شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 28,272
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,600,702
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 611
کاربران حاضر: 612
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی؛ همیاری برای ایجاد نوآوری: تاثیرات بر مدیریت دانش مشتری و عملکرد
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 3صفحه و مربوط به سال 2015 می باشد.

برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت به صفحه شخصی رفته و از طریق صفحه افزایش اعتبار، به یکی از روشهای اعلام شده مبلغ مورد نظر را به سایت واریز یا منتقل نمایید. پس از افزایش اعتبار می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل Word دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

کلید واژه: مدیریت دانش مشتری، نوآوری مداری، همیاری مشتری، نتایج بازاریابی، فرایند نوآوری
نویسنده(گان): رستگار (مترجم)
منبع: Journal of Business Research 68 (2015) 1426–1428
موضوع: تئوریهای مدیریت
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2015
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 6500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی