شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,403
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,150,611
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 116
کاربران حاضر: 117
سوالات و پاسخهای تشریحی درس استعداد تحصیلی (GMAT) آزمون دکتری نیمه متمرکز سراسری 1390 – گروه آزمایشی علوم انسانی
چکیده:

این فایل شامل سئوالات و پاسخهای تشریحی آزمون استعداد تحصیلی کنکور سراسری دکتری نیمه متمرکز 1390 می باشد. این فایل در28 صفحه تهیه شده و به صورت پی دی اف شده می باشد. تعداد سئوالات این آزمون 40 سئوال می باشد. کد این فایل 102A بوده و مربوط به گروه آزمایشی علوم انسانی می باشد. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و پس از افزایش اعتبار به میزان 8000 تومان از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت و شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. بدیهی است که مطالعه این فایل برای سایر گروه های آزمایشی نیز بسیار مفید است. همچنین شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد نیز می توانند از این فایل استفاده نمایند.

این فایل توسط سامانه مدیریت ایران (ساما) تهیه شده و بر اساس تفاهمنامه مورخ 5/5/90 از طریق سایت مدیر نیز به فروش می رسد. هر گونه تکثیر، نسخه برداری، نشر، چاپ، کپی برداری و فروش کلیه فایل ها، جزوات، آثار و محصولات این سامانه بدون مجوز کتبی سامانه مدیریت ایران با استناد به مواد 23 و 29 قانون حمایت از مولفان و مصنفان خلاف قانون، اخلاق و شرع بوده و مشمول قوانین مجازات اسلامی خواهد بود.
کلید واژه: استعداد تحصیلی (GMAT) ، آزمون دکتری، منبع درس هوش و استعداد تحصیلی کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی.
نویسنده(گان): هیئت علمی سامانه مدیریت ایران (ســـامـــا)
منبع: سایت ســـامـــا (www.iransama.org)
موضوع: پیرامون مدیریت
دسته: دانلود تست ها و نمونه سوالات درسی و کنکوری کارشناسی ارشد و دکتری
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 28
قیمت (تومان): 8000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.