اولین مجمع جهانی تبلیغات با حضور مایکل جکسون، جف رام، کریس روی کرافت، دیوید سکسبی، کریس وارد، جورج تروک و مدیران عامل، تبلیغات و فروش 500 کمپانی برتر ایران و 100 کمپانی مطرح تبلیغات کشور 26 و 27 آبان در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار می شود.
1- تبلیغات، قرن 21، کدام رسانه؟ تلویزیون؟ رادیو؟ روزنامه و مجلات؟ موبایل؟...
مقایسه تطبیقی انواع رسانه ها
2- فرآیند ایجاد خلاقیت و نوآوری در تبلیغات. چگونه و چرا؟
3- از ایجاد آگاهی تا ایجاد ارتباطات عمیق با مخاطب از طریق تلویزیون.
4- شیوه ها و انواع روشهای تبلیغات رایگان و ارزان با بیشترین تاثیر بر مخاطب.
5- نقش رنگهای متفاوت در تبلیغات، رنگهای تبلیغاتی، چه رنگهائی و چرا؟
6- فراوانی و تعدد تبلیغات در چرخه طول عمر محصولات و خدمات از پیش از عرضه به بازار،در طول حضور بازار،و در حین افت و کاهش تقاضا.
7- مقایسه چگونگی تبلیغات قبل از ارائه محصول به بازار، پس از عرضه به بازار.
8- چگونگی قراردادن5P آمیخته بازاریابی در تبلیغات در جهت سبقت از رقبا.
9- چگونگی جذب خواننده و بیننده تبلیغات به آگهی خاص در میان هزاران آگهی.
10- چگونگی ساخت و ایجاد آگاهی جامع در مورد برند از طریق تبلیغات.
نظرات کاربران