شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,786
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,668,789
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 97
کاربران حاضر: 99
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ تحقیق در مورد استراتژی های بازاریابی اجتماعی با یک مدل تبلیغ (انتشار) مبتنی بر عامل
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 6 صفحه و مربوط به سال 2017 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده: با توجه به پیچیدگی در حال افزایش شبکه های اجتماعی و رفتارهای کاربر، تدوین استراتژی هایی برای انتخاب کاربران اولیه مناسب در تلاش های بازاریابی اجتماعی برای تبلیغ کنندگان بسیار مشکل است. در این مقاله، با پیشنهاد یک مدل تبلیغی مبتنی بر عامل و تزریق آن به شبکه های اجتماعی معمول با سه نوع ساختار، یعنی گراف تصادفی  Erdős-Rényi، نمودار جهان کوچک وات-استروگاتز و گراف بدون-مقیاس باراباسی-آلبرت، به این چالش می پردازیم. ما این مدل مبتنی بر عامل را با ویژگی های جمعیت شناسی استخراج شده از داده های سرشماری دنیای-واقعی جمع آوری شده در چین آغاز می کنیم. با بررسی فرایند انتشار اطلاعات تبلیغاتی در این شبکه های اجتماعی، می توانیم عملکرد استراتژی های تبلیغاتی و تاثیرگذار را تحلیل و مقایسه کنیم. نتایج تجربی ما نشان می دهند که تبلیغ کنندگان اتخاذکننده استراتژی های تأثیرگذار باید ابتدا مبادی که به خوبی مرتبط شده اند را دستکاری کنند تا بجای طیف وسیعی از کاربران عمومی, اطلاعات را فقط به مشتریان بالقوه انتقال دهند.

کلید واژه: بازاریابی اجتماعی ، انتشار اطلاعات ، مدل تبلیغی مبتنی بر عامل ، استراتژی کاشتن
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: IFAC PapersOnLine 50-1 (2017) 13581–13586
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2017
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی