شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 04 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,038
بازدید دیروز: 34,003
بازدید کل: 151,669,715
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 78
کاربران حاضر: 78
سوالات و پاسخهای تشریحی درس تئوری های مدیریت آزمون دکتری نیمه متمرکز سراسری 1390- رشته مدیریت (کلیه گرایشها)
چکیده:

این فایل شامل سؤالات و پاسخهای تشریحی درس تئوری های مدیریت کلیه گرایشهای رشته مدیریت در کنکور سراسری دکتری نیمه متمرکز سال 1390 می باشد که در 8 صفحه تهیه شده و به صورت پی دی اف قابل دانلود است. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و پس از افزایش اعتبار به میزان 6000 تومان از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت و شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. تعداد سئوالات این آزمون 30 سئوال می باشد. در این فایل کلیه سئوالات بصورت کاملا تشریحی و با ذکر صفحه و نام منبع سئوال مورد بررسی واقع شده اند. بدیهی است که مطالعه این فایل جهت شرکت در آزمون دکتری دانشگاه آزاد و همچنین آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و سایر رشته های مرتبط نیز مفید می باشد.
این فایل توسط سامانه مدیریت ایران (ساما) تهیه شده و بر اساس تفاهمنامه مورخ 5/5/90 از طریق سایت مدیر نیز به فروش می رسد. هر گونه تکثیر، نسخه برداری، نشر، چاپ، کپی برداری و فروش کلیه فایل ها، جزوات، آثار و محصولات این سامانه بدون مجوز کتبی سامانه مدیریت ایران با استناد به مواد 23 و 29 قانون حمایت از مولفان و مصنفان خلاف قانون، اخلاق و شرع بوده و مشمول قوانین مجازات اسلامی خواهد بود.

کلید واژه: تئوری های مدیریت، مبانی سازمان و مدیریت، آزمون دکتری
نویسنده(گان): هیئت علمی سامانه مدیریت ایران (ســـامـــا)
منبع: سایت ســـامـــا (www.iransama.org)
موضوع: تئوریهای مدیریت
دسته: دانلود تست ها و نمونه سوالات درسی و کنکوری کارشناسی ارشد و دکتری
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 8
قیمت (تومان): 6000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.