شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 05 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,677
بازدید دیروز: 25,397
بازدید کل: 157,714,974
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 74
کاربران حاضر: 76
کدخبر: 8375 زمان ارسال: سه شنبه 07 آذر 1391 - 17:42 تعداد بازدید: 1786
کتاب «مبانی اطلافرینی کارآفرینی با اطلاعات و در اطلاع رسانی» منتشر شد

کتاب «مبانی اطلافرینی کارآفرینی با اطلاعات و در اطلاع رسانی» توسط انتشارات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با همکاری نشر چاپار منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، زمینه نوینی در پژوهشهای کارآفرینی پدیدار شده است که از پیوند ابتدا و انتهای دو واژه «information» و «entrepreneurship» با نام «infopreneurship» شناخته می‌شود. با پیروی از همین ساخت، در این کتاب نیز از پیوند ابتدا و انتهای دو واژه «اطلاعات» و «کارآفرینی»، برابر نهاد «اطلافرینی» پدید آمده است. اطلافرینی، کارآفرینی با اطلاعات و در اطلاع‌رسانی را بازمی‌کند و به اطلافرینان کمک می‌کند بتوانند در آوردگاهی به‌ نام بازار، به هماوردی بپردازند و با سودآوری کامیاب شوند.

در این کتاب، با استفاده از برخی منابع کلیدی در این زمینه، تلاش شده است که زمینه‌ها و مفهوم‌های پایه اطلافرینی ارائه شوند. نگاهی به دستمایه این کتاب نشان می‌دهد که تا تبیین کامل و روزآمد این مفهوم از یک سو و شناخت مبانی و سبک‌های اطلافرینی ایرانی از سویی دیگر، کارهای بسیاری مانده‌اند که خورند اطلا‌فرینان و پژوهشگران توانا و فرهیخته ایرانی هستند.

این کتاب با تالیف دکتر سیروس علیدوستی، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و محمود خسروجردی در 279 صفحه و در 1250 نسخه منتشر شده است.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)