شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,283
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,585,714
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 104
کاربران حاضر: 104
Evaluation of quantitative indicators of marketing activities in the banking sector
Abstract:

This study assesses the efficiency of marketing activities in a selected enterprise from the banking sector and proposes measurements that contribute to overall organizational performance. The Balanced Scorecard determines the goals for the enterprise's achievement of business strategy in terms of positive future developments and improved realization of individual marketing activities. Several criteria determine the choice of the enterprise: the enterprise must have a functioning marketing department that receives special attentionwith the company reserving funds formarketing expenditure.Main indexes fromindicators serve tomeasure the efficiency ofmarketing activities and to benchmark against competition. Findings show the lagging growth rate of loans of the company  compared with the overall market growth rate and the negative growth in customer profitability. Individual proposals present a strategic map, focusing on customers' perspective of performance evaluation in the company

Keywords: Marketing , Marketing management , Evaluation of efficiency , Bank sector , Slovakia
Author(s): Adriana Csikósová ⁎, Katarína Čulková, Mária Janošková
Source: Journal of Business Research Volume 69, Issue 11, November 2016, Pages 5028-5033
Subject: بازاریابی
Category: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
Release Date: 2016
No of Pages: 6
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 ترجمه این مقاله موجود است.
مشاهده ترجمه مقاله