مزد زحماتشونو بگیرن ... دم شما هم گرم سایت مدیر

MHD : 1393/01/31

گویند که سنگ لعل شود در مقام صبر/آری شود ولیکن به خون جگر شود."حافظ"

کتی : 1393/01/31

سلام، فکر کنم اولین نفرم اینجا کامنت میزارم، تا چند ساعت دیگه نتایج اعلام میشه، امیدوارم نتیجه تلاشمون رو بگیریم..

مهرسا : 1393/01/31

من خیلی استرس دارم هنوز نزدن امیدوارم به خاطر آسون بودن حق کسی ضایع نشه یکی انواع کتابای رفتار و منابع انسانی رو خونده بود و یکی با خوندن دو تا کتاب تونست مثل اون به سوالا پاسخ بده امیدوارم هر کی زحمت کشیده به حقش برسه

مدیریت تولید : 1393/01/31

ماجرای سه تا کد رشته چیه؟ یعنی امسال عکس سال قبل جا پنج تا سه تا رو دعوت به مصاحبه میدن؟ این که خیلی بده ... شانس قبولی تو مصاحبه میاد پایین ... به ما که رسید ....

زهرا : 1393/01/31

سلام همچنان منتظر نتایجیم...با امید موفقیت و پیروزی برای همه دوستان عزیز..توکل به خدا ببینیم چی میشه:)

MHD : 1393/01/31

تخصصی52 استعداد37زبان8 رتبه337

سرگردان : 1393/01/31

به مراتب افتضاح تر از اونی بود که فکرشو میکردم

آینده پژوهی : 1393/01/31

چرا ظرفیت آینده پژوهی امسال کم شده! فقط 18 نفر مجاز شدن. پارسال که تا رتبه 67-68 مجاز بودن. عجب شانسی دارم من

میثم : 1393/01/31

زبان70 استعداد62.2 تخصصی23.33 معدل17.75 رتبه:514 ...

حمید : 1393/01/31

بچه ها نتایج اومد ساعت 14:11 من قبول شدم ولی راضی نیستم .مجموعه مالی

آینده پژوهی : 1393/01/31

دوستان تعداد مجازین تو همه رشته ها اینقدر اومده پایین یا فقط آینده پژوهی سقوط آزاد داشته. آخه 18 نفر!!!!!

nikoris : 1393/01/31

آینده پژوهی روزان 12 نفر؟؟؟

محمد : 1393/01/31

زبان سفید، استعداد 46 تخصصی 24 معدل 17.16 غیر مجاز رتبه 3200 من که چیزی نخوندم ولی فکر نمیکردم رتبم این بشه

حامد : 1393/01/31

خدایی تو رشته ای که ما شرکت کردیم اجحاف شده! اینده پژوهی فقط تا رتبه 18 مجاز شده. تازه روزانه ها فقط تا رتبه 10! من 50 شدم میثم جام این درصدهایی که گفتی خوب بود. چرا رتبت بد شده پس! مگه رشته ی چی شرکت کردی عزیز

مینا : 1393/01/31

زبان 60 تخصصی 52 استعداد 38 رتبه 43 راضیم خدارو شکر امیدوارم مدیریت دولتی دانشگاه تهران بیارم

مدیریت 93 : 1393/01/31

مجموعه مدیریت: با تخصصی 28 و زبان 32 و استعداد 33، مجاز به انتخاب رشته شدم به جز در دوره روزانه. رتبه ام 1600، آخرین فرد مجاز 2300 آخرین رتبه مجاز روزانه 681. دوره شبانه امید قبولی دارم؟

میثم حامد : 1393/01/31

مدیریت چیزی که کارنامه زده اینه یعنی تخصصی اینقدر اهمیت داشت؟

سیامک : 1393/01/31

زبان 25 استعداد 49 تخصصی 55 رتبه 121

وحید : 1393/01/31

زبان 20 استعداد منفی4 تخصصی18 رتبه 7265

الهام : 1393/01/31

زبان 33.33 ، جی مت 25.56 ، تخصصی 40.74 رتبه 611

یاکریم : 1393/01/31

سال 93 ... رتبه 93 ... تخصصی 61 استعداد 28 زبان 28، معدل موثر 15.83 ... اونی که می خواستم نشد تو آزمونا که بدتر از این می زدم 4 و 6 می شدم ... خیلی رقابت زیاد بود، خدا مصاحبه رو به خیر کنه ...

حامد : 1393/01/31

زبان 35.56تخصصی56.67استعداد 8.89رتبه 194

پویا : 1393/01/31

تخصصی 55 استعداد 51 زبان 7 رتبه 162

ali : 1393/01/31

زبان 22 تخصصی23 استعداد 12 غیرمجاز

سمیرا : 1393/01/31

تخصصی 42، استعداد 46، زبان 17، رتبه 660

صباح : 1393/01/31

زبان 22.22 استعداد 75.56 تخصصی 16.30 رتبه 2500 نمره کل 4771 مجموعه مدیریت غیرمجاز

یاکریم : 1393/01/31

یادمه پارسال 12300 تا شرکت کننده بود، امسال 15800تا یادمه پارسال تا 620 روزانه مجاز شده بودن، امسال تا 680 با این همه دکترای مدیریت ...

حاج حمىد : 1393/01/31

دوستانى که مجاز هستن ضمن تبرىک چه منابعى رو معرفى مى کنىن براى سال دىگه

محمد : 1393/01/31

یعنی اینهمه تخصصی اهمیت داشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الیا : 1393/01/31

لطفا اینایی که رتبه خوب اوردن, بگن چند وقت واسه آزمون خوندن؟

صنعتی : 1393/01/31

زبان 8 استعداد 38 تخصصی 31 رتبه 2100 مجاز برای شبانه و پردیس با کلید اولیه درصدها بیشتر می شد . . .

ایدین : 1393/01/31

سلام بچه رتبه 200 خوبه واسه قبولی یا نه

مریم : 1393/01/31

خیلی خیلی مهم بچه من کد داوطلبی ندارم از سیستم هم پاسخگویی خودکار هم میزنم می گه داوطلب یافت نشد.کسی شماره ای داره راهنمایی کنه.MOdirجان خو دت راهی سراغ نداری؟؟؟؟؟؟؟

دانشجو : 1393/01/31

سلام خداقوت به همتون. تبریک به قبول شده ها. لطفا بگید چه منابعی رو خوندید. کمک کنید. ما سال دیگه کنکور داریم.

فرزاد : 1393/01/31

تخصصی 36.67 استعداد 50 و زبان 4.4 رتبه 1171. شش ماه شبانه روز خونده بودم. گند زدم......

سعید محمدپور : 1393/01/31

با سلام خدمت همه دوستان عزیز. متاسفانه مجاز نشدم. خب البته کسی که نخونه معلومه نتیجه هم نمی گیره. ولی خدا وکیلی این افزایش افزایش که می گن فقط تو یه سری رشته هاست. جالبه پارسال کارآفرینی 495 نفر شرکت کننده داشت روزانه آخرین رتیه مجاز 63 بود شبانه و اینا هم 119. امسال کارآفرینی 702 شرکت کننده داشت روزانه 30 و شبانه 57 آخرین رتبه مجازها بود. یعنی تو روزانه از هر تقریبا 23-24 نفر یکی مجاز شده!!! در صورتی که سال قبل تقریبا از هر 8 نفر!!!!

بهادر : 1393/01/31

سلام. تبریک به همه پذیرفته شده ها. بنده مدیریت ورزشی زبان 30، استعداد 20، تخصصی 40. رتبه 153 . پیام نور و غیرانتفاعی مجاز شدم. با آرزوی موفقیت برای همه

زهرا : 1393/01/31

تبریک به دوستانی که مجاز شدن....من مجاز نشدم ان شاالله سال دیگه با رتبه بهتر قبول میشم و میام اینجا نظر میذارم:) امسال تخصصی خیلی مهمتر بوده من زبانم خوب زدم اما تخصصی پایین بود مجاز نشدم....

مدیریتی به یاکریم : 1393/01/31

شما مطمئنین که پارسال تعداد شرکت کننده ها انقد بوده؟

نسیم : 1393/01/31

دوستان کسی میدونه پارسال تا چه رتبه ای روزانه قبول شده؟ مثلن دانشگاه اصفهان من ۲۴۰ رو سراغ دارم مجموعه مدیریت قبول شد

حامدی : 1393/01/31

زبان 5،استعداد 25،تخصصی 45،رتبه 115،اصلا راضی نیستم

ایدین : 1393/01/31

تخصصی 50 جی مت 33 زبان 30 رتبه 230

ارسلان : 1393/01/31

سلام به همگی. زبان 92 استعداد 57 تخصصی 51 رتبه 15. نگرانی ای که دارم بابت دانشجو بودنمه و اینکه ممکنه داستان مغایرت معدل پیش بیاد به خاطر تنبلی اساتید ما و الخ.. کسی تجربه ای مشابه داشته یا شنیده در موردش؟ با آرزوی موفقیت

سحر : 1393/01/31

زبان 10 ،استعداد 36، تخصص 18، رتبه 4500

سمن : 1393/01/31

سلام تخصی23 زبان18 استعداد38 رتبه 55 تو مجموعه کارافرنی اونوقت واسه روزانه تا رتبه 30 مجاز شدن خدییش نامردیه پارسال تا69 مجاز بود

حمید : 1393/01/31

زبان 60 استعداد 50 تخصصی 59 رتبه 4

یاکریم به مدیریتی : 1393/01/31

دقیقشو بخوای 12348 ... رفتم نیگا کردم

دانشجو : 1393/01/31

تبریک ارسلان خان. درصداتون محشره. لطف کنید ما رو هم راهنمایی کنید. چی خوندید؟ راستی گرایشتون چیه؟

دانشجو : 1393/01/31

تبریک به حمید. مبارک باشه انشاالله. لطفا تجاربتونو در اختیار مام بذارید. گرایشتون؟ چه منابعی خوندید؟ چقدر وقت گذاشتید؟ راستی برا مصاحبه آمادگی دارید؟

شاهین : 1393/01/31

ظرفیت امسال خیییییلی کمه! آخرین رتبه مجاز روزانه آینده پژوهی امسال ١٢ بوده! اصلا با پارسال قابل مقایسه نیست! هیچکس هم جوابگو نیست!

مینا : 1393/01/31

بچه های مالی تو رو خدا نتایحتون بگید من دارم دیونه میشم

ارسلان به دانشجو : 1393/01/31

ممنون. گرایش من IT هستش.

امیر به حامدی : 1393/01/31

حامدی جان وقت شما بخیر. شما مطمئنی رتبتون 115 شده؟؟؟ معدل شما چنده؟

ارسلان به حمید : 1393/01/31

حمید خان مبارک باشه. گرایش شما چیه؟

محسن : 1393/01/31

دوستان من رو از نگرانی درآوردید.چون فکر میکردم بدترین رتبه مال منه 2400!! این درحالیه که فکر میکردم رتبم زیر 100 میشه!!!

حاج حمىدبه ارسلان : 1393/01/31

ارسلان جان مبارکه منابع لطفا معرفى کنىد

مهدی ش : 1393/01/31

زبان 3، استعداد 46، و تخصصی 30 . رتبه 2113... امید؟؟

nikoris : 1393/01/31

با رتبه 19 آینده پژوهی حتی شبانه هم مجاز نشدم :(

کامران : 1393/01/31

سلام. تخصصی 59.26 استعداد 43.33 زبان3 رتبه 152 رتبه و درصدای منو با حمید مقایسه کنید؟ به خاطره زبان چه قد اختلاف داریم

حمید به ارسلان : 1393/01/31

من آزمایشی شرکت کردم نمی تونم انتخاب رشته کنم هنوز یه ترم دارم

آینده پژوهی : 1393/01/31

آینده پژوهی دیگه امسال سوپرایز کرده همه رو.این چه وضعشه چطور تعداد مجازین نسبت به پارسال 50-60 نفر کمتر شده.

رییس : 1393/01/31

حمید خان شما با در چه گرایشی این رتبه رو آوردی؟ یکی از بستگان من با درصدای بهتر از شما تو بازاریابی رتبه ش کمی بدتر از شما شده... البته اونم یک رقمیه...با دو تا 45 و یک 70 تخصصی

حدیث : 1393/01/31

با سلام . رتبه 6 رو آوردم زبان 46 استعداد 46 تخصصی 69

مهدی ش : 1393/01/31

با این اوضاع و احوال آدم واقعا به تأثیر زبان در آزمون دکتری پی میبره... منم اگر زبان رو 30 به بالا زده بودم رتبه م میومد زیر 1000 ...

رضا : 1393/01/31

منم رتبه 5 کارآفرینی شدم.البته فکر میکردم 1 بشم. با تبریک به دوستانی که به خواستشون رسیدن و آرزوی موفقیت در آینده برای سایرین.

نسیم : 1393/01/31

دوستان کسی میدونه پارسال تا چه رتبه ای روزانه قبول شده؟ مثلن دانشگاه اصفهان من ۲۴۰ رو سراغ دارم مجموعه مدیریت قبول شد

دانشجو : 1393/01/31

سلام،تخصصی 74.81،استعداد46.67،زبان34.44،معدل موثر 19.15، رتبه 1 :-)

دانشجو : 1393/01/31

به خدا راه دوری نمیره! تجاربتونو ارائه کنید بلکه کمکون کنه. گرایشتون؟ منابع و وقتی که گذاشتید؟ دانشگاتون؟ ارسلان، حمید، حدیث....لطفا!

حمید به رییس : 1393/01/31

من رشتم بازاریابیه دانشگاه تهران احتمالا آشناتون معدل موثرش کمتر بوده چون معدل موثر من 19.49 بوده

kamran به نسیم : 1393/01/31

دوستتون که اصفهان قبول شده پارسال حدودا چه تاریخی رفته بود مصاحبه؟

مالی : 1393/01/31

بچه های مالی کسی نیست؟میشه درصداتونو بگید ممنون

masi : 1393/01/31

تخصصی 17 استعداد 55 زبان 0 معدل 17.75 رتبه 3861 غیر مجاز من که نخونده بودم.ایشالله سال دیگه رتبه 1 :)))

آسمان : 1393/01/31

با سلام. تخصصی 31، زبان 57، استعداد 41، معدل موثر 17.59 رتبه: 581......امسال درس تخصصی به شدت تاثیر داشت در رتبه ها

مهکیا : 1393/01/31

تخصصی 50.74 زبان 44.44 استعداد 10 معدل موثر 17.20 رتبه 259 / مجاز روزانه تراز 6985 بچه ها به نظرتون من روزانه جایی قبول میشم؟ تو رو خدا اگر کسی میدونه بگه..

حمید به دانشجو : 1393/01/31

من آژمایشی شرکت کردم، براساس تمام کتابایی که توی ارشد خوندم زدم چون کتابامون اکثرا همون منابعی هستن که توی سایت اعلام شده من میخوام کمک کنم ولی واقعا چون آزمایشی شرکت کردم فقط براساس دروس ارشدم زدم

مهکیا به نسیم : 1393/01/31

نسیم ینی واقعا با رتبه 240 پارسال کسی روزانه قبول شده؟چه گرایشی؟بازرگانی؟ خدا کنه اینجوری باشه..من رتبم شده 259. امسال تازه هم شرکت کننده ها بیشتر بوده هم ظرفیتا به هرحال بیشتر میشه..

سامان : 1393/01/31

زبان 44 جی‌مت 39 تخصصی 64 معدل موثر 18/48 رتبه:18----------- اینها هم درصدهای تخمینی خودم بعد از اومدن کلیدها بود: زبان 38 جی‌مت 39 تخصصی 65. جالب اینجاست که با مدل رگرسیونی که در قسمت نظرات درباره آزمون گذاشته بودم رتبه تخمینی‌ام 19 بود.

به آفرید : 1393/01/31

سلام. آیا به ترتیب 3 انتخاب اول که دعوت به مصاحبه شدیم رو باید بریم؟ لطفا یکی جواب بده. ممنون

پویا : 1393/01/31

دوستان اگه کسی میدونه از چه تاریخی مصاحبه ها شروع و کی تموم میشه لطفا بگه

ثریا : 1393/01/31

سلام دانشجوجان. واقعا خسته نباشی. معلومه زیاد زحمت کشیدی. تبریک میگم

م.س : 1393/01/31

با رتبه در سهمیه انتخاب رشته میکنن یا رتبه کل ؟؟؟

صادق : 1393/01/31

کنکور مجموعه مدیریت تخصصی : 63 استعداد : 41 زبان : 55 معدل موثر : 19:34 رتبه 11

امیر به حامدی : 1393/01/31

حامدی جان وقت شما بخیر. شما مطمئنی رتبتون 115 شده؟؟؟ معدل شما چنده؟

نسیم : 1393/01/31

دوستان کسی میدونه پارسال تا چه رتبه ای روزانه قبول شده؟ مثلن دانشگاه اصفهان من ۲۴۰ رو سراغ دارم مجموعه مدیریت قبول شد

ایدین : 1393/01/31

دوستان عزیزی که مجاز شدن به خاطر داشته باشن که که امسال 70 درصد پژوهش تعیین کننده است فکر کنم رتبه های زیر 500 هیچکس وضعیتش مشخص نیست : من 5 جلد کتاب و دو مقاله isi دارم فقطم 20 روز واسه دکتری خوندم 230 شدم حتما دوستان خوبم از امروز بجز امتحان به پژوهش بیشترین توجه را داشته باشید ارادتمند شما

رامین : 1393/01/31

با سلام زبان 62، استعداد 66، تخصصی 88، رتبه 2 شدم. حیف شد.

یاکریم : 1393/01/31

گفتن از ساعت 16 می تونین دفترچه انتخاب رشته رو بگیرید ... احتمالا چرت بعدازظهرشون به درازا کشیده ...

بیچاره : 1393/01/31

سلام با 591 کجا دعوت به مصاحبه میشششششششششششششششم واییییییییییییییییی؟

محمد م : 1393/01/31

زبان 12 - استعداد 40 - تخصصی 46 - رتبه 486 :) افتضاحی بیش نبود!!

آرش مالی : 1393/01/31

زبان 50 استعداد 30 تخصصی 40 رتبه 20 مالی به نظرتون امیدی هست قبول شم؟آخه من علوم تحقیقات بودم 2 تا ای اس اس 3 تا پژوهشی 2 تا کنفرانس لظفا راهنمایی کنید

بدشانس : 1393/01/31

خیلی حالگیری بود ، از بالا که خوندم زبان 33 استعداد 60 گفتم رتبم زیر 500 میشه رسیدم به تخصصی دیدم 10 زدم رتبه 3520 حتی مجاز هم نشدم ...

علی : 1393/01/31

سلام بابا ایول به خودم زبان4 استعداد21 تخصصی 21 رتبه 4730 خیالم راحته اگه تهران را نیارم بهشتی رو شاخشه حالا شما قصه بخورید اقا ارسلان و حمید در دانشگاه میبینمتون بای

تینا : 1393/01/31

با عرض سلام وخسته نباشید به همه ی دوستان وتبریک به دوستایی که قبول شدند لطفا منابعی رو که خوندین به بقیه معرفی کنین، منم دولتی امتحان دادم افتضاح بود کلی برای رزومه ام وقت صرف کردم ولی آزمونو گند زدم معدل موثرم 15/42هستش پاک نا امید شدم برای سال دیگه آخه لیسانس وفوق علامه با این همه استادای سختگیر وبد نمره اش به چه دردم می خوره؟زیاد فرقی نمی کنه کچا بخونی معدل بچه های ما هم نسبت به شما ها وبچه های دانشگاه های دیگه خیلی پایینه !ارشد کلاس ما همه بچه های تهران وعلامه بودن ولی از معدل 19تو کلاس ما خبری نبود !

امید : 1393/01/31

سلام تخصصی٢۵,استعداد۵٢زبان سفید رتبم شده٣٠٠٠البته تفریحی شرکت کردم.ایشالا سالای بعد

حمید : 1393/01/31

سلام، معدل کارشناسی من توی کارنامه به جای 15/33 نوشته شده 3/15 و با تو جه به اینکه برای این معدلهای غیر واضح 10 رو معدل کارشناسی فرض میکنن به نظر شما 5/33 صدم توی معدل چقدر تاثیر گذاشته؟ لطفا جواب بدین. با توجه به اینکه توی درخواستهای اعتراض سایت سنجش این مورد جزئ انتخابیها نیست و موارئ پیش فرضی فقط براای اعتراض اونجا هست از چه طریقی اعتراض کنم.

میلاد : 1393/01/31

مجموعه مدیریت : تخصصی 62.22 ، زبان 57.78 ، استعداد 35.56 ، معدل موثر 16.73 تراز 8673 ، رتبه 21

O_o : 1393/01/31

نتیجه گیری : زبان و استعداد، صفر یا صد% هیچ فرقی نمیکنه! فقط تخصصی... که امسال بالای 50 زده باشی قبولی، مهم نیست بقیه روو چند زدی!!!

ریحان به آقا رضا : 1393/01/31

سلام اقا رضا. تبریک میگم رتبه ی 5 کارافرینی رو ... من اصلا نخونده بودم و رتبه ام 100 شد.انتظار داشتم حداقل مجاز بشم چون توی فضای درس و تئوریها بودم و سوالات رو هم خوب زدم.اما نشدم!!! امسال خداییش در حق ما خیلی ظلم شد پارسال تعداد شرکت کننده ها کمتر بود و تا 60 مجاز میشدن امسال افتضاح بود یعنی با 700 نفر مجاز شدن هم سخت تر شده بود. آقا رضا میشه بفرمایید چه منابعی خوندین و ارشد کجا و چه رشته ای بودین؟

الف : 1393/01/31

زبان 53، جیمت 43، تخصصی 16 :| رتبه: 1890 برعکس پارسال که زبان مهم بوده امسال اهمیت تخصصی و جیمت خیلی بیشتر شده. کسایی که میخوان برای سال بعد بخونن به نظرم تمرکز بزارن روی تخصصی. از درصدایی که دوستان گذاشتن میشه فهمید که اکثرا تخصصی رو خوب زدن. ایشالله همه دوستان موفق باشن :)

حسین : 1393/01/31

مالی : ۱۳/۳۳ زبان انگلیسی ۲۴/۴۴ استعدادتحصیلی ۱۹/۶۳ تخصصی رتبه 325 از بین 974 داوطلب - معدل 15.70 - مجاز نشدم

دانشجو به حمید : 1393/01/31

اینجا چندین کتاب معرفی شده. میشه عناوین کتاباتونو لطف کنید؟ کاملا مشخصه که درس خوان هستید. انشاالله سال دیگه رتبه 1 هستید.

یاکریم : 1393/01/31

دفترچه انتخاب رشته اومد ...

کیوان : 1393/01/31

زبان 75 تخصصی 77 جی مت 69 رتبه 2 مجموعه مدیریت

یاکریم : 1393/01/31

دفترچه انتخاب رشته اومد ...

آینده پژوهی : 1393/01/31

دفترچه اومد 2 نفر روزانه!!!!!!!!!!!!!!!!!! این ظلمه باز هم قبول نشدم با رتبه نزدیک به 20 سال 91 پذیرشش 30 نفر سال 92 حدود 13 نفر سال 93 2 نفر روزانه!!!!

علی : 1393/01/31

من واقعا نمیدونم اگه مالی از مدیریت جدا شده چرا زیرمجموعه های مدیریت هم مالی می گیرن، واقعا چقدر باید در حق دانشجوهای مالی اجحاف بشه!!! باز قصه سال پیش امسال هم تکرار شده

رامین : 1393/01/31

امسال هم 9 تا مالی از مدیریت گرفتن، دوستانی که اعتراض دارند، لطفا برای اعتراض هماهنگ کنید.

آینده پژوهی : 1393/01/31

دفترچه اومد 2 نفر روزانه!!!!!!!!!!!!!!!!!! این ظلمه باز هم قبول نشدم با رتبه نزدیک به 20 سال 91 پذیرشش 30 نفر سال 92 حدود 13 نفر سال 93 2 نفر روزانه!!!!

ترم 2 : 1393/01/31

زبان 3 جی مت 63 تخصصی 27 رتبه 1627

تینا : 1393/01/31

بچه های عزیز دفترچه اومدآخه کی میگه ظرفیت ها رو زیاد کردن ظرفیت دوره های روزانه نسبت به پارسال خیلی پایین اومده مثلا موسسه عالی آموزش وپژوهش برنامه ریزی پارسال 28نفر گرایش دولتی روزانه می گرفت امسال شده 10 نفر بقیه جاها هم همینطور ظرفیت شبانه وپردیس ها رو زیاد کردن واقعا خسته نباشن اگه دفترچه رو با پارسال مقایسه کنین متوجه میشین که نه تنها زیاد نشده بلکه کمتر هم شده

رضا : 1393/01/31

ریحان خانوم امسال ظرفیت کارافرینی کم شده. ایشالا با تلاش سال بعد به نتیجه میرسید. منم ارشد کارافرینی بودم. منابع هم تو همین سایت هست که من یه تعدادشون رو خوندم. ففط تیوری کارافرینی از منابع دیگه ای هم بود.

سعید محمدپور : 1393/01/31

دوستان سلام مجدد. کارآفرینی ها دفترچه رو دیدید؟ روزانه 8 نفر شبانه 4 نفر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آینده پژوهی هم به ترتیب 2 نفر و 1 نفر!!!!! با احترام به همه ی رشته ها ولی اونوقت یه نگاهی هم به رشته هایی مثل تربیت بدنی، معارف اسلامی، مجموعه الهیات، مجموعه شیمی، مجموعه ریاضی، مجموعه فیزیک، و... بندازید. پیش به سوی توسعه!!!!!!!!!!!

رضا : 1393/01/31

ریحان خانوم امسال ظرفیت کارافرینی کم شده. ایشالا با تلاش سال بعد به نتیجه میرسید. منم ارشد کارافرینی بودم. منابع هم تو همین سایت هست که من یه تعدادشون رو خوندم. ففط تیوری کارافرینی از منابع دیگه ای هم بود.

کارآفرینی : 1393/01/31

سلام بچه ها امسال در حق بچه های کارآفرینی و آینده پژوهی واقعا ظلم شد.

امیر : 1393/01/31

سلام دوستان. آیا با رتبه 865میشه امید داشت به قبولی تو شبانه یا پردیسها؟

یه بد شانس : 1393/01/31

تخصصی42 استعداد31و زبان صفر رتبه 1172 خدایا اصلا انتظارشو نداشتم. آقا یا خانم حامدی شما رتبه تون رو اشتباه نمی کنید؟

اشکان : 1393/01/31

تخصصی36.استعداد28 و زبان0.رتبه1761.با اقتدار کامل سال دیگه رو افتادم.

mahsa : 1393/01/31

با رتبه 751مدیریت جایی قبول میشم؟ پیام نور؟؟

دانشجوی دکتری اصفهان : 1393/01/31

سلام بله دانشگاه اصفهان کلا کسی رو نا امید نکرد پارسال هرکی تو اون 4 جای قبلب قبول نشده بود دیگه تو انتخاب اخرش قبول شد و الان رتبه 60 با 240 همکلاسن . و ماشالا ظرفیتشم بالاست 10 نفر دانشجو دکترا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هومن : 1393/01/31

سلام مجموعه مدیریت تخصصی 42.22 استعداد 23.33 زبان 44.44 معدل موثر 16.33 رتبه 480

میم : 1393/01/31

دوستان یکی کمک کنه خیلی سردرگمم!!! من رشته کارشناسی ارشدم مهندسی صنایع بوده، رتبه دکترای مدیریت 197 شدم. حالا گرایش تحقیق در عملیات یا تولید عملیات روزانه قبول میشم (ترجیحا یکی از دانشگاه های تهران)؟ اصلا پر طرفدارترین گرایش های دکترای مدیریت کدوماست؟؟؟

دانشجوی زاهدان : 1393/01/31

به میلاد رتبه 21 با عرض تبریک خدمت شما میشه دقیقا بفرمایین جه منابعی رو مطالعه فرمودین آیا جزوات موسسه ی خاصی رو خوندین ؟

پویا به تینا : 1393/01/31

تینا خانم لطفا سریع قضاوت نکنید پارسال مجموعه مدیریت روزانه 239 نفر ظرفیت داشت امسال رسیده به 298 نقر یعنی 25 در صد اضافه شده

زهرا : 1393/01/31

تخصصی35.19، زبان25.56، استعداد23.33 ، معدل موثر17.61واما رتبه 1110. خیلی ناراحتممممممممم.

مقایسه جالب : 1393/01/31

دوستان عزیز اگر دوست دارید تاثیر نمره زبان و تخصصی در کنکور امسال رو بدانید به موارد زیر دقت کنید: تخصصی36 - استعداد 28 - زبان 0: رتبه 1761 (اشکان) تخصصی35 - استعداد 28 - زبان 51: رتبه 671 (بنده) تخصصی 42 - استعداد 23 - زبان 44: رتبه 480 (هومن)

احسان به آینده پژوهی : 1393/01/31

واقعاً نمیفهمم چی تو ذهنشون گذشته! 950 نفر شرکت کننده فقط 2 نفر؟؟؟؟ !!!! خیلی جالب شد داستان. منم 4 شدم با این اوصاف فک نکنم قبول شم ...

لیلی : 1393/01/31

سلام.یه توصیه برای کسانی داشتم که قرار هست دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به مصاحبه بروند.در دو سال گذشته یک آزمون در صبح روز مصاحبه برگزار شده و در اون درباره تحلیل محیط کسب و کار،تئوری مدیریت کارآفرینی و یک درس دیگه که الان خاطرم نیست آزمون به عمل می یاد که شما حتما باید جزوه های بچه های دانشگاه تهران رو بگیرید چون از اونهاست و عصر هم آزمون زبان تعیین سطح به صورت مکالمه که پیشنهاد میکنم قبلش حتما تمرین کنید به خصوص تلفط آنترپرنوئرشیپ که بسیار بسیار روی اون حساس هستند.موفق باشید

پویا به دانشجوی دکتری اصفهان : 1393/01/31

جناب دکتر اگه کسی انتخاب اول و دومش توی مصاحبه قبول بشه ایا در انتخاب دوم اسمش خط میخوره و یه نفر دیگه جاش قبول میشه یا اینکه جاش خالی میمونه و در تکمیل طرفیت یه نفر به جاش انتخاب میشه

حامدی : 1393/01/31

من رتبه خودمو در سهمیه گفتم

سحر : 1393/01/31

دوستان یه توضیح بدین برا انتخاب رشته ۳۵۰ مصاحبه دعوت میشه؟کجا؟امید داشته باشم؟ برا مصاحبه اماده شم یا نه؟

دانشجوی زاهدان به میلاد رتبه21 : 1393/01/31

با عرض تبریک خدمت شما میشه دقیقا بفرمایین جه منابعی رو مطالعه فرمودین آیا جزوات موسسه ی خاصی رو خوندین ؟ از کی شروع کردین به خوندن ؟

وحیده : 1393/01/31

سلام دوستان.رتبه 2 کارآفرینی شدم.ممنون می شم اگه واسه مصتاحبه راهنمایی کنید!

ahmad reza : 1393/01/31

زبان 21 استعداد 50 تخصصی 59 معدل 17/8 رتبه 39

امیر به حامدی : 1393/01/31

شما سهمیه خاصی داشتید؟

میم : 1393/01/31

دوستان یکی کمک کنه خیلی سردرگمم!!! من رشته کارشناسی ارشدم مهندسی صنایع بوده، رتبه دکترای مدیریت 197 شدم. حالا گرایش تحقیق در عملیات یا تولید عملیات روزانه قبول میشم (ترجیحا یکی از دانشگاه های تهران)؟ اصلا پر طرفدارترین گرایش های دکترای مدیریت کدوماست؟؟؟

فیروز : 1393/01/31

استعداد11.11زبان 26تخصصی 63معدل 17.23رتبه 116مجموعه

نگار : 1393/01/31

بچه ها خیلی باحالین :)))) من کوچولو ام .. امسال تازه ارشد دادم.. دعاکنیدمنم رتبم زیر100شه... کلی بلند بلند به کامنتای ثریا و بیچاره و علی خندیدم :))) دلم واسه بچه های آینده پژوهی ام سوخت.. دلتون همیشه شاد..ایشالا موفق باشید

علی 65 : 1393/01/31

سلام زبان 50 . جی مت 31 . تخصصی51/48 رتبه 128

مرتضی : 1393/01/31

زبان 7 استعداد 40 تخصصی 33 رتبه 1321

سرگردان : 1393/02/01

دوستانی که رتبه هاشون خوب شده لطفا منابعی رو که برا دروس تخصصی استفاده کردن بگن

نیلوفر : 1393/02/01

سلام لطفا دوستانی که یه رقمی و دو رقمی اوردن منابع که خوندنو بگن ممنون

علی : 1393/02/01

مجموعه مدیریت. تخصصی 22/22 ، استعداد تحصیلی 51/11 ، زبان سفید ، معدل موثر 16/01 ، رتبه 3343

hasan : 1393/02/01

این همه خودتون رو میگشید دکترا بشید آخرش مثل من چون پارتی ندارین بیکار میمونین ها

هومن به مقایسه جالب : 1393/02/01

سلام با احترام به مقایسه ای که شما انجام دادید، من قبول دارم زبان موثره ولی درصد تخصصی 42 و 35 در ضریب 4 تفاوت چشمگیری دارند من اگه فقط تخصصی 6 درصد بالاتر میزدم الان زیر 300بودم.

هومن : 1393/02/01

رتبه من 460 شد که بدینوسیلهاصلاح می کنم :))

دانشجوی دکتری اصفهان به پویا : 1393/02/01

بله مسلما خط میخوره کلا فرایند کنکور به این صورت هست که در هر انتخابی قبول شدی جدای از اینکه در انتخاب های بعدیش هم نمره قبولی رو کسب کرده باشی تنها در اولین اولویت انتخابی قبول شده پذیرش می شوید و حق جابه جابه جایی هم ندارید و افراد دیگر در اون اولویت پیرفته می شوند. البته قبل از اینکه نتایج نهایی بیاد یعنی حدود 2ماه قبل (پارسال تا 15 تیرماه بود و من این درخواستو دادم) می توانید از طریق سیستم درخواست الکترونیکی سازمان سنجش درخواست جا به جایی اولویت هایی که دعوت به مصاحبه شده اید و درمصاحبه آن ها نیز شرکت کرده اید، داشته باشید.

حامد : 1393/02/01

در رشته آینده پژوهی ظلم بزرگی به افراد شده، خوب اگر می گفتند کلاً 3 نفر میگیرند. خیلی افراد شرکت نمی کردند. خصوصاً افرادی که رشته اصلیشون مدیریت بوده و مثلاً با رتبه 25 مجاز نشده در حالی که اگر همون مدیریت که رشته اصلیش بود امتحان میداد. رتبه زیر 300 را قطعا بدست آورده بود. من خودم امسال نخونده بودم. برای کسانی که زحمت کشیده بودند خیلی ناراحت هستم.

امیر حسام : 1393/02/01

مجموعه مدیریت: تخصصی 54، زبان 4، استعداد 42، رتبه 213

افسرده : 1393/02/01

سلام در کمال تعجب، تخصصی 44، استعداد 27، زیان سفید، معدل موثر 17/85، رتبه 876.

علی : 1393/02/01

رتبه 33 کارآفرینی شدم و مجاز به شبانه. بچه های کارآفرینی لطفا راهنمایی کنن: الآن من برای مصاحبه دعوت میشم؟ قضیه امتحان ورودی چیه؟ دوباره باید امتحان ورودی دانشگاه تهران رو شرکت کنیم؟

مهکیا : 1393/02/01

بچه ها تورو خدا اونایی که از پارسال خبر دارن بگن من قبول میشم با این اوصاف روزانه؟ تخصصی 50.74 زبان 44.44 استعداد 10 معدل موثر 17.20 رتبه 259 / مجاز روزانه تراز 6985 بچه ها به نظرتون من روزانه جایی قبول میشم؟ تو رو خدا اگر کسی میدونه بگه.. مقاله هم دارم .نیمسال چهارمم و تا شهریور دفاع میکنم.جز رتبه 1 تا 3 ورودی های ارشدمم هستم.معدل لیسانسم خوب نیست اما ارشدم خیلی خوبه.لیسانسم صنایع بوده و گرایش ارشدم مدیریت IT.

hamid مالی : 1393/02/01

از بچه های مالی !!!!!!!!!!!!!چرا خبری نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

zanyar : 1393/02/01

به مهکیا سلام. احتمالش خیلی بالاست روزانه قبول بشید. بنده هم پارسال رتبم نزدیک شما بود و قبول شدم

علوم تحقیقات تهران ، مدیریت IT : 1393/02/01

با سلام و عرض تبریک ، لطفا دوستانی که رتبه خوبی آوردن منابعی را که مطالعه کردن ذکر کنند! با تشکر

علوم تحقیقات تهران ، مدیریت IT : 1393/02/01

با سلام و عرض تبریک ، لطفا دوستانی(ارسلان) که رتبه خوبی آوردن منابعی را که مطالعه کردن ذکر کنند! با تشکر

پویا به دانشجوی دکتری اصفهان : 1393/02/01

جناب دکتر با تشکر از راهنمایی شما. ممنون میشم اگه راجع به مصاحبه اصفهان توضیحاتی بدید. من ارشد دانشگاه ازاد هستم رتبه 162 معدل 18.4 یه isi یه isc و یه کنفرانسی دارم مدرک زبان 5.5 ایلتس هم دارم. ایا از اصفهان راضی هستید به نظر شما بهتر از یزد و سمنان هست؟

سمیه : 1393/02/01

با سلام به همه دوستان، تخصصی 41، استعداد 18، زبان 2 رتبه 1450، به نظرتون من دعوت به مصاحبه پردیس و شبانه می شم؟ رزومه خوبی دارم، مقاله ، مدرک زبان و ... تا چه رتبه ای دعوت به مصاحبه می شن؟

آرشام : 1393/02/01

دروود مجموعه مدیریت تخصصی 33.33 زیان 40 استعداد 40 رتبه 735

کتی : 1393/02/01

سلام، بچه ها با رتبه 131 کجاها میشه قبول شد؟

سمیرا : 1393/02/01

دوستان عزیز، خوشحالان و بیچارگان گرانقدر!!! راستش را بخواهید من دلم خیلی چیزهای خوب می خواست، قبلنا هم فکر می کردم سر به هوا و بی سوادم، حقیقتش را بخواهید یک سالی می شود برای بچه های علامه و تهران پایان نامه می نویسم و شاید ساعت ها محو سوادشان باشم!!! خدا شاهد است خودم هم لیسانس علامه بودم، فوق را هم شاگرد دکتر سپهری دانشکده فنی تربیت مدرس بودم،سال گذشته با رتبه 1600مجاز شدم امسال با رتبه 660!! در میانگین درصدها با آقای هومن فقط .7 درصد اختلاف دارم یعنی کمتر از 1 درصد و دقیقا 200 نفر!!! با رتبه 259 فقط 4 درصد اختلاف میانگین دارم و نزدیک 400 نفر اختلاف!!! آقا جان خدا شاهد است سر جلسه ماتریسی را پاک کردم و ادهوکراسی را زدم!!! ساده تر9,1 را با 1،9 را جا به جا زدم!!! آقا خودش شد 200 رتبه اختلاف!!!! حقیقتش معدل فوق لیسانس من پائین است اما هزار و یک مساله را حل کردم!!!! من از کنکور دست شستم ، تصمیمم را برای رفتن گرفتن، اتفاقا با اولین ایمیل دانشگاه سیدنی درخواست ارائه پروپزال کرده است!!! این "مسابقه" بازی مزخرفی است، امید که غره به خویشتن خویش نباشیم .... عمرمان به درک، راستش به گمانم حیف پول که در پردیس و غیرانتفاعی علی الخصوص پیام نور تلف شود.... عزیزان تو را به قران پیام نور را تجربه نکنید، زمین گیرتان می کند!!!

آریستون : 1393/02/01

آریستون به سحر سحر خانم با این رتبه قطعا به مصاحبه روزانه دعوت می شوید. البته در گرایش هایی که طرفدار کمتر دارند. امیدوارم موفق باشید.

فاطمه : 1393/02/01

مالی هستم. رتبم 70 شد. بنظرتون دعوت به مصاحبه میشم؟

هومن به سمیرا : 1393/02/01

سمیرا خانم ناراحت نباشید تا بوده در کنکور همین بوده است. من عضوهیات علمی ام ولی کنکور و تست باید سواد و رزومه من را محک بزند. اون تست 9.1 رو من هم اشتباه زدم. :)) هر جا هستید موفق باشید.

مبم : 1393/02/01

دوستان یکی کمک کنه خیلی سردرگمم!!! من رشته کارشناسی ارشدم مهندسی صنایع بوده، رتبه دکترای مدیریت 197 شدم. حالا گرایش تحقیق در عملیات یا تولید عملیات روزانه قبول میشم (ترجیحا یکی از دانشگاه های تهران)؟ اصلا پر طرفدارترین گرایش های دکترای مدیریت کدوماست؟؟؟

مینا(مالی) به سمیرا : 1393/02/01

بله احتمال زیاد دعوت میشی.میشه لطف کنی درصداتو بگی

مینا(مالی) به سمیرا : 1393/02/01

بله احتمال زیاد دعوت میشی.میشه لطف کنی درصداتو بگی

مریم به zanyar : 1393/02/01

آقای زانیار من هم رتبه 263 هستم. واقعاً به روزانه امید داشته باشم؟ شما دانشگاهی با شرایط خاص مثل امام حسین یا امام صادق که قبول نشدید؟ می تونم رو روزانه بابلسر حساب کنم؟ رزومه خوبی هم دارم.

علی به میثم : 1393/02/01

یه مقدار سخته روزانه های تهران رو بیاری. پردیس قم احتمال داره. بین تهرانها هم شاید OR علامه. شبانه های تهران رو می آری و البته روزانه هایی مثل مازندارن رو. بهرحال بر اساس علاقه انتخاب رشته کن. تولید بهرحال پرطرفدارتر هست در مدیریت صنعتی و زودتر پر می شه

دانشجوی دکتری اصفهان به پویا : 1393/02/01

خوب من نمیدونم سطح دانشگاه های یزد و سمنان چطور هست ولی اصفهان به حد اسمش جالب نیست البته فکر کنم این قضیه که آواز دهل شنیدن از دور خوش است برا اکثر جاها صادقه . اینطور بهتون بگم که اصفهان استاد تاپ آنچنانی نداره که انتظارشو دارید. ولی بهرحال امکاناتش نسبتا خوبه .برا مصاحبه هم با توجه به رزومه خوبی که دارید مشکلی ندارید و من از همین الان بگم اگر اصفهان جز انتخاباتون باشه جتما قبولید.

مهکیا به zanyar : 1393/02/01

آقای زانیار ممنون از پاسخگویی تون.میشه لطف کنین بگین که رتبتون چند بود و چه گرایشی و کجا قبول شدین؟رزومتون چجوری بود؟گرایش ارشد شما هم IT بوده؟ بنظرتون روزانه های کجا رو میارم با 259 و رزومه ایی که مقاله دارم اما کتاب و سابقه تدریس ندارم.چون نیمسال چهارمم و تاشهریور دفاع میکنم.اما بدون پایان نامه معدل ارشدم 19.01 هست و جز3نفر اولم..استادم میگفت پارسال با رتبه حدودمن و رزومه مشابه من IT علامه روزانه قبول شده کسی..من خیلی نگرانم...راستی IT نسبت به بازرگانی و تولیدو OR اینا طرفدارای کمتری داره مثل فارغ تحصیلای کمتری..درسته؟واین میتونه شانس قبولی تو IT رو افزایش بده؟پایان نامم هم راجع به مباحث جدیدCloud هستش..شانس من برای سیستم چجوریه؟ببخشید طولانی شد..منتظر جوابتون هستم..ازهرکسی که اطلاعاتی داره راجع به قبولیای پارسال خواهش میکنم که ما رو راهنمایی کنه...ممنون میشم.

دانشجوی زاهدان به میلاد رتبه21 : 1393/02/01

جناب میلاد خواهمشمند است یه سری به این سایت بزنید و منابعی رو که خوندین اعلام بفرمایید از بقیه دوستان هم که رتبه دو رقمی و یک رقمی آوردند تقاضا میشه منابع خوندنشونو اعلام کنند.

نسیم : 1393/02/01

کسی به درصدهایی که واسش اومده شک نداره؟ من با کلید اولیه مقایسه کردم درصدام کمتر زده

حمید : 1393/02/01

به مینا مالی و بچه های مالی شما رتبتون چند شده مینا خانوم درصدهاتون چند هستش ؟؟؟؟؟کدام دانشگاه بودید ؟؟؟؟؟ بچه های مالی پس کجایید بیایید ودرصدها ورتبه ها ودانشگاه هاتون رو بگید مرسی فدایی داریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی د

محمد : 1393/02/01

رتبه من شده 620.آیا امیدی هست گرایش های بازرگانی قبول بشم؟دوستان راهنمایی بفرمایید

mehdi به نسیم : 1393/02/01

دقیقا همینطوره که می گید. تخصصی و زبان اینجوری بود برا من.

علی : 1393/02/01

سلام و خسته نباشید به شما دکترا دو نکته اول اینکه اسم پردیس قم تیدیل به پردیس فارابی شده دوم اینکه پردیس فارابی دانشگاه بسیار معتبریه شما هر استاد برند مدیریت رو فکر کنید دارن اونجا برا مقطع دکتری تدریس میکنن از جمله دکتر الوانی-آذر-سیدجوادین-دانایی فرد-کردنائیج-عماد افروغ-زاهدی سرشت-رحمان سرشت-فقیهی-و...... نکته خیلی مهم الان عادل فردوسی پور هم داره تو پردیس فارابی دکتری مدیریت رسانه میخونه

مرجان : 1393/02/02

تو رو خدا یکی جواب بده.پردیس تا چه رتبه ای می گیره؟من 700 شدم :( تخصصی 38 زبان 41 جی مت 17

احسان : 1393/02/02

زبان 87 استعداد 81 تخصصی 84 . خدایا شکرت . رتبه ام شد 11 مدیریت و برنامه ریزی ورزشی

بازاریابی : 1393/02/02

دوستان سلام، اطلاع دارید که رتبه 90 برای گرایش بازاریابی چه شانس هایی داره؟ متشکرم

مریم : 1393/02/02

من اکه 6و7% بیشتر تخصصی میزدم رتبم چیزی غیر این بود به نظرتون با رتبه 500 میشه برای شبانه IT دعوت به مصاحبه شد؟ امسال رتبه ها زیر و رو شده اصلا دلیل اینکه اخرین رتبه مجاز امسال بالا رفته چیه؟

مالی : 1393/02/02

با سلام دوستان محترم مالی همانگونه که متوجه شدید تقریبا بیست و یک نفر از سهمیه روزانه و شبانه مالی در ذیل مدیریت قرار گرفته. خواهشی که هست بخصوص از دانشجویان دانشگاه های تهران از طرق مختلف بخصوص دانشکده و اساتید خودشان پیگیر شوید. خداییش خیلی ناحقیه این موضوع. کسانی که پیگیر هستند موضوع تغییر سقف هم مدنظرشان باشد چون در صورت جابه جایی سقف نیز باید تغییر کند. حقیر در شهرستانم و صاحب زن و بچه و امکان پیگیری ندارم خواهشی که دارم شما دانشجویان که فراغت بیشتری دارید به دنبال گرفتن حقمان حرکتی داشته باشید. خدا به همراهتان

امیر حسام : 1393/02/02

با سلام. از دوستان کسی هست که در مورد موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی اطلاعات خاصی داشته باشه؟

محمد به نسیم : 1393/02/02

درصد استعدادتحصیلی من هم نصف اون چیزی هست که محاسبه کردم

لیلی : 1393/02/02

پارسال با اینکه کارآفرینی 25 تا روزانه می گرفت رتبه نه فکر میکنم و 13 و رتبه 14 که من بودم و خیلی های دیگه قبول نشدند.امسال که تازه شنیدم کلا روزانه و شبانه با هم 12 نفر هست.بله امتحان ورودی سفت و سختی در کار هست.جدی بگیرید و حتما از جزوات اساتید دانشگاه تهران نیز استفاده کنید.با آرزوی موفقیت

فاطمه : 1393/02/02

درصدها: زبان:31.11 استعداد: 55.56 تخصصی: 36.30 معدل موثر: 16.26 دوستان رتبه 524 مجموعه مدیریت به نظرتون دعوت به مصاحبه برای IT تهران شبانه میشه؟ و اینکه به نظرتون من که لیسانس مهندسی کامپیوتر و ارشد مهندسی IT تهران بودم، توی کدوم گرایش ها شانس قبولی توی مصاحبه رو دارم؟

محمد فروهر : 1393/02/02

با سلام به نظرم روند جالبی نیست این ازمون دکتری و فقط یه پول خوبی نصیب سازمان سنجش میشه. من تعجب میکنم درصورتی که همه چیز اینترنتی شده و از چاپ و تکثیر دفترچه بگیر تا کارت جلسه همه اینترنتی شده چطور باز هم باید چنین پول زیادی رو پرداخت کنیم؟ درصورتی که یکی از استدلالهاشون این بود که هزینه ها کم بشه!! مورد دوم نحوه گزینش هست که به نظرم این نحوه اصلا مناسب نیست و بازم حق خوری توش زیاده. نکته سوم من زبانم کمتر از 20 درصد نیست ولی 7 درصد برام اومده!! خودم مترجمم و حداقل تو ترجمه مطئن هستم که بد نزدم چطور میشه اعتراض کرد؟ درباره رتبه دوستان که گفته بودن به خاطر دو سه درصد کلی اختلاف افتاده واسه این هست که تو 100 درصد چیزی حدود 2 تا 4000 نفر رقابت دارن واسه همین به خصوص تو رتبه های بالاتر (بدتر) که رقابت بیشتره اندک اختلافی در درصد میتونه جا به جایی زیادی داشته باشه مثلا تو رشته ما که 2067 نفر شرکت کردن تقریبا تو هر درصد 20 نفر هستن بنابراین با 5 درصد اختلاف چیزی حدود 100 نفر جا به جایی صورت میگیره! واسه همین میگن دقت کنید منفی نداشته باشید! من که خودم خیلی منفی زدم تو تخصصی ولی زبان این حقم نبود.

مردد : 1393/02/02

امسال سال اولی بود که شرکت کردم درصد هام: تخصصی 41.85 ، استعداد 14.44 ، زبان 8.89 معدل 15.83 رتبه 1295 به نظرتون پردیس فقط دعوت میشم؟ رقابت خیلی زیاده به شبانه که نمیشه فکر کرد؟

سارا به نسیم : 1393/02/02

اره منم اینطوری شده درصدهام.چند بام چک کردم.نمیدونم چرا اینجوری شد میشه اعتراض میشه کرد؟

آرش : 1393/02/02

به نظر من چون امسال هر نفر حداکثر به سه کد رشته دعوت به مصاحبه میشه، هر رتبه ای که پارسال دعوت به مصاحبه شده امسال تا حدود 2 برابر همون رتبه به مصاحبه دعوت میشه.لطفا دوستان نظراتشونو بگن.

امینی : 1393/02/02

رتبه من 450 هست. امیدی برای قبولی روزانه در سمنان یا لرستان یا سیستان و بلوچستان هست؟

فاطیما : 1393/02/02

سلام دوستان با آرزوی موفقیت برای همه سال اوله که شرکت میکنم رتبه ام 1500 شده شبانه یا پردیس دعوت به مصاحبه مبشم؟؟؟

فاطمه به آرش : 1393/02/02

توی اطلاعیه روی سایت سنجش که زده پنج رشته محل معرفی میشن. این سه رشته رو از کجا می گید?

داوطلب : 1393/02/02

سلام ، درباره شهریه ها لطفا اگر کسی اطلاعی داره بیان کنه

آرش به فاطمه : 1393/02/02

والا توی سایت پی اچ دی اومده بود.آره مث اینکه حق با شماست.به نظرتون من با 591 روزانه جایی مثل بوشهر دعوت میشم؟

به آفرید : 1393/02/02

با سلام رتبه بنده ۱۷۳ شده. با یه مقاله علمی پژوهشی و ۱۰ کنفرانس امکان قبولی در چه رشته ای در گرایش مدیریت بازرگانی و کدام دانشگاه روزانه تهران وجود دارد. لطفا راهنمایی ام کنید. با تشکر

حمید .مالی : 1393/02/02

به مالی سلام دوست عزیز من خودم جزو معدود افرادی بودم که نهایت تلاشم رو کردم تا مجموعه مالی جداگانه باشه فقط دو روز جلو سنجش بودم .دیگه فک نکنم بیان این ظرفیت رو بهمون برگردونن .

حمید : 1393/02/02

بچه ها این کد رشته با کد محل چه فرقی داره !!!!!!!!!!!!! بچه ها لطفا راهنمایی کنید !!!!!!!!!مرسی

حمید : 1393/02/02

بچه ها این کد رشته با کد محل چه فرقی داره !!!!!!!!!!!!! بچه ها لطفا راهنمایی کنید !!!!!!!!!مرسی

اشکان : 1393/02/02

دوستانی که رتبشون زیر800 هست امید به دعوت شدن داشته باشن.بقیه از جمله خودم اجماعا فاتحه.

مهکیا به zanyar وهرکسی که اطلاعی داره : 1393/02/02

آقای زانیار ممنون از پاسخگویی تون.میشه لطف کنین بگین که رتبتون چند بود و چه گرایشی و کجا قبول شدین؟رزومتون چجوری بود؟گرایش ارشد شما هم IT بوده؟ بنظرتون روزانه های کجا رو میارم با 259 و رزومه ایی که مقاله دارم اما کتاب و سابقه تدریس ندارم.چون نیمسال چهارمم و تاشهریور دفاع میکنم.اما بدون پایان نامه معدل ارشدم 19.01 هست و جز3نفر اولم..استادم میگفت پارسال با رتبه حدودمن و رزومه مشابه من IT علامه روزانه قبول شده کسی..من خیلی نگرانم...راستی IT نسبت به بازرگانی و تولیدو OR اینا طرفدارای کمتری داره مثل فارغ تحصیلای کمتری..درسته؟واین میتونه شانس قبولی تو IT رو افزایش بده؟پایان نامم هم راجع به مباحث جدیدCloud هستش..شانس من برای سیستم چجوریه؟ببخشید طولانی شد..منتظر جوابتون هستم..ازهرکسی که اطلاعاتی داره راجع به قبولیای پارسال خواهش میکنم که ما رو راهنمایی کنه...ممنون میشم.

آرش به اشکان و همه : 1393/02/02

سلام به شما. به نظرتون من با 591 روزانه جایی دعوت میشم؟ مث بوشهر و زاهدان و امام صادق و ... آخه پول شبانه رو ندارم.

دریا : 1393/02/02

تخصصی 65، زبان 19 و استعداد 55. رتبه 24. گویا بیشتر دانشگاه‌ها امتحان تخصصی در روز مصاحبه برگزار می‌کنند. کسی اطلاعی از امتحانات دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس و علامه داره؟ چه درس‌هایی هستند؟

مصی مالی : 1393/02/02

زبان 21 جی مت 22 تخصصی 22 رتبه : نمی گم... ولی مجاز نشدم چرا ظرفیتا کم شده

حجت : 1393/02/02

زبان 100، استعداد 52، تخصصی 42، رتبه 50، به نظرتون رتبه ام نباید بهتر می شد، البته معدلم چندان جالب نیست. لیسانس 12.93، فوق 15.5؟

نسیم : 1393/02/02

دوستان پاسخنامه اومده چک کنید درصدهای خودتونو دوباره

الهام : 1393/02/02

برام جالبه که من با درصدای زبان 52.22 استعداد 41.11 و تخصصی 50.37 و معدل موثر 15.49 رتبه ام شده 111 و دوست دیگری با درصدهای پایینتر در زبان (37) و استعداد (37) و فقط حدود 6 درصد بیشتر در تخصصی، رتبه اش شده 56. البته معدل موثرشون رو نمیدونم. :((((((((((((( آدم حالش گرفته میشه 6 درصد تخصصی میشه چند تا تست؟

الهام : 1393/02/02

برام جالبه که من با درصدای زبان 52.22 استعداد 41.11 و تخصصی 50.37 و معدل موثر 15.49 رتبه ام شده 111 و دوست دیگری با درصدهای پایینتر در زبان (37) و استعداد (37) و فقط حدود 6 درصد بیشتر در تخصصی، رتبه اش شده 56. البته معدل موثرشون رو نمیدونم. :((((((((((((( آدم حالش گرفته میشه 6 درصد تخصصی میشه چند تا تست؟

به حجت : 1393/02/02

سلام برای زبان چی خوندید که 100 زدید ؟ گناه داریم ما لطفا دقیق جواب بدید ...جای دوری نمی ره

حاجی : 1393/02/02

سلام زبان 9 درصد استعداد 34 درصد تخصصی 60 درصد رتبه: 114

sanam : 1393/02/02

با رتبه 190 امکان دعوت به مصاحبه تو شبانه تهران یا روزانه الزهرا رو دارم ؟؟ اگه نظری دارین بگین لطفن ...

حامد.ش : 1393/02/02

سلام. من 678 شدم. بنظرم رتبه های بالای 600 به مصاحبه دعوت نمیشن. شایدم فقط زیر 500 دعوت بشن. امیدوارم قبول بشم اما نمیخوام به خودم امید زیادی بدم. واقعیت اینه که قبول نمیشیم. با حلوا گفتن که دهن شیرین نمیشه. فقط اگه 20 روز قبل امتحان، این خدمت سربازی به من مرخصی می داد. رتبم زیر 100 می شد. اما واقعا در شرایط بد پست های نگهبانی و همچنین شرایط رزمایشی محل خدمتم بنظرم بهترین رتبه رو آوردم. تخصصی 47 استعداد 31 و زبان 6 ، اونهایی که وقت دارن استفاده کنن. من در حسرت یه روز مرخصی هستم. خوش بحال خانمها.

مالی : 1393/02/02

حمید .مالی عزیز دستت درد نکنه خدا خیرت بده فقط مون دم سال دیگه بیخیال مالی بشم یا ...

علی : 1393/02/03

دوستان مالی برنامه ای برای اعتراض به ظرفیت پایین دارید یا نه؟

اشکان به آرش : 1393/02/03

احتمال شبانه بسیار بسیار بالاتر از روزانه است.عزیزم

hamed : 1393/02/03

با سلام.تبریک به دوستانی که قبول شدند.امیدوارم در تمام مرال زندگی موفق باشید.من می خوام برای IT مدیریت بخونم.الان ترم آخر پیام نور هستم.لطفا منابه را معرفی نمایید.ضمنا خوشحال می شوم که بتونم مستقیم با یکی از بچه های رشته مدیریت IT بتونم صحبت کنم .

امیر حسام به sanam : 1393/02/03

من فکر می کنم شبانه تهران رو 100% دعوت بشین به مصاحبه ولی واسه الزهرا یه کم شانس لازم باشه.......با این حال حتماً تو انتخاباتون بزنین فوقش اینکه دعوت نمی شین،50 تا انتخابه چیزی رو از دست نمی دین.موفق باشین

امید : 1393/02/03

سلام به همگی با زبان 9% و تخصصی 47% و استعداد 42% و معدل موثر 17.00 و رتبه 346 به کجا می تونم امیدوار باشم...بگم 4تا ISI و 9 تا مقاله پژوهشی دارم....

پویا : 1393/02/03

دوستان کسی میدونه مصاحبه پردیس قم پارسال حدودا چه موقع بوده؟

سمیه : 1393/02/03

بچه ها تور رو خدا یکی بگه با رتبه 1400 به پردیس ها دعوت می شیم با توجه به اینکه ظرفیتها بالا رفته

بهنام : 1393/02/03

سلام خیلی ها معتقدن زبان و یا جیمت تاثیرشون کم بوده: تخصصی 60 ، زبان 51 و جی مت 82، با معدل موثر 18.46، ام بی ای دانشگاه تهران، رتبه 3.

صنم به امیر حسام : 1393/02/03

ممنون از شما :)

مریم به سمیه : 1393/02/03

من شنیدم پارسال که اخرین رتبه مجاز هزارو خرده ای بود رتبه 800 دعوت به پردیس شده بنظرم ناامید نباش

مهدی : 1393/02/03

یکی از دوستان من با این درصدها تخصص 55 زبان 65 و استعداد 4.5، رتبه ش شده 319. به نظر شما دوستان منطقیه این رتبه؟؟؟؟

مهکیا به zanyar وهرکسی که اطلاعی داره : : 1393/02/03

مهکیا به zanyar وهرکسی که اطلاعی داره : 1393/02/02 آقای زانیار ممنون از پاسخگویی تون.میشه لطف کنین بگین که رتبتون چند بود و چه گرایشی و کجا قبول شدین؟رزومتون چجوری بود؟گرایش ارشد شما هم IT بوده؟ بنظرتون روزانه های کجا رو میارم با 259 و رزومه ایی که مقاله دارم اما کتاب و سابقه تدریس ندارم.چون نیمسال چهارمم و تاشهریور دفاع میکنم.اما بدون پایان نامه معدل ارشدم 19.01 هست و جز3نفر اولم..استادم میگفت پارسال با رتبه حدودمن و رزومه مشابه من IT علامه روزانه قبول شده کسی..من خیلی نگرانم...راستی IT نسبت به بازرگانی و تولیدو OR اینا طرفدارای کمتری داره مثل فارغ تحصیلای کمتری..درسته؟واین میتونه شانس قبولی تو IT رو افزایش بده؟پایان نامم هم راجع به مباحث جدیدCloud هستش..شانس من برای سیستم چجوریه؟ببخشید طولانی شد..منتظر جوابتون هستم..ازهرکسی که اطلاعاتی داره راجع به قبولیای پارسال خواهش میکنم که ما رو راهنمایی کنه...ممنون میشم.

سارا : 1393/02/03

لطفا دوستانی که رتبه شون خوب شده منابعی که خوندن بگن مخصوصا زبان. با تشکر

نیازمند مشاوره به همه : 1393/02/03

دوستان عزیز بنظرتون روزانه های کجا رو میارم با 259 و این رزومه ایی که دارم .مقاله دارم(1مقاله ژورنال خارجی غیرisi و 2تا کنفرانس بین المللی که ارائه دادم) اما کتاب و سابقه تدریس ندارم.چون نیمسال چهارمم و تاشهریور دفاع میکنم.اما بدون پایان نامه معدل ارشدم 19.01 هست و جز3نفر اولم(استعداد درخشان) اما معدل لیسانسم پایینه و مهندسیه....استادم میگفت پارسال با رتبه حدودمن و رزومه مشابه من IT علامه روزانه قبول شده کسی..من خیلی نگرانم...راستی IT نسبت به بازرگانی و تولیدو OR اینا طرفدارای کمتری داره مثل فارغ تحصیلای کمتری..درسته؟واین میتونه شانس قبولی تو IT رو افزایش بده؟پایان نامم هم راجع به مباحث جدیدCloud هستش..شانس من برای سیستم چجوریه؟ببخشید طولانی شد..منتظر جوابتون هستم..ازهرکسی که اطلاعاتی داره راجع به قبولیای پارسال خواهش میکنم که ما رو راهنمایی کنه...ممنون میشم. به روزانه علامه و الزهرا و شیراز و فردوسی مشهد دعوت میشم؟امکان قبولیم توی بابلسر و یزد و سمنان و خرم آباد چقده برای روزانه ها؟ شبانه ها ی تهران کدومارو شانس قبولی دارم؟

جواد : 1393/02/03

با سلام خدمت دوستان پردیس قم سابق و پردیس فارابی فعلی با دوستایی که پارسال روزانه قبول شدن صحبت کردم(صنعتی) رتبشون زیر 100 بودش.در مقطع دکتری از همه دانشگاهها تاپتره الوانی،آذر،نظری،دانایی فر،فقیه،سیدجوادین،کردنائیج،عماد افروغ،زاهدی سرشت،رحمان سرش،ناصرزاده،زارعی متین،خنیفر،جندقی، علاوه بر این از لحاظ امکانات رفاهی از تهران و بهشتی و علامه هم خیلی بهتره.

ریحانه : 1393/02/03

با سلام خدمت همه دوستانی که کارآفرینی مجاز شدین لطفا درصدا و رتبه هاتون رو بگید و منابعی که خوندین. درضمن اگر از دوستان کسی در مورد آزمون خود دانشکده هم خبر داره بگه.

nahid : 1393/02/03

سلام تخصصی 57 استعداد 58 زبان 48 رتبه 22 مجموعه مدیریت

مهدی : 1393/02/03

جوابی که دریافت نشد؛ ولی خودم یه رگرسیون زدم دیدم رتبه دوستم حول و حوش 135 می شه نه 319 حالا باید بره اعتراض بزنه. خودش که وارفته قدرت حرکت سلب شده ازش این سه روز.

نگار به همه بچه ها جون : 1393/02/04

اینجاهیشکی جواب هیشکیونمیده:))همه فقط سوال میپرسن،معلوم نیس چرامیپرسن.چطورانتظارکمک داریددرحالیکه خودتون به کسی کمک نمیکنید

مرضی : 1393/02/04

سلام با رتبه 1121 امیدی به دعوت شدن به مصاحبه هست؟

mahsa : 1393/02/04

چرا کسی جواب نمیده؟ من با 751 مذیریت اصن شانسی به قبولی دارم؟ انتخاب رشته کنم یا نه؟

مهدی : 1393/02/04

نگار نکته خوبی گفتی. الان لابد همه فک می کنن با کمک به بقیه جایگاه خودشون متزلزل می شه! من سعی می کنم جواب بدم به سوالا با توجه به اینکه جایگاهم متزلزل نمی شه! مهسا: پردیس شانس قبولی داری، اما به هر حال حتما انتخاب رشته کن تا تجربه ی مصاحبه رو داشته باشی حتی اگه قبول نشی. حجت: اگر معدلت بهتر بود رتبه ت حدود 40 می شد. جواد: پارسال 150 هم قبول شد پردیس قم. سارا: برای زبان منابع دردیو دوا نمی کنه. باید مهارت عمومی درک مطلبتو بالا ببری از طریق خوندن روزمره مطالب مختلف به انگلیسی. پویا: مصاحبه پردیس قم حدود 20 اردیبهشت بود. پارسال یه کم تعجیل کردن به خاطر انتخابات دریا: یه سر بزن به دانشگاه تهران استادا منابع رو بهت می گن

از محمد فروهربه سمیرا و الهام : 1393/02/04

با سلام خدمت دوستان گرامی. اگه فرض کنیم نفر اول 100% و نفر آخری 0% زده بشه به تعداد نفرات شرکت کننده رشتتون تقسیم کنید مثلا اگه 3000 نفر شرکت کننده داره هر درصد حدودا میشه 30 نفر! حالا قطعا دامنه موجود 100% نیست اگه بالاترین درصد نفر اول رو 80 و نفر اخرو 10% حساب کنیم میشه 70 که با انجام روش بالا میشه هر درصد حدود 42 نفر جا به جایی بنابران واسه 5% اختلاف چیزی حدود 214 نفر ممکنه جا به جایی صورت بگیره! من با چیزی حدود 3 نمره اختلاف (بعد از معدل گیری از ضرایب دروس) اختلافم با یکی از دوستام حدود 130 نفر شده! من شدم 40 اون 172! دلیلش هم اینکه تعداد شرکت کنندگان زیاده و حتی یک صدم هم میتونه تا چند نفر رو جا به جا کنه.

از شرفی به نیازمند مشاوره : 1393/02/04

سال پیش 2 نفر رو می شناختم که با رتبه 220 دانشگاه لرستان قبول شد و یکی دیگه با رتبه 315 در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه سمنان قبول شد. هر دو روزانه بودن

کیانا : 1393/02/04

واسه انتخاب رشته قسمت بورس خارج از کشور میزنم علاقمند نمیباشم، تایید که میکنم میشه علاقمند میباشم!!!!!

رسول : 1393/02/04

با سلام خدمت دوستان. با رتبه 604 امید قبولی برا شبانه قم یا اصفهان و یا پیام نور هست؟( گرایش بازاریابی). با تشکر و آرزوی موفقیت برای همه

farnaaz : 1393/02/04

همگی خسته نباشید. دوستان مالی لطفا بگید چه منابعی خوندید.

sima : 1393/02/04

دوستان شهریه دانشگاه پیام نور حدودا ترمی چند میشه؟ کسی اطلاع داره؟ممنون میشم اگه جواب بدین

کامران : 1393/02/04

دوستان کسی نمیدونه مصاحبه ها تقریبا از چه تاریخی شروع میشه؟

نگار به همه بچه ها جون : 1393/02/04

من خودم تازه کنکور ارشد دادم ولی بخدا اگه میتونستم کمک میکردم.. بچه ها چرا جواب دوستاتونو نمیدیدن؟؟؟؟ توروخدا انقد سوال نپرسین ..اول جواب بقیه رو بدین تا بقیه ام جواب شمارو بدن!! درضمن آفرین آقا مهدی...بچه ها یه سوالم داشتم بنظرتون واسه انتخاب رشته برای ارشد خود دانشگاه تهران هرگرایشی خوب یا بد بخونم بهتره یا یه گرایش بهتر ولی دانشگاه دیگه ای؟؟؟ چون حتما میخوام دکتراهم ادامه بدم.. میخوام بدونم دانشگاه تهران خوندن چقد بهم کمک میکنه؟؟ یا مثلا اگه هم بخوام دکترامو بورسیه خارج از کشور بگیرم چقد برند دانشگاه تهران میتونه کمکم کنه؟؟ اصلا تاثیری داره واسه کنکور دکتری چه در ایران یا خارج از کشور ؟؟ ممنون میشم کمکم کنید البته اگر تمایل به کمک به دیگران دارید!!

سامان به نگار و مهدی و سایر سوال‌کنندگان : 1393/02/04

راستش نگار جان. اینجا اکثر سوالات بی‌دلیل پرسیده می‌شه. مثلا طرف سوال می‌کنه با فلان رتبه آیا دعوت می‌شم؟ بسیاری از دوستان حاضر نیستن کوچکترین جستجویی تو خود این سایت مدیر بکنن. تقریبا سوال تمام افراد در مورد رتبه‌ها تو همین سایت جوابش هست و نمی‌دونم چرا دوباره پرسیده می‌شه؟ اما مهدی عزیز. من یه مدل رگرسیونی برای تخمین رتبه دارم که بسیار دقیقه و البته بر اساس اطلاعات همین سایت هست. خودم رتبم رو یک رتبه اختلاف تخمین زدم.(19 تخمین ردم که رتبه واقعیم 18 شد). از اون استفاده کن.

نیازمند مشاوره به شرفی : 1393/02/04

ممنون

نیازمند مشاوره به کامران : 1393/02/04

از اواخر اردیبهشت گویا! البته بعضی دانشگاها دیرتر

پویا به مهدی : 1393/02/04

مهدی خان متشکر از اینکه جواب سوالا رو میدی . اما من امروز با یکی از دانشجوهای دکتری قم صحبت کردم . می گفت مصاحبه فکر کنم توی خرداد بود . شما مطمئنی 20 اردیبهشت بوده

علی اکبر : 1393/02/04

زبان سفید. تخصصی 10 . استعداد 59 . معدل 15.90 . رتبه 6900. برای سال بعد ان شاالله تخصصی رو میارم بالای 60. ولی نمی دونم با این زبان چه کنم?!!

اجرایی : 1393/02/05

سلام. همگی خسته نباشید... نگار جان شما اینجا چیکار میکنید؟؟ من کلی استرس گرفتم.همش منتظر نتیجه ارشدم.اینجور که خیلی از دوستان گفتن تخمینی که از درصداشون با کلیدای سنجش زده بودن درست نبوده. با اون اوضاع لو رفتن سوالای کنکور اجرایی و تقلب و..... میترسم قبول نشم. اصلا این همه میگید اعتراض اعتراض.اگه اعتراض کنیم به نتیجه ای هم میرسه؟ شماها به نتیجه رسیدید؟؟؟

اجرایی : 1393/02/05

بچه ها معدل خیلی تو رتبه تاثیر میذاره؟؟ :-( من خیلی معدل کارشناسیم پایینه،به قول نگار ما کوچلوییم جوابمونو بدید لطفا:-(:-(

اشکان به سامان : 1393/02/05

سامان جان میشه مدله تخمین رو بیشتر توضیح بدین.

آروین : 1393/02/05

سلام زبان منفی 1 تخصصی 48 استعداد 91 معدل 18.30 تراز 7582 رتبه 110 مجموعه مدیریت

دانشجوی دکتری پردیس فارابی (قم) - تحقیق در عملیات : 1393/02/05

سلام دوستان مصاحبه ی پردیس فارابی (قم) پارسال دوم خرداد ماه بود اگه درست یادم باشه.

کتی : 1393/02/05

سلام، مرسی از اظلاع رسانیت "دانشجوی دکتری پردیس فارابی(قم)" ، میشه بگین واسه قبولی قم رتبه چقدر باید باشه؟

کتی : 1393/02/05

سلام، مرسی از اظلاع رسانیت "دانشجوی دکتری پردیس فارابی(قم)" ، میشه بگین واسه قبولی قم رتبه چقدر باید باشه؟

مهکیا : 1393/02/05

لیسانس من مهندسی صنایع بوده.ارشدم مدیریت IT .حالا برای دکتری غیرازIT چه گرایشی رو انتخاب کنم بهتره؟چون ظرفیت پذیرش IT خیلی کمه. مثلا اگر گرایشهای رفتاری و منابع انسانی و بازرگانی رو انتخاب کنم برای هیئت علمی شدن مشکلی پیش میاد برام؟

رضا : 1393/02/05

ریحانه خانوم شما خودت شروع کن تا بقیه هم بیان!

مهکیا : 1393/02/05

پردیس فارابی همونه که مدرکش دانشگاه تهرانه؟

دانشجوی دکتری پردیس فارابی (قم) - تحقیق در عملیات : 1393/02/05

به کتی خواهش می کنم راستش رتبه ی خودم 209 بود که فکر می کنم آخرین نفر دعوت شده به مصاحبه ی روزانه ی OR بودم. یادتون باشه که دعوت به مصاحبه امسال فقط 30% درصد قبولی هست و 70% مربوط به روز مصاحبه هست. البته با توجه به اینکه پارسال اولین دوره ی دکتری مدیریت صنعتی بود، شاید قبولی کمی راحت تر بود. ولی حدس می زنم امسال با رتبه ی بالای 200 شانسی برای دعوت به مصاحبه ی روزانه قم در صنعتی نباشه.

کتی : 1393/02/05

به دانشجوی پردیس فارابی....بازم ممنون از راهنماییت..

کتی : 1393/02/05

به مهکیا...تا اونجا که من خبر دارم بله مدرکش دانشگاه تهرانه،بازم اگه کسی اطلاعات بیشتری داره نظر منو تصحیح کنه..

دانشجوی دکتری پردیس فارابی (قم) - تحقیق در عملیات : 1393/02/05

یه توصیه دوستانه برای انتخاب گرایش، حتماً سعی کنید به ترتیب گرایشی رو انتخاب کنید که در راستای اون کار پژوهشی و علمی (مقاله، تالیف، ترجمه، تدریس و ... ) بیشتری کردین. اینکه صرفاً بخواین به مصاحبه به یه دانشگاه خوب دعوت بشید با توجه به بخش 70 درصدی مصاحبه ، شانس قبولی زیادی نخواهد داشت. چون درصورت نداشتن یه رزومه ی قوی در مصاحبه نمی تونید با رقبا رقابت کنید. یک توصیه ی دیگه هم به دوستانی که دنبال مدرک زبان هستن اینکه سعی کنید برید آزمون زبان دانشگاه تهران رو بدین تا وقت مصاحبه با دست پر تری برید برای مصاحبه. این کار رو خودم پارسال انجام دادم و برای مصاحبه ام خیلی بدردم خورد.

شرفی : 1393/02/05

دوستان عزیزیی که رتبه اوردن و احتمال میدن مصاحبه دعوت بشن لطف کنن رشته اصلی و رزومه شون رو بفرستن تا حالا که ما مجبوریم توی شرایط مبهم انتخاب رشته کنیم اطلاعات بهتری از همدیگه داشته باشیم و ریسک نکنیم مدیریت بازرگانی رتبه 114 3 مقاله ترویجی 2 مقاله پژوهشی 1 مقاله کنفرانسی 1 مقاله isc 1 مقاله پژوهش درحال بررسی سابقه تدریس هم دارم

مهکیا : 1393/02/05

دوستان میشه نظرتون رو بدین روی 5 گزینه اول انتخاب رشته پیشنهادی من: :رتبه 259/( گرایش ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه الزهرا) 1.الزهرا/روزانه/بازاریابی (چون خودم دانشجوی ارشد اینجام) 2.فردوسی مشهد /IT/روزانه 3.مازندران/سیاستگذاری علم و فناوری/روزانه 4.سمنان/رفتاری/روزانه 5.تربیت مدرس /IT/شبانه

کتی : 1393/02/05

از دوستان کسی میدونه دانشگاه تهران آزمون کتبی هم برگزار میکنه یا نه؟

به مهکیا : 1393/02/05

ببین مهکیا جان. شما صد درصد فناوری اطلاعات فردوسی مشهد شما حتما IT پذیرفته میشی.نیاز نیست بری دنبال گرایش های دیگه. چون فناوری مشهد دیرتر از منابع و رفتارش پر میشه و شما هم با رتبه ای که دارین میتونین به احتمال 99 درصد دعوت بشین. اونجا هم اگه حتی آخرین رتبه دعوت شده باشین چون IT خوندین پس شمار رو به احتمال زیاد میگیرن. خیالتون راحت باشه. راستی من سوالم رو پرسیدم اما مث اینکه به شما نرسیده. موفق باشید.

nahid : 1393/02/05

سلام بچه ها منابع مجموعه مدیریت که من خوندم :تئوری های مدیریت رضاییان، مدیریت عمومی الوانی، رفتار پیشرفته 6 جلدی رضاییان، رفتار فردی قلی پور، رفتار سازمانی رضاییان، منابع انسانی سعادت، خلاصه منابع انسانی قلی پور، استعداد تحصیلی مسیح خواه، آمار ناصحی فر، زبان و ریاضی منبع خاصی نخوندم دوستان میتوانند به سایت استاد پرچ هم سر بزنند.

نگار به اجرایی : 1393/02/05

عزیزم من همون موقع که کیلیدسنجش اومدبه زبان عینأ تکراری وبازاریابی اعتراض دادم..خیلی آبکی بودن:(همه زحمتام خراب شد..خدامیدونه شایداعتراضا نتیجه داد..امسال عدالت درکنکور روبه حدنهایت رسوندن..چه واسه بچه های دکترا چه ارشد..معدل هم20درصدتأثیرداره. نمیدونم به چه صورتی حساب میکنن

به مهکیا : 1393/02/05

در گرایش IT برای مصاحبه شانس بیشتری دارید

سامان به اشکان : 1393/02/05

Taraz=(36.2*Zaban)+(18.1*GMAT)+(72.4*Takhassosi)+(100*Moadel)////// این مدل رگرسیونیشه. بعد از محاسبه تراز از نمونه کارنامه سال 92 که تو همین سایت هست استفاده کن و رتبت رو تخمین بزن. با دقت بسیار بالایی برآورد می‌کنه. اینو قبلا تو همین سایت در قسمت نظرات داوطلبان درباره کنکور دکتری سراسری (نیمه متمرکز) سال 1393 ، قبل از عید گذاشته بودم.

در جستجوی فاطمه : 1393/02/05

بچه ها یک نفر بود توی تاپیک قبلی کولاک کرده بود و همه رو رویاپرداز خطاب می کرد. لطفا اگر هست بیاد درصداش رو بگه ببینیم خودش چکار کرده. خیلی به خودش امیدوار بود.

مهدی مالی : 1393/02/05

به آرش مالی: آقا تبریک میگم ایشالا تو مصاحبه هم قبول میشی،حاجی بی زحمت منابعی رو که واسه دکتری مالی خوندی اعلام کن.آخه میگن یه سری سوالها از کتابهای cfa بوده.حاجی منابع رو بی زحمت اعلام کن.دم شما گرم.

نگار به سامان : 1393/02/05

آقاسامااااااان این مدل تخمین زدن رو واسه کنکور ارشد هم بلدین چطوریه؟؟ خیلی دوس دارم تخمین بزنم..هیشکی اینجا بامن حرف نمیزنهههه :( لطفا اگه میدونین بهم بگین.. مرسییییییییییی...

مریم : 1393/02/05

مهرسا دوستان عزیز کسی نمی دونه چطور باید بفهمیم رتبه مون توی رشته خودمون چقدر شده؟ من 260 صنعتی هستم و می خواستم بدونم رتبه م توی گرایش صنعتی حدوداً چقدر میشه.

کامران : 1393/02/05

به نظرتون با 152 بازاریابی قم رو میارم؟

در به در به دنبال فاطمه : 1393/02/06

کجایید فاطمه خانم بیا در صدهاتو اعلام کن ببینیم علامه ایها چه کردند

سامان به نگار : 1393/02/06

ارشد و دکترا فرقی نداره. باید مدل رگرسیونیش رو درست کنید. داده‌ها رو اوی نرم‌افزار SPSS یا حتی اکسل بدید و مدل رگرسیونیش رو با اون محاسبه کنید. البته دقت کنید سالی که قراره از داده‌هاش استفاده کنید باید شباهت زیادی به آزمون سال جاری داشته باشه وگرنه مدل اعتبار کمی خواهد داشت.

مهکیا به دوست عزیزی که پاسخ داد : 1393/02/06

دوست عزیزی که نمیدونم اسمتون چیه و لطف کردین و نظرتونو گفتین ممنونم. خداکنه همینجوری که شما میگین باشه..IT نسبت به بقیه گرایشا هم طرفدارای کمتر و هم فارغ تحصیلای ارشد کمتری داره..امیدوارم که اونجا دعوت بشم واگر خدا بخواد نهایتا قبول بشم. بله توی مصاحبه های IT شانس بیشتری دارم تاگرایشای دیگه..نه سوال شما به من نرسیده متاسفانه...میخواین دوباره مطرح کنین..

مهکیا به دوست عزیزی که پاسخ داد : 1393/02/06

دوست عزیزی که جواب منو دادین ممنونم.. خداکنه همینجوریکه شما میگین باشه..بله IT نسبت به گرایشای دیگه هم طرفدار کمتری داره و هم فارغ تحصیل ارشد کمتری(غیرازتهران فقط یه شهردیگه ارشد IT داره)/ازطرف دیگه فردوسی مشهد اولین سالیه که داره IT میگیره توی دکتری و حتی ارشدشم نداشته..اینا هم کمک میکنه که احتمال دعوت شدن من بیشتر بشه..درسته من توی مصاحبه های IT شانس بیشتری دارم تا بقیه گرایشها..ازطرفی هم چون مشهد به بیشترشهرها دوره معمولا افراد کمتری مخصوصا اگرشاغل هم باشن ، اینجا رو میزنن. چون رتبه درکل گرایشهاست ،خیلی ازکسایی که رتبشون بهترازمنه به اجتمال زیاد بازرگانی و صنعتی رو میزنن تاIT. ازنظر رزومه هم من نیمسال 4م و تاشهریور باید دفاع کنم.موضوع پایان نامم Cloud ERP Adoption هست که ازموضوعای جدیده..یه مقاله ژورنال غیرآی اس آی خارجی دارم مرتبط باهمین موضوع /دومقاله کنفرانس بین الملیی که ارائه هم دادم/عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزادم هستم./دومقاله آی اس آی ولی غیرمرتبط هم دارم که اسممم بخاطر مشارکت در ادیتینگ انگلیسیش و ساختارش هست. مدرک زبان درحال حاضرندارم ولی به زودی میتونم بگیرم و ازپس سوالات زبان مصاحبه هم برمیام به خوبی چون پایه زبان خوبی دارم..ضمنا شاگرد دوم هم ورودی های ارشدمم هستم و معدل کلم بدون پایان نامه فعلا 19.05 شده. پس امیدوار باشم به ITمشهد و سیاست گذاری علم و فناوری بابلسر دیگه؟ راستی نه سوال شما رو من متاسفانه ندیدم .میخواین دوباره بفرستین.. راستی درمصاحبه با آزمون هم ریزنمرات کارشناسی رو میخوان یا فقط معدل و مدرک کارشناسی کفایت میکنه؟اطلاعی دارین شما؟

بهنام به کتی : 1393/02/06

بله دانشگاه تهران آزمون هم میگیره

سحر : 1393/02/06

دوستان سوالات منابع انسانی از کجا بود؟ من سعادت رو خونده بودم اما خیلیاشو بلد نبودم

سحر : 1393/02/06

بچه ها پردیس فارابی دانشگاه تهران اعتبارش چه جوریه؟خودگرانه؟

کتی به بهنام : 1393/02/06

ممنون آقا بهنام. از کم و کیف آزمون اطلاع دارین؟

سوال : 1393/02/06

مگه نمیگن 30 درصد آزمون کتبی و بقیش مصاحبه! پس چرا دوباره دانشگاها آزمون بگیرن؟

مهکیا به دوست عزیزی که پاسخ داد : 1393/02/06

دوست عزیزی که جواب منو دادین ممنونم.. خداکنه همینجوریکه شما میگین باشه..بله IT نسبت به گرایشای دیگه هم طرفدار کمتری داره و هم فارغ تحصیل ارشد کمتری(غیرازتهران فقط یه شهردیگه ارشد IT داره)/ازطرف دیگه فردوسی مشهد اولین سالیه که داره IT میگیره توی دکتری و حتی ارشدشم نداشته..اینا هم کمک میکنه که احتمال دعوت شدن من بیشتر بشه..درسته من توی مصاحبه های IT شانس بیشتری دارم تا بقیه گرایشها..ازطرفی هم چون مشهد به بیشترشهرها دوره معمولا افراد کمتری مخصوصا اگرشاغل هم باشن ، اینجا رو میزنن. چون رتبه درکل گرایشهاست ،خیلی ازکسایی که رتبشون بهترازمنه به اجتمال زیاد بازرگانی و صنعتی رو میزنن تاIT. ازنظر رزومه هم من نیمسال 4م و تاشهریور باید دفاع کنم.موضوع پایان نامم Cloud ERP Adoption هست که ازموضوعای جدیده..یه مقاله ژورنال غیرآی اس آی خارجی دارم مرتبط باهمین موضوع /دومقاله کنفرانس بین الملیی که ارائه هم دادم/عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزادم هستم./دومقاله آی اس آی ولی غیرمرتبط هم دارم که اسممم بخاطر مشارکت در ادیتینگ انگلیسیش و ساختارش هست. مدرک زبان درحال حاضرندارم ولی به زودی میتونم بگیرم و ازپس سوالات زبان مصاحبه هم برمیام به خوبی چون پایه زبان خوبی دارم..ضمنا شاگرد دوم هم ورودی های ارشدمم هستم و معدل کلم بدون پایان نامه فعلا 19.05 شده. پس امیدوار باشم به ITمشهد و سیاست گذاری علم و فناوری بابلسر دیگه؟ راستی نه سوال شما رو من متاسفانه ندیدم .میخواین دوباره بفرستین.. راستی درمصاحبه با آزمون هم ریزنمرات کارشناسی رو میخوان یا فقط معدل و مدرک کارشناسی کفایت میکنه؟اطلاعی دارین شما؟

فاطمه به دربه در : 1393/02/06

شما به جاییه اینکه دنبال ما باشید تمرکز رو بزارید رو اتنخاب رشته تون.من امسال تخصصی رو بی دقتی کردم.چون دانشگاه تدریس میکنم نتونستم مرور کنم.انشالله رتبه خوبی سال اینده میارم. adversity is a springboard to achive success

بی ریا : 1393/02/06

با عرض سلام وخسته نباشید به دوستایی که قبول شدند و اونایی که نشدن، می خواستم بگم که سازمان سنجش قراره امروز بعداظهر (6ام) اصلاحیه بده اونایی که می خوان انتخاب رشته کنن قبلش یه نگاهی بندازن، ویه سوال هم از آقا سامان داشتم البته قبلش قبولیشونو بهشون تبریک میگم ، می خواستم ببینم به نظر شما با معادله رگرسیونی که میگید من با معدل موثر 15/62 و لیسانس وفوق علامه و با رزومه ( بالای 40 مقاله و یک کتاب و سابقه تدریس البته آموزش محورم هستم ) باید درصدام چطوری باشه تا بتونم رتبه تک رقمی بیارم واسه سال بعد ؟ ممنون معدل بچه ها رو میبینم که اینقد خوبه واقعا ناامید میشم واسه خوندن . با آرزوی موفقیت برای شما وهمه ی دوستان عزیز

محدثه به سحر : 1393/02/06

سایت مدیر منابعی که امسال ازش سوال اومده بود رو تو پاسخنامه تشریحیش زده و منابع معرفی شده سایت رو هم بر همون اساس تغییراتی داده. برو ببین

بهنام به سحر : 1393/02/06

پردیس فارابی خودگردان نیست، یکی از دانشکده های تهران هست که در قم قرار گرفته و به نظر برخی اساتید خوب و برخی دیگه بد است. سوالات منابع انسانی هم بیشتر از کتاب دکتر قلیپور بود.

بهنام به کتی : 1393/02/06

اینجور که گفته میشه 50% از امتیاز مصاحبه هست و برای هر رشته متفاوت. میتونم بپرسم رتبه شما چند بوده و چه رشته ای هستید؟تشکر

بهنام به سوال : 1393/02/06

این برای اینه که کنکور مباحث تخصصی رو پوشش نمیده و فقط تهران قطعا میگیره و شاید هم تربیت مدرس

در عجبم : 1393/02/06

چی بگم فقط در همین حد دکتر الوانی هم 40-تا مقاله نداره من موندم ملت چه جوری مقاله سازی میکنن استاد ما امسال تازه هیت علمی شد اونم با 13تا مقاله خدا به خیر کنه اینده مملکتمونو

اشکان به سامان : 1393/02/06

ممنون از راهنماییت

سامان به بی‌ریا : 1393/02/06

سپاس بی ریا جان. البته من هنوز تا قبولی راه دارم. این فقط 30٪ راه بوده. در مورد سوالت جواب قطعی نمی‌شه داد. چون همه چیز نسبیه. به هر حال شما باید روی تخصصی بیشتر کار کنی. چون موثرترین در تراز و رتبه هست. بعد از اون به ترتیب زبان و بعد جی‌مت و معدل هم در رتبه آخر هست. زیاد نگران معدل نباش. گرچه کارت رو سخت می‌کنه، اما هنوز می‌تونی رتبه‌ خوب بیاری. تو همین سایت اطلاعات کافی برای خیلی از سوالات پیدا می‌کنی. به منوی دکترای مدیریت در همین سایت برو و لینکهاش رو بررسی کن. اطلاعات ۳-۴ سال موجوده.

ناشناس : 1393/02/06

اون آقایی که در به در دنبال فاطمه خانم و علامه ایهاست باید بگم که نزدیک به 50 نفر (و شاید بیشتر) از رتبه های 1 تا 350 کنکور دکتری امسال مدیریت فارغ التحصیل ارشد علامه بودن. من اسم تقریبا 30 نفرشون رو میدونم. شما هم بهتره حتما یه تحقیق بکنین تا دروغ من بهتون ثابت بشه!!!! خود من امسال فقط توی کلاسمون که ترم چهارم هم بودیم از 17 نفر 5 تا رتبه زیر 50 آوردیم.

به مهکیا : 1393/02/06

نه بابا. معلومه زیاد استرس دارین که فکر ریز نمرات هم هستینا! بابا ریلکس باشین. اگه ریز نمرات داشته باشین خوبه اما الزامی نیست. شما صد در صد مشهد دعوت به مصاحبه و قبول میشین. راستی کارشناسی چی خوندین؟ مرتبط بود؟ سوالم رو توی یه سایت دیگه پرسیدم اما مدیرش نمایش نداد. اینجا هم فعلا نمی پرسم.

ناشناس : 1393/02/06

ببخشید اشتباه تایپی شده. ما توی کلاسمون 5 نفر رتبه زیر 350 داشتیم.

سحر : 1393/02/06

به بهنام یعنی پردیس فارابی مثه بقیه پردیسا نیست که باید شهریه بدی؟ ممنون از اینکه جواب دادی

به بهنام : 1393/02/06

مرسی که جواب دادی یعنی پردیس فارابی شهریه می گیره یا نه؟ دانشگاه یزد یا پردیس فارابی؟ کذوم بهتره؟

کتی به بهنام : 1393/02/06

با 130 به رفتار دانشگاه تهران فکر میکنم حتی شبانه..

مهرنیا : 1393/02/06

به ناشناس علامه ای اینکه کدام دانشگاه خوندین چندان افتخاری نداره. من خودم با رتبه زیر 50 مجبور شدم ارشدو توی شهر خودمون بخونم که دانشگاه چندان مطرحی نداره. اما ما هم تو کلاسمون 3 نفر رتبه زیر 250 داشتیم. اینکه علامه یا دانشگاه تهران خونده باشید مهم نیست. الان 70 درصد مصاحبه س و یکی از همین بچه های ما 6 مقاله علمی پژوهشی 2 علمی ترویجی و در حدود 10 مقاله کنفرانس داره مطمئن باشید از دانشگاه های شهرستان هم رقبای سرسختی دارید. به فکر روز مصاحبه تون باشید.

مهکیا به دوست عزیزی که پاسخ داد : 1393/02/06

راستش آره خب استرس دارم وطبیعیم هست! درسته باید ریلکس بود..ای کاش زودتر کدهای جدیدو اعلام کنن..مرسی ..توکل به خدا..هرچی خدا صلاح بدونه..من کارشناسی صنایع خوندم.البته نه تحلیل سیستم وتکنولوژی صنعتی..شما چی خوندین؟گرایش ارشدتون چیه؟فقز گفتین علامه خوندین ارشدو..بله میدونم اینجا نبود سوالتون..خواهش میکنم .درهرصورت خوشحال میشم بتونم کمکی کنم.

مهکیا به همه : 1393/02/06

دوستان میشه هرکس گرایش ارشدشو گرایش رو که دراولویت قرارداده بگه؟ اینجوری یه یه آماری میشه رسید. تاحدی کمک میشه بمون.. من IT .

به سحر و بهنام : 1393/02/06

تو دفترچه که خبری از پردیس فارابی نیست ؟

شبانه : 1393/02/06

دوستان تو مدرک شبانه کلمه شبانه قید میشه؟

کتی به بهنام : 1393/02/06

راستی شما گفتین رتبتون 3 شده درسته؟ میشه بپرسم چه گرایشی مد نظرتون هست؟

امیر حسام به شبانه : 1393/02/06

نه، در مدارک عنوان شبانه یا روزانه قید نمی شود

علاقه مند به کار پژوهشی : 1393/02/06

رتبه من بالای 1000 شده شاید اگر زبان رو بالا میزدم رتبه بهتری داشتم در هر حال انتخاب رشته کردم اما به سال بعد فکر می کنم کاش امکانی فراهم میشد که کسانی که به سال بعد امید دارن بتونن از حالا روی مقاله کار کنن و اینجا نقطه شروع اش باشه

به سامان : 1393/02/06

آقای سامان از رگرسیون شما استفاده کردم ترازم کمی پایین تر شد برای خود من خیلی جالبه که این محاسبات چطور صورت میگیره یه نکته ای به نظرم رسید اینکه ضرایبی که در مدل شما هست تخصصی 4 بابر استعداد زبان دوبرابر استعداد (دقیقا ضرایب کنکور 92 این بود تخصصی 4 زبان 2 استعداد 1 ) اما امسال زبان هم ضریب اش 1 بود با این حال به نظر میاد زبان خیلی تعیین کننده است

نگار به سامان : 1393/02/06

مرسی آقا سامان. میتونم بپرسم شما ارشد کجاخوندین؟وچنتا سوال بپرسم اگه وقت داشتین؟ لطفأ..

به امیر حسام : 1393/02/06

چه جوری می تونم مطمین بشم که شبانه درج نمیشه

پویا : 1393/02/06

دوستان اگه کسی از رشته مدیریت رفتاری اطلاعاتی داره لطفا در اختیار بقیه هم قرار بده . میتونه به بازرگانی هم مربوط بشه مثلا به حوضه ی رفتار مصرف کننده ؟

فاطمه به مهرنیا : 1393/02/06

زمانی میتونی این حرفو بزنی که تو این دانشگاه بخونی.چون فضای پژوهشی این دانشگاه خیلی پویاست.واین که ده تا مقاله کنفرانسی ارزشش خیلی پایین تر از مقاله چاپ شده تو ژورنال است.واین که چنین دانشگاههایی قدرت تحلیل رو بالا میبره.که بتونین تو پرزنت کردن خودتون عالی باشین.وقتی روابطت رو بالا ببری تو ارشد استادا روخوب میشناسی وموفق تری.ومعلوم استادی که 2یا 6سال دانشجوشو میشناسه واسه دکترا اونو بهتر ازنظر پژوهشی میشناسه.بازم موفق باشی

بهنام : 1393/02/06

پردیس فارابی همون مجتمع آموزش عالی قم هست. در دانشگاه تهران به هر چندتا دانشکده پردیس گفته میشه چون پردیس فارابی یا قم اسم غلط اندازی داشت، امسال نامش را مجتمع آموزش عالی قم گذاشتند. شرایط مجتمع آموزش عالی قم مانند سایر دانشگاه ها است و به هیچ وجه پردیس خودگردان نیست (در دوره روزانه پول نمیگیره). دانشگاه یزد هم دانشگاه خوبیه ولی بستگی داره به نظرم به محل زندگی شما، اگر اطراف تهران هستید، فارابی بهتره و اگر یزدی هستید، یزد برای شما راحتتر است، ولی به نظر من فارابی سطح علمی به مراتب بهتری از سایر دانشگاه های شهرستانی دارد.

بهنام به کتی : 1393/02/06

بله رتبم 3 شده و استراتژی و منابع انسانی دوست دارم.

کتی به امیرحسین و شبانه : 1393/02/06

طبق تحقیقاتی که بنده انجام دادم، عبارت نوبت دوم در مدرک شبانه درج میشه..!!

کتی : 1393/02/06

اصلاح میکنم، امیرحسام نه امیرحسین...

سامان به به سامان : 1393/02/06

بله تراز پایینتر در می‌یاد. اما مهم نیست. شما اون تراز رو ببر با تراز سال 92 مقایسه کن و رتبه‌ات رو تخمین بزن. مثلا اگر ترازت 7500 شد برو ببین سال 92 افراد با تراز 7500 چه رتبه‌ای آوردن.

سامان به نگار : 1393/02/06

من ارشد بهشتی هستم. بپرسید. اگر بدونم جواب می‌دم.

امیر حسام : 1393/02/06

من شبانه خوندم و تو مدرکم درج نشده....دلیلی محکم تر از این ندارم

به سحر - منبع منابع انسانی دکتری : 1393/02/06

امسال کتاب مدیریت امور کارکنان و منابع انسانی دولان و شولر ازش زیاد سوال اومده بود

مهکیا به پویا : 1393/02/06

ببخشید مدیریت رفتاری اطلاعاتی رو من ندیدم.منظورتون همون مدیریت رفتاریه؟ چون توی دفترچه با این عنوان بود...

مهرنیا به فاطمه : 1393/02/06

یه جوری از دانشگاه علامه حرف می زنید که هر کی ندونه فکر می کنه هاروارده. البته به دانشجویان علامه توهین نمی کنم و منکر نمی شم که دانشجویان خوبی داره. اما فضای آموزشی دانشگاه های ایران کلا تفاوت چندانی با هم نداره. شما هم به شخصه به خاطر اینکه علامه خوندی چندان به خودت مغرور نشو. اینطوری ها هم نیست که اساتید فقط دنبال دانشجوهای خودشون باشن. پارسال از همین دانشگاه ما 2 نفر دکتری تهران و تربیت مدرس قبول شدن. فراموش نکن که یک مقاله چاپ شده در ژورنال فوقش 6 امتیاز داشته باشه اما 10 مقاله کنفرانسی معتبر هم می تونه تا 10 امتیاز داشته باشه و کلا نمی شه گفت کنفرنس امتیاز نداره. در ضمن یادم رفت بگم که این همکلاسی ما یه مقاله ISI با امپکت 1.8 هم داره. شما هم موفق باشید

مهدی مالی : 1393/02/06

مهدی مالی به آرش مالی: اقا آرش مجددا سلام.داداش این منابعی رو که واسه دکتری مالی مطالعه کردی بی زحمت اعلام کن.ممنون میشم.

مهدی مالی : 1393/02/06

مهدی مالی به آرش مالی: اقا آرش مجددا سلام.داداش این منابعی رو که واسه دکتری مالی مطالعه کردی بی زحمت اعلام کن.ممنون میشم.

محمد به فاطمه : 1393/02/06

خیلی ببخشید خانم فاطمه.. من خودم دانشجوی ارشد علامه بودم، واقعا اینطوری که شما میگین نیست، حق با مهرنیاست

محمد به فاطمه : 1393/02/06

خیلی ببخشید خانم فاطمه.. من خودم دانشجوی ارشد علامه بودم، واقعا اینطوری که شما میگین نیست، حق با مهرنیاست

محمد به فاطمه : 1393/02/06

در ضمن من کارشناسی دانشگاه فردوسی بودم... به جرات میتونم بگم دانشگاه فردوسی رو با 10 تاعلامه عوض نمی کنم.. دنشگاه علامه فقط به خاطر نام تهران گنده شده و الا تعریفی نداره.. موفق باشین همگی

فاطمه به محمد : 1393/02/06

به محمد:راجع به power of notingچیزی شنیدی؟چون اعتماد به نفست پایینه.اگه من که به خودم مطمعن نباشم چطور میتونم به دیگران اطمینان بدم که موفقم.ولی به خانم که گفتن فرقی نداره زمانی این حرفو میتونی بزنی که دکترا تو شهرستان بخونی؟حتما فرقی داره سطحشون که دوستاتون به خاطر مقاله ای اس ای دادن؟حالا اگه تهران قبول شدی خودت درک میکنی فرقشونو....در ضمن اینجا نظرا راجع به نتایجه نه خوب وبد بودن دانشگاه

مجتبی : 1393/02/06

ظرفیتای جدید اومد، روزانه 26 تا زیاد شده خوبه واقعا

مجتبی : 1393/02/06

ظرفیتای جدید اومد، روزانه 26 تا زیاد شده خوبه واقعا

ریحان به آقا رضا : 1393/02/06

من استعداد 31، زبان 22 و تخصصی 15 زدم.شدم 150 کارافرینی. بقیه هم بگن لطفا

sanam : 1393/02/06

بالاخره عبارت نوبت دوم درج میشه توی مدرک یا نه ؟؟؟ یکی جواب قطعی بده نصف جوون شدیم ...

نگار به سامان و فاطمه وناشناس علامه ای : 1393/02/07

چه جالب هم دانشگاهی جون :) من فک کردم دانشگاه تهران بودین آقاسامان.. منم کارشناسیمو شهیدبهشتی خوندم ...الانم همین تازه کنکور ارشدمو دادم :) رتبم تو تخمینا گفتن یکم بالای 100 و زیر 200 میشه.. بنظرتون واسه انتخاب رشته برای ارشد" دانشگاه تهران هرگرایشی خوب یا بد بخونم بهتره یا یه گرایش بهتر ولی دانشگاه دیگه ای؟؟؟ چون حتما میخوام دکتراهم ادامه بدم.. میخوام بدونم دانشگاه تهران خوندن چقد بهم کمک میکنه؟؟ یا مثلا اگه هم بخوام دکترامو بورسیه خارج از کشور بگیرم چقد برند دانشگاه تهران میتونه کمکم کنه؟؟ اصلا تاثیری داره واسه کنکور دکتری چه در ایران یا خارج از کشور ؟؟ آخه انگار واسه مصاحبه دکترا تو ایرانم اگه از بچه های تهران باشی راحتتر قبولی؟؟ خیلی خیلی مرسی آقا سامان :) .. اگه از بچه های تهرانم کسی هست لطفا کمک کنه لطفاااااااااااااااااااا :((( نکته دیگه فاطمه جون : انقد به علامه نناز.. خوبه همه میدونیم علامه چه بلایی سرش اومده :) شمام که کارشناسیتونو پیام نور بودین.. نمیفهمم براچی انقد درگیر اسمین!!! بنده خودم حاضرم شبانه تهران یا بهشتی رو تو انتخاب رشته بزنم ولی روزانه علامه نخونم:) بعدی ناشناس : میگین بجای 5 نوشتین 50 اشتباه تایپی بوده قبول.. ولی چطور از 5 نفری که میگین اسم 30 نفرشونو بلدین؟!!!! ریاضی پاس کردین؟؟ نکنه 30 رو هم اشتباه تایپی نوشتین:)) لااقل قبلش راجع به حرفی که آماده کردین یکم فک کنین :)) درآخر قصدمم توهین به بچه های عزیز علامه نبود فقط روی سخنم با مدعیان بود :))

رضا : 1393/02/07

تخصصی:54-جی مت:42-زبان صفر..معدل مؤثر:15/88،رتبه:300..

به فاطمه : 1393/02/07

فاطمه جان. من فکر می‌ کنم شما اعتماد به نفست دیگه خیلی بیش از حد زیاده و ضمنا دیگران رو هم خیلی دست پایین می گیری. و در کل کمی خودشیفته هستی. تجربه من بهم می گه این افراد معمولا تخمین درستی از توانایی های خودشون ندارن و معمولا در چنین رقابتهایی مثل کنکور هم به جایی نمی رسن. اگر می خوای موفقتر بشی کمی از منیت و خدبرتربینی خودت کم کن و کمی روی خودشناسی خودت بیشتر کار کن. به خصوص که این اخلاق تو باعث خواهد شد در تعاملات اجتماعیت هم با افراد به مشکل بخوری.

سامان به نگار : 1393/02/07

امیدوارم موفق باشی نگار . درمورد گرایش ارشد! راه تو رو برای آینده تا حدودی تعیین می‌کنه. پس مواظب باش. مثلا اگر گرایش x بخونی و بعد بخوای بری گرایش استراتژیک شاید تو مصاحبه دکترا به مشکل بخوری. برند دانشگاه تهران بی‌تاثیر نیست. ولی نه اونقدر که بخواد کامل شما رو برنده کورس بورس خارج کنه. به نظرم برنامه‌ریزیت رو از الان روی بورس خارج نزار. چون رقابت بسیار فشرده‌ای هست و احتمال قبولی افراد خیلی کمه. حالا اگر بخوای روی این احتمال کم قمار کنی باید همه جوانبش رو بسنجی.

آخرین حرف مهرنیا به فاطمه : 1393/02/07

باشه فاطمه جان شما خیلی انسان موفق و سربلندی هستی به خاطر اینکه موفق به تحصیل در دانشگاه علامه شدید. من که می گم خودم رتبه ارشدم زیر 50 بود و رفتن به علامه واسم رویا نبود و خیلی راحت می تونستم بهش برسم اما انتخابش نکردم. فعلا هم قصد ادامه تحصیل نه در دانشگاه تهران و نه در دانشگاه علامه رو ندارم. چون همه سر و ته یه کرباسن. وگرنه آوردن رتبه ش واسم سخت نیست و رزومه خوبی هم دارم. دوستمون هم هدفش از نوشتن مقاله ISI ورود به دانشگاه تهران نیست بلکه می خواد پذیرش یه دانشگاه خارجی حتی توی بورکینافاسو رو بگیره و در بره از اینجا. حالا شاید تا به اون هدفش برسه یه ترم هم از سر بیکاری دانشگاه علامه شما بخونه.

ایدین : 1393/02/07

سلام از من به مهرنیا من موافق مهرنیا هستم بچه های علامه و تهران و تربیت مدرس سخت منتظر بچه های شهرستانی بلاشند چون با 4 کتاب و 4 مقاله و رتبه اول استعداد های درخشان میاییم خدمتشون هیچکس نباید به خودش مغرور باشه

بی ریا : 1393/02/07

باسلام به دوستای عزیزم وممنون آقا سامان که حوصله به خرج میدین وجواب سوالا بچه هارو می دین، یه گله از دوستای عزیز دارم آخه شما ها چرا دارین تو این سایت تو سرو کله هم می زنین ؟به خدا زشته واسه شماها مثلا می خواین برین دکتری بخونین بچه که نیستین !این چه طرز جواب دادن به همدیگه وکل انداختنه ؟شما ها اومدین اینجا به هم دیگه کمک کنین وهمدیگه رو راهنمایی کنین نه از حرفا!من اینکه میگم 40تا مقاله دارم خوب دروغ نگفتم که چون آموزش محور بودم یه سال کاملمو فقط از نگرانی اینکه نکنه مصاحبه رد شدم واسه کارای پژوهشی گذاشتم بعدشم ما یه گروه هستیم با دوستامون با هم کار می کنیم دوستای عزیزی که می خوان رزومه خوبی داشته باشن اول از همایشا شروع کنن ، ویه نکته ای رو هم بدونین بد نیست که مقالات سقف امتیاز داره وهر دانشگاه برای خودش شرایط می زاره مثلا نیازی نیست 100 تا isi داشته باشی دو تا کافیه یا هرکدوم از همایشها و مقالات پزوهشی وسابقه اینا براشون سقف تعیین کردن که یکی مثلا 5 تا همایش ملی داتشه باشه امتیاز اون بخش رو میگیره به دوستایی که هم قبول شدن ونیاز به رزومه دارن چند تا همایش بین المللی مدیریت هستش که یکیشون تا 15 اردیبهشت و یکی هم تا 20 اردیبشهت فرصت داره وزود هم نتیجه اش میادش بد نیست به جای کل انداختن بشینین دو تا مقاله بفرستین و با همین کسایی که تو سایت هستن هم می تونین دوستانه با هم کار کنین . به امید موفقیت برای همه تون

بی ریا : 1393/02/07

به مهرینا، فاطمه ، آیدین، محمد زشته به خدا مثل بچه ها حرف میزنین اینقد هم راجع به دانشگاه ها تون تعصب به خرج ندین همیشه سعی کنین درست قضاوت کنین شماها که یه مقطع تو علامه بودین من 6 سال علامه بودم با دیپلم انسانی و رتبه خوب از یکی از شهرهای محروم ایران هم هستم ، دانشگاه می تونه رو یه فرد تاثیر بزاره ولی بیشتر به خود فرد بستگی داره تا چه حد آدم کوشایی باشه منم دانشگاه علامه رو دوست دارم واساتید خیلی خوبی هم داره ولی شخصا علامه رو برای سطح کارشناسی خوب نمی دونم شاید برای تحصیلات تکمیلی خوب باشه ، علامه استادای قوی داره ولی خیلی برا دانشجوهاشون وقت نمیزارن تو سر کلاس خودت استادی و همه ی مسئولیتها به عهده خودته که دانشجو تو علامه قوی بار میاد ولی این سیستم برای مقطع تحصیلات تکمیلی خیلی خوبه ولی برای لیسانس نه، یه چیزی هم درمورد جو پژوهشی دانشگاه من شخصا خودم خیلی دانشگاه آزادو قبول نداشتم ولی بچه ها بعد از فارغ التحصیلی با کسایی آشنا شدم که دانشگاه آزادی بودن واز لحاظ پژوهشی قوی بودن ، وفکر میکنم جو پژوهشی دانشگاه آزاد بهتره اگه یه سرچی هم بزنین متوجه میشین.

مهرنیا به بی ریا : 1393/02/07

ممنون از نظراتتون. از اینکه بحث کردم و موضوع بحثو به انحراف کشوندم معذرت می خوام. یه نکته ای راجع به نظرتون می خواستم بگم. اکثر دانشگاه ها برای مقالات علمی پژوهشی و ISI سقف تعیین نمی کنند یعنی اگر 100 مقاله علمی پژوهشی یا ISI مرتبط با حوزه تخصصی تون داشته باشید امتیازتون به همون نسبت افزایش پیدا میکنه. فقط کتاب و مقالات همایش ها و کنفرانس هاست که سقف داره.

پویا : 1393/02/07

جناب بی ریا راست میگه . 40 تا مقاله رو هم که خودش تنها ننوشته. اگه اطلاعاتی در مورد بورسیه موسسه تحقیق و توسعه نوین دانشمند دارید لطفا بفرمایید. فکر کنم چند تا مصاحبه هم خودشون بعد از این که دانشگاه لیست قبولی ها رو بهشون داد انجام میدن . نمیدونید مثلا دانشگاه در رشته ای که ظرفیتش 2 نفره هست چند نفر رو به مصاحبه موسسه اعلام میکنه ؟ میخوام ببینم شانس قبولی در مصاحبه ی موسسه چند در صد هست. من تبم 162 یه isiیه iscو یه همایشی دارم مدرک ایلتس 5.5 - ارشد بامعدل 18.5 دانشگاه ازاد . به نطرتون ارزش داره بورسیه رو بزنم . اگه داره توی اولویت چندم بذارمش ؟

محمد به بی ریا و فاطمه : 1393/02/07

بی ریا جان ما فقط نظرمون رو می دیم، شاید حرف همگی تا حدی درست باشه، در هر صورت اختلاف سلیقه و نظر همیشه هست.. در کل فاطمه ایشالله که موفق باشی.. نظرتون قابل احترامه

بی ریا به مهرنیا : 1393/02/07

مهرینا جان من با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه انجام دادم وتجربه دوستام گفتم البته خودتون هم سرچ کنین متوجه میشین مثلا تو سال های گذشته فکر کنم سال 90حتی خود سنجش هم یه فرمولهایی برا مصاحبه گذاشته بود وسقف ها رو تعیین کرده بود که برای هر کدوم isi علمی پژوهشی ، مروری ، همایشهای معتبر و ... حداکثر امیتاز رو مشخص کرده بود اینطوری هم نیست که الکی به تعداد امیتاز بدن

مهرنیا به بی ریا : 1393/02/07

بی ریا جان من هم همینطوری از خودم نگفتم. من فرم دستورالعمل دانشگاه تهران در خصوص نحوه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در سال تحصیلی 93-92 رو دارم و دقیقاً جلوی امتیازات مقالات علمی پژوهشی و ISI داخل پرانتز نوشته (حداکثر ندارد) اما جلوی کتاب ها نوشته (حداکثر 6 امتیاز) کنفرانس ها و همایش ها (حداکثر 10 امتیاز) اما در نهایت همه سوابق پژوهشی باهم 30 امتیاز دارند که اگر کسی بالاتر از 30 امتیاز بیاره امتیازات سایر نفرات نسبته به اون تراز میشه. قبلا از اساتیدمون هم این موضوع رو شنیده بودم که مقالات پژوهشی سقف ندارند. البته شاید هر دانشگاهی دستورالعمل خاص خودش رو داشته باشه. اما دانشگاه تهران که پارسال داخل فرمش اینطوری نوشته.

کتی به بهنام : 1393/02/07

تبریک میگم بابت رتبتون..راستی شما از زمان مصاحبه های دانشگاه تهران خبر دارین؟

مهرنیا مجدداً به بی ریا : 1393/02/07

البته تألیف کتاب رو هم برای رشته های انسانی نوشته حداکثر ندارد. به نظر من همچین الکی هم نیست امتیازی که به تعداد مقالات ISI یا علمی پژوهشی میدن. چون نوشتن مقاله معتبر واقعا زحمت داره و فقط از عهده دانشجوهای توانمند بر میاد. اما اینکه برای مقالات کنفرانس سقف امتیاز تعیین بشه منطقی هست.

علی : 1393/02/07

lمن از برخی دوستانم شنیدم که اساتید بین مقالات پولی و غیر پولی در مصاحبه تفاوت قائل می شوند. یک مقاله ISI غیر پولی بین 1 تا 2 سال طول می کشه. و گاهی اوقات بیشتر از این زمان می بره. من خودم یک مقاله ISI دارم که بعد از دو سال و نیم تازه اکسپت گرفتم و قرار تابستان 2014 به چاپ برسه. اما در مواردی دیدم که مقالات پولی حتی کمتر از دو هفته اکسپت گرفته.

نگار به سامان : 1393/02/07

وای مرسی..درسته.البته قصد ندارم دکترا گرایش عوض کنم چون ضرر میکنم.کلأ هدفم اینه استاد دانشگاه تهران بشم:))بازم مرسی بزرگترمهربون

بهنام به کتی : 1393/02/07

ممنون اولین مصاحبه ها که اول خرداد یا آخر اردیبهشت هست، معمولا مال دانشگاه تهرانه. امیدوارم موفق باشید در مصاحبه. راستی دانشگاه کارشناسی ارشد شما تهران بوده؟

بهنام به علی : 1393/02/07

بعضی دانشگاه ها تمایز شدیدی میگذارند و حتی تعداد مقالات زیاد و غیر طبیعی رو نقطه ضعف فرد میدونن، ولی برخی دیگه هم مثل پول میشمرنشون!

fa : 1393/02/07

سلام برهمه آیا کسی می داند بارتبه 116رشته مدیریت گرایش رفتارسازمانی قم م دعوت به مصاحبه می شوم یانه باتشکر

بازاریابی تهران : 1393/02/07

سلام نگار خانوم حالتون خوبه ما منتظر رتبه شما هستیم مارو بی خبر نذاری

کتی به بهنام : 1393/02/07

بله، ارشد رو تهران بودم.بازم ممنون.

بهنام به fa : 1393/02/07

بله 100%

بهنام به کتی : 1393/02/07

خواهش میکنم و موفق باشید.

نگ نگ : 1393/02/07

وای بازاریابی خوبی؟حالاچرامنتظررتبه منی؟:)میخوای اذیتم کنی؟:))منکه مدعی نبودم:))گفتن بین100تا200میشم.خداکمک کنه

پویا بهfa : 1393/02/07

پارسال تا 155 دعوت شده. با توجه به افزایش ظرفیتها حتما دعوت میشید.

رافع : 1393/02/07

مصاحبه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اواخر اردیبهشت... مصاحبه پردیس قم خرداد ماه.... Fa قطعا دعوت به مصاحبه میشین و اگه فاکتورهای خاصی داشته باشین قبولین....

یه سوال : 1393/02/07

بچه ها شبانه دانشگاه تهران بهتره یا فارابی(قم)؟! شما باشین کدوم رو انتخاب می کنین؟! (بدون در نظر گرفتن بحث هزینه هاش )

به رافع : 1393/02/07

مصاحبه قم سطحش خیلی بالاست ؟ منظور از فاکتورهای خاص رو میشه توضیح بدین ؟

نوبت دوم دانشگاه تهران : 1393/02/07

باز دوستان کسی میدونه برای نوبت دوم دانشگاه تهران حدوداً چه رنجی از رتبه ها رو دعوت میکنن؟

نگار به سامان وبهنام ورتبه خوبا : 1393/02/07

وای بچه هامرسی.ی جیمت مدرسان شریف ازیکی بهم به ارث رسیده:))براکنکوردکترابدردمیخوره؟تابستون بخونمش؟آخه زیادی بیکارسرگردونم:)

کد رشته های جدید : 1393/02/07

کسی در مورد بورسیه بنیاد مستضعفان_ موسسه تحقیق و توسعه نوین دانشمند اطلاعاتی داره؟ سطحش چجوریه؟

میثم به نوبت دوم دانشگاه تهران : 1393/02/07

رتبه های دعوت شده به مصاحبه پارسال در بخش دکتری همین سایت هست، ببین

پویا : 1393/02/07

جناب رافع نمیدونی مصاحبه قم حدودا چندم خرداد ماه هست؟

به نگار : 1393/02/07

آره نگار ، بخونش خوبه برات.

سامان به نگار : 1393/02/07

نه. اون مناسب دکترا نیست. ضمن اینکه سرفصلهای جی‌مت اون مناسب دکترا نیست. واسه جی‌مت از کتاب مسیح‌خواه «ویژه دکترا» استفاده کن(جلد خاکستری).

بازاریابی تهران به نگار : 1393/02/07

اگه رتبت بین 100تا200بشه عالیه ولی اگه 130بالاتر بشی شبانه تهران رو نمیاری(گرایش بازاریابی) چون پارسال آخرین رتبه قبولی 128بود ولی 100تا200همه گرایش های علامه رو روزانه قبول میشی و همچنین پردیس فارابی دانشگاه تهران خوش باشی مارو دعا کن امتحانا نزدیکه

راهنمایی لطفاً : 1393/02/07

از دوستان اگه در مورد موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی اطلاعاتی دارین لطفا راهنمایی کنین؟ معتبره؟ وابسته به کجا میشه؟

موسسه : 1393/02/07

موسسه پارسال هم تو دفتر انتخاب رشته ارشد بود و خیلی هم دانشجو گرفت دوستان من که دو تاشون رفت اونجا یکیشون انتقالی گرفت دوباره برگشت به دانشگاه خودمون ولی اون یکی ظاهرا راضی ولی باطننا راضی نیست برا مقطع ارشد اساتید خوبی نداره و فک کنم وابسته به ریاست جمهوری باشه ولی دکترا ارزششو داره که بخای بری در ضمن دیگه انقد فارغ التحصیل دکترا زیاد شده که نباید به فکر هیات علمی شدن در دانشگاه های تهراان(تهذان بهشتی علامه تربیت مدرس پردیس فارابی اصفهان) بشی

علی : 1393/02/07

جدا از هزینه ها، شبانه تهران بهتره یا روزانه قم؟ من کارآفرینی هستم.

کمک : 1393/02/07

کسی میدونه مدرک پردیس فارابی یا همون قم، همون دانشگاه تهرانه یا مینویسه توش پردیس قم؟!

موسسه مدیریت و برنامه ریزی : 1393/02/07

این موسسه زیر نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی است که یکی از معاونت های ریاست جمهوری. یک زمانی این موسسه خیلی خوب ولی در زمان ریاست جمهوری قبلی که این سازمان منحل شد دانشجویانش رو فرستادند دانشگاه علامه و در دولت جدید که دوباره این سازمان احیا شد، بسیاری از اساتیدش به دانشگاه های دیگر رفتند برای همین الان دچار کمبود استاد است ولی در مجموع موسسه بسیار معتبریه.

محمد به علی : 1393/02/07

به نظر من روزانه قم بهتره

فاطمه به علی : 1393/02/07

از این نظر که هر دو ئانشگاه تهران هستن شکی درش نیست. حدود 80 درصد اساتیدش هم بین دانشگاه تهران و پردیس فارابی در تعاملن، یعنی اساتیدی مثل دکتر حسن زاده، دکتر مقیمی، دکتر الوانی، دکتر ناصر زاده، دکتر تهرانی در گرایش مالی، دکتر حقیقی در گرایش بازرگانی و اساتیدی از این قبیل در دانشگاه تهران و پردیس فارابی مشغول به تدریس هستن. دکتر خنیفر و دکتر زارعی متین هم که از اساتید خیلی مطرحی در پردیس فارابی هستن تا پارسال دانشگاه تهران هم تدریس می کردن و لی چون سرشون شلوغ شده، امسال فقط پردیس فارابی هستن. موفق باشید

نگار به ناشناس وسامان و بازاریابی : 1393/02/07

من چرا اسممو تو کامنت قبلی اینطوری نوشتم :) مرسی از ناشناس و سامان خان.. خیلی خوب راهنمایی میکنید آقا سامان.. آره اسم مسیح خواه که میگین شنیده بودم فک کنم واسه جیمت دکترا بهترین باشه.. بازم مرسی :) خوب من این کتابو ندارم پس نمیخونم فعلا.. یه سوال دیگه آقاسامان خیلی ببخشید دیگه بیشتر ازاین وقتتونو نمیگیرم.. میخواستم بگم خوب من تامهر که بخوام برم سرکلاس انشالا چیکارکنم؟ خیلی وقت دارم و بعدازکنکور احساس میکنم خیلی بیکارم والکی وقت هدر میدم.. اگه لطف کنین آخرین راهنماییو بفرمایید یه دنیا ممنون میشم.. من تابستونمو چیکارکنم؟ زبانم خوبه ولی بازم الان دارم میخونم تامهر واسه آیلس آماده شم..بجز زبان دیگه چیکارکنم؟ازوقتم تابستون چطور استفاده کنم؟ میخوام هم سرکلاسای ارشد اولین نفر باشم ممتاز وکلا دانشجوی آماده ای باشم برای آینده های دور کلا موفق باشم دیگه... ممنوووووون...این آخرین سوالم بود ببخشید:).... بازاریابی جون وای من علامه رو دوس ندارم :)) دعامیکنم تهران یابهشتی رو بیارم... حالاهرچی قسمت باشه دیگه هرچی خدا بخواد ..ناشکری نمیکنم :))..واسه انتخاب رشته میرم پیش یه مشاور خوب... ایشالا شمام توامتحانا موفق باشید دعاکردم:) سلام برسونید........+++راستی موسسسسسه جون+++ حرف شما متین..دکترا خیلی زیاد شده ومیشه.. ولی بنده این قانونو انشالا نقض خواهم کرد:) این حرفاهم نا امیدم نمیکنه:)

fa : 1393/02/07

از faبه بهنام وپویا ازلطف شما متشکرم که پاسخ دادید

رافع : 1393/02/08

بستگی داره چه گرایش برین مصاحبه... ولی ظاهرتون باید موجه باشه مصاحبه اگه اشتباه نکنم 5 یا 6 خرداده ... گرایش توسعه دکتر دانایی فرد ... منابع انسانی دکتر زارعی متین تولید دکتر آذر . . خط مشی دکتر قلی پور اصلیای مصاحبه ان

پویا به بازاریابی تهران : 1393/02/08

شبانه بازاریابی تهران تا 145 هم پارسال دعوت به مصاحبه شده و با افزایش ظرفیت امسال حداقل تا170 هم شاید امسال دعوت بشه. در ضمن با رتبه های 100 تا 200 اکثر گرایشهای روزانه علامه رو اصلا نمیشه اورد! میشه بگید بر چه اساس اینو میگید؟

اجرایی : 1393/02/08

به نگار: آره نگار من خیلی دوست دارم ببینم رتبه ات چند میشه، بالاخره رشته ات مدیریت نبوده و مثه اینکه حرف هم زیاد داری واسه گفتن.من که اگه واقعا تقلب نشده باشه رتبه ام اگه خدا بخواد زیر صد میشه ولی اگه... حالم زاره. ولی توکل کردم بخدا.خدایی من که خیلی زحمت کشیدم، برنامه ریزی امسال سنجش خیلی ضعیف بود.تمام تلاشامونو بر باد داد.هر چی هم اعتراض میکنیم فقط میگن درخواست شمل در حال بررسی میباشد:-o واسم دعا کن نگار جان:-)

بسیار فوری : 1393/02/08

آقا توروخدا یکی جواب بده این بورس داخل(نه بورس خارج) رو کجای انتخاب رشته باید علامت بزنیم و اظهار علاقمندی کنیم؟

سامان به نگار : 1393/02/08

خواهش می‌کنم. لطف داری. من توصیه می‌کنم اکثر وقتت رو در تابستون به تفریح بگذرون. مسافرت، گردش، ورزش و خلاصه اینطور کارا. اینکه داری زبان می‌خونی عالیه. ادامه بده. کار مفید دیگه‌ای که می‌تونی انجام بدی مطالعه مقالات به روز(به انگلیسی) و همچنین تسلط به آمار و تکنیکها و نرم‌افزار های آماری مثل spss و SmartPLS و Lisrel و ... هست. منظور نظر من اینه که خودت رو برای کارهای پژوهشی آماده کنی و حتی یه موضوع گیر بیار و در همایشها و کنفرانسهایی که هست به عنوان دستگرمی مقاله بده. با اینحال باز هم تاکید می‌کنم وقت کافی برای استراحت برای خودت و ذهنت بزار.

محمد به بسیار قوی : 1393/02/08

عزیز یه تماس با سازمان سنجش بگیر تا خیات راحت بشه

محسن : 1393/02/08

سلام ضمن تبریک به آقا میلاد، درصدهای ایشون رو با من مقایسه کنید متوجه میشید که تاثیر اختصاصی ها چقدر بوده. مجموعه مدیریت : تخصصی 62.22 ، زبان 57.78 ، استعداد 35.56 ، معدل موثر 16.73 تراز 8673 ، رتبه 21 تخصصی: 15.5، زبان:66.44، استعداد 35.56 معدل موثر 16.14 تراز 4932، رتبه 2159 البته من برای کنکور نخونده بودم و آزمایشی شرکت کردم. درصد 35 استعداد واقعا درصد متوسطی هست. یعنی اگه آدم دو ماه تست بزنه براحتی میتونه بالای 50 بزنه. این درصد رو هم بر اساس متون فارسی استعداد زدم، کافیه روی قسمت ریاضیات استعداد وقت بذاری و براحتی درصد بالای 50 رو بیاری.

بورس خارج از کشور : 1393/02/08

کسی در مورد بورس خارج از کشور چیزی میدونه؟ اگه تیک بزنیم یه انتخاب رو میسوزونه؟!

بهنام به نگار : 1393/02/08

والا من برای جی‌مت کنکور شاید 4 ساعت هم نخوندم! جیمت دکترا بیشتر برنامه‌ریزی نحوه تکمیل سوالها میخواد تا خواندن. پ.ن. البته من ام بی ای بودم و با مباحث جی‌مت دکترا هم به صورت کلی آشنا بودم.

علی : 1393/02/08

سلام به دوستان ، من زبانم خیلی ضعیف است و گرامر را تا به حال نخوندم می خواستم ببینم با کلاس رفتن میشه راحت گرامر زبان را زد ؟ یا روی لغت کارکنم ؟ برای متونی مثل ردینگ دکتری که عمومی هست چی بخونم ؟ موفق باشین علی یارتون

مریم : 1393/02/08

باسلام ایا دوستان از وضعیت رشته قراردادهای بین المللی نفت وگاز خبر دارند ؟واینکه تا چه رتبه هایی دعوت به مصاحبه می شوند؟

فرهاد : 1393/02/08

با سلام خدمت دوستان. به نظرتون با رتبه زیر 15 مالی ،بدون داشتن مقاله شانسی برای قبولی هست؟

رضا : 1393/02/08

به ریحان: من با 20 درصد زبان ، 70 درصد جیمت و 30 درصد تخصصی رتبه 5 شدم.

کتی : 1393/02/08

نگار جان همونطور که سامان هم گفت سعی کن نرم افزارهای آماری رو یاد بگیری و خودتو واسه کار پژوهشی آماده کنی. چون پروسه زمانبریه..موفق باشی عزیزم.

سامان به علی : 1393/02/08

زبان رو نمی‌شه کار خاصی واسش کرد. ولی روی ریدینگ کار کن. متن سالهیا گذشته رو بخون. راهنمای جامع آزمون تافل دکتری تالیف ناصر زاده و دهدشتی کتاب خوبیه. به شدت توصیه می‌کنمش.

فرهاد : 1393/02/08

با سلام خدمت دوستان. به نظرتون با رتبه زیر 15 مالی ،بدون داشتن مقاله شانسی برای قبولی هست؟اگر کسی تجربه ای در این زمینه داره میشه در اختیار بذاره؟

فرشته : 1393/02/08

الهام خانم اشتباه نمی کنی؟؟؟؟؟!!!!!! رتبه من 611 شده با درصدهای زیر: تخصصی:46.30 استعداد:38 و زبان:-3.33

آرین : 1393/02/08

سلام به نظر شما با لیسانس دانشگاه تهران.ارشد علامه.معدل 18. پنج مقاله همایشی داخلی. دو مقاله همایش ملی. یک مقاله کنفرانس بین المللی. یک مقالهISI 1و یک ISC. یک کتاب. رتبه 113 میتونم علامه قبول بشم؟؟؟؟؟

نگار : 1393/02/08

بچه ها راستشو بخواید من امتحان ارشدمو اصلا خوب ندادم.افتضاح دادم.زبانم هم که هیچی داغونه.از چیزاییم که گفتین چیزی سر در نیوردم.کارشناسی هم پیام نور بودم ن بهشتی.حالا چطوری میشه واسه ارشد بخونم که حداقلش دیگه علامه رو قبول شم؟

نگاربه:سامان.کتی.بهنام.اجرایی.پویاونگار : 1393/02/08

سامان: خیلی خیلی مرسییییی خدا شمارو دیده که رتبه 18 رو هم نصیبتون کرده:) از دلسوزیتون واقعا ممنونم.. حتما راهنمایی هایی که کردینو انجام میدم:) کتی: مرسی عزیزم خیلی خوشحال شدم ایشالا شمام موفق باشین:) بهنام: ازشماهم ممنون پس اینطور ام بی ای بودین :) اجرایی: چشم حتما دعامیکنم:) ایشالا زیر 100 بشی وهرکی به حقش برسه به نسبت تلاشش.. پویا: برادرم بازاریابی تهران اون چیزایی که گفت راجع به ارشد بود نه دکترا:) ببخشید که باعث سوء تفاهم شد:)

به دانشجوی دکتری پردیس فارابی (قم) - تحقیق در عملیات : 1393/02/08

سلام. میشه در مورد آزمون زبان تهران که گفتین توضیح بدین؟کی برگزار میشه؟ از چه طریقی اطلاع رسانی میش؟ ممنون

الی به بهنام و سامان : 1393/02/08

سلام. دوستای خوبم میشه منابعی که واسه دکتری خوندینو معرفی کنین. من ترم 2ارشد بازرگانی تهرانم میتونم واسه دکتری منابع انسانی بخونم؟یا همون بازار بهتره؟ممنون میشم راهنمایی کنید موفق باشید

ریحان به آقا رضا : 1393/02/09

آقا رضا ممکنه در مورد منابع درس تئوری و همچنین این که میگن دانشکده کارافرینی خودش هم ازمون داره یه توضیحی بدین؟ در ضمن ممنون میشم اگر دانشگاه محل تحصیل ارشدتون رو هم بگین.

دانشجوی دکتری پردیس فارابی (قم) - تحقیق در عملیات : 1393/02/09

توی سایت اصلی دانشگاه تهران در قسمت اخبار، می تونین آمار آزمون های زبان رو که در طول سال برگزار میشه ببینید. ثبت نامش هم Online هست. فکر کنم نزدیکترینش 19 اردیبهشت باشه. موفق باشید

سامان به الی : 1393/02/09

منابع معرفی شده تو همین سایت خوبه. منتهی چون تعداد این منابع زیاده و نمی‌شه همشون رو خوند باید از منابع کمکی استفاده کرد. به خصوص برای مرور و تست زنی. کتاب کارشناسی ارشد مهرداد پرچ واسه دکترا خوبه. کتاب مدرسان شریف هم کم و کاستی‌هایی داره. ولی بد نیست. واسه آمار کتاب هادی رنجبران به عنوان منبع کمکی در کنار کتاب‌های عادل‌آذر. واسه جی‌مت و زیان هم که تو مطالب قبلیم گفتم. ریاضی هم به نظرم صرف نداره بخوای وقت بزاری روش. چه خوندنش و چه تست زدنش. من نه واسه ارشد و نه دکترا ریاضی کلا نخوندم و یه دونه هم تست نزدم. به جاش وقتش رو روی بقیه قسمتها گذاشتم. در مورد تغییر رشته. اگر علاقه شخصی یا دلیل مشخصی داری که منابع بخونی، اینکار رو بکن. ولی اگر نداری گمونم همون بازاریابی بهتر باشه. به سیاستگذاری بازرگانی (استراتژیک) هم فکر کن. الان رو بورس‌تره.

فاطمه به نگار : 1393/02/09

اگه سایت دکتر پرچ تو مصاحبه هاش نگاه کنی میبینی که رتبه 3 ارشد 89 و19 دکترای 92 لیسانس پیام نوره ارشد تهران.باکمی تلاش ومرور میشه.منم باسامان موافقم.فقط اگه میخای ادامه بدی زبانتو خوب کن.

رضا به ریحان : 1393/02/09

درس تیوری تو کارآفرینی بیشتر از کتابهای الوانی، رضاییان و بخصوص ( تاکید میکنم ) کتاب رابینز میاد. من ارشدم دانشگاه تهران بودم.

صدیقه به ریحان : 1393/02/09

اگه دقت کنی امسال سایت مدیر منابع تئوری مدیریت دکتری رشته مدیریت رو از منابع درس مبانی مدیریت دکتری آینده پژوهی و کارآفرینی جدا کرده و برای کارآفرینی و آینده پژوهی کتاب رابینز رو اول گذاشته و الوانی دوم و رضاییان سوم و هچ رو هم چهارم و اسکات رو پنجم که با اولویتهای پیشنهادی رشته مدیریت فرق داره. شما دقیقا به همین ترتیب بخون و رابینز رو باید فول بشید

موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی : 1393/02/09

سلام دوستان من دانشجوی ارشد مدیریت صنعتی موسسه هستم. صرفا جهت اطلاع و آشنایی تون موسسه ، به عنوان یک ارگان کاملا دولتی(مقل دانشگاه های دولتی روزانه) میباشد.برای هیئت علمی شدن هیچ مشکلی ندارد. اساتید هیئت علمی متوسط رو به بالا دارد و اما عموما تاکیدی به پایبندی از اساتید خودش نداره.یعنی تو این 3 ترم ما استاد از دانشگاه های علامه و بهشتی و تهران هم داشتیم و داریم.امکانات رفاهی جانبی خاص خودش را دارد.چیزی که تو هیچ دانشگاه تهران هم نیست.از سهمیه رایگان کپی-تا کیفیت غذا(بشقاب چینی...) آبسردکن و... که مسائل جانبی هستند. تنها مساله اینه که کمتر افرادی می شناسند چون به قول یک بنده خدایی در واقع پژوهشکده است.نه دانشگاه و نه موسسه. سوال دیگه ای باشه در خدمتم

موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی : 1393/02/09

سلام دوستان من دانشجوی ارشد مدیریت صنعتی موسسه هستم. صرفا جهت اطلاع و آشنایی تون موسسه ، به عنوان یک ارگان کاملا دولتی(مقل دانشگاه های دولتی روزانه) میباشد.برای هیئت علمی شدن هیچ مشکلی ندارد. اساتید هیئت علمی متوسط رو به بالا دارد و اما عموما تاکیدی به پایبندی از اساتید خودش نداره.یعنی تو این 3 ترم ما استاد از دانشگاه های علامه و بهشتی و تهران هم داشتیم و داریم.امکانات رفاهی جانبی خاص خودش را دارد.چیزی که تو هیچ دانشگاه تهران هم نیست.از سهمیه رایگان کپی-تا کیفیت غذا(بشقاب چینی...) آبسردکن و... که مسائل جانبی هستند. تنها مساله اینه که کمتر افرادی می شناسند چون به قول یک بنده خدایی در واقع پژوهشکده است.نه دانشگاه و نه موسسه. سوال دیگه ای باشه در خدمتم

الی به سامان : 1393/02/13

خیلییییی ممنونم بابت راهنماییتون. امیدوارم موفق باشید

دانشجو : 1393/02/31

با سلام قابل توجه دعوت شدگان به مصاحبه دکتری مدیریت دانشگاه اصفهان من از یه منع موثق شنیدم که به احتمال زیاد دانشگاه اصفهان به جای مصاحبه آزمون کتبی برگزار میکنه

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه