Thoughts: premium pricing in B2C and B2B |
Abstract:
This paper focuses on the topic of premium pricing in B2C and B2B environments. It clarifies the differences between luxury and premium pricing and offers relevant examples of both. It also identifies five trends that impact premium pricing strategies and that can serve as avenues for further research. To practicing managers, this paper offers guidance on the critical trends affecting premium pricing in the future
|
Keywords: |
Pricing , Luxury products , Premium products , Value-based pricing , Value quantification |
Author(s): |
Andreas Hinterhube , Stephan M. Liozu |
Source: |
Journal of Revenue and Pricing Management August 2018, Volume 17, Issue 4, pp 301–305 |
Subject: |
بازاریابی |
Category: |
مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله |
Release Date: |
2018 |
No of Pages: |
5 |
Price(Tomans): |
0 |
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
|
ترجمه این مقاله موجود است. مشاهده ترجمه مقاله
|