شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 09 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 24,124
بازدید دیروز: 43,706
بازدید کل: 151,126,806
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 86
کاربران حاضر: 86
جزوه درس حسابداری مدیریت ویژه کنکور دکتری دانشگاه آزاد و سراسری رشته حسابداری
چکیده:

جزوه درس حسابداری مدیریت ویژه کنکور دکتری دانشگاه آزاد و سراسری رشته حسابداری به صورت فایل Pdf در 157 صفحه قابل دانلود است.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید.
شما می توانید با مراجعه به بخش تستهای تألیفی و کنکوری سایت مدیرلیست کامل تستهای تالیفی و کنکوری دکتری و کارشناسی ارشد را مشاهده نمایید. همچنین می توانید از بخش خلاصه کتب و جزوات، لیست آنها را مشاهده کنید
این فایل توسط بنیاد آموزشی پژوهشی ساما تهیه شده و بر اساس تفاهمنامه مورخ 18/10/93 از طریق سایت مدیر نیز به فروش می رسد. هر گونه تکثیر، نسخه برداری، نشر، چاپ، کپی برداری و فروش کلیه فایل ها، جزوات، آثار و محصولات این سامانه بدون مجوز کتبی سامانه مدیریت ایران با استناد به مواد 23 و 29 قانون حمایت از مولفان و مصنفان خلاف قانون، اخلاق و شرع بوده و مشمول قوانین مجازات اسلامی خواهد بود. جهت مشاهده فهرست مطالب بخش های ابتدایی هر فایل، روی دریافت فایل نمونه (رایگان) کلیک کنید.

کلید واژه: جزوه ، درس حسابداری مدیریت ، کنکور دکتری دانشگاه آزاد ، سراسری ، رشته حسابداری
نویسنده(گان): بنیاد آموزشی پژوهشی ساما
منبع: بنیاد آموزشی پژوهشی ساما
موضوع: حسابداری و حسابرسی
دسته: دانلود جزوات کنکوری و درسی
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 157
قیمت (تومان): 18000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.