شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 29,093
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,630,465
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 53
کاربران حاضر: 53
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی؛ ارتباطات تبلیغات میان فرهنگی: تصویرسازی بصری، آشنایی با برند و یادآوری برند
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 8 صفحه و مربوط به سال 2009 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل Word دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

کلید واژه: تبلیغات ، میان فرهنگی ، تصویرسازی ، آشنایی با برند ، یادآوری برند
نویسنده(گان): مترجم: فاطمه آقازاده
منبع: Journal of Business Research 62 (2009) 931–938
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2009
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی