اولین همایش دوسالانه ملی بازاریابی: فرصت ها و چالش ها 10 و 11 اردیبهشت 1393 برگزار می شود
همایش دوسالانه ملی بازاریابی: فرصت ها و چالش ها 10 و 11 اردیبهشت 1393 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.
این همایش در نظر دارد تا با مشارکت استادان، پژوهشگران و دانشجویان علم بازاریابی، مشاوران و مدیران ارشد سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی، ضمن ارائه موضوعات نوین در حوزه محورهای مطرح شده، فضای پویایی جهت تبادل دانش و تجربیات و ارتقاء دانش بازاریابی با هدف کمک به رشد و پیشرفت اقتصادی کشور فراهم سازد.در اینراستا از جمله برنامه های این همایش به شرح ذیل می باشد:
ترکیبی از نشست های علمی- پژوهشی، کارگاه کاربردی، تجربیات مدیران موفق و سخنرانی علمی از مزیت های مهم این همایش می باشد.
راهنمای ثبت نام در همایش
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای صفحه آرایی مقاله
سایت همایش
http://mktg1.um.ac.ir
ایمیل همایش
mktg1@um.ac.ir
دبیرخانه همایش: مشهد مقدس، میدان آزادی ، پردیس دانشگاه فردوسی، دانشکده علوم اداری و اقتصادی
تلفن
0511-8834204،8806341
نمابر:
8834204-0511
نظرات کاربران