کتاب بازاریابی خدمات بانکی، تالیف علی سلیمانی بشلی و دکتر رضا اکبری اصل در 12 فصل و با حمایت مالی بانک شهر توسط نشر اتحاد منتشر شد. جایگاه یابی در بانکداری، بخشبندی بازار و تعیین مشتریان هدف، بهبود کیفیت خدمات و انتخاب استراتژی بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل سکوت مشتری، باشگاه مشتریان، تحلیل رقبا و شناخت مزیت رقابتی، فرایند معرفی خدمات جدید و تبلیغات در صنعت از جمله موضوعاتی هستند که در کتاب مذکور به آنها اشاره شده است. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهیه کتاب با شماره 66401255 تماس حاصل فرمایند.
نام شما (ضروری) *
ایمیل (ضروری) * *
*