شرکت آیبیام IBM نرمافزار جدیدی در حوزه بازاریابی دیجیتال عرضه کرده که به نرمافزار تجربه دیجیتال معروف است.
به گزارش وبسایت destinationcrm، شرکت آی بی ام نرمافزار جدیدی روانه بازار کرده است که سازمانها و کسب و کارهای تجاری به کمک آن میتوانند محتواهای دیجیتال موردنیاز خود را با سهولت بیشتری تولید و توزیع کنند. کارکنان کسبوکارها در بخشهای مختلفی مثل بازاریابی، فروش، منابع انسانی و غیره به کمک نرمافزار «تجربه دیجیتال» میتوانند محتواهای دیجیتال خود را به سهولت تولید کنند و آنها را روی ابزارهای همراه و شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارند. مزیت استفاده از این نرمافزار این است که کارکنان برای تولید محتواهای دیجیتال نیاز چندانی به مهارتهای فنی سطح بالا یا کمک متخصصان بیرونی نخواهند داشت.
بر اساس این گزارش، بازاریابان به کمک این نرم افزار میتوانند اطلاعات و دادههای مورد نیاز مشتریان خود را بر مبنای ترجیحات آنها عرضه کنند و این اطلاعات را به سهولت روی انواع کانالهای دیجیتال منتشر کنند. استفاده از این نرمافزار به کسبوکارهای تجاری امکان میدهد شناخت بهتری از احساسات پنهان مشتریان خود داشته باشند و از این طریق وفاداری آنها به محصولات و خدمات خود را افزایش دهند. کارکنان کسبوکارها به کمک نرمافزار تجربه دیجیتال آی بی ام میتوانند به راحتی برنامههای سازگار با ابزارهای همراه مختلف را طراحی کنند و از این طریق برند خود را روی ابزارهای مختلف تبلیغ کنند. استفاده از این نرمافزار در کنار سایر راهکارهای آی بی ام در حوزه تجارت هوشمند و بازاریابی دیجیتال به کسبوکارها کمک میکند، ارزیابی دقیقتری از تجربه مشتریان و بازدیدکنندگان وبسایت خود داشته باشند و از عواملی که ممکن است باعث دفع مشتریان از وبسایت آنها شود، جلوگیری کنند. یکی دیگر از قابلیتهای این نرمافزار این است که به کمک آن میتوان رفتار مشتریان روی کانالهای مختلف را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و الگوهای حاکم بر آن را شناسایی کرد.
نظرات کاربران