این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 5 صفحه و مربوط به سال 2018 می باشد. برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید. برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید. چکیده : این مقاله بر روی موضوع قیمت گذاری بالا (برتر) در محیط هایB2C و B2B تمرکز دارد. این مقاله, تفاوت های بین قیمت گذاری لوکس و برتر را مشخص می کند و نمونه های مربوطه ای از هر دو را ارائه می دهد. همچنین پنج روند را که بر استراتژی های قیمت گذاری بالا تاثیر می گذارد، و می تواند به عنوان مسیرهایی برای تحقیق بیشتر به کار گرفته شود, شناسایی می کند. برای مدیران دست اندرکار، این مقاله راهنمایی در مورد گرایش های حیاتی که قیمت گذاری بالا در آینده را تحت تاثیر قرار می دهند، ارائه می دهد.