شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,349
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,143,557
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 94
کاربران حاضر: 94

Modir.ir -منابع آزمون دکتری - مجموعه مدیریت بازرگانی و راهبردی - درس بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته
 

انتشارات مولف نام کتاب ردیف
نص فیلیپ کاتلر و کوین کلر، ترجمه مهدی امیر جعفری مدیریت بازاریابی 1
نشر آموخته فیلیپ کاتلر، گری آرمسترانگ - ترجمه بهمن فروزنده اصول بازاریابی 2
انتشارات سمت شهریار عزیزی، ابوالقاسم ابراهیمی، محمدرضا کریمی علویجه، مدیریت بازاریابی 3
انتشارات سمت احمد روستا، داور ونوس، عبدالحمید ابراهیمی مدیریت بازاریابی 4
انتشارات سمت گرام دراموند، جان انسور، روث اشفورد؛ ترجمه شهریار عزیزی، محمد مقدسی، مهرداد عظیمی بازاریابی راهبردی: برنامه ریزی و نظارت 5
موسسه کتاب مهربان نشر شهریار عزیزی مدیریت برند 6
نشر فوژان جیم بلایث، ترجمه حسین نوروزی مفاهیم کلیدی در بازاریابی 7
نشر آموخته فیلیپ کاتلر - ترجمه بهمن فروزنده مدیریت بازاریابی؛ تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجرا و کنترل 8
دفتر پژوهشهای فرهنگی واکر، بوید، مالینز، کلود لرش، ترجمه سیدمحمداعرابی، داود ایزدی استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور 9
انتشارات سیته کوین لین کلر، مترجم : عطیه بطحایی مدیریت استراتژیک برند 10
نشر فوژان بون،لوئیس و دیوید ال.کورتز، ترجمه حسین نوروزی و مهدی مهذبی مدیریت بازاریابی نوین 11
منابع جایگزین (کتابهای جامع)
داوطلبان می توانند از یکی از کتب جامع زیر که عمده مطالب مهم منابع را پوشش می دهند استفاده نمایند
انتشارات نگاه دانش حسین جلیلیان مرجع کامل مدیریت بازاریابی 1
ماهان علیرضا مروج مدیریت بازاریابی
(ویرایش 1401)
2

داوطلبان می توانند پاسخنامه تشریحی سوالات درس بازاریابی و مدیریت بازار در کنکور دکتری 96 و 97 و 98 همراه با ذکر منبع پاسخگویی به هر سوال را که راهنمای مفیدی برای انتخاب منابع مطالعاتی نیز می باشد را از لینک های زیر دانلود نمایند

پاسخنامه تشریحی درس بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته سال 1398 رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی
پاسخنامه تشریحی درس بازاریابی و مدیریت بازار سال 1397 رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی

پاسخنامه تشریحی درس بازاریابی و مدیریت بازار سال 1396 رشته مدیریت بازرگانی
 
 

تلاش شده منابع به ترتیب اهمیت پیشنهاد شوند. به این معنی که منبع ردیف 1 مهمترین منبع می باشد و منابع بعدی به ترتیب اولویت های بعدی را دارند.