شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 05 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 24,182
بازدید دیروز: 46,224
بازدید کل: 160,452,257
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 98
کاربران حاضر: 98
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ ارزش ویژه برند و عوامل تشدیدکننده در ارزیابی های شکست نوآوری محصول: دیدگاهی از اثر ارتباطی
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 7صفحه و مربوط به سال 2014 می باشد.

برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل Word دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

کلید واژه: ارزش ویژه برند، شکست در نوآوری، اثر ارتباطی، اعلان قبلی، رهبر فکری، تبلیغات شفاهی (دهان به دهان) WOM
نویسنده(گان): مترجم: علی قاهری
منبع: Journal of Business Research 67 (2014) 2919–2925
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2014
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی