اولین همایش بازاریابی و برندسازی در حوزه سلامت اولین همایش بازاریابی و برندسازی در حوزه سلامت 5 اردیبهشت 1392 توسط سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش های بین المللی دانشگاه تهران برگزار می شود هدف از برگزاری
به دلیل دستیابی به تکنولوژی های جدید و افزایش تمرکز اهمیت کیفیت، نتیجه گیری و روش های پیش گیری، اخیرا تغییرات و بازبینی های زیادی در زمینه بازاریابی در حوزه سلامت اتفاق افتاده است . متقاضیان در خواست تاثیر بیشتری از طریق تبلیغات دارند و متخصصین بازار یابی با استفاده از استراتژی های هدفمند و تجربیات ، تلاش خود را روز افزون می کنند. این سمینار کاربردی و پویا ، روش های سریع و زود بازده بازاریابی در حوزه سلامت را با اتخاذ روش های خاص و تکنیک های موثر برای تکان دادن بازار و افزایش اگاهی و درک مخاطبان و گسترده کردن بازار مشترک و در نتیجه سودآوری بیشتر، پیشنهاد می دهد.
تغییر ذهنیت در رابطه با بازاریابی در حوزه سلامت
توسعه دادن و اجراکردن هدف های بازاریابی که نتیجه مطلوب را حاصل می گرداند
ساختن یک برند معتبر، افزایش آگاهی
بخش بندی مخاطبان برای بازاریابیهای کوچک
مراکز بازاریابی در حوزه سلامت، برترین تلاشها، مطالعات موضوعی
بخشبندی جوامع بازاریابی
معرفی کردن بهترین سرویس مشتری مداری
هدایت کردن رسانههای جمعی برای آگاهی، ارتباط، بکارگیری و قدرت گرفتن
افزایش تأثیر مشارکت، مکالمه و ارتباطات جمعی
بهبود روابط اجتماعی، روشها و تکنیکها
ارزیابی ساختارها، استراتژیها، تاکتیکها، ابزارها و مشتریها
نشانى دبیرخانه: تهران، صادقیه، بلوار آیت ا.. کاشانى ، بلوار اباذر، پلاک 29 ، واحد 7 تلفن 1-44950780 فکس: 44951619
نام شما (ضروری) *
ایمیل (ضروری) * *
*