شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,202
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,590,632
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 57
کاربران حاضر: 57
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ ارزیابی شاخص های کمی فعالیت های بازاریابی در بخش بانکداری
چکیده:
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 6 صفحه و مربوط به سال 2016 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده: این مطالعه به ارزیابی کارایی (بازده) فعالیت های بازاریابی در یک بنگاه اقتصادی انتخاب شده از بخش بانکداری می پردازد و سنجش هایی را پیشنهاد می کند که به عملکرد کلی سازمان ها کمک می کند. کارت امتیازی متوازن, اهداف دستیابی به راهبرد کسب و کار بنگاه اقتصادی را از لحاظ تحولات مثبت آینده و بهبود تحقق تک تک فعالیت های بازاریابی تعیین می کند. چندین معیار در گزینه مورد نظر بنگاه اقتصادی تعیین کننده هستند: بنگاه اقتصادی باید دارای یک بخش بازاریابی کاری باشد که با ذخیره بودجه توسط شرکت برای مخارج بازاریابی, اهمیت برجسته ای پیدا می کند. شاخص های اصلی به منظور سنجش کارایی فعالیت های بازاریابی و محک زدن در برابر رقابت استفاده می شوند. یافته ها, نرخ رشد عقب مانده وام شرکت را در مقایسه با نرخ کلی رشد بازار و رشد منفی در سودآوری مشتری را نشان می دهند. طرح های فردی, یک نقشه راهبردی را ارائه می دهند که بر دیدگاه مشتریان از ارزیابی عملکرد در شرکت تمرکز دارند.
کلید واژه: بازاریابی ، مدیریت بازاریابی ، ارزیابی کارایی ، بخش بانکداری ، اسلواکی
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: Journal of Business Research Volume 69, Issue 11, November 2016, Pages 5028-5033
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2016
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی