شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 24,360
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,625,732
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 573
کاربران حاضر: 573
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ اندیشه ها: قیمت گذاری بالا در B2C و B2B
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 5 صفحه و مربوط به سال 2018 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده  : این مقاله بر روی موضوع قیمت گذاری بالا (برتر) در محیط هایB2C   و B2B تمرکز دارد. این مقاله, تفاوت های بین قیمت گذاری لوکس و برتر را مشخص می کند و نمونه های مربوطه ای از هر دو را ارائه می دهد. همچنین پنج روند را که بر استراتژی های قیمت گذاری بالا تاثیر می گذارد، و می تواند به عنوان مسیرهایی برای تحقیق بیشتر به کار گرفته شود, شناسایی می کند. برای مدیران دست اندرکار، این مقاله راهنمایی در مورد گرایش های حیاتی که قیمت گذاری بالا در آینده را تحت تاثیر قرار می دهند، ارائه می دهد.

کلید واژه: قیمت گذاری ، محصولات لوکس ، محصولات برتر ، قیمت گذاری مبتنی بر ارزش ، اندازه گیری مقدار
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: Journal of Revenue and Pricing Management August 2018, Volume 17, Issue 4, pp 301–305
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2018
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی