معرفی منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش های بازاریابی، بازرگانی بین المللی ، بازرگانی داخلی، تجارت الکترونیکی ، کارآفرینی ، مدیریت استراتژیک) دوره های فراگیر پیام نور
منابع ذیل توسط دانشگاه پیام نور در دفترچه راهنمای پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناسی ارشد - پذیرش بهمن ماه سال 1398 آورده شده است و امکان تغییر منابع در سالهای بعد از آن وجود دارد.
ردیف
نام منبع درسی
مولف/مترجم
توضیحات
نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته (2 واحد)
مدیریت منابع انسانی پیشرفته (2واحد)
1
زبان تخصصی (2 واحد)
دانشگاه پیام نور
برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی
امینی، فروزنده و صمد خباز باویل
منابع کمکی پیشنهادی سایت مدیر
2