شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 21,961
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,532,239
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 106
کاربران حاضر: 107
کدخبر: 9147 زمان ارسال: شنبه 11 خرداد 1392 - 13:31 تعداد بازدید: 11535
نظرات داوطلبان درباره کنکور کارشناسی ارشد سال 1392 دانشگاه آزاد
داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال 1392 دانشگاه آزاد اسلامی در کلیه گرایشهای رشته مدیریت می توانند نظرات خود را درباره کنکور برگزار شده در بخش نظرات این خبر ارسال و نظرات سایر داوطلبان را مشاهده کنند

شما می توانید درباره میزان سختی یا آسانی سوالات، تقسیم بندی و زمان بندی دفترچه سوالات، کم یا مناسب بودن وقت، منابعی که سوالات از آنها استخراج شده بود و ... نظر دهید

توجه نمایید نظرات کاربران الزاما بیان کننده دیدگاه مدیران سایت نمی باشد

منبع : سایت مدیر  
نظرات کاربران
علی : 1392/03/11

من اجرایی بودم. جیمت آسون بود

به همه دوستان : 1392/03/11

ریاضی آسان بود

علی : 1392/03/11

کسی دفترچه اجرایی رو داره؟ آپلود کنه بگیریم یا بعضی سوالاتو اینجا با هم چک کنیم؟

mamad : 1392/03/11

مدیریت بازرگانی بازاریابی .تئوری سخت بود

mamad : 1392/03/11

تاثیر انتخاب اول در قبولی چقدره دانشگاه آزاد؟

ملودی : 1392/03/11

به نظرم روش تحقیق با تیوری مدیریتش سخت بودددد

amin : 1392/03/11

سلام دوستان لطفا کلیه ی صنعتی ها جواب بدن آیا سوالات تئوری های مدیریت مجموعه مدیریت صنعتی امسال در حد فوق وحشتناک سخت و گنگ نبود؟

رها : 1392/03/11

من مدیرت بازرگانی بودم بنظرم سوالات نسبت به سال های گدشته سخت بود

سهراب : 1392/03/11

جی مت و تئوری هر دومسخره بود. اولی از آسونی و دومی از لحاظ سختی!!!

مریم : 1392/03/11

سوالای آمار وتئوری صنعتی سخت بود معلوم نیست ازکجا طرح می کنن

شهاب : 1392/03/11

به عقیده من سوالات تحقیق در عملیات در مجموع متعادل نبود یعنی بعضی سوالات بسیار راحت و بعضی سوالات بسیار سخت یا غیر متعارف بود جالب اینکه برای حل یکی دو تا از سوالات این درس نیاز به دانستن آمار بود !! سوالات ریاضی راحت بود آمار نزدم، زبان معمولی بود اقتصاد خرد خوب اقتصاد کلان راحت نبود مدیریت تولید خوب در کل به عقیده من طراحی سوالات برخی دروس از استانداردهای لازم به دور بود. محل برگزاری امتحان من علوم تحقیقات بود، پارکینگ نفری 3000 تومان میگرفت که متصدی پارکینگ گفت امروز استثناً زیاد میگیرن و روزای عادی این خبرا نیست که اینم جای بسی سوال است از مسئولین دانشگاه آزاد!!!!!!

شهاب : 1392/03/11

به عقیده من سوالات تحقیق در عملیات در مجموع متعادل نبود یعنی بعضی سوالات بسیار راحت و بعضی سوالات بسیار سخت یا غیر متعارف بود جالب اینکه برای حل یکی دو تا از سوالات این درس نیاز به دانستن آمار بود !! سوالات ریاضی راحت بود آمار نزدم، زبان معمولی بود اقتصاد خرد خوب اقتصاد کلان راحت نبود مدیریت تولید خوب در کل به عقیده من طراحی سوالات برخی دروس از استانداردهای لازم به دور بود. محل برگزاری امتحان من علوم تحقیقات بود، پارکینگ نفری 3000 تومان میگرفت که متصدی پارکینگ گفت امروز استثناً زیاد میگیرن و روزای عادی این خبرا نیست که اینم جای بسی سوال است از مسئولین دانشگاه آزاد!!!!!!

هانیه : 1392/03/11

سلام . بچه هایی که آزاد اجرایی دادن چطور بود ؟؟؟ من که واقعا تعجب کردم 1 ساعت وقت آزمون رو کم کرده بودن با همون تعداد سوال . اصلا نرسیدم برگردم سوالا رو نگاه کنم. من سوالات 15 سال اخیر دانشگاه آزاد رو 2 دور زده بودم اما سوالایی که خیلی هم همیشه تکرار میشد امسال نیومده بود. وقت هم که اونجوری . خیلی نامردیه ، من کلی رو آزاد حساب باز کرده بودم . شما چطور دادین ؟؟؟؟؟؟؟؟

نقی : 1392/03/11

سلام من اجرایی بودم سوالات تئوری و دانش مسائل روز با نمونه سوالات سالهای قبل خیلی تفاوت داشت مخصوصا دانش مسائل روز با اینکه خوب خونده بودم ولی امید کمی دارم به قبولی

حسین : 1392/03/11

واقعا دانشگاه آزاد دیگه اجرایی من نمیدونم سوالات توری مدیریت و دانش از کجا آورده بودن! هر دم از این باغ بری میرسد!!!!

علیرضا : 1392/03/11

سلام من گرایش صنعتی مالی دادم خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی آسون بود کلی کیف کردم

محمدرضا : 1392/03/11

مدیرت مالی تعداد سوالات و تایم یک ساعت کمتر شده بود ریاضی هم نداشت فقط 20تا سوال آمار داشت کلا سوالاش یا خیلی ساده بود یا خیلی از پرت بود از موضوع سوال مفهومی هم که اصلا آزاد بلد نیست طرح کنه

بهاره : 1392/03/11

روش تحقیق بازرگانی خیلی سخت بود

vahid92 : 1392/03/11

من بازرگانی بودم روش تحقیق افتضاح بود

علیرضا : 1392/03/11

من صنایع سیستم بهره وری امتحان دادم خیلی سخت بود مخصوصا سوالات تئوری مدیریت که واقعا افتضاح بود... یعنی نه تنها با سوالات سالهای گذشته تفاوت داشت بلکه از سراسری سالهای گذشته هم به مراتب سخت تر بود... جالب اینه که من اصلا از روی کتاب هم نمیتونم جوابها رو پیدا کنم!!!!!

نسیم : 1392/03/11

من صنعتی امتحان دادم و پژوهش عملیاتی آن بسیار سوال های غیر معمول بود و تئوری هم میتوانست خیلی بهتر باشه اما نبود

میلاد : 1392/03/11

من بازرگانی بودم. کلا هیچی نخونده بودم جز کل کنکور های 12 سال اخیر آزاد. چون همه میدونن که اکثر سوالات عینا تکرار میشه. زبان اگه کلمات 8 سال کنکور قبل رو بلد بودیم هیچ کلمه جدیدی نداشت. تیوری مدیریت %50 سوالات ار 10 سال کنکور اخیر آزاد بود! روش تحقیق فاجعه بود!! من شوکه شدم سر جلسه!!! معلوم نیست از کجا این سوالا رو دادن! سبک سوالاش نسبت به 3 سال اخیر کلا متفاوت بود. من کل کتاب خلعتبری رو خورده بودم ولی تونستم 5 تا سوالشو جواب بدم !!!!! افتضاخ بود!! کلان 8 تا سوالش عینا از 10 سال اخیر بود. خرد رو نخونده بودم اطلاع ندارم. کلا آسون بود. بازاریابی که کلا اگه به سوالات آزاد 74 تا 91 مسلط بودیم میشد راحت به 16 سوالش جواب داد. خدایی راحت تر از هر سال بود. منابع انسانی هم 12 سوالش از 11 سال اخیر عینا تکرار شده بود.

vahid92 : 1392/03/11

راستی کسی میدونه منبع روش تحقیق و تئوری از کجا بود؟من که نفهمیدم

حامد : 1392/03/11

منم مدیریت اجرایی بودم، تئوری خیلی بد بود!!! سایت مدیر دفترچه آزمون را نمیزاره؟؟؟؟؟

حسین : 1392/03/11

سلام. رشته مدیریت مالی امسال خیلی فرق داشت نسبت به پارسال.پارسال 210 دقیقه امسال 160 دقیقه.در درس ریاضی و امار که پارسال از هر کدام 10 تا اومده بود امسال حتی یک سوال ریاضی هم نیومده بود.امسال تو هر درسی یکی دو تا غلط داشت.زبان سخت بود حسابداری متوسط ریاضی وامار متوسط اقتصاد راحت ریسک و مالی هم متوسط رو به راحت.برای رشته ای که همه درس هاش محاسباتیه 160 دقیقه کم بود.عجب غیر استانداره این دانشگاه ازاد ازمون امسال نسبت به پارسال 50 دقیقه وقتش کم شده بود و تعداد سوالات هیچ تغییری نکرده بود.

vahid92 : 1392/03/11

به میلاد سوالات تئوری اصلن از سالای قبل نبود!من سوالای 10 سال پیشو زده بودم

میلاد : 1392/03/11

اشتباه نوشتم! روش تخقیق کتاب خاکی رو خونده بودم. نه خلعتبری ! که عملا با نخوندنش هیچ فرقی نداشت. حیف این همه وقت که سر این درس گذاشتم

ناصر : 1392/03/11

واووو خیلی ساده بود

مهسا : 1392/03/11

ejrai budam ... nazariye eftezahhhh bud ! ba inke man kheyli khunde budam be 5 ta soal tunestam javab bedam ...

میلاد : 1392/03/11

وحید تیوری رو عینا نداده بودم. ولی اگه سوالات 10 سال رشته های بازرگانی.صنعتی.تکنولوژی.دولتی.اجرایی.شهری رو همراه با خوندن جواب تشربحیش یاد میگرفتی امسال میشد نصف سوالاش رو بزنی. صرفا با حفظ کردن کلید سوالای 10 سال اخیر نمیشد زد. من تیوری رو 2 سری این 10 سال رو با خوندن جواب تشریحیش یاد گرفته بودم

مهسا : 1392/03/11

bachehaye ejrai be chanta soale nazariye javab dadid ???

مرجان : 1392/03/11

سلام من مدیریت دولتی امتحان داردم خیلی سخت بود.کسی هست دولتی باشه یه مقدار نظر بده بدونم من بد دادم یا همه؟

فاطمه : 1392/03/11

سوالای تئوری و تحقیق درعملیات خیلی افتضاح بود.حسابی روحیه م خراب شده

محمد تیفدا : 1392/03/11

باسلام مدیریت بازارگانی رو نسبت به پارسال سخت تر گرفته بودن به طور کلی روش تحقیق از همه سخت تر بود

babak : 1392/03/11

صنعتی مدیریتش افتضاح سخت بود با سالهای قبلش خیلی فرق داشت!!! اقتصاد خرد راحتتر بود من هیچ وقت فک نمیکردم خرد بیشتر از کلان بزنم !!!!!!!!!! امار و تحقیقم که اصلا هیچی :دی

سعید : 1392/03/11

من واسه آزاد خیلی خونده بودم . اجرایی بودم . اما خیلی بد دادم . بابا این چه وضعه سواله ؟ از 20تا سوال تئوری 6 7 تای اول این بود که فلان نظریه از کیه ! بعد زمان آزمون هم 1 ساعت کم شده بود برای چی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بچه هایی که اجرایی دادن چه جوری بود ؟؟؟

مینا به اجرایی ها : 1392/03/11

بچه ها چطور بود ؟؟ خوب دادین ؟ وقت رو چرا کم کرده بودن ؟؟ من راضی نبودم مهسا منم تئوری رو بد دادم ساید 10 11 تا زدم اونم با شک ، تو چی؟ اصلا وقت نشد بشمارم چندتا زدم. آخه آزمون ارشد 2 ساعت ؟!!!!

فاطمه : 1392/03/11

یه سوال خیلی خیلی مهم دارم .خواهشا هرکی واقعا مطمئنه بهم جواب بده. نحوه ی پذیرش امسال چطوریه؟آیا مثل دانشگاه دولتی از انتخاب اول شروع میکنه و به ترتیب اولویت درخواستی دانشجو با احتمال یکسان میره پایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا مثل سال های قبل انتخاب اول احتمالش بیشتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهشا یکی که مطمئنه منو از نگرانی دربیاره .

مهسا : 1392/03/11

mina man ba inke ketabhaye najaf beygi , jasbi , soalate 20 sale tamame gerayesharo zade budam az nazariye faghat tunestam be 5 ta ba ghateiyat javab bedam .. fekresho bokon !

مهسا : 1392/03/11

gmat khub bud 2 tasho nazadam faghat

nasim : 1392/03/11

سوالات تحقیق در عملیات افتضاح بود ,منبع سوالات رو معرفی کنید من وقتم سر منابعی گذاشتم که اصلا واسم فایده نداشت مثل کتاب غلام رضا خاکی,مدیریت الوانی,بازار یابی فلیپ کاتلر,لطفا با توجه به هزینه هایی که ما برای شرکت در آزمون می دیم ما را در انتخاب منابع راهنمایی کنید

مهسا : 1392/03/11

bachehaye ejrai hame nazariyaro kharab kardan negaran nabashid ...

nazanin : 1392/03/11

man bazargani bodam teoriii ba ravesh sakht bod

داود : 1392/03/11

من با وجود اینکه شاغلم از تموم زندگیم گذشتم تا بتونم قبول شم ولی با این سیاست مسخره ی دانشگاه گند زدم به امتحان.چرا باید عین آب خوردن منابع طرح سوال رو عوض کنن ؟ کسی هست جواب منو بده؟

حسین به فاطمه : 1392/03/11

سلام فاطمه خانوم.ازاد امسال مثل کنکور سراسریه.یعنی تراز شما مهمه.میان رتبه 1 رو میبینن بعد 2 بعد رتبه 3 تا اخر همینجوری میرن تا اخر.دیگه مثل سالهای گذشته نیست که انتخاب اول مهم باشه .

مهسا : 1392/03/11

bachehaye ejrai hame nazariyaro kharab kardan negaran nabashid ...

امین : 1392/03/11

بچه کسی صنعتی امتحان داده؟؟؟ سوالای تئوری آمار و اقتصاد کلان خیلـــــــــــــــــــــی سخت نبود؟؟ آخه «آمار چرا همه سوالارو بهم ربط داده بودن؟؟

مریم : 1392/03/11

سلام بچه ها زبان مدیریت صنعتی چطور بود؟؟ من 3تا بیشتر نزدم میخوام ببینم من بلد نبودم یا واقعا سخت بود!!!!!!!!

فاطمه : 1392/03/11

سلام حسین مطمئنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نرگس : 1392/03/11

سلام دوستان- من نخونده بودم اما به نظرم خیلی راحت بود -برام جالب بود که اصلا مفهومی نداده بودن .

نسیم : 1392/03/11

از زبان مدیریت من فقط یک کلمه ی factorرو می دونسم یعنی چه با تشکر از سوالات ,چون من امتحان دادم آزادم سخت شد

حسین به فاطمه : 1392/03/11

بله صد در صد مطمئنم.از چند تا از اساتید مطرح کنکور هم اون موقع پرسیدم از سایت خود مرکز ازمون هم پرسیدم.مثل همون کنکور سراسریه.

Shima : 1392/03/11

منم اجرایی بودم ، خیلیییییی بد بود ، من چندین دور سوالای سال قبل رو زدم ولییی از هیچ کدوم نیومده بود ، زبان و تیوری و دانش بدتر از این نمیشد سوالاشون، من خیلی خونده بودم و امید داستم ولی حالا کاملا نا امیدم :(

محمود : 1392/03/11

با سلام. مدیریت بازرگانی. درس تئوری خیلی سخت بود. روش تحقیق وحشتناک بود. معلوم نبود از کجا سوال دادن. اما رفتار سازمانی خوب بود. 50درصد زدم.در مجموع سخت بود

دلارام : 1392/03/11

من بازرکانی بودم روش خیلی سخت بود اقتصاد هم نسبت به سال های قبل کلا سبکش عوض شده بود منابع تءو ری هم که اصلا رضاییان نبو د....

مینا به مهسا : 1392/03/11

جدی جیمت فقط 2تا نزدی؟؟؟؟ آفرین . مشکل وقت نداشتی ؟؟؟ اون سوال مستطیل توو دایره بود غلط نبود؟؟؟ آخ آخ کجا بودن اون سوالای گلابی سالهای پیش که هی درصد وضرب و تقسیم بودن....

vahid92 : 1392/03/11

به میلاد من 10 ساله اخر فقط بازرگانیارو خونده بودم وقتمو رو منابع دیگه هدر دادم

mahsa : 1392/03/11

kheili sakht bood ejraeii b nazaraaaaam klid soal ha key miyad biroon?

مصطفی : 1392/03/11

دوستانی که میگن سوالاتهای 10 سال پیش زدند خوب پارسال تو رشته مدیریت اجرایی برای اولین بار ازمون کردن 2 ساعت ...چجوری سوالات پارسال تمرین کردید که این موضوع ندیدید !!!؟

صیدی : 1392/03/11

سلام . به نظر من زبانش خوب بود (مدیریت بازرگانی) روش تحقیق خیلی سخت بود .آمارو اطلاع ندارم چون نخونده بودمش فقط سوال اولشو جواب دادم.بقیه درس ها هم به نظرم معمولی بود .من انتخابام همشون تهران بود

محسن - آ : 1392/03/11

سلام منم مدیریت اجرایی شرکت کردم ، کل کتابهای الوانی - رضائیان _ نجف بیگی و.... خونده بودم ، تست های 8 سال گذشته آزاد و سراسری رو زده بودم ( بالای 80% ) ولی امتحان آزاد رو که دادم دیدم خیلی خیلی سخته ، اصلا نمی دونم این سئوالها رو از کجا آورده بودند . پدرم در اومد ، حتی نمی دونم چطوری زدم و چی کار کردم

سمیه : 1392/03/11

مدیریت اجرایی (شهری) بودم و سر امتحان کلی خدا رو شکر کردم که درس نخونده بودم چون مطمئنم که اگه می خوندم هم همینجوری که الان تستها رو زدم می زدم ... به نظرم زبان و جی مت راحت بود اما تئوری و دانش وحشتناک بود و خوندن یا نخوندنش فرقی نداشت ...

سمیه : 1392/03/11

مدیریت اجرایی (شهری) بودم و سر امتحان کلی خدا رو شکر کردم که درس نخونده بودم چون مطمئنم که اگه می خوندم هم همینجوری که الان تستها رو زدم می زدم ... به نظرم زبان و جی مت راحت بود اما تئوری و دانش وحشتناک بود و خوندن یا نخوندنش فرقی نداشت ...

بهاره : 1392/03/11

بچه ها مالی بازرگانی رو جه طور زدید؟

رضا آملی به مریم و نسیم ! : 1392/03/11

باسلام ،صنعتی بودم و 17 تا زبانو زدم، سوالات زبان دیگه از این راحتر واقعا،یه سوال: وقتی شما این زبان آزاد رو نتونستی بزنی نظرت درمورد ارشد دانشگاه دولتی که بهمن91برگزارشدچی بود(یا 10تا سوال عمومی زبان بهمن ماه91)؟

امیر حسین : 1392/03/11

سلام به همه دوستان/من صنعتی امتحان دادم و با اینکه زیاد وقت نذاشتم به نظرم سوالات خوب و اسون بود.......به امید موفقیت همتون ایشالا...

شهاب به امین : 1392/03/11

منم با نظر شما موافقم به اضافه این که تحقیق هم دور از انتظار بود ... البته اقتصاد خرد و مدیریت تولید نسبتا راحت بود

رایان : 1392/03/11

سلام . من برای آزاد نخونده بودم . زبان در واقع تئوری مدیریت بود به زبان انگلیسی . تئوری مدیریت هم متفاوت بود . ریاضی خوب بود . لطفا کسانی که خوب دادن و نظر میدن اگر امکان داره درصد هایی که حدث میزنن به بقیه هم بگن .

مریم : 1392/03/11

به امین-منم صنعتی بودم اره تئوری امار وکلان افتضاح بود من تمام DLMOخورده بودم واسه تئوری ولی نتونستم جواب بدم فقط چندتاشو با شک زدم.آمار هرسال حداقل 2تا سوال قابل حل کردن می داد این چی بود آخه من نزدم آمار

امیرعلی : 1392/03/11

من اجرایی بودم. شاید نزدیک به 6 مرتبه تست های سال های گذشته را از خودم امتحان گرفتم از سال 80 تا 91 ( کتاب سبز نگار دانش ) ، تقریبا اول تست را که می خواندم ، جواب می اومد تو ذهنم. روز های آخر همه را 100 % میزدم. دیگه با روند تست ها آشنا شده بودم و می دونستم که تست تکراری و یا حتی شبیه خیلی باید داشته باشه .آماده ی آماده رفتم سر جلسه. ولی وقتی به تست های تئوری و دانش مسائل رسیدم . اشکم در اومد. فقط تونستم 3 تا تست تئوری و 4 تا تست دانش بزنم. خدائش این حقِ!!؟

فرشته : 1392/03/11

من اجرایی بودم. سوالات 10 سال آخر رو 2 بار زده بودم و تشریحی هم خونده بودم. اما افتضاح دادم . اصلا امیدی به قبولی ندارم. در حالیکه اگر آزمون پارسال بود حتما قبول میشدم. کاشکی با آینده آدم ها کمتر بازی بشه. اگر قرار بود جزئی بخونم میرفتم سراسری

رضا : 1392/03/11

درباره زبان اجرایی کسی نظر نداد؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! زبان متوسط بود(حدود45الی 55 میشد زد) تئوری سخت بود(حدود20درصد) درک متون آسون بود(حدود60درصد) دانش سخت بود (حدود20درصد) gmatآسون بود(حدود45درصد) اینا درصدای خودم بود.....

سعید : 1392/03/11

آزمون اجرائی : در مجموع زیاد مشکل نبود ولی تئوریهای خیلی سخت و تمومه سوالاتش برای اولین بار مطرح شده بود.

محسن : 1392/03/11

با سلام بنده کارشناسی کامپیوتر از دانشگاه تهران دارم و ارشد اجرایی امتحان دادم سوالات هوش و استعداد تحصیلیش از یه بچه ی سال دوم راهنمایی میپرسیدی جواب میداد اگه برا بقیه ی درسا فقط یک هفته فرصت خوندن داشتم میتونستم بهترین رتبه رو بیارم 4 سال خودمو معطل معماری و الگوریتم وبرنامه نویسی کردم. ما درس میخونیم و رشته های مدیریت هم درس میخونند.

علیرضا : 1392/03/11

مهندسی صنایع گرایش بهره وری واقعا خیلی سخت بود... سوالات تئوری مدیریت که واقعا افتضاح بود... دفترچه هم بیاد ارزشی نداره چون باید حتما پاسخنامه داشته باشه... جواب سوالات تئوری رو از کتاب هم نمیشه پیدا کرد!!!!!

شقایق : 1392/03/11

سلام منم اجرایی بودم سوالات رو که دیدم فقط افسوس خوردم چرا پارسال شرکت نکردم یعنی به نظرم تو همه درسا بجز جی مت تا حدی انتقام 10 سال کنکور قبل رو از ما گرفتند خیلی نامردی کردن خدایی...

مهدی : 1392/03/11

طراح سئوالات روش تحقیق و تئوری رو فقط دوست دارم ساعت ها نگاهشون کنم ..

مهسا : 1392/03/11

روش تحقیق و تئوری افتضاح بود ....

حمید : 1392/03/11

سلام سایت dlmgroup.ir بخش دانلودها، پاسخ بخش زبان آزاد اجرایی امسال رو گذاشته

مهری : 1392/03/11

با سلام انشاله همتون قبول شید .یعنی چی مثل کنکور سراسریه انتخاب اول مهم نیست میرن تا آخر کسی میدونه به من هم اطلاعات بده

مسعود : 1392/03/11

سلام بچه ها تئوری و روش مدیریت بازرگانی سخت بود نظر شما چیه شما روش و تئوری رو به چند تا سوالاش جواب دادین؟

علی به محسن : 1392/03/11

شما اگه درس می خوندی به قول خودت مجبور نبودی بیای مدیریت. حالا که مدیریت رو هم گند زدی.

بین الملل : 1392/03/11

سلام به همه،روش تحقیق خیلی سخت بود من 3 تا زدم ولی زبانش خوب بود!

رهام : 1392/03/11

سلام .. منم اجرایی بودم ... نه به جیمت و درک که خوب و آسون بودن نه به تئوری و دانش که اصلا میشه گفت به کل چرت و پرت و پلا بودن ... خصوصا تئوری که اصلا معلوم نیس این سوالا از کجا درومده، واقعا افتضاح طرح کرده بودن ... کل تستهای 76 تا 91 دانشگاه آزاد از کتاب نگاه دانشو زده بودم کتابای پرچ و سلامیو خونده بودم ولی محض رضای خدا یدونه از این اسمهایی که تو تئوری بود بعنوان تئوریسین اثلا ندیده و نشنیده بودم !!!!! اونوقت تو درک متون که ضریب 1 داره سوالایی که مربوط به تئوری هست رو آورده بودن .. واقعا نامردیه و بی انصافیه ... راستی زبانشم خوب بود ... وقتشم که هیچی نگم بهتره

میلاد : 1392/03/11

من اجرایی شرکت کردم همانطور که دوستان فرمودند میشه گفت خیلی سخت وسوالات انگار از منابع جدید گرفته شده منم مثل دوستان کلیه کتاب ها بجز جیمت را خوندم وسوالات76تا91 ازادم چندبار خوندم ولی تو امتحان قفل کردم!!!!

دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت : 1392/03/11

منم با علی آقا موافقم . نمی دونم چرا هر کی از مامانش قهر می کنه میاد ارشد مدیریت شرکت می کنه و با توهم آسون بودن این رشته اعتبار رشته مدیریت رو زیر سوال می برن !!! اینا اگه درس خون بودن توی همون رشته خودشون به یه جایی می رسیدن .

امید : 1392/03/11

سلام ، کلید پاسخنامه مدیریت بازرگانی رو از کجا میشه تهیه کرد؟ریاضی و زبان و بازاریابی راحت بود در عوض مدیریت و روش تحقیق خیلی سخت بود

یلدا : 1392/03/11

سلام.من صنعتی شرکت کردم.تحقیق در عملیات و آمار امسال واقعا افتضاح و خارج از استاندارد بود.سه چهار تا سوال در مورد یک مبحث مطرح شده بود که اگه اون مبحثو نخونده بودی چهار تا سوالت میپرید.در کل اصلا از کیفیت سوالای کنکور آزاد امسال راضی نبودم.

پیمان : 1392/03/11

روش تحقیقش افتضاح بود.. من بازرگانی مالی بودم ..

پیمان : 1392/03/11

روش تحقیقش افتضاح بود.. من بازرگانی مالی بودم ..

پیمان به بهاره : 1392/03/11

سلام. مالی بازرگانی خوب بود من فکر کنم 12 تا تست درست زدم.

علی2 : 1392/03/11

سلام دوستان،منم صنعتی بودم،تئوری مدیریت سال های 80تا91صنعتی و بازرگانی رو زده بودم ولی یه تست بیشتر نتونستم بزنم 3 4تا هم با شک زدم یعنی اصلا مطمئن نبودم

ریحانه : 1392/03/11

سلام، صنعتی امتحان دادم، واسه IT علوم تحقیقات! به نظرم سبک سوالات اینطور بود: زبان متوسط/آمار سخت/ریاضی آسان/تئوری سخت/ اقتصاد خرد آسان/کلان سخت/ تحقیق در عملیات سخت/ مدیریت تولید متوسط // با اینکه خیلی خونده بودم و حتی کنکور 7 سال پیش رو مطالعه کرده بودم ولی واقعا الان حس خوبی ندارم :( کاش هرچه زودتر سوالها و پاسخنامه ها رو سایت بزاره چک کنیم.

مهدی : 1392/03/11

خدایی تئوریش خیلی خیلی سخت بود . . .بازرگانی بودم . . .

shadi : 1392/03/11

من از روش تحقیق ذهنیت پژوهش عملیاتی داشتم ,لطفا منابع درسی خوب رو اگه کسی بلد راهنمایی کنه سال دیگه قبول شم:(

afsane : 1392/03/11

سلام تراخدا یه سایت خوب مثل این سایت به من معرفی کنین واسه ارشد حسابداری میخوامویه دنیا ممنون

سالار : 1392/03/11

واقعا روش تحقیق سخت بود معلوم نبود واسه مدیریت سوال طرح کرده بودن یا واسه علوم اجتماعی یا روانشناسی

احسان : 1392/03/11

سلام،من بازاریابی امتحان دادم،تئوری خیلی سخت بود. مثل سراسری یعنی از نفری که نمره اش از همه بیشتره شروع میکنن،از اولین انتخاب تا آخرین انتخابشو میبینن کدوم قبول میشه بعد نفر بعد و همین طور به ترتیب

امیر : 1392/03/11

به مرجان : من دولتی امتحان دادم زبان و اقتصادش خیلی سخت بود بنظرم , ولی بقیه سوالاتش بد نبود 

مهدی : 1392/03/11

من اجرایی بودم، جی مت و زبان نسبتا" آسون بود ولی تئوری های مدیریت و دانش مسائل روز خیلی سخت بود مطمئن هستم اگر از استادای داشنگاه آزاد هم این دو درس رو امتحان می گرفتن نمی تونستن بیشتر از 40% بزنن به هر حال شرایط برای همه ما یکسان پس جای امیدواری هست خیلی هم ناراحت نباشید.

مرجان به امیر : 1392/03/11

سلام امیر مرسی از جوابت آخه من اولین سالی هست که دولتی شرکت کردم فقط تستای سال قبل رو خوندم .شما لیسانست دولتی بوده؟

آذر : 1392/03/11

سلام دخترا و پسرای گل ! من بازرگانی بودم ، با نظرات دوستان موافقم روش تحقیق افتضاح بود معلوم نیس از کجا داده بودن !!! تئوری هم یکم سخت بود در کل برای دوستان دیگه هم منم توصیه میکنم چندسال کنکور قبل بخونن اگه سال دیگه میخوان شرکت کنن ولی در عجبم هیچ منبع درست حسابی واسه روش تحقیق نداریم چرااااااااا ؟!!!!؟!!!!!

مهسا به مینا : 1392/03/11

javabesh 122 mishod teste sarasariye sale 74 bud ... man zaban 15 ta dorost zadam .. tu sitehttp://www.dlmgroup.net/download/ mituni soalaye zaban ejrai 92 ro bebinid.

رها : 1392/03/11

دوستای عزبز بازرگانی مالی درس اقتصاد هم یکم سخت تر از سال های قبل بود دیگه موافقید؟

جواد : 1392/03/11

سلام . بچه ها ...من واقعا ..کم اوردم توی امتحان با اینکه کلی وقت گذاشتم .واسه خوندن منابعی که در اختیار ما گذاشته بودن .ولی هیچکدوم نیومده بود دریغ از یه سوالی که از کتاب خاکی بیاد .یا تئوری مدیریت مسخره ...این همه نویسنده که هر سال معرفی میشن .معلوم نبود از کی و از کجا سوال دراورده بودن.

رها : 1392/03/11

خدایی سوالهای اقتصاد هم نسبت به پارسال سخت بود دیگه کلا سبک سوالا فرق داشت

آرش : 1392/03/11

باسلام من مدیریت بازرگانی آزمون دادم. بانظر دوستان موافقمسوالات درس تئوری مدیریت افتضاح بود من کتاب تئوری مدیریت مدرسان شریف را خورده بودم 70درصد تستها ناشناخته بود.دوست دارم طراح سوالات این تئوری مدیریت را گیرش بیارم وساعتها بهش نگاه کنم.ولی سوالهای اقتصادو مدیریت بازاریابی راحت بود مخصوصا بازاریابی.به امیدقبولی همه ی شماعزیزان.

رها به afsane : 1392/03/11

عزیزم بنظرم برو سایت دکتر رضا مناجاتی ایشون بهتر میتونن راهنماییت کنن

آرش : 1392/03/11

باسلام من مدیریت بازرگانی آزمون دادم. بانظر دوستان موافقم سوالات درس تئوری مدیریت افتضاح بود من کتاب تئوری مدیریت مدرسان شریف را خورده بودم ولی متاسفانه 70درصد تستها واسم ناشناخته بود.دوست دارم طراح سوالات تئوری مدیریت را گیرش بیارم وساعتها بهش نگاه کنم.ولی سوالهای اقتصادو مدیریت بازاریابی راحت بود مخصوصا بازاریابی.به امیدقبولی همه ی شماعزیزان.

به اجرایی ها : 1392/03/11

بچه ها واسه زبان اجرایی 55 % چطوره ؟؟؟ خیلی بده ؟

لیلا شعبانی : 1392/03/11

سلام . تئوری افتضاح بود.تئوری مدیریت نبود،تئوری سوء مدیریت بود.

مصی : 1392/03/11

یادتون نره امسال50درصدبه ظرفیت دانشگاه ازاداضافه شده.عزیزان من دختروپسرای خوبم.احتمال قبولی خیلی بالارفته

محمود : 1392/03/11

سلام . من بازرگانی گرایش تحول شرکت کردم.تهران مرکز ، علوم تحقیقات ، ابهر ، زنجان ، رشت ، قزوین ، بوئین زهرا زدم. زبان 5% ، تئوری 10% ، روش تحقیق 5% ، اقتصاد 15% ، رفتار سازمانی 50% به نظرتون قبول میشم.

علی ٢ به دوستان : 1392/03/11

دوستان با رنج درصدایه 20 تا 30 بجز تئوری و آمار و (تولید بالای 50) چه ترازی حدودا میارم؟میتونم به تولید تهران جنوب امیدوار باشم؟

سهراب به محسن : 1392/03/12

شما اگه خوب زدی میتونی درمورد آسونی این رشته نظربدی عمه منم میتونه بیاد رشته کامپیوتر بعد خراب کنه بگه اگه وقت داشم قبول میشدم!!!

محمد : 1392/03/12

دوستان عزیز جواب تشریحی زبان اجرایی رو سایت دی ال ام گذاشته.حتما ببینید و نتیجه کارتونو مقایسه کنید با جوابایی که دادین.من که 70 درصد درست زدم.تئوری که افتضاح بود.جی مت خوب زدم.متون مدیریتم متوسط زدم.توکل بر خدا.ایشاللا اونایی که شایسته ترن قبول بشن.

از جواد بهafsane : 1392/03/12

سایت خوب براى حسابدارى تقریبا میشه گفت نداریم.ولى اگه اطلاعات یا هر کمک دیگه اى مى خواى براى سراسرى یا آزاد زنگ بزن موسسه نگاره اساتیدش فوق العاده اند.

حمزه به محسن : 1392/03/12

خوبه ما شاکی هستیم که از هر رشته " ننه قمری " میان مدیریت رو به گند می کشن اون موقع که جیک جیک مستونتون بود و کارشناسی قبول شدین ، انتخاب کارشناسی مدیریت رو بی کلاسی و افت میدونستین ، حالا برا ما علامه شدین ؟!!! جالبه والا. تو که مدعی هستی دانشجوی دانشگاه تهران بودی اینجا چیکار میکنی ؟ سراسری رو گند زدی ؟ نه خدا وکیلی کامپیوتر چه ربطی به مدیریت داره آخه کاملا مشخصه که کامپیوتر رو فقط به خاطر اسمش انتخاب کردی. حاضرم شرط ببندم یه ویندوزم عوض کنی ، نصف سخت افزار سیستمت دود میشه باریکلا بچه زرنگ ، ارشدتم مشخصه که فقط برا اسمش رفتی. نه چیز دیگه. بچه چهارم ابتدایی هم باشه از این اسما خوشش میاد

دانیال : 1392/03/12

وااااای خدایا این دیگه چی بود؟تئوری مدیریت بازرگانی چرت بود .من 9سال اخیر تستاشو زده بودم جواباشم خوب حفظ بودم امروز واسه 60-70 درصد رفتم سر جلسه ولی 20درصدم نمیشه.چقدر من بدشانسم سوالای پارسال به این اسونی بود ولی امسال از شانس منه بدبخت اینقدر فاجعه بود.روش تحقیق هم که کلا سفید گذاشتم.ای داد بیداد.فقط بازاریابیش به نظرم گلابی بود.زبانشم نسبت به سالای پیش سختتر بود.بخشکی شانس

دانیال : 1392/03/12

وااااای خدایا این دیگه چی بود؟تئوری مدیریت بازرگانی چرت بود .من 9سال اخیر تستاشو زده بودم جواباشم خوب حفظ بودم امروز واسه 60-70 درصد رفتم سر جلسه ولی 20درصدم نمیشه.چقدر من بدشانسم سوالای پارسال به این اسونی بود ولی امسال از شانس منه بدبخت اینقدر فاجعه بود.روش تحقیق هم که کلا سفید گذاشتم.ای داد بیداد.فقط بازاریابیش به نظرم گلابی بود.زبانشم نسبت به سالای پیش سختتر بود.بخشکی شانس

sama : 1392/03/12

من اجرایی بودم.مثل بقیه دوستان تستای سال قبل رو کامل خونده بودم!اماواقعا تئوری مدیریت ودانش اصلا تستاش واسم آشنا نبود!

بهنام : 1392/03/12

من روش تحقیق فقط دو تا زدم....گمانم همه بد زدن این درس رو

مهدی : 1392/03/12

من خودم ارشد مدیریت دولتی هستم . ارشد بازرگانی شرکت کردم . اما روش تحقیقش مثل دکتری بود

n.m : 1392/03/12

سلام من صنعتی امتحان دادم به نظرم زبان خوب /آمار خیلی سخت/ریاضی خیلی آسون/تئوری سخت/تحقیق متوسط/خرد متوسط/کلان سخت /تولید متوسط

منیره : 1392/03/12

سلام.من بازرگانی بودم.بجز آمار و روش تحقیق که نخوندم بنظرم مابقی رو از این ساده تر نمیشد داد. نسبت به کنکور سراسری زبانش واقعاً ساده بود لغات ساده ، متن هم که نداشت.... تئوریها خیلی راحت و ابتدایی بود بازاریابی هم که دیگه حرف نداشت. سبک سوالا با سراسری خیلی فرق داشت. باورم نمیشد روش تحقیق جزء منابع کنکوره... جالب بود کلاً!!!!

علی 2 : 1392/03/12

دوستان با رنج درصدایه 20 تا 30 بجز تئوری و آمار و (تولید بالای 50) چه ترازی حدودا میارم؟میتونم به تولید تهران جنوب امیدوار باشم؟

الناز حیدری : 1392/03/12

من بازرگانی بودم سوالات 20 سال ازادو عین کف دستم حفظ بودم اما کنکور امسال با 20 سال گدشته فرق داشت من شنیدم 50 % سوالات ازاد تکراریه ولی امسال اینجوری نبود روش تحقیق که من واسه 100 %رفته بودم سفید گذاشتم! مدیریت هم سخت بود فقط بازاریابی اسان بود همین خیلییییییییییییییی سخت بود سراسری از این خیلی اسون تر بود !

پرستو مرادی : 1392/03/12

روش تحقیق فاجعه بود من کلا از ترسم که منفی نشه سفید گذاشتم اخه این چه وضعیه نوبت ما که شد ؟؟ اصلا تست تکراری توش نبود واقعا سخت بود من که 20 سال کنکور ازاد حفظ بودم اصلا نیومده بود من کل کتابامو خورده بودم همه درسارو واسه 100 رفتم ولی فقط بازاریابی و خوب زدم سراسری خیلی اسون تر بود واقعا کنکور امسال استاندارد نبود

ابراهیم : 1392/03/12

مدیریت بازرگانی(بازاریابی) انتخاب اول واحد علوم تحقیقات خوزستان 1.روش تحقیق : منبع مطالعه شده کتاب روش تحقیق"غلامرضا خاکی"انتشارات بازتاب وقت زیادی واسه خوندنش گذاشتم اما دریغ از یک تست. 2.زبان : اگر تئوری مدیریت رو خونده بودی و مفاهیمش رو میدونستی و دایره لغات زبانت خوب بود میتونستی 60% تستها رو بزنی. 3.بازاریابی : تقریبا ساده بود منبعی که من خونده بودم "بازاریابی انتشارات علوی" بود تقریبا 70% سوالات رو پوشش میداد. ضمنا سوالات امسال بیشتر شبه کنکور سالهای قبل آزمون دانشگاه سراسری بود. 4.تئوری : فقط تستهای 5 سال اخیر آزاد رو خوندم تقریبا 20% زدم درصدهایی که زدم با 5% خطا: (زبان 30% تئوری 15% آمار 0% خرد و کلان5% بازاریابی55%)

نسیم : 1392/03/12

نسیم به آقا محسن من هم رشته کارشناسیم کامپیوتر نرم افزار بوده و با معدل 17 فارغ التحصیل شدم ولی اصلا نظرت رو راجب به رشته مدیریت نپسندیدم ... اصلا هم آسون نیست و مسلط شدن به دروسش هم سخت هست .

حامد : 1392/03/12

من که زبان 50% زدم.

پرستو مرادی : 1392/03/12

فقط دلم میخواد این طراح سوال روش تحقیقو ببینم بپرسم انگیزش چی بوده؟اخه از کدوم منبع بود ؟من غلامرضا خاکیو خونده بودم یه سوالام نبود اینقدر براشون اسونه زندگی ادم و به گند بکشند ؟! اون تئوری مسخره چی بود اخه؟کو پس این سولات تکراریه سالهای پیش ؟ فقط دلم به بازاریابی خوشه .کلا فاجعه بود

ندا : 1392/03/12

سلام دوستان من اجرایی بودم تئوری سخت بد جیمت آسون بقیه درساشم در حد متوسط.این راسته که ظرفیتا 50 درصد امسال افزایش دارههههههههههههههههههههههههههههههههههه؟

به سایت مدیر : 1392/03/12

سلام. پس مصاحبه با قبولی های سراسری چی شد؟ما که جز اینجا مرجع دیگه ای نداریم.لطفا با کسایی که از رشته های دیگه اومدن مدیریت و سراسری قبول شدن یه مصاحبه ترتیب بدید که ما ببینیم چه کاره ایم. حالا لازم نیست رتبشون خیلی خوب شده باشه. فقط ببینیم چه کار کردن که قبول شدن.

علیرضا : 1392/03/12

سلام دوستان 1) برای اون دوستانی که به حرفهایی مثل " اگر جزوه منو بخونین 80 میزنین " و یا " کتاب تستهای نگاه دانش تستهای 10 سال اخیر رو بزنین قبولین " و " آزاد کاری نداره " و..اعتماد کردند عرض میکنم دوران این حرفها گذشته..باید مفهوم درس را فهمید و کمی هم با مهارت تست زنی آشنا بود..رمز موفقیت در هر آزمونی از جمله آزاد اینست. 2) با چنین نگرشی بنده نظراتم رو راجع به آزمون بازرگانی آزاد اعلام میکنم : زبان اگرچه تست تکراری کمتر داشت اما سطح سختی مثل سالهای قبل و تا 10% سخت تر بود/ تئوری مدیریت تست تکراری کمتر و تا 30% سخت تر از سالهای قبل و حتی 5 سوال بازاریابی داشت که مکی متفاوت تر از سالهای قبل شده بود / آمار بی اندازه آسان بود و به جز یکی دو تست از هر مبحث آسان ترین سوالها آمده بود و حداقل 50% آسان تر از سالهای قبل بود/ اقتصاد به جز چند سوال مفهومی بقیه سوالات مثل سالهای گذشته بود. 30 % مفهومی تر ازسالهای پیش بود / روش تحقیق کاملا آماری بود و 80% از سالهای قبل متفاوت تر بود / مدیریت مالی هم به جز 2 تست بقیه مشکل خاصی نداشت 3) فکر میکنم با توجه به مشکلی آزمون امسال و نیز کارنامه های سال گذشته : برای مدیریت های مالی-بازاریابی داخلی و بین المللی علوم تحقیقات درصدهای : زبان : 40-50 تئوری : 30-40 آمار : 50-60 روش تحقیق 15-20 اقتصاد : 40 -50 و مالی و بازاریابی : 50-60 قبول است انشائ الله

علی : 1392/03/12

بچه ها من گرایش اولم مدیریت تکنولوژی - نواوری تکنولوژی بود ، به نظرتون با تراز 5000 تا 5200 قبول میشم ؟

علی 2 به علیرضا : 1392/03/12

سلام،یعنی پس من امیدی به قبولی ندارم؟برم دنباله دفترچه علیرضا جان؟

لیلا : 1392/03/12

زبان 80 % ،تئوری 10 %و بازاریابی 50 % آیا به نظرتون تهران بازرگانی قبول میشم.

mamad : 1392/03/12

گزینش علمی داوطلبان براساس اولویت نمره کل و از بین داوطلبانی که حدنصاب نمره علمی رشته موردنظر را کسب نموده اند از محل انتخابهای بیست گانه داوطلبان صورت می گیرد.بیست انتخاب همزمان بررسی میشود ./ پس انتخاب اول مهم نیست.

mamad : 1392/03/12

lotfan soalaro bezarin ro sait

علی2 به لیلا : 1392/03/12

سلام لیلا خانوم،بنظر من با احتمال بالای 70% قبولین

alireza : 1392/03/12

من بازرگانی بودم روش تحقیق بد جوووری سخت بود بازاریابی ب نظرم اسون بود

میلاد . : 1392/03/12

بازرگانی: زبان 30% تئوری45 %و بازاریابی 60 % خردوکلان 35% روش تحقیق 10% رفتار سازمانی 45%, آمار 0% این حدود درصدامه با 5% خطا ! من روش تحقیق رو واسه بالای 60 رفته بودم به خدا :(( خدا ازشون نگذره...

رعنا به محسن : 1392/03/12

میخواستم به محسن و اونایی که به هر دلیلی توی رشته کارشناسی شون به بن بست خوردن بگم که اطمینان داشته باشید مدیریت یا هر رشته دیگه ای که برای ارشد انتخاب میکنید نمیتونه کمک زیادی به شما بکنه . شمایی که طرز فکرت نسبت به مدیریت اینطوریه اشتباه کردی که ارشد مدیریت شرکت کردی. این رشته به درد کسایی میخوره که در درجه اول به همه رشته ها احترام میذارن و میدونن اگه زمانی مدیر یک سازمان شدن وظیفه اصلیشون استفاده از همه نیروهای سازمان و مشارکت دادن افراد دارای تجربیات و تخصصهای مختلف در تصمیمگیریه. پس یه لطفی کن و اگه ارشد قبول شدی نرو

علی2 : 1392/03/12

دوستان با رنج درصدایه 20 تا 30 بجز تئوری و آمار و (تولید بالای 50) چه ترازی حدودا میارم؟میتونم به تولید تهران جنوب امیدوار باشم؟

دانشجوی ارشد مدیریت به محسن : 1392/03/12

منم با نظر حمزه،سهراب،علی و دانشجوی ارشد موافقم تو اگه چیزی بارت بود توی همون رشته خودت به یک جایی می رسیدی تازه اگه رشته ما آسونه چرا گند زدی؟

الهام : 1392/03/12

امسال چند بار تکمیل ظرفیت می ذارن ؟

منیره : 1392/03/12

کسی سوالا و احیاناً کلیدشونو داره؟ اگه لینک دارید ممنون میشم معرفی کنید.

امین به مریم : 1392/03/12

منم همینطور مریم خانوم.dlm خوندم تازه کتاب جاسبیم کلشو خوندم حیفه این همه وقتی که واسه تئوری گذاشتم.آمار هر سال چندتا تعریفی راحت داشت یا حداقل 2تا تابع توزیع یا چگالی داشت که با یه انتگرال ساده حل میشد ولی امسال معلوم نبود چرا آمار اینجوری بود.کلانم افتضاح بود.ریاضی آسون بود ول اینم از شانس ما من سری نخونده بودم همیشه هم نهایت یه تست میومد ازش یا نمیومد امسال 4تا اومده بود!!

سمیرا : 1392/03/12

سلام دوستان. من رشته کارشناسیم نرم افزاره کامپیوتره. برای ارشد مدیریت صنعتی شرکت کردم. زبان فقط 1 سوال رو بلد بودم! یعنی مشکل لغت نداشتم ولی اینطور که معلومه اگه تئوری بلد نباشی، زبان هم نمیتونی بزنی ... در مورد بقیه درصدهام هم، ریاضی رو 100 ، آمار رو 85 ، تئوری رو 20 و اقتصاد خرد رو هم 50 زدم. کلان ، تولید و OR رو اصلا نخونده بودم و 0 زدم. با این درصد ها، احتمالش هست که IT علوم و تحقیقات قبول بشم ؟!

نیما (به منیره) : 1392/03/12

دوستان اگه جایی سوالای اجرایی یا کلیدشون رو پیدا کردید لطف کنید به اشتراک بگذارید.

بردیا : 1392/03/12

من مهندسی صنایع گرایش سیستم بهره وری امتحان دادم... هنوز که هنوزه گیجم از سوالات تئوری مدیریت! خیلی مشکل بود خیلی.... اصلا معلوم نیست چیکاره ام. هر چی میگردم نمیتونم جوابا رو پیدا کنم باور کنید برای درصد 90 به بالا رفته بودم سرجلسه... اصلا باورم نمیشه که چنین سوالاتی بشه طرح کرد!!!!!! من بیشتر از هر درسی رو درصد بالای تئوری حساب کرده بودم

رضا : 1392/03/12

من بازرگانی گرایش بازار یابی با نظرات دوستان موندم تئوری که بدون مشکل از 20 سوال 10 تا 13 فکر کنم بلد بودم و 3ت4 سوال با بیش 50 درصد درست زدم حالا دوستان میگن سخت بود معلوم نیست چه دسته گلی به اب دادم درباره روش تحقیق من دو کتاب خاکی خوانده بودم ولی بیشتر سوالات از قسمت اماری روش تحقیق بود یعنی اوج نامردی چون امار یک درس جدا داشت درباره بازاریابی دقیقا مثل تئوری خدا به دادم برسه زبان خوب بود 30 درصد میشه حساب کرد اقتصاد امار صفر ولی منابع انسانی برای گرایش تحول دقیقا مثل تئوری

نابغه : 1392/03/12

امسال سؤالات مدیریت بازرگانی خیلی سخت بود و واقعاً طراحان سؤال بسیار نابغه و نوآور بودند چون عملاً روش تحقیق رو طوری طراحی کردند که با اصل موضوع کلی متفاوت باشه و کسی نتونه تستهاشو بزنه و با کلی افسردگی محل آزمون و ترک کنه و پشت دستشو جهت قبولی در آزمون مدیریت بازرگانی داغ کنه چون منبع سوالات از کره مریخ طراحی شده بود

وحیده : 1392/03/12

جی مت اینقدر آسون بود که من همش شک میکردم نکنه من اشتباه می کنم برای همین 12 تا سوال بیشتر نزدم تئوری 5 تا سوال زدم اگه درست باشه ربان خوب بود

امیر : 1392/03/12

دوستان وقتی دانشگاه دولتی و غیر انتفاعی با این حجم زیاد پذیرش میکنند چرا آزاد شرکت میکنید. با بدترین خدمات و محیط غیر علمی ترمی 2.5 میگیرن... دانشگاه آزاد باید بایکوت بشه

شهاب :| : 1392/03/12

وقتی سر جلسه روش تحقیق رو دیدم فکر کردم سوالات آمار رو اشتباهی 2 بار طرح کردن!!!!! طراح محترم هنگام طرح سوالات کاملا جوّ زده بوده :|

رعنا به امیر : 1392/03/12

دوست عزیز اولا کی گفته که دانشگاه دولتی و غیر انتفاعی با این حجم زیاد پذیرش میکنه؟ اگه اینجوری بود مگه مردم عقلشون رو از سر راه آوردن که برن آزاد؟ در ثانی من نمیدونم شما منظورت کدوم واحد دانشگاه آزاده که با بدترین خدمات و محیط غیر علمی بوده؟ من که بازرگانی تهران شمال خوندم اصلا مثل شما فکر نمیکنم . باید بگم همزمان دانشکده علوم اقتصادی هم بانکداری میخوندم ولی امکانات آزاد بهتر بود به خاطر همینم ترم 4 انصراف دادم و بازرگانی آزاد رو ادامه دادم.

m : 1392/03/12

با رعنا موافقم

اعظم نوری به محسن : 1392/03/12

ببینید دوستان، اولا که استفاده از الفاظ بد شایسته شما که دانشجوی ارشد میشین چند ماه دیگه نیست، بعدشم اینکه،من خودم رشتم کامپیوتر نبوده اما در جریان هستم که این رشته ارشد فوق العاده سختی داره برای قبولی سراسری،این آقا محسن هم احتمالا واسه همین اومده مدیریت شرکت کرده به جای رشته خودش،ولی مجموعا منم موافقم که این تیپ آدما نباید وارد مدیریت بشن،چون خودشون که توش چیزی نمیشن(چون علاقه و اعتقادی بهش ندارن)، فقط بقیه همکلاسیهاشون رو هم بی انگیزه میکنن، این دقیقا مشکلیه که ما تو دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهرانم باهاش روبه رو هستیم،چه برسه به آزاد، واقعا چیزی رو که دوست ندارید شرکت نکنید که نه خودتون اذیت بشید نه دیگران رو اذیت کنید

مهسا به اجرایی ها : 1392/03/12

فکر میکنید بالاترین درصد تئوری چند میشه امسال ؟ من 5 تا زدم

alireza : 1392/03/12

دوستان به نظرتون سهمیه چقدر میتونه تاثیر بزاره تو قبولی تهران؟

aida : 1392/03/12

به نظر من کنکور آزمونی برای فهم دانش بیشتر واطلاعات بالاتره.یعنی هرکس اطلاعات و هوش بالاتری داشته باشه میره مقاطع بالاتر برای تحصیل ولی کنکوره ازاد امسال درس تیوری مدیریتش نه تنها باره علمی رو نمی سنجید بلکه فقط سوالات جوری بود که فلان نظر از کیه؟ در صورتی که اصلا بار علمی نداره .

sara : 1392/03/12

سلام بچه ها من مدیریت صنعتی بودم زبانم و حدودا 40 زدم ریاضی 35 خرد 65 کلان 60 آمار 0 تولید 25 تحقیق هم 0 تءوری مدیریت هم فک کنم حدودا 50 زدم این درصدا شاید 5 یا 6 درصد تغییر کنه انتخاب اولم علوم تحقیقات تهرانه 7 تای بعدی هم همش تهرانه به نظرتون امبدی هست قبول شم ؟ تئوری خیلی سخت بود من 11 سال آزاد همه تستا رو زده بودم ولی ...... :( بجه ها بهم بگین واقعا به نظرتون چیمیشه با این درصدای من ؟؟؟؟!!!!!!!!

نسترن : 1392/03/12

تئوری رو همه یه جور زدن، اگه کامل می خوندین با دیدنه سوالا می فهمیدین که اگه شما نتونین بزنین بقیه هم نمی تونن و می رفتین سر سوالای دیگه، امید وارم که این کارو کرده باشین. دانش از کتاب استاد بهروز بخش نکات تکمیلی چند سوال اومده بود . DLMgroup.ir جوابای زبان رو گذاشته. امید وارم هر کی که برایش این رشته مهمه و از خوندن این رشته هدف داره قبول شه به هر حال سوالا اون جوری نبود که انتظار میرفت و جای تأسف داره

nn : 1392/03/12

من صنعتی گرایش پژوهش عملیات امتحان دادم به نظرتون با تئوری 40 - خرد 70- کلان 40 - پژوهش 30 - ریاضی 70 میتنونم تهران قبول بشم زبان و مدیریت تولیدم صفر بود من رفته بودم برای پژوهش بالای 60 ولی سوالاتش خیلی غیر معمول بود خیلی روحیه ام خرابه نگرانم فکر کنم قبول نمیشم ...

بهنام : 1392/03/12

حق با امیر هست...واقعا اکثر دانشگاه های آزاد غیر علمی و کشکی نمره آوردنه .... واسه همین منم آزاد میخونم....

آذر : 1392/03/12

کی میگه غیرانتفاعی بهتر از آزاد ؟ به هر کی بگی غیرانتفاعب فلام میگه ها ؟چی !! اگه فکر کار بعد از درستون هستین بهتره آزاد بخونید تا غیرانتفاعی من خودم غیرانتفاعی خوندم کارشناسیمو بدون کنکور بم گفتن بیا ارشد هم بخون ولی بدرد نمیخوره انصراف دادم ارشد رو الان دوباره آزاد شرکت کردم . آزاد بازرگانی یکم هزینش بیشتر از غیرانتفاعی میشه ولی هم از نظر علمی و امکانات و مرتبه دانشگاهی خیلی بهتره مخصوصا برای کار پیدا کردن وقتتون با غیرانتفاعی تلف نکنین بچه ها !

شهاب به علی : 1392/03/12

من فکر میکنم بتونید قبول شید

بهنام : 1392/03/12

سمیرا خانم ای کاش رشته کارشناسی خودتون رو ادامه میدادید و جای ما رو اشغال نمی کردید....هیچ جای دنیا از رشته کامپیوتر نمیپرن مدیریت......خدایا...

شهاب : 1392/03/12

ببینید بچه ها به عقیده من ایراد نداره کسی از رشته دیگه بیاد مدیریت البته به شرط علاقه به نظر شخصی من کسی که کارشناسی ارشد داره به هر حال یک مقداری باید دانش مدیریت داشته باشه ولی اینکه بگیم این رشته راحته و این حرفا قبول ندارم من خودم لیسانس مهندسی دارم ولی تو آمار مدیریت موندم ... شاید قبولی کنکور نسبت به بعضی رشته ها راحت تر باشه که اونم فکر میکنم به علت افزایش ظرفیت دانشگاه ها طی چند سال اخیره .. مثلا رشته لیسانس من سالی شاید 5-10 % زیاد شده ولی مدیریت نرخ رشدش بالاتر بوده ولی در کل من به شخصه رشتم طوری بود که چند واحد مدیریتم توش داشتیم و از همون دوره لیسانس به مباحث مدیریتی علاقمند بودم. هر چند شاید درس خوندن در مقطع ارشد در کنار بچه هایی که لیسانسشونم مدیریت بوده و رقابت با اونها برای مایی که تغییر رشته دادیم یک مقدار سخت باشه.

امین به محسن : 1392/03/12

اقا محسن رشته مدیریت میدونستید تو کارشناسی ارشد یکی از بیشترین متقاضیارو داره تو همه رشته ها؟؟ من خودم صنایع خوندم ولی واقعا به این نتیجه رسیدم مدیریت یکی از بهترین رشته هاست واسه ادامه دادن تو مقطع کارشناسی ارشد. اوالا شما کنکور دانشگاه آزاد دادین کنکور سراری 180درجه با این سوالا فرق میکرد با اینکه آزادم خیلی خیلی سخت بود ولی سراسری خیلی سخت تر بود.ثانیا مطمئناً درسای رشته های مهندسی از مدیریت آسون تره ولی اینو بدونید سختیه قبولی تو رشته مدیریت بیشتر از درساش به خاطر تعداد خیلی زیاده متقاضیاشه.

نسترن : 1392/03/12

bacheha tu reshte bazargani bazaryabi,teori 50% va bazaryabi 65% va eghtesad 30% va zaban 25% va ravesh 5% tehran ghabul misham ?? kheli stres daram :(

mahsa b mahsa : 1392/03/12

bache hay modiriat ejraei kodom soal hay teroi zadid ?

maryam : 1392/03/12

soalaye emsale bazargani kheyli eftezah bood makhsoosan ravesh tahghigh akhe in che tarze soal tarh kardane

حامد : 1392/03/12

سایت مدیر سوالات مدیریت اجرایی رو نمیزاره؟؟؟؟

حامد به نسترن : 1392/03/12

شما چجوری درصدها رو به این دقیقی حساب می کنید؟؟؟؟ مگه سوال هارو دارید؟؟؟

سعید به خانم نوری ، رعنا ، حمزه ، محسن : 1392/03/12

ببینید دوستان ضمن اینکه ادبیات محسن جان اصلا شایسته یه مهندس نیست باید بگم که من خودم مهندسی برق خوندم اما برای ارشد اومدم به سمت ام بی ای و اجرایی ، کی گفته این کار اشتباهه یا اگه میخواستم چیزی بشم توو همون رشته میشدم ؟! این منطق اشتباست . خانم نوری من مدیریت کار آفرینی رو نمیدونم اما اساسا رشته هایی مثل ام بی ای و اجرایی که لیسانسی دقیقا با همین نام و تخصص ندارن اومدن که حتی از مهندس هم در رشته لیسانسش مدیر بسازن . کاملا هم منطق درستی هست و این همه جای دنیا تحت عنوان مهندسی مدیریت یا مدیریت مهندسی انجام میشه . ضمن اینکه صحبت خیلی از بچه ها رو که اگه کسی میتونست توو رشته خودش موفق میشد رو قبول ندارم باید به محسن بگم که عزیز من شما سوالای آزاد رشته های مهندسی رو هم نگاه کن همینه ! بدترم هست ! تازه رشته ای مثل برق اوومده امسال توو هر درسی چندین سوال تشریحی داده ! سوالات کودکانه ! پس هیچ ربطی به رشته نداره این غیر استاندارد بودن سوالات کنکوره. اتفاقا مدیریت به شدت علم پیچیده ایه و به این راحتی ها کسی مدیر واقعی نمیشه . بنظر من به رشته ها و علایق هم احترام بذاریم چون اساسا هیچکدوم دانای کل نیستیم و چقدر ناراحت کنندست که داریم وارد مقطع فوق لیسانس میشیم اما هنوز این حس برتری جوبانه که رشته من بالاتره رشته تو پایین تره رو داریم !

بهزاد : 1392/03/12

امسال خیلیا ترم بهمن هم تموم نبودن اومده بودن کنکور .... خیلیا هم از رشته های دیگه.....خدایا چقد ایناااا...ایشالا همه ی لیسانس مدیریتا قبول شن....آمین

علی (م.م) : 1392/03/12

من اجرایی شرکت کردم " این سوالات تئوری مدیریت رو اشتباهی واسه درس درک متون گذاشته بودن که ضریبش 1 هست "زبانش رو خیلی خوندم ولی با اینکه سخت بود فکنم 5 یا 6 تا رو نزدم ولی امید داشتم 100% بزنم

بهزاد : 1392/03/12

بچه های مدیریت بازرگانی خدا وکیلی با من موافقید که تراز های امسال خیلی پایین میاد؟خداییش قبول دارید؟

مهسا : 1392/03/12

من اجرایی بودم . سوالات تئوری و دانش مسائل سخت بود اما جی مت و زبان راحت بود . ازمون سراسری خیلی برام راحت بود اما ازاد متاسفانه .........!!!!!!!!!!!!!!

alireza be nastaran : 1392/03/12

نسترن قبولی به نظره من شک نکن شاید علوم تحقیقات نشه فقط!!!

نسترن : 1392/03/12

hamed darsadaro hodudi mishe hesab kard, akhe tu hardars chanta soale tekrari az salhaye pish bud, manam hame unaro zadamo chek kardam dorost bud,

علی : 1392/03/12

به نظرتون با 15درصد زبان20درصد تئوری 30درصد اقتصاد خرد و 15 درصد ریاضی میشه نوآوری تکنولوژی علوم تحقیقات قبول شد ؟

رضا : 1392/03/12

من هم موافقم که فقط رشته های مرتبط و نیمه مرتبط بتوانند در ارشد شرکت کنند مدیریت-تمام مدیریت ها بعلاوه حسابداری و اقتصاد نه رشته های مهندسی در اقتصاد حسابداری که وضع خیلی خراب مثلا اقتصاد و حسابداری رشته های مهندسی با مهارت بیشتر در ریاضی حداقل دانشگاه شهرستانها و دانشگاه ازاد از خود کرده اند ولی در مدیریت به دلیل دروس خواندنی که اغلب رشته های مهندسی از ان فراری کمی وضع بهتر البته رشته mba شامل نمیشه

alireza : 1392/03/12

نگران نباشییید اگه تکمیل ظرفیت دوم بزارن همه قبولن !!

سمیرا به بهنام : 1392/03/12

یعنی چی که جای ما رو اشغال نمیکردین!!!! من هم دقیقا به همون سوالایی تو کنکور جواب دادم که شما جواب دادید. شما هم اگه میتونستید توی آزمون با جواب دادن به سوالا برای خودتون جا میگرفتین. وقتی بعد از 4 سال یا شایدم بیشتر، نمیتونی با کسی که فقط 2 ماه برای کنکور مدیریت خونده، رقابت کنی، همون بهتر که هیچ جا جات نباشه.

فاطمه : 1392/03/12

سلام دوستان من زبان رو o- تئوری رو o-آمار رو o-ریاضی65-خرد85-کلان65-تحقیق10-و تولید رو30 زدم.به نظر شما مدیریت صنعتی (تولید یا تحقیق در عملیات ) علوم تحقیقات رو قبول میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منتظر نظرات و تجربیات شما دوستان عزیزم هستم.

mm : 1392/03/12

تئوری و روش تحقیق خیلی سخت بود ای خدا زحماتم به باد رفت

اعظم نوری به سعید : 1392/03/12

منم همین چیزا رو گفتم البته، ولی مدیریت کارآفرینی رو من خبرشو دارم،در ضمن لیسانس منم مهندسی بوده (صنایع)، متاسفانه بچه هایی که از لیسانس مدیریت میان این رشته،عموما کسایی بودن که رتبشون به سایر گرایشهای مدیریت مثلا بازرگانی نرسیده و اومدن اینو زدن! البته یه تعداد معدودی هم اینطور نیستن ولی واقعا انگشت شمارن

maryam : 1392/03/12

مگه دفترچه اومد؟چه جوری حساب میکنین؟یکی بگههههههههههههههههه

mahsa : 1392/03/12

cheraaa sola hay ejraei dar nmiyad

علی به مهسا : 1392/03/12

بابا سوالای اجرایی پارسال تازه دو سه هفته قبل کنکور امسال اومد رو سایتا. شما هنوز دو روز نگذشته دنبال سوالایید؟!!!

رعنا به سعید : 1392/03/12

ببینید یه واقعیتهایی تو زندگی هست که نمیشه اونا رو نادیده گرفت . شما خودتونو جای من و خیلی از فارغ التحصیلهای مدیریت بزارین . وقتی یه نفر به خودش اجازه میده که دانشجوهای دیگه رو مسخره کنه و اونا رو با بچه راهنمایی ها مقایسه کنه باید منتظر همین واکنش ها هم باشه. من و امثال من هم مثل بقیه دانشجوهای این مملکت 4 سال زحمت کشیدیم تا به اینجابرسیم. این آقا فکر کرده شق القمر کرده کامپیوتر دانشگاه تهران خونده. آخه به مردم چه ربطی داره که شما لیسانس کامپیوتر خوندی یا نه؟ برو سیلابس کارشناسی مدیریت رو بخون اونوقت میفهمی که ما چه واحدهایی رو گذروندیم شاید اونموقع یه ذره متوجه بشی به این سادگی ها هم نیست که تو فکر میکنی!

پرستو مرادی : 1392/03/12

این درصدهای دقیق و چه جوری انتخاب میکنید ؟به ما هم بگید حساب کنیم

ریحانه : 1392/03/12

به مدیر سایت پیشنهاد میکنم آخرین نظر رو از بالا طبقه بندی کنید. یعنی نظرات جدید بالاتر از نظرات قبلی قرار بگیرند. متشکرم. // کاش هر چه زودتر دفترچه سوالات و پاسخنامه روی سایت قرار بگیرد، من خودم صنعتی امتحان دادم، به نظرم کنکور آزاد 92 از جمله سخت ترین کنکورهای سالهای اخیر بوده، از اینکه به شدت نمره کل ها بیاد پایین شاید بشه امیدوار بود به قبولی ، ولی رقابت رو علوم تحقیقات زیاده و ظرفیت کم! کسی میدونه که هر کدوم از گرایش های مدیریت فناوری چند نفر میگیرن؟ به هر گرایش جداگانه 15 نفر اختصاص میدند یا همه گرایش های سیستم اطلاعاتی و منابع اطلاعاتی و مدیریت دانش و کسب و کار روی هم 15 نفر؟؟؟ ( البته عدد 15 رو دقیق نمیدونم، هدف سوالم فقط در مورد تفکیک ظرفیت بود)

ریحانه : 1392/03/12

جالب اینه که قبل کنکور در حوزه امتحانی اکثر خانما که صحبت میکردند سراسری امتحان داده بودند و مجاز هم شده بودند، ولی با رتبه 3000 ! بعد آزمون که با هم صحبت کردیم واقعا از سوالای دانشگاه آزاد و سختیشون شکایت میکردند، حتی یکیشون میگفت واقعا با این همه درسی که واسه درس تئوری خونده بود و این همه سال تست سراسری زده بود تئوری واسش بسیار سخت بوده. و در کل کنکور خوبی نداده بود و تو آزمون سراسری احساس بهتری داشته که تازه با اون حس خوب با رتبه 3000 مجاز هم شده :)

کام : 1392/03/12

سلام. من که قبول نمیشم. آرزو میکنم همتون قبول شین . همتون دکتر شین . همتون موفق شین به آرزو هاتون برسین اگه کار ندارین شاغل شین . اگه کار دارین به درجات بالاتر برسین همتون سرافراز باشین . به آرامش برسین بدون دغدغه شین . پولدار شین مومن شین. عاقبت به خیر شین همیشه در سلامت باشین .

یوسف : 1392/03/12

با سلام خدمت همه نفراتی که مدیریت اجرایی امتحان دادن من هم اجرایی بودم کلا سوالات با بقیه سالهای قبل خیلی متفاوت بود مخصوصا" تئوری مدیریت / دانش مسایل / درک متون مدیریت البته من دفترچه کنکورو با خودم آوردم اصلا تو جزوه ها و منابع هم نمیتونم جوابهارو پیدا کنم

بابای محمد طاها : 1392/03/12

سلام به همه ی دوستان اجرایی لطفا بچه های مدیریت از نظرات احساسی بعضی ها که خودشونو فنی میدونن ناراحت نکنن.اگه اون خیلی رشتشو دوست داشت دست به دامن مدیریت اجرایی نمیشد. من خودم برق مخابرات خوندم ولی الان عاشق اجرایی شدم.. در مورد آزمون هم باید بگم فکر میکردم خودم خراب کردم ولی الان متوجه شدم سوالا غیر استاندارد بوده سخت نگیرید دانشگاه آزاد دیگه.....

امیر : 1392/03/12

به مرجان : منم اولین بارم بود که شرکت میکردم ، من مهندسی خوندم لیسانسمو ولی روی هم رفته اکر زبان و اقتصادشو کنار بذاریم خوب بود...

مریم 69 اجرایی به بچه های اجرایی : 1392/03/12

سلام بچه ها خسته نباشین. اصصصصلا نگران نباشین تئوری و دانش واسه همه سخت بوده. من توی کنکور سراسری رتبم 69 شد و تئوری رو 63 درصد زدم اما واسه منم سخت بود. کلا 6-7 تا تئوری بیشتر نزدم. ایشالا همتون قبول می شین :)

محمودددد : 1392/03/12

کسی جواب ابن سوال رو میدونه؟ بازار هدف چند درصد از بازار بالقوه را تشکیل میدهد؟

سمیه : 1392/03/13

سوالات درس تئوری مدیریت رشته اجرایی فوق العاده بد بود و هیچ تناسبی با سوالات سالهای پیش نداشت

سعید به خانم نوری : 1392/03/13

شما فرمودین که چون فلان رشته مهندسی ارشدش سخته آقای محسن اومده مدیریت و فرمودین که این تیپ آدمها نباید بیان . نمیخوام از محسن دفاع کنم اما میخوام بگم این حرف شما درست نیست . من اگه ارشدم برق شریف هم قبول میشدم نمیخواستم و با تحقیقاتی که کردم و شناختی که از خودم بدست آوردم توو ایام دانشجویی ، تصمیم گرفتم اجرایی یا ام بی ای بخونم. پس بعضی موقع ها علاقه یا انتخاب حساب شده میچربه به عنوان و القاب دهن پر کن ضمنا من فکر میکنم شما توو این مدت خیلی کمک کردین به بچه ها واقعا از طرف همه ممنونم

بهنام : 1392/03/13

با ریحانه موافقم

بهنام : 1392/03/13

سمیرا شاهنامه آخرش خوشه

رضا : 1392/03/13

بچه ها با زبان 10% امار0 روش تحقیق20% اقتصاد 25% تئوری40% و بازار 60 میشه تهران قبول شد بازرگانی بین المللی ویا داخلی

mahsa : 1392/03/13

سلام به همه....نمیدونم این که منم از سوالات شکایات کنم بهونه ای واسه کم کاریمه یا نه...اما من سراسریو مجاز هرچند رتبم خوب نشد اما باید بگم وافعن سراسری واسم راحت تر بود...شایدم استانداردتر بود...واقعا سخته اینهمه امید داشته باشیمو سالای قبلو همرو 60_70 بزنیم اما بریم سر جلسه و یهو سبک همه سوالا عوض بشه....اونم با این حجم متقاضی...کاش واسه آینده ی زندگی هم ارزش قایل بودیم!!!!!!

ایرج : 1392/03/13

اجرایی سخت بود خیلی ام سخت امیدواریم به خدا ولی خداییش انصاف نیست 6 ماه بخونی و اینشه نتیجش

شهاب : 1392/03/13

بچه ها به نظر شما مدیریت تکنولوژی سراسری تهران بهتره یا مدیریت صنعتی آزاد تهران؟

منیره : 1392/03/13

سلام یه سوال دارم، کسی میدونه با رتبه 1800 سراسری قبول میشم یا نه؟ تو همه گرایشا رتبم همینه تقریباً، اگه قبول میشم کجا قبول میشم؟

بهنام 1 : 1392/03/13

به محموددددد: 10 درصد..من خودم اشتباه 70 زدم..کتاب کاتلر صفحه 271

سپیده : 1392/03/13

کسی میدونه کلید سوالات کی میاد؟ یا اصلاً میاد ؟

علی به سپیده : 1392/03/13

دانشگاه آزاد در هیچ منقطعی کلید منتشر نمی کنه

اعظم نوری به سعید : 1392/03/13

برای من عجیبه که واقعا چجوری حرف منو متوجه نمیشید،من نگفتم صد در صد محسن اینکارو کرده،من گفتم این تو بعضی رشته های مهندسی یجورایی عرف شده که بچه ها صرفا بخاطر داشتن یه ارشدی میان مدیریت که لااقل ظرفیتهاش از رشته های خودشون بیشتره اگه آسونترم نباشه، من نگفتم صد در صد همه اینکارو میکنن،من گفتم خیلی ها اینکارو میکنن، من خودم واقعا از وضعیت دانشکده کارآفرینی ناراضیم و به نظرم به شدت نیاز به پاکسازی فکری از آدمهای بی انگیزه و بی هدف داره، بهرحال من که عین تانک راه خودمو میرم و سعی میکنم از بچه های بی انگیزه و بی هدفی که دانشکده رو پر کردن تاثیر نگیرم ولی آدم دلش میخواد دانشگاهش جو خوبی داشته باشه، بعضی از بچه ها متاسفانه با انتخاب رشته هایی که مناسبشون نیست هم به خودشون ظلم میکنن و هم به جو دانشکده

حسین تهرانی : 1392/03/13

سلام دوستان،بنظرتون با توجه به سطح کنکور آزاد امسال و درصدهای زبان:25 آمار:0 تئوری:5 ریاضی:20 خرد:30 کلان:20 تحقیق:25 مدیریت تولید:40 صنعتی تولید تهران جنوب قبول میشم؟ پیشاپیش از کسایی که پاسخ میدن سپاسگزارم

حامد به یوسف : 1392/03/13

سلام میشه دفترچه رو اسکن و آپلود کنی خیلی منتظرن؟؟؟

حسن : 1392/03/13

سلام...نمیدونم چرا به رشته های هم گیر دادین..ولش کنید..هر کسی آزاده هر رشته ای دوست داشته باشه بخونه...نگران نباشید واسه همه جا هست...در مورد آزمون هم تئوری خیلی سخت بود من فقط 2تا زدم از منفی خیلی ترسیدم اخه 50 50 هم نمی تونستم بکنم واسه همین نزدم...زبان انگلیسی متوسط بود 4تا زدم که در مورد تئوری ها بود 20 درصد میشه....زبان فارسی 18تا زدم 2تاشو 50 50 زدم..اگه مثلا 3تا اشتاه و یکی هم به پای اونا بسوزه میشه 70 درصد..در دانش مسائل متوسط به بالا بود من 12تا تست زدم فکر کنم مثلا 3تاش غلط و یکی هم منفی که میشه 8تا که 40 درصد میشه...هوش هم متوسط به پایین بود فکر کنم اینم 12تا زده بودم که در نهایت 40 45 در صد میشه....به نظر شما قبول میشم؟

حسین تهرانی : 1392/03/13

سلام دوستان،بنظرتون با توجه به سطح کنکور آزاد امسال و درصدهای زبان:25 آمار:0 تئوری:5 ریاضی:20 خرد:30 کلان:20 تحقیق:25 مدیریت تولید:40 صنعتی تولید تهران جنوب قبول میشم؟ پیشاپیش از کسایی که پاسخ میدن سپاسگزارم

حسن به یوسف : 1392/03/13

آقا یوسف لطفا دفترچه سوالات آپلود کن بزار تو سایت من از بس تو اینترنت گشتم کلافه شدم....ممنون

پرستو : 1392/03/13

سلام، منم ارشد اجرایی بودم،لیسانس الکترونیک ، من بیشتر از همه تئوری خونده بودم ولی 10 تا زدم اونم به زور،احتمالا 2-3 تاش غلطه، دانشم خیلی بد بود ولی زبان و جی مت و متون عالی و خوب بود،اگه واقعا همه تئوری و دانشو بد زدن پس امید به قبولی هست

حامد : 1392/03/13

من نمی دونم چرا سایت DLM بقیه سوالات دفترچه مدیریت اجرایی رو نمیزاره،آخه وقتی زبان رو گذاشته پس معلومه باقیشم داره،کسی باهاشون آشنا نیست ازشون بگیره؟؟؟؟؟

فاطمه به آقا شهاب : 1392/03/13

تکنولوژی با صنعتی فقط توی 6 واحد تفاوت دارن.پس تکنولوژی سراسری از هرنظر بهتره.

فاطمه : 1392/03/13

پس چرا هیچ کسی راجع به درصدای من نظری نداد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی بدین.

حمزه : 1392/03/13

وزارت علوم باید ، یعنی حتما باید قانونی بزاره تا هر کی با هر رشته ننه قمری و بی ربطی نتونه بیاد مدیریت. باید یه سدی باشه تا کسایی که تو رشته کارشناسی موفق نبودن به راحتی به رشته های دیگه خصوصا مدیریت نیان

امین به فاطمه : 1392/03/13

درصداتون آخه یکم عجیبه فاطمه خانوم!!! من خودمم کنکور صنعتی و دادم تئوری و آمار فکر کنم اونقدی سخت بوده باشه که صفر شما خیلی تاثیر نداشته باشه ولی البته تئوری 3،4تا میشد ج داد. بقیه درصاتون عالیه البته تحقیقم باز میشد حدود 30 زد.تولید شاید یکم سخت باشه ولی تحقیق در عملیات امیدوارم.نگران نباشید انشالله بهترین نتیجرو میگیرید ولی واسه اطلاعات بیشتر حتما به این سایت برید http://www.management-house.ir/ تو قسمت پرش و پاسخ همین درصداتون واسه مهندس یگانه بذارید مطمئناً بهترین جوابو بهتون میده.

علی : 1392/03/13

سلام بچه ها خسته نباشین 2 تا سوال داشتم اون سوال زبان که گفته بود یکی از مهارت های ارتباط چیست و یکی دیگه که گفته بود سوالش در مورد اثر بخشی و کارایی بود جوابش چی میشه میشه کمک کنین جوابشو بگین؟

mamad : 1392/03/13

چه اشکالی داره از رشته های دیگه بیان مدیریت .شاید علاقشون به مدیریت بعد از گذشتن دوره لیسانسشون زیاد شده باشه یا بازار کار این رشته واسشون بیشتر باشه.کنکورم رقابتی هر کی بیشتر بارش باشه قبول دیگه نگران چی هستین

عرفان : 1392/03/13

دوستان کسی میدونه کدوم سایت دفترچه سوالات رو برای دانلود گذاشته؟؟؟؟؟ من هر چی میگردم نتونستم پیدا کنم. خودم هم مهندسی صنایع مدیریت سیستم شرکت کردم تئوری مدیریت به معنای واقعی کلمه سخت و افتضاح بود.

محسن بخونه : 1392/03/13

اگه فکر می کنی مدیریت انقدر آسونه گرایش مالی رو یکسال بخون اگه تونستی مجاز بشی بعد با هم حرف می زنیم..

مهسا : 1392/03/13

بچه های اجرایی کدوم سوال های تئوری مدیریت زدید؟

حمید : 1392/03/13

سلام دوستان من صنعتی شرکت کردم زیاد سخت نبود بچه های مدیریت بهتر میدونن با این درصدا میشه قبول شد زبان 70،امار60 ، تئوری مدیریت 70، ریاضی 80، اقتصاد خرد80، کلان 50 ، تحقیق در عملیات 60، برنامه ریزی تولید 70

منیره به علی : 1392/03/13

مهارت ارتباط فکر میکنم شنود مؤثر باشه، دومی رو گزینه هاش یادم نیست. خواهشاً کسی اگه دفترچه رو داره بذاره!!!

maryam : 1392/03/13

من مهارت ارتباط

حسین تهرانی : 1392/03/13

دوستان کسی راجع به درصدایه من نظری نداره؟ آقا حمید نمیدونم چرا یکم احساس میکنم درصداتون غیرواقعیه

معین : 1392/03/13

منم صنعتی بودم اینم درصدامه زبان 92، امار90 ، تئوری مدیریت 95، ریاضی 99، اقتصاد خرد96، کلان94 ، تحقیق در عملیات 95، برنامه ریزی تولید 97 :))) کجا قبول میشم ؟ :))

حامد به معین : 1392/03/13

احتمال قبولیت با این درصدها ضعیفه!!! ایشالله تو تکمیل ظرفیت دوم یه جا قبول میشی :)))))))

حسین تهرانی : 1392/03/13

عالی بود معین :-)

فاطمه : 1392/03/13

مرسی امین آقا میشه بگید دقیقا کدوم قسمت اون سایته باید برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

نعیم به معین : 1392/03/13

سلام به همه دوستان منم امسال اجرایی شرکت کردم حالا چرا بماند اما معین جان دوست دارم بدونم چجوری میشه یه درصد بشه 99 اونم تو آزاد؟؟ یعنی 100 تا سوال بود شما یکیشو نزدی فقط؟؟ بابا یه چیزی بگین بگنجه خوب

فاطمه : 1392/03/13

حمید آقا خدایی درصدتون شوخی بود یا جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شهاب : 1392/03/13

معین جان با این درصدا جایی قبول نمیشی باید بخونی واسه سال دیگه :d نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر درباره بچه هایی که تغییر رشته میدن موضع میگیرن، این قضیه فقط مختص رشته مدیریت نیست آخه... الان ما بچه های صنایع هم همین داستانو داریم ولی به شکل بدتر یعنی ارشد صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره وری اصلا سازمان سنجش به بچه های صنایع اجازه شرکت کردن نمیده و فقط از رشته های دیگه میتونن بیان!!! تازه این یک آزمونه و برای بچه های رشته های دیگه که میانو درسای جدید برای کنکور میخونن کار خیلی سخت تره. ضمن اینکه معمولا سطح معدل بچه های مهندسی پایین تر از رشته های انسانیه که 20% تو نمره نهایی تاثیر داده میشه. پس بازم شانس قبولیه بچه های مدیریت خیلی بالاتر از بقیه رشته هاس. به جای این صحبتها بیایم با احترام به همدیگه و تلاش در جهت ارتقای سطح این رشته در دانشگاه سهمی داشته باشیم و آینده کشورمونو با مدیریت صحیح بسازیم.

معین به نعیم : 1392/03/13

همرو درست زدم فقط یکیشو شک داشتم نصفه زدم :دی

مجتبی : 1392/03/13

کسی از بچه ها نیست که مدیریت دولتی شرکت کرده باشه ؟

حمید به حسین تهرانی : 1392/03/13

من اومدم نظرات رو خوندم دیدم بعضیا حرف مفت نوشتن گفتم منم یکم تضعیف روحیشون کنم من خودم لیسانسم مهندسی صنایع خوندم باراجین درس تحقیق در عملیات 1 و 2 رم با دکتر مهرنو پاس کردم تازه سال پیشم کلاسای استاد زاهدی سرشتم رفتم تا الان سوال به این مزخرفی تو بحث تحقیق در عملیات ندیده بودم همش آمار اونم لاگرانژ اما خداییش اقتصاداش و تئوری مدیریت و برنامه ریزی تولید بد نبود

امین به فاطمه : 1392/03/13

خواهش میکنم فاطمه خانوم وارد سایت که بشید(یه کلیک کنید فقط که بره ص بعد) بالای ص سمت چپ نوشته پرسش و پاسخ با مشاوران پایینش نوشته اننتخاب مشاور. مهندس یگانه انتخاب کنید پایینشم ایمیلتونو بنویسید بعد اونجام که نوشته متن پیام،سوالتونو بپرسید و ثبت کنید.معمولا یکی دو روز بعد جواب میدن فقط شما روزی چند بار برید تو سایت چک کنید فقط اگه شانس داشته باشید تو این تعطیلیا ج بدن (اونجا که نوشته نمایش کامل پرسش و پاسخ) ببینید جواب سوالتونو دادن یا نه (واسه اطمینان بیشترعین سوالتونو یه بارم علاوه بر مهندس یگانه از احسان نوری فرد هم بپرسید (تو انتخاب مشاور که بزنید هست) جواب هر دوشون خیلی حرفه ای

مرضیه : 1392/03/13

من بعد ازکنکور ملی یعنی از 3 ماه پیش تا حالا لای هیچ کتابی رو باز نکرده بودم و رفتم سر جلسه کنکور . باورتون نمیشه فکر نمیکردم تا این اندازه آسون باشه . البته من کنکور ملی با رتبه 200 دولتی قبول شدم و نیازی به کنکور ازاد نداشتم ولی دوست داشتم برای اولین بار تو عمرم سر جلسه کنکور ازاد برم. مطمئنم که همه سوالا رو با درصد بالای 50 زدم ان شا الله همه اونایی که درس خوندن موفق باشن

amirali : 1392/03/13

منم امسال آزاد مدیریت اجرایی شرکت کردم ، اگه زبان 0 ، تئوری 20% ، دانش 25% ، درک متون 30% و هوش 20% زده باشم به نظرتون جایی قبول می شم ؟؟؟؟؟؟ دانشگاه آزاد بین المللی کیش چطور ؟؟؟؟؟

مهدی : 1392/03/13

من اجرایی بودم و انتخاب اولم تهران مرکز فکر می کردم زبانو حداقل 55% زده باشم حالا که جوابا رو دیدیم تو سایت DLMgroup.ir فهمیدم 35% زدم حالا دارم فکر میکنم با این وضعیت وقتی فکر می کردم تئوری و دانشو حداقل 30% زده باشم حتما" منفی می شه خیلی شوکه شدم دوست دارم بدونم سایر دوستان که می گن زبان راحت بود وقعا" با کلید جوابا مقایسه کردن ببینند چند درصد زدن؟

نعیم به معین : 1392/03/13

خوب عزیزم نصفه زدی که میشی 99.5 درصد اینجوری میخوای ارشد قبول شی؟؟

حسن به مهدی : 1392/03/14

من همون 20 زده بودم که با کلید جوابا چک کردم همون 20 شده...ممنون از سوالات

سمیه : 1392/03/14

بچه ها من بلاخره سوالای اجرایی رو گیر آوردم اما بدون کلید ... می دونید از کجا میشه کلیدو پیدا کرد؟

مهسا به سمیه : 1392/03/14

azizam bezar ma ham bebinim ba hamfekriye ham javab bedim

حسن : 1392/03/14

من سوال های مدیریت اجرایی رو پیدا کردم...ولی نمی دونم چه جوری به دستتون برسونم؟

هلیا : 1392/03/14

سلام منم سوالای بازرگانی دارم ولی کلیدش هیچ جا نیست

سمیه به مهسا : 1392/03/14

حتما می ذارم .. ارسال میکنم برای سایت مدیر که پاسخش رو برامون بزاره ... یا می خواین دونه دونه همه ی سوالا رو بزارم اینجا با هم حلش کنیم ((((:

اعظم نوری : 1392/03/14

من میگم سوالا رو دونه دونه بذارید، هرکی زودتر جواب داد برنده است !!! :-)

علی 164 به حمزه : 1392/03/14

ببخشید آقای حمزه! نمیدونستیم باید واسه ورود به رشته مدیریت باید با شما هماهنگ کنیم. من با یکماه و نیم خوندن تو سراسری 164 اجرایی و 135 شهری شدم. تازه 18 واحد درسی هم داشتم رشتم هم مهندسی صنایع اونم پیام نور!! اگه واقعا با 4 سال مدیریت خوندن نتونستی با شرایط من رقابت کنی واقعا عادلانست جای من بری دانشگاه سراسری؟ خواهشا بچه هایی که نسبت به بقیه رشته ها جبهه میگیرن یکم منطقی تر فکر کنن. با نهایت احترام به مدیریت و تمام فارغ التحصیلان عزیز مدیریت

ارش : 1392/03/15

سلام به همه دوستان واقعا امسال کنکور متفاوتی نسبت به تمام سال های اخیر شاهد بودیم به نظر من دانشگاه ازاد بازم نشان داد که غیر قابل پیشبینیه .اقتصاد .تئوری.روش واقعا گنگ بود .و من نمیدونم منبع این سوالها چی بود.,برای همه کسای که زحمت کشیدن ارزوی موفقیت میکنم

علی : 1392/03/15

هلیا خانم لطف کن سوالات بازرگانی رو بزار تا با هم فکری بچه ها جواباش رو پیدا کنیم.

مهسا به سمیه : 1392/03/15

areeeeeeeeee

گروه بازرگانی : 1392/03/15

بچه ها اگر در مورد گزینه های زبان بازرگانی سوالی داشتید در خدمتیم...

حسن : 1392/03/15

سوال های تئوری مدیریت..دوستان هر کس جواب می دونه بگه 21-روش سیمپلکس در برنامه ریزی خطی را کدام دانشمند ارائه نمود؟ 1-فیلیپ سلزینگ 2-کنت بولدینگ 3-جرج دانتزک 4-نوربرت وینر 22-هدبرگ و همکاران (headberg and associates) کدام یک از نظریه زیر را ارائه نمودند؟ 1سازمان ماتریسی 2-سازمان مجازی و فراسوی آنها 3-سازمان برحسب محصول 4-تئوری z 23-نظریه"تجدید نوسازی در دولت:چگونه روحیه کارافرینی در بخش دولتی را دگرگون می کند" توسط چه دانشمندی ارائه شده است؟ 1-رالف استیسی و ادگارشاین 2- دیوید اوبسون و تدگابلر 3-دیل و کندی 4-ریچارد برتون و تام پیترز

m m : 1392/03/15

تو رو خدا هرکس سوال بازرگانی داره بذاره رو سایت

مهدی به حسن : 1392/03/15

ممنون حسن انشاء الله بقیه درسا رو بهتر زده باشی

علی : 1392/03/16

من دفترچه مدیریت صنعتی پیدا کردم کسی کلید سوالات داره ؟؟؟؟

حامد به حسن : 1392/03/16

روش سیمپلکس توسط جرج دانتزک بوده

حسین تهرانی به علی : 1392/03/16

از کجا علی؟

mahsa : 1392/03/16

SALAM JAVAB SOAL LOTFAN BEZARID?

میلاد : 1392/03/16

bache pasokhe zabane bazarganio DLMgozashte. man %35 zadam :(((((

دلارام : 1392/03/16

بازرکانی زبان رو جند زدین؟؟؟؟؟من ٥٣:(

به کروه بازرکانی : 1392/03/16

از متوسط درصدها خبر داری جند زدن؟؟

حسن : 1392/03/16

24-نظریه"معماری سازنان ویژگیهای سازمان های اثربخش آینده" توسط چه دانشمندی ارائه شده است 1-دیوید نادر و همکاران 2-گرت مرگان 3-پیتیرز واترمن 4-هنری میتنزبرگ 25-"کارراهه شغلی غیر تخصصی" از ویزگیهای کدام یک از تئوری های زیر است؟ 1-تئوری دو عاملی 2-تئوری x 3-تئوری اقتضا 4-تئوری z

حسین تهرانی به میلاد : 1392/03/16

من 32 زدم ولی سوتی دادم میتونستم تا 50 بزنم :-(

حسین تهرانی به همه : 1392/03/16

سلام دوستان،بنظرتون با توجه به سطح کنکور آزاد امسال و درصدهای زبان:32 آمار:0 تئوری:5 ریاضی:20 خرد:30 کلان:20 تحقیق:30مدیریت تولید:40 صنعتی تولید تهران جنوب قبول میشم؟

دلارام : 1392/03/16

منم صنعتی بین 45-50 چون شک دارم یکی دو سوالو که شک داشتم زدم یا نه.حالا نمیدونم این درصد میتونه با توجه به ضریب 3 بودنش کمکم کنه یا نه؟چون بجز تئوری و مدیریت تولید بقیه رو زیاد جالب نزدم!

حامد به حسن : 1392/03/17

درخصوص کارراهه شغلی غیر تخصص.... من خودم اقتضایی زدم ولی فکر کنم تئوری x میشه،به خاطر اینکه تو کارراهه مسیر شغلی تعیین میشه و در تئوری x هم مربوط میشه به افرادی که به صورت خودجوش فعالیت نمیکنند بلکه حتما باید مسیر رو باید بهشون نشون داد به قولی تنبل هستند.

حسین تهرانی : 1392/03/17

کسی جواب منو نمیده؟ :-(

Abdollah : 1392/03/18

سلام.من مجمعه صنعتی مدیریت فناوری اطلاعات شرکت کردم.هر درس مثلا تئوری مدیریت یا زبان 20 سوال بود.آیا با توجه به بیست سوال برای هر درس هر جواب جواب صحیح 5درصد امتیاز دارد یا کمتر ؟با تشکر

Abdollah : 1392/03/18

سلام.من مجموعه صنعتی مدیریت فناوری اطلاعات شرکت کردم.هر درس مثلا تئوری مدیریت یا زبان 20 سوال بود.آیا با توجه به بیست سوال برای هر درس هر جواب جواب صحیح 5درصد امتیاز دارد یا کمتر ؟با تشکر

m : 1392/03/18

نه ربطی به بهش تعداد سوالات نداره

حسین تهرانی به m : 1392/03/18

جوابه منم بدین :-(

m : 1392/03/18

آقای حسین تهرانی دقیق نمیشه گفت اگه درصد سال 91 را از نمونه کارنامه تطبیق بدید بهتره تو همین سایت موجود ه اینmanagement_house.ir

Abdollah : 1392/03/18

سلام مجدد آقا لطفا بفرمایید هر جواب صحیح تئوری یا زبان از مجموعه صنعتی چند درصد مثبت و هر پاسخ غلط چند درصد منفی دارند؟مرسی

میلاد : 1392/03/18

be hoseyn: be nazare man shanse ghabulit balaye 80% hast, chon hame migan emsal sakhtar bude va u axare darsAro khub zadi. benzaram ghabuli. man bazargani emtehan dadam, ina darsadame, u nazaret chiye? man bazaryabi tehran ghabul misham? zaban 30 ela 35 teori 45 eghtead 25 amar 0 bazaryabi 55

حسین تهرانی به میلاد : 1392/03/18

مطمئن باش قبولی میلاد جان،چون تئوریتم خوب زدی تو همون سطح بقیه درصدات زدی و بنظرم حتما قبولی.من ولی تئوری اصلا خوب نزدم یکی فقط با اطمینان زدم 2-3تا هم با شک زدم که میگم نهایتش دیگه همون 5% بشه که خیلی کمه :-(

به میلاد : 1392/03/19

میلاد این درصد ها رو از کجا دراوردی،خودت حساب کردی؟

به میلاد : 1392/03/19

میلاد این درصد ها رو از کجا دراوردی،خودت حساب کردی؟

محمد بصیر : 1392/03/19

من مدیریت اجرایی شرکت کردم سوال 93 (13 جی مت) غلط طرح شده بود و باید حذف بشه.

میلاد : 1392/03/19

are khodam hesab kardam, javabe zabanoke dlm zade, baghiye darsaroham hamaro ba manAbe' chek kardam, ehtemale khatAye 5% tu hardars vojud dare.... hosein ghoseye teori ro nakhor, baba hame migan teori emsal fAje e bude, pas hame kam mizanan ;)

مهسا به اجرایی ها : 1392/03/20

javabe soalate teori ro site a-erfanian.ir gozasht e.... man ke 5% zadam :((((((

حامد به مهسا : 1392/03/20

ممنون که معرفی کردی،نترس منم مثل تو زدم،باقیشو چجوری زدی؟؟؟

مهدی به مهسا : 1392/03/20

ممنون مهسا از اطلاع رسانی که انجام دادی من جوابا رو چک کردم تو سایت a-erfanian.ir این درصدا شد GMAT 79%(البته بنظر من سوال 84 رو اشتباه جواب دادن چون سوال می گه کدام مورد بیشتر تضعیف کننده هست که با این فرض درصد من 86 میشه)، تئوری های مدیریت 22% و همچنین زبانو با DLMgroup.ir چک کردم 35% شد به نظرتون بچه ها من مدیریت اجرایی تهران مرکز می تونم قبول بشم.

mahsa : 1392/03/20

mamnoon mahsa man teori 35 % zadam Gmat 80% va zaban ham 80% b nazaretoon modiriat ejarai qazvin ghabool misham ???

حامد : 1392/03/20

من فعلا زبان 50 تئوری 5 GMAT 70 ریاضی 40

مهسا به حامد : 1392/03/20

gmat 72% va zaban 70% baghi hanuz pasokhnamasho nadaram... u chi??

مهسا به مهدی : 1392/03/20

soale 84 ro man gozineye 4 zadam u chi zadi?? man faghat estedlalamo eshtebah zadam va ye soale kod ro javab nadadmsoale85... teorito kheyli khub zadi ba inke man kheyli khub khunde budam natunestam bezanam... teoriye modiriyat behet komake ziyadi mikone ke ghabul beshi...

مهسا به مهسا :D : 1392/03/20

100% ghabul mishi olum tahghighatam shanset ziyade...

مهسا به حامد : 1392/03/20

pasa MBA hasti? man enghadr pashimunam MBA nazadam tu entekhab reshtam.. age midunestam vaze teori va danesh in toriye riyazi mikhundam mizadam .. riyazisham rahat bud sakht nabud...

مهسا به اجرایی ها : 1392/03/20

bacheha entekhabe aval moheme?? ya farghi nadare?

mahsa b mahsa : 1392/03/21

shenidam k mesl konkoor sarasari shode digeh entekhab aval mohem nistesh . danesh ba dark motoon chi kardi?

مهدی به مهسا: : 1392/03/21

من سوال 84 رو گزینه 1 انتخاب کردم البته چون اینطور سوالا نظر شخصی هم مهمه شاید گزینه 4 هم درست باشه باید ببینیم خود دانشگاه آزاد کلیدش چیه. فکر کنم زبانت اینقدر خوب زدی که بتونی خیلی راحت قبول بشی. ولی من بخاطر درصد زبان شاید شانسم کم باشه.البته من رشته اصلیم متالورژی صنعتی بود و تصمیم گرفتم مدیریت اجرایی شرکت کنم فقطم کتاب دکتر رضاییان و خوب خوندم سر جلسه فکر می کردم بچه های دیگه که رشتشون مدیریته شاید منابع کامل تری رو خوندن و بهتر می تونن جواب بدیم همین باعث شد ریسک کنم و سوالایی که بین دو گزینه شک داشتم بزنم که همگی منفی شدن.

حامد به مهسا : 1392/03/21

نه منم MBA نبودم ولی تو انتخابم آوردمش،سر کنکورم همینجوری همون اولیاشو زدم آخه آسون بود حتی اگه زمان داشتم راحت می تونستم سه تا دیگه هم بزنم،درکل اگه اینم بیارم شاید نرم آخه فقط علوم دارویی داره،به نظرت ضایع نیست همچین رشته ای تو همچین دانشگاهی هست؟؟؟اصلا هیچکسی نمیشناستش؟؟؟؟

مهسا به مهدی : 1392/03/21

manam reshteye khodam nist. manam ketabe jasbi va najafbeygi ro khundam mishe goft tasalote khubi dashtam va omide ziyadi dashtam be darsade khub vali vaghean shoke shodam vaghti soalaro didam...

مهسا به حامد : 1392/03/21

khoda kone olum tahghighat zarfiyatasho bebare bala... kolan nemishe pishbini karda emsal soala kheyli motafavet va sakht bud man fekr mikardam hamasho betunam balaye 80 bezanam vali nashod:(((..... vaghean MBA che rabti be olum darui dare ??... man ke vaght nakardam ye dor soalaro bekhunam khube ke vaght ziyad ovordi.

مهسا به مهسا : 1392/03/21

akhe fekr mikonam entekhabe aval mohem bashe...dark khub bud vali danesh na... javabasho dari?? u entekhabe avaleto koja zadi?

حامد به مهسا : 1392/03/22

نه بابا کجا وقت زیاد آوردم،بیچاره شدم،میگم ریاضیش واقعا مسخره بود من همینجوری سریع زدم تازه گفتم راحت می تونستی 60 بزنی ولی بی انصافا خیلی وقت کم بود،من نمیدونم یه درس اضافه میشه چرا وقت کم میشه؟؟؟ اون علوم دارویی هم که شاهکاره واقعا چه ربطی داره من اطلاع دارم که دانشکده صنایع تهران جنوب چند وقته که درخواسته این رشته رو داده ولی هنوز بهش ندادن اونوقت علوم دارویی؟؟؟!!!!منم فکر می کردم خیلی بالا بزنم ولی ...:-((

mahsa : 1392/03/22

salaaaaam man javab ro nadaram vali khoob ba ketab check kardam entekhab avalam ejraei qazvin zadam dark ham b nazaram 75% zadam danesh ham fekr konam 50% ina zadam

مهسا به مهسا : 1392/03/23

salaaam..age darsadat vaghean ina bashe rotbat zire 10 mishe motmaenan :)

mahsa : 1392/03/23

salam vaghean intori fekr mikoni mahsa? are chon dark hamash tekrar salay ghabl bood va danesh ham k goftam hodood 50% ina hastam man faghat az baghieh hich khabari nadaram nmidoonam che tori zadan ? u az chand nafar khaabar dari? entekhab avalet kojast?

حسین تهرانی : 1392/03/23

بچه ها اگه انتخابه سوم چهارممون قبول شیم دیگه نمیتونیم تو تکمیل ظرفیت شرکت کنیم؟

m : 1392/03/23

بچه ها کسی خبر از تئوری بازرگانی نداره ؟جوابش تو سایتی باشه ؟

mahsa : 1392/03/29

salam vaghean intori fekr mikoni mahsa? are chon dark hamash tekrar salay ghabl bood va danesh ham k goftam hodood 50% ina hastam man faghat az baghieh hich khabari nadaram nmidoonam che tori zadan ? u az chand nafar khaabar dari? entekhab avalet kojast

مهسا به مهسا : 1392/03/30

salam.. are darsadat kheyli khube yani age danesh ro 50% gmat 80% zaban 80% nazariye 50% va darko 75% bezani man behet ghol midam rotbat zire 10 hast...are man az aksare bache khabar daram nazariye zire 15% hastan

mahsa : 1392/03/30

salam bacheh ha site amir erfanian pasokhname dark moton modiriat ejraei ro gozashteh check konid

حامد : 1392/03/30

من درک متون رو 75% زدم.شماها چی؟؟؟

حامد به mahsa : 1392/03/30

واقعا نظریه رو 50% زدی؟؟؟؟؟؟با سایت عرفانیان چک کردی؟

mahsa : 1392/03/30

dark moton 80% zadam eshtehbah type kardam nazarihe ro 40% zadam vali danesh moondeh hala hamed shoma teori ro chi kar kardi?

حامد به mahsa : 1392/03/30

من زبان 50 تئوری 10 GMAT 70 ریاضی 40 درک متون 75 دانش هم فکر کنم 75 زدم،نمیدونم میتونم قبول بشم یا نه؟؟؟

مهدی به حامد : 1392/03/31

حامد با این درصدا اگه تو قبول نشی بابابزرگه من قبول می شه!!!!!!!!

حسین : 1392/03/31

من فعلا" زبان 35%، 79%GMAT، تئوری 20%، متون 83%، دانشم که فعلا" جواباش بیرون نیومده ولی فکر نمی کنم خوب زده باشم به نظرتون مدیریت اجرایی تهران مرکز می تونم قبول شم.

مهسا به اجرایی ها : 1392/04/01

bache ha tehran markaz khube ya olum tahghighat?

مهدی به مهسا : 1392/04/02

بستگی به محل زندگی دانشجو داره مثلا" خود من چون از چهار راه پاسداران در عرض 10 دقیقه می رسم پیچ شمیرون و از اونجا هم با brt ها سریع می رسم دانشگاه اونجا رو انتخاب کردم البته فکر کنم علوم تحقیقات اسمش و جاش باکلاس تره

مهسا به حسین : 1392/04/03

DARSADAYE MANO TO TAGHRIBAN MESLE HAME KHODA KONE GHABUL SHIM

مهسا به مهدی : 1392/04/03

are manam fek konam olum tahghighat behta bashe ... rasti miduni age tu un 20 ta entekhabi ke kardim age ghabul beshim shanse takmil zarfiyat darim?

مهدی به مهسا: : 1392/04/03

اره شانس داریم می تونیم تو رشته محل قبول شده ثبت نام نکنیم تا مرحله تکمیل ظرفیت اول اعلام بشه اونوقت ثبت نام اینترنتی کنیم تازه بعد هم می تونیم دوباره اگر ناراضی بودیم تو رشته محل قبلو شده ثبت نام نکنیم و دوباره تو مرحله دوم تکمیل ظرفیت شرکت کنیم فراموش نکن تو هر مرحله از ظرفیت تکمیلی که اعلام می شه در واقع دانشگاه آزاد افزایش ظرفیت داره و چون درآمد زایی اون بستگی به تعداد دانشجوها داره منطقی که به قبول شده ها بازم حق انتخاب بده چون اگر ثبت نام نکنن به سودهی دانشگاه آسیب می رسونن بخاطر همین حتی ذخیره دانشجو هم قرار می ده البته فکر کنم اگر اتفاق خاصی نیافته باید امیدوار باشیم همون انتخاب اولمونو قبول بشیم آخه تو کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد که دیگه اینفدر رقابت نیست که استرس قبول نشدن داشته باشیم درصدای تو هم بنظرم خوبه و قوبل می شی ان شاء الله.

مهسا به مهدی : 1392/04/03

man olum tahghighat va ya tehran markaz mikham ... teorimo kharab kardam az un mitarsam faghat :(.. kash sarasari sherkat mikardam rahat bud soalash... hala be omid ekhoda ishala ke khub mishe

مهسا به حامد : 1392/04/03

man darko 83% zadam..

علی : 1392/04/03

سلام .سهمیه30 %جانبازان چقدر تاثیر داره برای آزمون دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد؟ رو تراز چقدر؟

مهدی به مهسا : 1392/04/04

تئوری رو همه خراب کردن اونایی هم که می گن بالا زدن معلوم نیست چون شاید با خوشبینی فکر می کنن هرچی تو کلید پاسخنامه های اعلام شده وجود داره همونو زدن که مطمئنا" با کارنامه اصلی متفاوت است من خودم جوابایی که دادن تو یه فرم که از قبل آماده کرده بودم وارد کردم که اگه می دیدن مراقبا شاید به عنوان تقلب حساب می کردن و به همین دلیل مطمئنم درصدای من هموناست که گفتم ولی احتمالا" سایرین با خوشبینی فکر می کنن جواب درستو دادن.

mahsa : 1392/04/11

salam kasi khabar nadareh az javab soal hay danesh masael rooz reshteh modiriat ejraei?

m : 1392/04/29

بچه ها امسال قبول نمیشیم یعنی؟

n به m : 1392/04/30

راجع به درصدایه من که نظر ندادی

mahsa : 1392/05/09

salam bache ha site amir erfanian jaavab soal hal hay danesh modiriat ro gozashteh

مهدی به مهسا: : 1392/05/10

منون مهسا از اطلاع رسانی که انجام دادی من جوابا رو چک کردم این درصدا شد: GMAT 79%، تئوری های مدیریت 22% ،زبان35% ،دانش مسائل روز 44% متون 83%.

مهدی به مهسا: : 1392/05/10

مهسا سوال 61 دانشو اشتباه جواب داده من با کتاب چک کردم جواب درست گزینه 4

mahsa : 1392/05/11

man ham 61 ro 4 zadam .kodom daneshgah zadi shoma?

mahsa : 1392/05/11

khahesh mikonam shoma koja ro entekhab kardid va entekhab dovometoon chie? man ham soal 61 ro 4 zadam

مهدی به مهسا : 1392/05/12

تهران مرکز انتخاب اولم، و علوم تحقیقات انتخاب دوم ضمنا" سایت عرفان دوباره جوابای دانشو گذاشته سوال 61 رو اصلاح کرده و گزینه 4 رو جواب درست انتخاب کرده و دو تا سوال دیگه رو هم جواباشو عوض کرده ظاهرا" اینقدر سوالا سخت بوده که خود استادا هم مطمئن نیستن از جواباشون استاد پرچ هم تو سایتش زده که سوالای متون و نظریه ها جابه جا شده شاید دانشگاه آزاد تجدیده نظر کنه

mahsa : 1392/05/12

ok site erfanian k javab hamooone vali site danesh masayel ham javab ro gozashteh javab soal 61 shode gozineh 4 va javab soal 77 ham shodeh 4

مهسا به اجرایی ها : 1392/05/14

jedi jaye nazariye ba darko avaz kardan??? linke khabaresho mishe bezarid

مهسا : 1392/05/19

bache ha kasi khabar darh az in peygham mehdi k jay teori ba dark mikhan avaz konan????

حامد به مهسا : 1392/05/19

آره ولی چون معرفی یک سایت هستش نمیشه اینجا نوشت خودت سرچ کن پیداش می کنی

مهسا : 1392/05/29

natayej key elam mishee???? konkoor sarasari azad???

حامد : 1392/05/31

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشوراز اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 92 در هفته آینده خبر داد. حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 92 در هفته آینده، گفت: داوطلبان باید برای مشاهده نتایج خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. وی با اشاره به ظرفیت پذیرش حدود 99 هزار و 996 نفری داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 92، گفت: البته این میزان ظرفیت بدون احتساب ظرفیت پذیرش دانشجو در سهمیه استعداد درخشان است. منبع ایسنا

مهسا : 1392/06/01

man sarasari emtehan nadadaaam .. azad key miyaaad

حامد به مهسا : 1392/06/02

اونم اعلام شده طی دو هفته آینده اعلام می کنن هروقت سراسری اعلام کنه یه چند روز بعدم آزاد اعلام میکنه

مهسا به حامد : 1392/06/03

mordim az esteresss bekhodaaaa

پرستو : 1392/06/03

سراسری تا 6/6/92 اعلام میشه، خود سایت سازمان سنجش گفته

حامد به مهسا : 1392/06/03

واقعا مسخره هستش به خدا آخه چرا نمی تونن یه تاریخ درست اعلام کنند...الان ببین دیگه عالی تر از دانشگاه آزاد سازمان سنجش هستش اطلاعیه رسمی زده رو سایتش که تا از الان تا 6 ام هر وقت عشقشون بکشه نتیجه رو اعلام می کنند!!!!! ولی همون که گفتم اینا تا اعلام کنن آزاد هم مثل بچه حسودا سریع اعلام میکنه... :D

m : 1392/06/05

سراسری که نتایج دآد چرا خبری از آزاد نشد دق کردم بخدا

حامد به m : 1392/06/06

فقط دارن مارو عذاب میدن بخدا :(...

m : 1392/06/06

آره والا پس کی میخواین جواب بدین دآنشگاه آزاد؟

حامد به m : 1392/06/06

امروز از مرکز آزمون پرسیدم گفت که تا اواسط شهریور می یاد و اینکه تو همون زمان تاریخ دقیقش اعلام میشه فکر کنم باید از جمعه تا یکشنبه منتظرش باشیم؟!؟!؟!

m : 1392/06/07

یعنی دقیقا 15 اعلام میشه ؟ اخه پآرسال هم گفتن نیمه شهریور اما21 اعلامفقکردن! فقط مارو اذیت میکنند بخدا

m : 1392/06/07

یعنی دقیقا 15 اعلام میشه ؟ اخه پآرسال هم گفتن نیمه شهریور اما21 اعلامفقکردن! فقط مارو اذیت میکنند بخدا

مهدی : 1392/06/09

خسته شدیم دیگه شورشو در آوردن بابا یه برگه رو کامیپیوتری صحیح کردن نتیجشم کامپیوتری اعلام کردن 4 ماه وقت لازمه تن اون بمخترع ها رو که کامپیوترو اختراع کردن تو گور می لرزونن. برای وقت مردم هیچ ارزشی قائل نیستن

m : 1392/06/09

key javab miad? mordam be khoda

حامد : 1392/06/09

بچه ها یه خبر 95% قطعی،از یه نفر تو مرکز آزمون گرفتم،گفت نتایج ساعت 12 چهارشنبه میاد،البته سعی بر اینه که زودترم بشه،دلیل تاخیرم گفت به خاطره اینه که یه سری از واحدا دقیقه آخر اعلام کردن که ظرفیت رو افزایش بدن...

حامد به هرچی منتظرههههه!!! : 1392/06/09

ایلنا: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج آزمون کار‌شناسی ارشد تا پایان هفته جاری خبر داد. "ناصر اقبالی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: نتایج آزمون کار‌شناسی ارشد تا پایان هفته جاری از طریق سایت مرکز آزمون اعلام می‌شود. به گزارش ایلنا؛ ۷۰ هزار نفر در این دوره از آزمون کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته می‌شوند. بر اساس این گزارش، آزمون کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد در روزهای نهم، دهم و ۱۱ خرداد ماه ۹۲ با رقابت ۶۰۰ هزار داوطلب در ۳۰۰۰ رشته محل برگزار شد. 12:55 92/6/9

مهسا به حامد : 1392/06/09

merccc ... rasti sarasari chi ghabul shodi?

حامد به مهسا : 1392/06/10

خواهش میکنم... سراسری مدیریت اجرایی دانشگاه تهران ولی از نوع مجازی :(

حامد به مهسا : 1392/06/10

خواهش میکنم... سراسری مدیریت اجرایی دانشگاه تهران ولی از نوع مجازی :(

یوسف : 1392/06/11

سلام دوستان به نظرتون من با این درصدها علوم تحقیقات خوزستان اجرایی قبول میشم جی مت45 دانش مسایل 41 زبان 28 تیوری 16 ودرک متون 78

حامد به یوسف : 1392/06/11

به نظر من انشاالله قبول میشی... :)

مهدی به یوسف : 1392/06/11

حتما" قبول می شی شک نکن

ابی : 1392/06/13

با سلام من با مرکز آزمون تماس گرفتم امروز گفت 5شنبه اعلام نتیجه میکنیم

مهدی : 1392/06/14

بچه ها نتایجو زدن من با این درصدا تهران مرکز مدیریت اجرایی قبول شدم زبان 40، نظریه ها 21.7،درک متون 76.7، دانش 15 و استعداد 68.4 ترازم شده 7024 با رتبه 90 قبول شدم من این درصدارو با سایت عرفانی چک کرده بودم GMAT 79% ، تئوری های مدیریت 22% ،زبان35% ،دانش مسائل روز 44% متون 83%. مطمئنم درصدام ایناست ولی باز خدارو شکر قبول شدم

پرستو : 1392/06/14

قبول شدددددم، پردیس علوم تحقیقات دماوند،کسی میدونه پردیس فرقی با بقیه آزادا داره یا نه؟ مدرکش؟ شهریش؟

ارش : 1392/06/15

باتراز4179امیدی به قبولی در تکمیل ظرفیت اجرایی هست

پرستو(به آرش) : 1392/06/17

فکر نمیکنم چون آخرین تراز قبولی 5200 تازه مال اماراته، من ترازم 6512 هه کاش توی تکمیل ظرفیت علوم تحقیقات تهرانو بیارم

ابی : 1392/06/19

سلام آخرین ترتز قبولی بوشهر رشته اجرایی چند بود؟با تشکر

ابی : 1392/06/20

سلام بجه ها آخرین تراز قبولی مدیریت اجرایی بوشهر چند بود؟ خواهش میکنم جوابم رو بدین

الهام : 1392/12/06

من رشته مدیریت بازرگانی شرکت کردم کسی هست منو راهنمایی کنه؟درمورد درسا ومنابع

علی : 1393/04/22

سلام به همه دوستان زبان 50،تئوری 40،ریاضی 20،آمار 10،کلان 10،تولید 5 میشه روی "تهران جنوب" یا "علوم تحقیقات" واسه مدیریت تکنولوژی حساب کرد به نظرتون یا نه؟

دانیال : 1394/03/12

میگم کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار شانس قبولی دانشگاه آزاد چقدر است؟

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه