شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 30 فروردین 1400
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,969
بازدید دیروز: 35,079
بازدید کل: 119,942,833
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 82
کاربران حاضر: 82
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ کیفیت خدمات مشتری آنلاین در فروشگاه آنلاین : شواهدی از Dangdang.com
چکیده:
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 9 صفحه و مربوط به سال 2018 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده: از طریق نظرسنجی و شش فرضیه، ما یک مطالعه تجربی برای تحلیل نحوه تاثیر شش بعد (شامل قابلیت دسترسی، قابلیت اطمینان، سهولت استفاده / سودمند بودن، تعامل، مسئولیت / کارآیی، امنیت / حفظ حریم خصوصی) بر کیفیت خدمات درک شده مشتری آنلاین را انجام داده ایم. این پرسشنامه به چهار بخش تقسیم می شود: اطلاعات شخصی پایه، معرفی دانش پس زمینه، کیفیت درک شده خدمات مشتری آنلاین، عوامل تاثیرگذار بر کیفیت درک شده خدمات مشتری آنلاین. روش شناسی ما, ترکیبی از تحلیل عامل و تحلیل رگرسیون با یک مجموعه جدید از داده ها است که از یک خریدار واقعی از Dangdang.comمی آید. ما دریافتیم که شش عامل فوق تأثیر مثبت قابل توجهی بر کیفیت درک شده خدمات مشتری دارند. ما همچنین دریافتیم که کیفیت درک شده خدمات مشتری آنلاین از خدمات زمان واقعی مشتری آنلاین سود خواهد برد.
کلید واژه: خدمات مشتری آنلاین ، کیفیت درک شده خدمات مشتری ، خدمات مشتری آنلاین در زمان واقعی ، SERVQUAL
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: Cluster Computing pp 1–9 , 26 March 2018
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2018
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی