شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 05 بهمن 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,224
بازدید دیروز: 25,447
بازدید کل: 159,319,677
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 71
کاربران حاضر: 72
کدخبر: 8023 زمان ارسال: سه شنبه 21 شهریور 1391 - 07:40 تعداد بازدید: 2537
کتاب افزایش فروش در شرایط رکود و بازار دشوار منتشر شد

کتاب افزایش فروش در شرایط رکود و بازار دشوار، ترجمه دکتر احمد روستا و مهندس امیررضا روحانی در دو بخش و 20 فصل توسط شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر شد. این کتاب، چرایی و چگونگی تغییر رفتار مشتریان در شرایط دشوار اقتصادی و رکود بازار را تشریح کرده و نحوه تغییر راهبردها و تاکتیک های فروشندگان، مدیران فروش و مدیران ارشد را پیش، هنگام و پس از ملاقات با مشتری و فروش بیان می کند. علاقمندان می­توانند کتاب مورد نظر را از طریق سایت نشر بازرگانی و یا فروشگاه های نشر بازرگانی به آدرس های زیر تهیه کنند:
·         تهران، خیابان کارگر شمالی بالاتر از بلوار کشاورز، روبروی پارک لاله، پلاک 1202 ، شماره تماس: 66939329  
·         تهران، خیابان انقلاب بین خیابان فروردین و اردیبهشت، پلاک 1342 فروشگاه بازرگانی، شماره تماس: 66463102
·         تهران، ضلع شمال غربی میدان ولیعصر ، جنب پاساژ اهدا، معاونت بازرگانی خارجی، کتاب فروشی، شماره تماس: 88909299
·         تهران، ضلع شمال شرقی میدان ولیعصر ، ساختمان معاونت بازرگانی داخلی، کتاب فروشی، شماره تماس: 88925343
·        خرید اینترنتی از طریق سایت نشر بازرگانی به آدرس:http://cppc.ir  


فهرست مطالب
بخش اول: راهبردهای کمک کننده به فروشنده جهت فروش بیشتر به مشتریان محتاط  
راهبرد اول:متقاعد کردن مشتریان بی میل به خرید  
راهبرد دوم: ایجاد رابطه دوستانه با مشتریان محتاط  
راهبرد سوم:  با پرسش سوالات مناسب از نگرانی ها و نیازهای مشتریان بی میل اطلاع پیدا کنید  
راهبرد چهارم:ارایه پیشنهادات خرید کم ریسک به مشتریان محتاط  
راهبرد پنجم:رفع ایرادات و ابهامات مشتریان محتاط جهت ترغیب به خرید  
راهبرد ششم: پایبندی مشتریان دو دل و مردد را بدست آورید  
راهبرد هفتم:  ارائه و نمایش فروش جهت ترغیب مشتریان مشکل پسند به خرید محصول  
راهبرد هشتم:ارایه طرح پیشنهادی فروش به مشتریان سخت گیر  
راهبرد نهم:تهیه لیستی از مشتریانی که به بهبود و توسعه فروش کمک می کنند  
راهبرد دهم:تمرین خصلت های فروشی که منجر به جذب مشتریان محتاط و مردد می گردد  
بخش دوم: راهبردهای کمک کننده به تیم فروش جهت فروش بیشتر به مشتریان محتاط  
راهبرد یازدهم:  ایجاد تیم فروش مشتری محور  
راهبرد داوزدهم: برگزاری برنامه های آموزشی که منجر به افزایش درآمد می شوند  
راهبرد سیزدهم: مربیگری تیم فروش جهت تحقق اهداف فروش  
راهبرد چهاردهم: هر جلسه فروش را با هدف افزایش بهره وری تیم فروش تشکیل دهید  
راهبرد پانزدهم:جذب و استخدام فروشندگان برتر برای تیم فروش  
راهبرد شانزدهم:قلمروهای فروش را جهت افزایش درآمد تیم های فروش مورد بازنگری و هماهنگی قرار دهید  
راهبرد هفدهم:حراست از ساعات طلایی تیم های فروش  
راهبرد هجدهم:از حداکثر سرمایه های فکری تیم فروش استفاده کنید  
راهبرد نوزدهم: افزایش فروش از طریق برنامه های جبران خدمت انگیزشی  
راهبرد بیستم: تشخیص و تقدیر از فروشندگان  
نتیجه گیری نهایی  
منبع : نشر بازرگانی  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه