شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,598
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,150,806
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 104
کاربران حاضر: 105
Online customer service quality of online shopping: evidence from Dangdang.com
Abstract:

Through the survey and six hypothesis, we conduct an empirical study to analyze how the six dimensions (including accessibility, reliability, ease-of-use/usefulness, interactivity, responsibility/efficiency, safety/privacy) influence the perceived online customer service quality. The questionnaire is divided into four parts: basic personal information, introduction of background knowledge, perceived online customer service quality, factors which influence perceived online customer service quality. Our methodology combines factor analysis and regression analysis to a novel dada set which comes from a real buyer of Dangdang.com. We find that the above six factors have significant positive influence to the perceived online customer service quality. We also find that the perceived online customer service quality will benefit from real-time online customer service

Keywords: Online customer service , Perceived customer service quality , Real-time online customer service , SERVQUAL
Author(s): Zhengwei Huang1 • Yin Luo1 • Dong Wang2
Source: Cluster Computing pp 1–9 , 26 March 2018
Subject: تجارت الکترونیک
Category: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
Release Date: 2018
No of Pages: 9
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 ترجمه این مقاله موجود است.
مشاهده ترجمه مقاله