شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 08 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,468
بازدید دیروز: 45,096
بازدید کل: 151,814,444
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 73
کاربران حاضر: 74
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ مدیریت وابستگی های پروژه در مدیریت پورتفولیو
چکیده:
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 8 صفحه و مربوط به سال 2017 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

اگر چه ساخت و ساز, یک صنعت مبتنی بر پروژه است، اخیراً تمرکز مدیریت از پروژه ها به پورتفولیوی پروژه جابجا شده است, به منظور رسیدن به اهداف استراتژیک شرکت هایی که نیاز به تجزیه و تحلیل جامع پروژه های انجام شده دارند. وابستگی ها بین پروژه ها در حوزه یک پورتفولیو باید مورد توجه قرار گیرند، زیرا آنها ممکن است به طور قابل توجهی بر موفقیت پورتفولیو با اثرات ترکیبی آنها تأثیر بگذارند. مطالعات محدودی در زمینه مدیریت پروژه پورتفولیوی پروژه ساختمانی وجود دارد که به بررسی نحوه اداره وابستگی های بین پروژه ها پرداخته اند. در این مقاله، یک روش برای محاسبه و تجسم وابستگی های پروژه برای پشتیبانی از فرایند تصمیم گیری با یک ابزار مدیریت پورتفولیو برای پروژه های ساخت و ساز ارائه شده است. در حوزه این زمینه، یک نقشه وابستگی نه تنها برای شناسایی وابستگی های مختلف و اثرات آن در حوزه پورتفولیو ، بلکه همچنین به منظور بررسی اثر ترکیبی وابستگی ها پیشنهاد می شود. یک مطالعه موردی در این مقاله نشان داده شده است تا نشان دهد که چگونه روش پیشنهاد شده کار می کند و چگونه نتایج آن می تواند برای حمایت از تصمیم گیری در انتخاب پورتفولیو مورد استفاده قرار گیرد.

کلید واژه: سیستم پشتیبانی تصمیم گیری ، تجزیه و تحلیل شبکه ، مدیریت پورتفولیو ( نمونه کار)، وابستگی های پروژه ، تجسم
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: Procedia Computer Science 121 (2017) 356–363
موضوع: مدیریت پروژه
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2017
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی