شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,609
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,586,039
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 77
کاربران حاضر: 78

 دروس امتحانی و ضرایب و منابع آزمون کتبی داخلی دانشگاه شیراز - کنکور دکتری سراسری سال 1395
مجموعه مدیریت و رشته های حسابداری و مدیریت آموزشی


رشته مدیریت - گرایش سیستم ها

مواد امتحانی آزمون کتبی ضریب منابع
روشهای کمی در مدیریت 1 آمار و تحقیق در عملیات پیشرفته
تئوری سازمان پیشرفته 2 تئوریهای سازمان
روش تحقیق پیشرفته 2 منابع مرتبط
زبان تخصصی 1 منابع مرتبط
سیستم های پویا 2 تفکر سیستمی - اصول پویایی شناسی سیستم




رشته حسابداری

مواد امتحانی آزمون کتبی ضریب
تئوریهای حسابداری 1
حسابداری بخش عمومی 1
حسابداری مدیریت 1
حسابرسی 1
روش تحقیق 1
مدیریت مالی و سرمایه گذاری 1
زبان انگلیسی تخصصی 1


رشته مدیریت آموزشی

مواد امتحانی آزمون کتبی ضریب منابع
تئوریهای سازمان و اصول مدیریت آموزشی 2 1-تئوری و کاربرد آن، 2-مفاهیم سازه ها و فرضیه ها، 3-مکتب ها و نظریه های سازمان و مدیریت ، 4-نظریه مدیریت علمی، نظریه مدیریت اداری (کلاسیک سازمان)، نظریه های رفتاری، نظریه تصمیم گیری و نظریه بورکراسی، نظریه نقش، نظریه روابط انسانی، 5-نظریه سیستم ها، 6-مفاهیم سیستم ها، 7-نظریه سیستم های باز، 8-سیستم های اجتماعی، 9-تغییرات در آموزش و پرورش اهداف و کارکرد سازمان های آموزشی، 10-مفهوم و مدیریت آموزشی ، 11-تعریف مدیریت آموزشی، 12-وظایف مدیران آموزش و پرورش، 13-شیوه مدیریت در آموزش و پرورش، 14-رهبری آموزش، سبک های رهبری، تئوری اقتضاء و رهبری، سیستم مدیریت اموزشی، 15-شبکه مدیریت آموزشی
مدیریت نیروی انسانی و رفتار و روابط انسانی 2 1-تفهیم مدیریت و اداره نمودن نیروی انسانی طرح ریزی برای تأمین نیروی انسانی، انتخاب داوطلبان مشاغل، 2-تربیت نیروی انسانی کارآموزی، قبل از شروع به کار کادر اداری بازآموزی ضمن خدمت، 3-استخدام، نگهداری (خدمات رفاهی، بهداشتی و اجتماعی)، 4-ایجاد روحیه، 5-شرح وظایف و طرز تهیه آن، پست سازمانی، ارجاع مسئولیت پیگیری دستورات، تعیین امتیازات جهت اشل حقوقی کارکنان، تهیه دستورالعمل ارزشیابی کارکنان، 6-تعیین حقوق و دستمزد ، 7-تعریف مفاهیم روابط انسانی و رفتار سازمانی، 8-سطوح سه گانه رفتار سازمانی (فردی، گروهی و سازمانی)، 9-فراگردهای روانشناختی (انگیزش)، 10-فراگردهای گروهی (گروههای رسمی و غیررسمی، تشکل گروهی ، انسجام گروهی، ستیز و کشمکش، انواع کشمکش ها)، 11-تغییر و بهسازی سازمانی ، 12-جو سازمانی، 13-رهبری (کارکردهای رهبری، سبکهای رهبری)، 14-سبکهای رفتار سازمانی، 15-مفاهیم رفتار سازمانی در مدیریت آموزشی
نظارت و راهنمایی آموزشی 1 1-ماهیت نظارت و راهنمایی آموزشی و نقش راهنمایی آموزشی، 2-مفهوم نظارت و راهنمایی آموزشی و حیطه آن، 3-وظایف و مسئولیت راهنمایان آموزشی، 4-اضول نظارت و راهنمایی آموزشی، 5-نظارت اداری و اجرایی - نظارت بر برنامه تحصیلی، نظارت بر آموزش، کاربرد نظارت (یاری رساندن، پیوند دادن، رشد در سطوح مختلف سازمانی مرکزی، منطقه ای، مدرسه ای، گروه اموزشی،  برنامه تحصیلی، تعریف برنامه تحصیلی، تحلیل طرح اجرا، ارزشیابی، بهبود، ضروریات برنامه تحصیلی، علائم وسایل و لوازم اداری و دفتری در فضای احساسی، 6-کار گروهی، رهبری گروه، ارزشیابی گروه، جلسات مبادله نظر، 7-رشد کارکنان (آموزشی و اداری)، پیشینه رشد کارکنان، نقش ناظران در رشد کارکنان، آموزش ضمن خدمت، نقش رهبری آموزشی، اسطوره های آموزشی موجود در فضای آموزشی و پرورش، محیط کار معلمان، غیبت، استفاده از مرخصی بدون حقوق، تعارض ، فرسودگی، 8-نظارت بالینی (تبادل نظر با معلم پیش از مشاهده کلاس، مشاهده کلاس، تحلیل تبادل نظر، تحلیل پس از تبادل نظر و اجرا)، 9-رشد کارکنان مبتنی بر شایستگی، خارج از مدرسه، دروس مدرسه، درون وزارت آموزش و پرورش
زبان تخصصی در مدیریت آموزشی 1 کلیه متون تخصصی مدیریت آموزشی

منبع: سایت دانشگاه شیراز