شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,494
بازدید دیروز: 25,555
بازدید کل: 151,974,464
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 63
کاربران حاضر: 63
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ عوامل موثر بر گرایش به کارآفرینی پایدار SME ها (شرکتهای کوچک و متوسط) در مالزی
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 8 صفحه و مربوط به سال 2015 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده: کارآفرینی پایدار یک روش ممکن برای رسیدگی به تخریب زیست محیطی است. فرآیند شناختی مدیران- مالک SMEعامل مهمی در تعامل کارآفرینی پایدار است. متاسفانه، مطالعات مبتنی بر هدف اندکی در این مورد وجود دارند. به این ترتیب، این مطالعه عواملی را مورد بررسی قرار داد که موثر بر گرایش به کارآفرینی پایدار هستند. در مجموع 404 SMEمورد بررسی قرار گرفتند. نتایج نشان داد که عوامل نگرشی و ادراکی به طور مثبت و قابل توجه چنین گرایشی را تحت تاثیر می دهند در حالی که عامل هنجاری نقش مهمی بازی نمی کند. بنابراین، توسعه قابلیتهای پایداری کافی، ایجاد یک نگرش مثبت یا پایداری مطلوب و ایجاد شیوه های کارآفرینی پایدار جذاب باید در ترویج کارآفرینی پایدار تاکید شوند.

کلید واژه: کارآفرینی ، گرایش ، شرکت های کوچک و متوسط ، SME ، پایداری
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: Procedia - Social and Behavioral Sciences 172 ( 2015 ) 570 – 577
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2015
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی