شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 31 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,199
بازدید دیروز: 14,379
بازدید کل: 151,552,027
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 98
کاربران حاضر: 99

 

معرفی منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت رسانه

در این بخش سعی شده جامعیت منابع رعایت گردد لذا مناسب است پس از بررسی منابع ، نسبت به انتخاب بهترین و مهمترین منابع اقدام نمایید .

با اینحال سایت در راستای فعالیت مشاوره ای خود، تعدادی از کتب مهمتر را در هر گروه را با پس زمینه سبز، منابع دارای اهمیت متوسط را با رنگ آبی و منابع کم اهمیت تر را با پس زمینه سفید مشخص می نماید. بدیهی است تصمیم نهایی در انتخاب منابع بر عهده داوطلب است.

ردیف

نام کتاب

تألیف

توضیحات

زبان عمومی و تخصصی انگلیسی

1 انگلیسی برای دانشجویان روزنامه نگاری و علوم ارتباطات تالیف دکتر سید محمد ضیاء حسینی و فهیمه معرفت انتشارات سمت
2 زبان انگلیسی تخصصی روابط عمومی و ارتباطات تالیف میر سعید قاضی و هوشنگ عباس زاده انتشارات موسسه نشر علم نوین
3

واژه نامه پژوهشهای ارتباطی و رسانه ای

یونس شکرخواه

انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها

4

رسانه و سیاست در انقلاب مشروطیت ایران (به زبان انگلیسی)

دکتر علی اصغر کیا

انتشارات سایه روشن

5

واژه نامه ارتباطات

یونس شکرخواه

سروش

6 واژه نامه علوم مطبوعات و روزنامه نگاری دکتر عباسعلی مهاجری انتشارات دانشیار

7

خواندن متون مطبوعاتی

صابر دلشاد

انتشارات سمت

8 504 واژه ضروری زبان انگلیسی    
9 Barron's essential words for the TOEFL    
10 ویژه نامه ارتباطات در ایران فصلنامه رسانه (به زبان انگلیسی)    

مبانی کلی ارتباط جمعی

1

وسایل ارتباط‌ جمعی (جلد یکم)

دکتر کاظم معتمدنژاد

ناشر: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی
2 ارتباط‌شناسی: ارتباطات انسانی (میان‌فردی، گروهی، جمعی) نویسنده: دکتر مهدی محسنیان‌راد ناشر: انتشارات سروش
3 نظریه‌های ارتباطات نویسندگان: ورنر سورین، جیمز تانکارد ، مترجم: دکتر علیرضا دهقان ناشر: انتشارات دانشگاه تهران
4 جامعه‌شناسی وسایل ارتباط‌ جمعی نویسنده: ژان کازنو، مترجمان: دکتر باقر ساروخانی، دکتر منوچهر محسنی ناشر: انتشارات اطلاعات
5 نظریه‌های جامعه‌اطلاعاتی نویسنده: فرانک وبستر ، مترجم: دکتر اسماعیل قدیمی ناشر: انتشارات قصیده‌سرا
6 جامعه‌شناسی ارتباطات نویسنده: دکتر باقر ساروخانی ناشر: انتشارات اطلاعات
7 حقوق مطبوعات (جلد یکم) دکتر کاظم معتمدنژاد ناشر: انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها
8 یک جهان، چندین صدا نویسنده: شن مک‌براید ، مترجم: ایرج پاد ناشر: انتشارات سروش
9 درآمدی بر نظریه ارتباطات جمعی نویسنده: دنیس مک‌کوایل ، مترجم: دکتر پرویز اجلالی ناشر: انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها

10

کاربرد نظریه‌های ارتباطات

نویسندگان: سون ویندال، بنو سیگنایزر، جین اولسون ، مترجم: دکتر علیرضا دهقان

ناشر: انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها

11 نظریه‌های ارتباطات اجتماعی نویسنده: افشین رزاقی ناشر: نشر پیکان 
12 مبانی ارتباطات جمعی نویسنده: دکتر سیدمحمد دادگران ناشر: انتشارات فیروزه
13 جامعه‌اطلاعاتی:اندیشه‌های بنیادی، دیدگاه‌های انتقادی و چشم‌اندازهای جهانی نویسنده: دکتر کاظم معتمدنژاد ناشر: انتشارات مرکز پژوهش‌های ارتباطات
14 مقدمه‌ای بر نظریات و مفاهیم ارتباط‌ جمعی نویسنده: دکتر هرمز مهرداد ناشر: انتشارات فاران
15 شناخت ارتباطات جمعی نویسندگان: ملوین دفلور، اورت ای. دنیس ، مترجم: سیروس مرادی ناشر: انتشارات دانشکده صدا و سیما
16 مبانی کلی ارتباطات جمعی نویسنده: دکتر داود زارعیان ناشر: انتشارات کارگزار روابط عمومی
17 نظریه های ارتباطات نویسندگان: ورنر سورین، جیمز تانکارد؛ مترجم: دکتر علیرضا دهقان انتشارات دانشگاه تهران

18

اجلاس جهانی سران درباره جامعه‌اطلاعاتی (جلد یکم)

نویسنده: دکتر کاظم معتمدنژاد

ناشر: انتشارات مرکز پژوهش‌های ارتباطات

19

مطبوعات

پیر آلبر، ترجمه فضل الله جلوه

انتشارات انقلاب اسلامی

20 ژئو پلتیک اطلاعات آنتونی اسمیت، مترجم: فریدون شرانی انتشارات سروش
21 نظریه رسانه ها تالیف فرد اینگلس، ترجمه محمود حقیقت کاشانی انتشارات مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه ای صدا و سیما
22 جریان بین المللی اطلاعات تالیف دکتر حمید مولانا، ترجمه یونس شکرخواه  
23 تکنیک‌های روابط‌عمومی نویسنده: دکتر رحمان سعیدی ناشر: انتشارات سمت
24 عصر اطلاعات و ظهور جامعه اطلاعاتی مانوئل کسلز، مترجم: احمد عقیلیان و دیگران  
25

ارتباطات انسانی (مبانی)

نویسنده: دکتر علی‌اکبر فرهنگی

ناشر: موسسه خدمات فرهنگی رسا

26 مبانی ارتباط، تبلیغ و اقناع دکتر علی‌اصغر کیا، دکتر رحمان سعیدی موسسه انتشارات ایران
27 گذر از نوگرایی تالیف دکتر حمید مولانا ، ترجمه یونس شکرخواه  
28 ارتباطات اقناعی تالیف اتولربینگر، ترجمه علی رستمی انتشارات مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه ای صدا و سیما
29 تلویزیون در زندگی کودکان ما تالیف شرام، لابل، پارکر، ترجمه محمود حقیقت کاشانی انتشارات مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه ای صدا و سیما
30 افکار عمومی ژودیت لازار، مترجم: مرتضی کتبی نشر نی
31 مخاطب‌شناسی دنیس مک‌کوایل، مترجم: مهدی منتظرقائم انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها
32 رادیو و توسعه دکتر علی‌اصغر کیا، رحمان سعیدی انتشارات مکث
33 رادیو و جامعه دکتر علی‌اصغر کیا انتشارات مکث
34 درامدی بر مطالعات ارتباطی جان فیسک، مترجم: مهدی غبرایی  
35 جامعه و سیاست مایکل راش، مترجم: منوچهر صبوری سمت
36 ارتباطات سیاسی در عمل دیوید پالتز دانشکده صداسیما
37 ارتباطات و افکار عمومی علی اسدی سروش
38 جهانی شدن فرهنگ جان تاملینسون مترجم: محسن حکیمی  
39 اصول روابط عمومی رضا امینی دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی
40 مبانی ارتباطات (مبانی کلی ارتباط جمعی) نویسندگان: دکتر علی‌اکبر فرهنگی، دکتر غلامرضا آذری انتشارات سنجش
41 ارتباطات جمعی و روابط بین الملل دکتر علی اصغر کیا انتشارات آن
42 مهارت های اجتماعی در ارتباطات میان فردی نویسندگان: اون هارجی، کریستین ساندرز و دیوید دیکسون؛ مترجمان: خشایار بیگی، مهرداد فیروزبخت انتشارات رشد
43 مقالات فصل‌نامه رسانه (ویژه‌نامه ارتباطات و توسعه)    
44 مقالات فصل‌نامه علوم اجتماعی (ویژه‌نامه ارتباطات)    

45

مقالات فصل‌نامه رسانه (ویژه‌نامه حوزه عمومی و دموکراسی)

 

 

کاربرد آمار و روش تحقیق

1

روشهای تحقیق در علوم اجتماعی

تألیف ببی، ارل. ترجمه رضا ـ فاضل

انتشارات سمت

2 احتمالات و آمار کاربردی در روان‌شناسی و علوم تربیتی

تألیف دکتر علی‌دلاور

انتشارات رشد
3 مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی تالیف دکتر علی دلاور انتشارات رشد

4

مبانی پژوهش در علوم رفتاری، جلد اول و دوم

تألیف فرد کرلینجر، ترجمه حسن پاشا شریفی و دکتر جعفر نجفی زند

انتشارات آوای نور

5 تحقیق در رسانه های جمعی نویسندگان: راجر دی. ویمر، جوزف آر. دومینیک؛ مترجم: دکتر کاووس سید‌امامی انتشارات سروش و مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه‌ای
6 تحلیل محتوای روش های کمی ارتباطی مترجم مهدخت بروجردی علوی

انتشارات سروش

7

روش های آماری

دکتر کریم منصور فر

انتشارات دانشگاه تهران

8 کند و کاوها و پنداشته ها تالیف دکتر فرامرز رفیع پور انتشارات شرکت انتشار
9 تحلیل محتوا: مبانی روش‌شناسی کلوس کریپندرف، مترجم: هوشنگ نایبی انتشارات روش
10 روشهای تحقیق در علوم اجتماعی (جلد اول) دکتر باقر ساروخانی انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

11

پیمایش در تحقیقات اجتماعی

تألیف دی‌.‌ای.‌دوس، ترجمه هوشنگ نایبی

نشر نی

12 روش پیمایشی در تحقیق اجتماعی تالیف: دی.ای.دوس، ترجمه مریم رفعت جاه و رخساره کاظم نشر مرکز ملی مطالعات و سنجش افکار عمومی
13 مقدمه ای بر آمار در علوم اجتماعی تالیف نورمن کورتز، ترجمه حبیب الله تیموری نشر نی
14 استدلال آماری در جامعه‏شناسی مولر، ج، اچ و دیگران. ترجمه هوشنگ نایبی

نشر نی

15 آمار و روش تحقیق علی اسماعیلی، دکتر اسماعیل بیابانگرد انتشارات سنجش
16 جزوه روش‏تحقیق

دکتر عبداللهیان

دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران

دانش مدیریت

1

مدیریت عمومی

دکتر مهدی الوانی

نشر نی

2

مبانی سازمان و مدیریت

دکتر علی رضاییان

انتشارات سمت

3

تستهای تالیفی بر اساس کتاب مدیریت عمومی الوانی

سایت مدیر

کمکی - دانلود از سایت مدیر

4

مدیریت رفتار سازمانی

دکتر علی رضاییان

انتشارات سمت

5 اصول مدیریت و تئوری سازمان - ویژه رشته مدیریت رسانه احسان آقامیری راهیان ارشد (آزاده)

اخلاق و معارف اسلامی

1 کتب معارف و اخلاق اسلامی دبیرستان و پیش دانشگاهی
 
 
2 درس و کنکور اندیشه اسلامی (1) علی اکبر فراهانی گسترش علوم پایه