شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,592
بازدید دیروز: 25,555
بازدید کل: 151,986,562
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 89
کاربران حاضر: 89
جزوه آموزشی مدیریت منابع انسانی به زبان ساده
چکیده:

در این جزوه، آقای دکتر محمدرضا شفابخش مدرس بین المللی آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان با زبانی ساده و کاربردی به تشریح اهداف و وظایف مدیریت منابع انسانی در تجزیه و تحلیل شغل، کارشکافی، کارمندیابی، انتخاب، آموزش و ارزیابی عملکرد منابع انسانی بعنوان ارزنده ترین سرمایه و دارایی هر سازمان می پردازند. میزان آگاهی مدیران منابع انسانی نسبت به قوانین و مقررات حسابداری حقوق و دستمزد در طراحی و استقرار یک سیستم انگیزشی عادلانه بسیار حایز اهمیت می باشد، لذا توصیه می شود فایل مربوط به حسابداری حقوق و دستمزد که توسط این آکادمی منتشر و بر روی سایت قرار گرفته شده است نیز بعنوان مکمل این جزوه مطالعه گردد.
این فایل شامل مطالبی در خصوص تعاریف و اهداف ، تعریف مدیریت منابع انسانی HR ، وظایف مدیریت منابع انسانی ، نتیجه ی عملکرد مدیریت منابع انسانی ، هدف مدیریت منابع انسانی ، تجزیه و تحلیل شغل (کارشکافی) ، روشهای تجزیه و تحلیل شغل ، شرح شغل ، روشهای طراحی شغل، برنامه ریزی نیروی انسانی و مراحل آن ، کارمندیابی و مراحل و منابع آن ، تفاوت کارمندیابی و انتخاب ، مراحل انتخاب ، آموزش و مراحل آن ، ارزیابی عملکرد و مراحل آن ، انواع ارزیابی ، مشکلات ارزیابی عملکرد و ... می باشد.

توجه: فایل به صورت Pdf و دارای بک گراند (واتر مارک) آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان می باشد
توجه :این فایل طی قرارداد همکاری مورخ 5 آبان 1393 ازطرف آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان در اختیار سایت مدیر قرار گرفته است و هرگونه کپی برداری یا انتشار مجدد آن به هر نحوی (کتبی و الکترونیک)  شرعا و قانونا مجاز نمی باشد و قابل پیگیری است.

 

کلید واژه: منابع انسانی، مدیر منابع انسانی، مدیریت منابع انسانی ، شرح شغل ، شرح وظایف ، کارمندیابی ، ارزیابی عملکرد
نویسنده(گان): محمدرضا شفابخش
منبع: آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان
موضوع: منابع انسانی
دسته: دانلود جزوات کنکوری و درسی
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 36
قیمت (تومان): 7000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.