شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 04 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,217
بازدید دیروز: 26,409
بازدید کل: 158,540,904
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 86
کاربران حاضر: 86
کدخبر: 8876 زمان ارسال: جمعه 16 فروردین 1392 - 00:47 تعداد بازدید: 2146
اولین همایش بازاریابی و برندسازی در حوزه سلامت 5 اردیبهشت 1392 برگزار می شود

اولین همایش بازاریابی و برندسازی در حوزه سلامت اولین همایش بازاریابی و برندسازی در حوزه سلامت 5 اردیبهشت 1392 توسط سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش های بین المللی دانشگاه تهران برگزار می شود


هدف از برگزاری

به دلیل دستیابی به تکنولوژی های جدید و افزایش تمرکز اهمیت کیفیت، نتیجه گیری و روش های پیش گیری، اخیرا تغییرات و بازبینی های زیادی در زمینه بازاریابی در حوزه سلامت اتفاق افتاده است . متقاضیان در خواست تاثیر بیشتری از طریق تبلیغات دارند و متخصصین بازار یابی با استفاده از استراتژی های هدفمند و تجربیات ، تلاش خود را روز افزون می کنند. این سمینار کاربردی و پویا ، روش های سریع و زود بازده بازاریابی در حوزه سلامت را با اتخاذ روش های خاص و تکنیک های موثر برای تکان دادن بازار و افزایش اگاهی و درک مخاطبان و گسترده کردن بازار مشترک و در نتیجه سودآوری بیشتر، پیشنهاد می دهد.


محورهای سمینار

تغییر ذهنیت در رابطه با بازاریابی در حوزه سلامت

  • موفقیت هایی که در اثر شرکت کردن در مراکز بازاریابی سلامت به دست خواهد آمد
  • سرمایه گذاری در مسیر تغییر
  • تشخیص واقعیات و خرافات در زمینه بازاریابی
  • تجدید نظر در نقش ها، مسئولیت ها و مهارت های لازم

توسعه دادن و اجراکردن هدف های بازاریابی که نتیجه مطلوب را حاصل می گرداند

  • خلق روش های جدید بازاریابی که سهام داران را درگیر کند و آنها را جذب سرمایه گذاری کند
  • به کارگیری تکنیک های جستجوی مقرون به صرفه هدفمند
  • مشخص کردن مشکلات و موانع

ساختن یک برند معتبر، افزایش آگاهی

  • فهمیدن اینکه چگونه یک برند قوی می تواند بازار را تکان دهد
  • اطمینان از اینکه یک برند، ارزش و اعتبار چیزی را معرفی می کند را منعکس می کند.
  • مطابقت دادن برند با سطح آگاهی مشتریان

بخش بندی مخاطبان برای بازاریابی‎های کوچک

  • هدف گذاری بر مبنای سن، فرهنگ، موقعیت، شرایط سلامتی
  • درک نیازهای فرهنگی
  • بکارگیری روش‎های مطمئن در بازارهای چند ملیتی

مراکز بازاریابی در حوزه سلامت، برترین تلاش‎ها، مطالعات موضوعی

  • سرمایه گذاری بر روی منابع اصلی، سرمایه گذاران و تأثیرگذاران بر بازار
  • آموختن بهترین روش‎ها برای بیمارستان‎ها، پزشکان و بیماران
  • مشورت دادن به بازاریاب‎ها و جوامع بازاریابی با هدف سلامت
  • به اشتراک گذاری موفقیت‎ها در زمینه درمان بیماری‎های قلبی، زنان، سرطان، استخوانی، کودکان و ...
  • به کارگیری بازاریابی جهت سلامت روانی، مراقبت‎های خانگی و بیمارستان‎ها

بخش‎بندی جوامع بازاریابی

  • مشخص کردن بهترین روش و تکنیک برای پیام رسانی
  • قرار دادن استراتژی‎ها، بازاریابی، ارتباطات جمعی و فروش در یک مسیر

معرفی کردن بهترین سرویس مشتری مداری

  • بالا بردن رضایت بیماران در تمام زمینه‎ها
  • ارتباط دادن انتظارات بیماران به فعالیت‎های بازاریابی
  • مراقبت کردن از بیماران؛ قبل، در طول و بعد از بیماری

هدایت کردن رسانه‎های جمعی برای آگاهی، ارتباط، بکارگیری و قدرت گرفتن

  • بهبود بخشیدن وب سایت‎ها و تلفن‎های همراه
  • بکارگیری بهترین تلاش‎های انجام شده در رسانه‎های جمعی
  • مقابله با موانع موجود در بازارهای اجتماعی

افزایش تأثیر مشارکت، مکالمه و ارتباطات جمعی

  • توسعه و پرورش روش‎های غیرمستقیم بازاریابی
  • خلق تجربیات خاطره انگیز
  • بکارگیری مخاطبان برای پخش کردن پیام‎ها و جهت دادن به تصمیمات در زمینه سلامت
  • تشویق مردم برای اینکه سلامتی را جزئی از زندگی روزانه خود قرار دهند
  • تشخیص اینکه هر شخص تمایل دارد چه وقت، کجا و چگونه پیام‎ها را دریافت کند

بهبود روابط اجتماعی، روش‎ها و تکنیک‎ها

  • یافتن روابط اجتماعی برای موفقیت‎های سازمانی
  • ارتباط دادن رسانه‎های اینترنتی، سنتی و روزنامه نگاران
  • مدیریت بحران

ارزیابی ساختارها، استراتژیها، تاکتیک‎ها، ابزارها و مشتری‎ها

  • انتخاب روش‎های ارزیابی برای هر فعالیت
  • ارزیابی اینکه چگونه، چرا، کجا و چه وقتی بازاریابی پاسخگو است؟
  • سنجش و استفاده از نظرها و انتقادها در زمان بحران



نشانى دبیرخانه: تهران، صادقیه، بلوار آیت ا.. کاشانى ، بلوار اباذر، پلاک 29 ، واحد 7
تلفن 1-44950780 فکس: 44951619


 

نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه